Serrat Ametlla 2010

bodes 10!

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: dejarikbcn » dl. nov. 22, 2010 3:32 pm

Hola glamour,

Si, claro, el altar se usa como mesa. El juez tiene ahí todos los papeles, y luego los padrinos firman ahí los documentos cuando acaba la ceremonia. Velas no sé si caben, pero, siendo una ceremonia civil... nosotros no queríamos poner velas. Eso si, todo venía muy bien decorado de flores.

En todos los menús que miré yo de precios había varios bufets a escoger. Eso háblalo directamente con el nuevo gerente, Manuel, que es quien lleva todo esto. La chica rubia creo que ya no está. ¡Yo prefiero no recomendar ninguno, porque es una elección muy personal de los novios! :)

Sobre decoración floral, las mesas de aperitivo vienen decoradas con una organza, pero sin flores. Pero tampoco las eché de menos. las mesas de aperitivo son para que la gente deje sus platitos, copas, servilletas,... además, el aperitivo se hace en el "porche" de la finca, y ahí ya es todo florido. La escalera para subir al salón tampoco pusimos flores, bueno, quiero decir que no están incluidas en el precio base. Pero imagino que la florista de la Ametlla puede hacértelo, no creo que sea muy caro.

¡Lo de poner un canguro creo que es muy buena idea! Yo no lo hice, pero si tenéis muchos niños y los vas a sentar en una típica "mesa de niños" va a estar bien, porque si no no hay manera de que coman. Si los niños los vas a sentar con sus padres entonces no creo que haga tanta falta.

¡Suerte!

glamour ha escrit:Muchas gracias dejarickbcn!

Estamos ansiosas de saber más cositas porque del restaurante hay muy pocas referencias. Tengo una duda respecto al altar de piedra porque no me fijé bien cuando fui a visitar la finca. Se utiliza a modo de mesa verdad? Es lo suficientemente gruesa para tener los papeles encima? Cabrían unas velas? Te lo comento porque mirando las fotos se ve una piedra muy finita y estoy dudando si cabrían esas velas que te digoo ya que nos gustaría hacer la ceremonia de las velas.

Otras duda que tengo es respecto a los buffets. Yo tengo el menú base sin buffets pero me dijeron que podía añadir lo que quisiera. Qué buffet nos recomiendas?.

Respecto a las flores, en el aperitivo entra decoración floral de las mesas?. Pusiste guirnalda de flores en la baranda de las escaleras que conducen al salón?

Finalmente no sé si tenías niños en tu boda. Nosotros tenemos bastantes. Cogistéis la canguro del Serrat? Si es así qué tal?

Ya no me hago más pesada. :-))

Gracias anticipadas!!
dejarikbcn
 
Entrades: 7
Membre des de: dl. maig 24, 2010 5:13 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 22, 2010 3:51 pm

Muchas gracias dejarikbcn!

Tienes razón, la chica rubia Noemí ya no está, pero Manuel es muy amable y atento. Muchas gracias por tus comentarios, son de agradecer porque no hay muchas opiniones del Serrat.

Un beso! : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dl. nov. 22, 2010 5:01 pm

Gracias por los comentarios dejarikbcn!! nos anima mucho!
En el salón no pusieron ninguna flor ni adorno mas que el de las mesas no??? Es algo que encuentro un poco pobre.. pero bueno, me comentaron los del Serrat que se ha quejado mucha gente y para el próximo año tienen previsto poner alguna plantita!! uff jeje
La escalera a mi si me encantaría decorarla! asi que hablaré con la floristeria para que me pase presupuesto.
Si alguien se entera antes que cuente!!
La verdad que la "ayudita" del fotografo va genial pq pagas poco por la diferencia.. aunque muy regalo no creo que sea pq ya te lo cobran en el menú! o por lo menos es lo que me están haciendo ver en otros sitios de la feria.. (que malos que son)!! jeje.. en fin a nosotros nos gusta si o si y ya lo tenemos claro!
un besito y perdonadme si os he rallao un poquito.. : sgra :
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dl. nov. 22, 2010 5:55 pm

marsai ha escrit:Gracias por los comentarios dejarikbcn!! nos anima mucho!
En el salón no pusieron ninguna flor ni adorno mas que el de las mesas no??? Es algo que encuentro un poco pobre.. pero bueno, me comentaron los del Serrat que se ha quejado mucha gente y para el próximo año tienen previsto poner alguna plantita!! uff jeje
La escalera a mi si me encantaría decorarla! asi que hablaré con la floristeria para que me pase presupuesto.
Si alguien se entera antes que cuente!!
La verdad que la "ayudita" del fotografo va genial pq pagas poco por la diferencia.. aunque muy regalo no creo que sea pq ya te lo cobran en el menú! o por lo menos es lo que me están haciendo ver en otros sitios de la feria.. (que malos que son)!! jeje.. en fin a nosotros nos gusta si o si y ya lo tenemos claro!
un besito y perdonadme si os he rallao un poquito.. : sgra :


Buenas Marsai, nosotros ya teníamos claro que te lo estaban cobrando en el menú (ellos no van a perder dinero, eso está claro!!!), pero comparando con otros sitios que hemos visitado (no muchos, porque vivimos fuera y no podíamos) si sumas a parte el fotógrafo, y sobretodo el dj, que en otros sitios te lo cobran a parte y por horas, creo que no pagamos mucho más, además, si te gusta el sitio y entra en tu presupuesto no vale la pena comparar (he visto comentarios de sitios donde te cobran hasta por las fundas de las sillas...), seguro que hemos hecho una buena elección!!!
Por cierto, hoy me he puesto en contacto con ellos para hacer la prereserva, y como cuando fuimos a visitarlo nos atendieron entre Noemí y Manuel, y despues me dijeron que Noemí no estaba...pues he preguntado que a quien tenía que dirigirme, y me ha contestado una chica, que parece muy amable, que se llama Genoveva. Supongo que ahora lo llevará ella, junto con Manuel.
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dl. nov. 22, 2010 6:36 pm

Gracias Susana...!
Pues a nosotros siempre nos atendió personalmente Cristina que es la chica que lleva empresas.. pero cualquier cosa Jordi que es uno de los responsables siempre me ha pasado toda la info por mail! de hecho me dijeron firmaría contrato con él.
el mail info@elserratdelametlla.com te contestará Jordi o Genoveva directamente.
Un besito
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dt. nov. 23, 2010 7:09 pm

Hola noies del Serrat!

En Jordi amb qui signareu el contracte és molt maco. Qualsevol cosa que vulgueu afegir en el contracte i que vulgueu que quedi reflexat us ho
posarà perquè no hi hagin dubtes. Jo també he tractat amb la Cristina que és la noia que el primer dia em va fer la visita guiada a la finca i és molt maca també. I en Manuel també és molt amable. O sigui, que l'equip del Serrat de moment es veu molt professional i això és el que em dóna més confiança.
A veure si tot ens surt bé!!!

Jo també trobo com la Marsai que al saló falta alguna cosa més de decoració. A veure si entre totes fem força perquè ho fiquin!! I a mi també m'encantaria decorar l'escala amb una guirnalda de flors. A veure si la noia de Flors Olivia de l'Ametlla fa uns bons preus... :-) :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dt. nov. 23, 2010 8:53 pm

glamour ha escrit:Hola noies del Serrat!

En Jordi amb qui signareu el contracte és molt maco. Qualsevol cosa que vulgueu afegir en el contracte i que vulgueu que quedi reflexat us ho
posarà perquè no hi hagin dubtes. Jo també he tractat amb la Cristina que és la noia que el primer dia em va fer la visita guiada a la finca i és molt maca també. I en Manuel també és molt amable. O sigui, que l'equip del Serrat de moment es veu molt professional i això és el que em dóna més confiança.
A veure si tot ens surt bé!!!

Jo també trobo com la Marsai que al saló falta alguna cosa més de decoració. A veure si entre totes fem força perquè ho fiquin!! I a mi també m'encantaria decorar l'escala amb una guirnalda de flors. A veure si la noia de Flors Olivia de l'Ametlla fa uns bons preus... :-) :-) :-)


Hola glamour, que vols dir amb coses que afegir al contracte??? Nosaltres estem apunt de reservar, farem l'ingrés aquesta setmana pero no signarem el contracte fins al Nadal, que es quan anirem cap a Barcelona. Per fer el contracte ens han demanat les dades personals, data del casament i dinar o sopar i tipus de menú triat. La veritat es que anem bastant perduts amb tot aixó i ho estem fent tot sols, la familia ho sabrá el día de Nadal. Quines coses es poden afegir al contracte perque tot quedi clar??? Gracies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dt. nov. 23, 2010 9:06 pm

Susana!!
Ja t'ajudaré jo també que signo aquest dissabte!! jeje
A mi pel que em va comentar la Cristina.. es important que qualsevol canvi que vulguis fer, que ho deixis reflexat al contracte per tal d'evitar incovenients.
Ells per part seva et posaràn que el mínim d'invitats son 80 i la diferéncia l'hem d'assumir a 30€ per persona que falti i cosetes així, tipus el menú que agafeu, etc.. (aquesta es la info que tinc de moment de paraula)
Jo tinc pensat, fer constar lo del canvi de buffets que vui amb el cost que m'han dit, tema preus, tema licors primeres marques, etc... tot lo que tingui en ment!!!! si consideren alguna cosa no posar-la doncs be.. peró per dir que no sigui..
jeje
Ja et contaré Diumenge.
Petons maca!!
Glamour!!! ets un solete!!!!!!!!!!!!!!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 24, 2010 2:55 pm

Hola Susana!

Doncs nosaltres vam voler que sobretot el que ens regalava el restaurant quedés tot ben clar: la cerimònia civil, el fotògraf, les invitacions, el disc-jockey i la duració del ball, les hores de la barra lliure, etc... Totes aquestes cosetes ben clares perquè no hi hagués sorpreses. Nosaltres la veritat és que al casar-nos en temporada baixa i al migdia ens van fer molt bones condicions, com per exemple baixar-nos el mínim de comensals a 50 adults. També ens estalviem foça diners amb la cerimònia civil que té un cost de 1.000€ i el menú tot inclòs a un preu únic està força bé podent afegir després els extres que vulguem. De veritat que estem encantats amb la nostra elecció!!

Gràcies a tú també Marsai per tenir-nos informades de tot!

Petonets!! : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dc. nov. 24, 2010 9:45 pm

glamour ha escrit:Hola Susana!

Doncs nosaltres vam voler que sobretot el que ens regalava el restaurant quedés tot ben clar: la cerimònia civil, el fotògraf, les invitacions, el disc-jockey i la duració del ball, les hores de la barra lliure, etc... Totes aquestes cosetes ben clares perquè no hi hagués sorpreses. Nosaltres la veritat és que al casar-nos en temporada baixa i al migdia ens van fer molt bones condicions, com per exemple baixar-nos el mínim de comensals a 50 adults. També ens estalviem foça diners amb la cerimònia civil que té un cost de 1.000€ i el menú tot inclòs a un preu únic està força bé podent afegir després els extres que vulguem. De veritat que estem encantats amb la nostra elecció!!

Gràcies a tú també Marsai per tenir-nos informades de tot!

Petonets!! : besito : : besito : : besito : : besito :



Veig que haurem de començar a negociar, jejejejje... Ya que nosaltres també ens casem en temporada baixa i al migdia. Abans de reservar preguntaré si ens poden fer alguna oferta, jejejje, lo del mínim de comensals ens aniria molt bé, tenim uns 90 convidat pero sempre falla algú i segurament no arribem als 80, i aixó d'haver de pagar per res fa una rabia... Quan vam preguntar nosaltres también deixaven la cerimonia civil per la meitat, pero nosaltres, en principi farem esglesia, aixó també s'ha de dir per el contracte??? Perque si ens poden molts problemes potser fer civil i punt...Estem pensant agafar el menú el serrat (el básic) i després ampliar amb 3 buffets, a més del postre refrescant i els licors, que no van inclosos...Tot suma, jejejjeje, pero tot i així ens surt millor de preu que els altres menús, també potser ampliem la categoria dels vins (segons el que varii el preu), també tenim un cava que ens encanta, preguntarem quan varia el preu...
Glamour!!! quines ganes de que facis el tast per preguntar-te tot,tot, tot... Quin menu agafeu vosaltres??? I modificacions???
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dc. nov. 24, 2010 9:57 pm

Susana, jo vaig demanar el llistat de preus de vins i caves per si voliem canviar per un similar o pagar més per un altre.
Si ho vols digam'ho!!
Suposo que pots intentar negociar.. peró amb el menú del migdia que és més económic, que et regalen el fotograf i et mantenen preus no se jo s'estiraràn una mica més.. jeje
Amb nosaltres no pq al juliol i dissabte nit ufff és impossible!!
Aquest dissabte torno ja a signar i concretar ultims dubtes..!! i després en busca de l'esglesia!!!
petons
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

marsai ha escrit:Susana, jo vaig demanar el llistat de preus de vins i caves per si voliem canviar per un similar o pagar més per un altre.
Si ho vols digam'ho!!
Suposo que pots intentar negociar.. peró amb el menú del migdia que és més económic, que et regalen el fotograf i et mantenen preus no se jo s'estiraràn una mica més.. jeje
Amb nosaltres no pq al juliol i dissabte nit ufff és impossible!!
Aquest dissabte torno ja a signar i concretar ultims dubtes..!! i després en busca de l'esglesia!!!
petons



Hola!!! T0he enviat un privat!! Envia'm el llistat plis!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dj. nov. 25, 2010 6:59 pm

Hola Susana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.

Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!! : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dj. nov. 25, 2010 7:19 pm

glamour ha escrit:Hola Susana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.

Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!! : besito : : besito : : besito : : besito :



Quines ganes que expliquis que tal el tast, no hi gairebe opinions desde que tenen cuina propia!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dj. nov. 25, 2010 7:22 pm

glamour ha escrit:Hola Susana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.

Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!! : besito : : besito : : besito : : besito :


Glamour!
El llistat q jo tinc es en referéncia al menu 1 que es el nostre. De la resta no ho tinc.. i crec que la teva composició de menús es diferent a la nostra pq es anterior oi???
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: seki » dj. nov. 25, 2010 8:03 pm

Para quien tenga dudas, nosotros firmamos en octubre el contrato y nos pidieron los nombres, dni, dirección (en nuestro caso vivimos juntos en pecado, jeje) telefono, el menu, y aprovechamos para un buffet por otro cambiar uno por otro, eso queda reflejado en el contrato.
El resto, añadidos como complementos y demas, se puede decir con unos meses.
Por cada comensal que no llegues a los 80, es muy poco, aunque sino te vienen 100 pues se nota, tengo que mirar que vale...
Eso es lo imprescindible cuando se firma, por cierto, al mes o menos, os enviaran la factura de la paga y señal, para que quede constancia.
Por cierto nosotros firmamos con Jordi y te aclara las dudas que tengas, vamos que por preguntar que no quede y la degustación supongo que en Enero - Febrero empezarán ya que en Marzo hay gente que se casa y sino se acumularia la faena.
Ahora a esperar, e ir buscando lo que falte.

Saludos!
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
Avatar de l’usuari
seki
:: nuvi Expert
:: nuvi Expert
 
Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dj. nov. 25, 2010 8:12 pm

seki ha escrit:Para quien tenga dudas, nosotros firmamos en octubre el contrato y nos pidieron los nombres, dni, dirección (en nuestro caso vivimos juntos en pecado, jeje) telefono, el menu, y aprovechamos para un buffet por otro cambiar uno por otro, eso queda reflejado en el contrato.
El resto, añadidos como complementos y demas, se puede decir con unos meses.
Por cada comensal que no llegues a los 80, es muy poco, aunque sino te vienen 100 pues se nota, tengo que mirar que vale...
Eso es lo imprescindible cuando se firma, por cierto, al mes o menos, os enviaran la factura de la paga y señal, para que quede constancia.
Por cierto nosotros firmamos con Jordi y te aclara las dudas que tengas, vamos que por preguntar que no quede y la degustación supongo que en Enero - Febrero empezarán ya que en Marzo hay gente que se casa y sino se acumularia la faena.
Ahora a esperar, e ir buscando lo que falte.

Saludos!



Muchas gracia, seki!!! Ya avisarás y contarás cuando hagais la prueba!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dj. nov. 25, 2010 8:27 pm

seki ha escrit:Para quien tenga dudas, nosotros firmamos en octubre el contrato y nos pidieron los nombres, dni, dirección (en nuestro caso vivimos juntos en pecado, jeje) telefono, el menu, y aprovechamos para un buffet por otro cambiar uno por otro, eso queda reflejado en el contrato.
El resto, añadidos como complementos y demas, se puede decir con unos meses.
Por cada comensal que no llegues a los 80, es muy poco, aunque sino te vienen 100 pues se nota, tengo que mirar que vale...
Eso es lo imprescindible cuando se firma, por cierto, al mes o menos, os enviaran la factura de la paga y señal, para que quede constancia.
Por cierto nosotros firmamos con Jordi y te aclara las dudas que tengas, vamos que por preguntar que no quede y la degustación supongo que en Enero - Febrero empezarán ya que en Marzo hay gente que se casa y sino se acumularia la faena.
Ahora a esperar, e ir buscando lo que falte.

Saludos!


Seki! a mi me dijo Jordi que por cada comensal que falte hasta 80 se paga 30€.
saludos!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: seki » dj. nov. 25, 2010 11:41 pm

marsai ha escrit:
Seki! a mi me dijo Jordi que por cada comensal que falte hasta 80 se paga 30€.
saludos!


Correcto, aunque parezca dinero en otros sitios es más...otra ventaja del Serrat.jejeje
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
Avatar de l’usuari
seki
:: nuvi Expert
:: nuvi Expert
 
Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dv. nov. 26, 2010 4:35 pm

marsai ha escrit:
glamour ha escrit:Hola Susana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.

Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!! : besito : : besito : : besito : : besito :


Glamour!
El llistat q jo tinc es en referéncia al menu 1 que es el nostre. De la resta no ho tinc.. i crec que la teva composició de menús es diferent a la nostra pq es anterior oi???


Cap problema guapa. Els menús que tinc jo me'ls van enviar al juliol-agost. De totes maneres quan vagi a fer el tast ja ho preguntaré.
Merci!! :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants