ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

bodes 10!

ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 09, 2010 5:11 pm

A veure, us poso en situació perquè estic una mica espantada...

Uns amics ens han dit que ens mentalitzem que els hi haurem de deixar unes claus del pis -el que estem arreglant ara i on viurem- abans de la boda. De fet, a més, ens han preguntat on dormirem la nit de bodes i si serà possible que deixem la maleta feta pel viatge...

Alguna cosa m'ha semblat llegir, fa teeeeeemps, pel foro però no recordo en quin post era...i tinc entès que el que et fan és un seguit de "pu-ades" (omplir-te el pis de globus, treure't tota la roba i deixar-la escampada, posar tot de gots al terra de l'entrada plens d'aigua...)

Per primer cop he vist que no era l'única que posava cara de circumstàncies, el meu xicot li ha quedat una cara de "no em mola geeeeeeeens la idea".

A veure, els seus amics són molt animals, no em fa el pes deixar les claus i donar opció a que t'afanegin (que som humans i la curiositat pica), quan arribi el dia de la boda vull poder estar tranquilament a casa meva sense "sorpreses" i no em ve de gust que, havent pintat el pis -i tal i com ens està costant- i posant mobles relativament "bons"...i encara que no ho fossin, ens facin alguna trastada...
Sé que depèn del que em trobi puc acabar d'una mala gaita el dia de bodes que no vull per la meva primera nit de casada...

CREIEU QUE S'HO PODEN PRENDRE MALAMENT SI DIC QUE NO??? Es que penso donar ordres a la meva sogra que ni se li ocorreixi deixar la clau a ningú!!!

Realment, som els dos que pensem igual però sé que quan arriba el moment de fer el paper de dolenta...em toca a mi...i és per saber com enfocar-ho

:-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Piruleta » dg. maig 09, 2010 7:27 pm

T'entenc perfectament... jo se de d'amics que els hi han fet de tot i tenir q recollir tot al arribar del viatge de noces amb el jet lag.. lo típic: gots plens d'aigua per tot el passadís d'entrada al pis, tot el pis ple de polespan (desfet en boletes..), roba cosida (en plan, les manigues cosides, etc), despertadors amagats per tota la casa que sonen a hores que fa molta gracia.. gelatina al wc, paper film de cuina al wc... i altres coses que ja no dic per no donar idees, jajaja.

Conclusió: jo no penso donar les claus a ningú.

Però una cosa s'ha de tenir en compte: si et volen pu-tejar.. ja s'ho faran per aconseguir fer-se una còpia de les claus..

Així q jo no penso donar les claus, però se que no em garanteix res.. quin pal només de pensar-ho!!!

Així q no et faci pal dir que no per por de que s'ho prenguin malament.. xq si són tant animals com dius, més malament t'ho prendràs tu al tornar!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruleta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Vani_2010 » dg. maig 09, 2010 8:16 pm

hola!!!!
em dic vanessa i jo estic amb la mateixa situació que tu crec que li han demanat les claus al meu xicot i com ell és molt inosen ha dit que si, a mi no em fa gens de gracia, tinc l'experiència del meu cosí. ell va deixar les claus i al cap de 20 dies els amigs estaven pintant el pis, la pu-ada va ser per ells i els remordiemnts tambe, per aixó jo comentaré que no vull que ningú sorti escaldat i per lo tant no deixaré les claus a ningú, intentaré parlar amb el meu futur perque canvii d'opinió.
Avatar de l’usuari
Vani_2010
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 74
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:35 am

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: nananda2 » dg. maig 09, 2010 10:19 pm

Ups, a natros no ens han demanat res, pero com que me'ls veig venir tinc ordres a la familia de no deixar sota cap pretext les claus del pis a ningú, ... tampoc no crec que es pasesin pero por si acaso,..... el pis es sagrat!
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 09, 2010 11:37 pm

Piruleta ha escrit:T'entenc perfectament... jo se de d'amics que els hi han fet de tot i tenir q recollir tot al arribar del viatge de noces amb el jet lag.. lo típic: gots plens d'aigua per tot el passadís d'entrada al pis, tot el pis ple de polespan (desfet en boletes..), roba cosida (en plan, les manigues cosides, etc), despertadors amagats per tota la casa que sonen a hores que fa molta gracia.. gelatina al wc, paper film de cuina al wc... i altres coses que ja no dic per no donar idees, jajaja.

Conclusió: jo no penso donar les claus a ningú.

Però una cosa s'ha de tenir en compte: si et volen pu-tejar.. ja s'ho faran per aconseguir fer-se una còpia de les claus..

Així q jo no penso donar les claus, però se que no em garanteix res.. quin pal només de pensar-ho!!!

Així q no et faci pal dir que no per por de que s'ho prenguin malament.. xq si són tant animals com dius, més malament t'ho prendràs tu al tornar!!!!!


Maaaaaaaaare meva...!!! ¿trobar-te això després del viatge? Una porra!!! Ho porten clar doncs! tornem un dimarts-dimecres i el dijous i divendres ja treballo, anem a NY+ RM i només em faltarà amb el jetlag i el curro posar-me a netejar ¬¬ Per això em deien si tindríem les maletes llestes i on dormiríem

Ja he avisat als meus pares i quan els hi donem les claus tenen absolutament prohibit deixar-les i el mateix els diré als meus sogres...COM EM TROBI QUE ALGÚ LES HA DONADES RODARAN CAPS.

Mare meva...el que em faltava pel duro :star::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 09, 2010 11:42 pm

Vani_2010 ha escrit:hola!!!!
em dic vanessa i jo estic amb la mateixa situació que tu crec que li han demanat les claus al meu xicot i com ell és molt inosen ha dit que si, a mi no em fa gens de gracia, tinc l'experiència del meu cosí. ell va deixar les claus i al cap de 20 dies els amigs estaven pintant el pis, la pu-ada va ser per ells i els remordiemnts tambe, per aixó jo comentaré que no vull que ningú sorti escaldat i per lo tant no deixaré les claus a ningú, intentaré parlar amb el meu futur perque canvii d'opinió.


PINTANT EL PIIIIIIIIIIIIIIIS???!!! M'estic espantant de debó...i més amb el que m'està costant arreglar-ho tot...vaja, com a totes, és un esforç arreglar-se un pis. I L'ULTIM QUE VULL ÉS AIXÒ.

La gran sort que tinc de moment amb el meu xicot és que ell ha posat encara més cara de pànic que jo...PER SOOOOORT, de totes formes he d'aconseguir que no s'ho repensi (cosa que vec difícil) i que els hi sàpiga parar els peus.

De totes formes, tooooooooooot això que m'esteu explicant li penso deixar llegir -evidentment fent un cortar y pegar a un WORD que l'últim que vull és que es passegi pel foro :star:: - perquè vegi que no són paranoies meves...

I jo pregunto, AQUESTES PU-ADES SÓN NECESSÀRIES??? A veure, ho trobo fora de lloc...fer conya vale, però per mi, i ho sento per qui sigui partidari, és una broma de mal gust. :-eh_::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 09, 2010 11:46 pm

nananda2 ha escrit:Ups, a natros no ens han demanat res, pero com que me'ls veig venir tinc ordres a la familia de no deixar sota cap pretext les claus del pis a ningú, ... tampoc no crec que es pasesin pero por si acaso,..... el pis es sagrat!


nananda...penso el mateeeeeeeeix, EL NOSTRE PIS ÉS SAGRAT (com per a ells són els respectius) i ja dic, soooooooort que no han sigut prou hàbils i s'han anat de la boca insinuant això...vaja, insinuant no, dient-ho directament :star::

Es que el que més em fotria és pensar que estrenem el pis la mateixa nit de noces i que ells ens amarguin toooooooot...

: sgra :

Ja us explicaré però penso convocar un gabinet de guerra o, directament, un cop avisats pares i sogres per segon cop, penso enviar, en el mail dels respectius comiats de solters l' "amenaça", perquè sí, serà amenaça "NO ES DEIXARAN CLAUS PERQUÈ NINGÚ TÉ PERQUÈ ANAR A CASA NOSTRA SENSE NOSALTRES"ç

Com no tinc prou amb la feina, la uni, el pis i la boda...ara pensa en muntar guàrdia i jugar al "fuerte" del sèptim de cavalleria...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Necabel » dl. maig 10, 2010 1:01 am

Fa dos anys es va casar una cosina germana meva i encara que ella es negava, una tieta seva els va pagar una habitació d'hotel per passar la nit de boda. Ho va fer perquè ja savia que la germana de la núvia amb els amics havien estat fent de les seves al pis.

Igualment van passar pel pis per recollir roba per dormir a l'hotel, per l'endemà, etc. Sabeu què es van trobar? La porta tapiada. No van poguer entrar al pis. I a dins del pis, a més de tot el que heu dit adalt i algunes coses més, també els havien desmuntat el llit i s'ho havien emportat, és a dir, que no hi era al pis ni els van voler dir on era fins un altre dia més tard.

Jo penso que per fer la broma ja està la despedida de solters, no cal fer put*des al pis de ningú. A mi no m'han demanat les claus però no crec que ho facin. Una brometa inocent et pot fer gràcia, però si em fessin algo gordo saven que em convertiria en superguerrer nivell 8 i no s'escaparia ni un : sgra : jajaja.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Necabel
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 10, 2010 10:11 pm

Jo també tinc avisat al personal... RES DE DEIXAR LES CLAUS A NINGÚ... ni abans del casament, ni després ni durant el viatge... passo d'haver d'emprenyar-me i de netejar la pu ta da que em facin... Sobretot perquè si jo els en fes alguna a ells tampoc els sentaria gaire bé que invaís el seu pis i el deixés fet un nyap. I que no em dóna la gana, carai!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 10, 2010 11:23 pm

Noies, després de transmetre els vostres testimonis al meu xicot...vamoooooooooos, encara ha tingut més clar que ni parlar-ne i fins, i tot, m'ha dit que res d'anar amb el cotxe de mon pare...perquè es veu que li van insinuar que durant la cerimònia farien alguna de les seves...i com mon pare, amb el que "cuida" el cotxe -és la seva joguina- es trobi amb alguna cosa com pintades, que li hagin lligat coses, etc EM DÓNA EL DIA!

De debó, no podem comprendre que ens casem i que no estem celebrant pas el dia dels innocents??? :star::

A veure la gràcia que els hi faria a ells, com bé dieu, si es canviessin les tornes
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: buniketa » dt. maig 11, 2010 11:57 am

Petita83 ha escrit:Noies, després de transmetre els vostres testimonis al meu xicot...vamoooooooooos, encara ha tingut més clar que ni parlar-ne i fins, i tot, m'ha dit que res d'anar amb el cotxe de mon pare...perquè es veu que li van insinuar que durant la cerimònia farien alguna de les seves...i com mon pare, amb el que "cuida" el cotxe -és la seva joguina- es trobi amb alguna cosa com pintades, que li hagin lligat coses, etc EM DÓNA EL DIA!

De debó, no podem comprendre que ens casem i que no estem celebrant pas el dia dels innocents??? :star::

A veure la gràcia que els hi faria a ells, com bé dieu, si es canviessin les tornes



Ets la primera que es casa? Perquè si ho ets, jo els diria que o respecten els vostres desitjos, o el dia que es casin ells o si no ho volen fer, se us acudeixi a vosaltres i us vingui de gust, els ho tornareu amb escreix, perquè no us tallareu gens... El qui la fa, ha d'estar disposat a que li feu el mateix... i, ja se sap, que aquestes coses sempre van a pitjor.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: kevoly » dl. jul. 19, 2010 4:01 pm

Estic flipant!!!!
Tot això no ho havia sentit mai, i no crec que ningú tingui intenció de fer-m'ho, però es que vamos, em fan algo així i el meu cabreig dura tota la vida!!!!!

És més, com algú em pregunti si li deixo les claus me'l menjoooooo : sgra :

Que fort m'ha semblat, ens gastem una pasta en el pis en mobles, pintura... perquè t'ho destrossin????

Bufffff.....no deixeu les claus a ninguuuuuu!!
Imatge
kevoly
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Anna&Carlos » dl. jul. 19, 2010 4:58 pm

Que hagan estas " bromas " es una pu-ada, entre que la noche de bodas llegas muy tarde, no se suele llegar muy bien, si encima te encuentras este panorama... Pero que le aremos, es una vez en la vida... jajaj

s2
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna&Carlos
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: kris28 » dl. jul. 19, 2010 8:24 pm

LEs claus ni a Deu... que te la lien, et posen pica pica al llit, gots plens d'aigua.. despertadors, canviar el sucre per la sal... i despres em de netejar nosaltres i una Me...!!

Aviseu a les mares i sogres si tenen una copia, que les claus a ningu, i sobretot vosaltres vigileu que en un descuit no us facin una copia.
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 19, 2010 11:37 pm

kris28 ha escrit:LEs claus ni a Deu... que te la lien, et posen pica pica al llit, gots plens d'aigua.. despertadors, canviar el sucre per la sal... i despres em de netejar nosaltres i una Me...!!

Aviseu a les mares i sogres si tenen una copia, que les claus a ningu, i sobretot vosaltres vigileu que en un descuit no us facin una copia.


Totalment d'acord!!! Nosaltres ja fa temps que hem donat la veu d'alarma, i els que ens van comentar les intencions que tenien estan avisats que no ho volem i la cosa pot acabar molt malament...

Nosaltres ja procurem tenir les claus controlades...però vaja, POBRE D'ELLS!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 8:56 am

Bé a mi se que no ens la demanaran directament, pero segur que la meva germana amb alguns amics alguna cosa fan..pero se que tenen molt de seny. Tot i aixo conec molta gent que els han fet grans putades i aixó tampoc es. Així si nosaltres segurament sigui mentre estem de viatge, ja que la meva parella dormirà aqui el dia abans del casament, ja que ja vivim junts iell sortira des de casa nostre i jo des de casa de la meva mare, ai´xí que dubto que la nit de noces hagi de treure globus, cigrons i coses per l'estil! jeje

Hi ha de tot, confieu en els vostres amics! Si realment volen faran el possible per aocnseguir la clau
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: V30 » dt. jul. 20, 2010 10:24 am

A nosaltres ens han demanat les claus del pis, però no les volem deixar per el que ens podem trobar desprès perquè sabem que es passaraa. Ens falta agafar les copies de les claus que tenen els nostres pares per si de cas.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 9:56 pm

jo els meus amics no crec que sigui de fer putades i mes sabent que tenim el pis ben arreglat i tal. Tot i aixo conec gent que li han fet algunes i de ben groses, com posar tabiques per la casa y cosas aixi pero realment ha de ser gent sense seny pq...tela! confiare en ells! forma part dels casament, almnys de la gran majoria
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 12:25 am

Jo personalment crec que per a les bromes ja estan els comiats de solters i que a casa no cal fer-hi res; si més no, no la nit de noces ni al retorn del viatge... després d'haver preparat tot de coses i d'acabar ben cansats, no crec que a ningú li faci cap gràcia arribar a casa i haver de punxar globus o beure gots d'aigua (en el millor dels casos) per poder arribar on sigui de casa teva i seure una estona per descansar.

En el nostre cas, no dormirem a casa aquella nit, però haurem de deixar fetes i enllestides les maletes per poder marxar a la tarda del dia següent, així que... ningú a casa! Fins i tot estic pensant de limitar les actuacions dels amics durant el sopar... els diré que han de triar un moment i una cosa per fer; més que res perquè penso que nosaltres també tenim moltes sorpreses a fer i a entregar...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ELS AMICS US HAN DEMANAT LA CLAU DEL PIS?

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 22, 2010 5:09 pm

uuufffffff jo no vull q ningú ens faci res al pis, quin horror tornar i trobar-te q has de petar globus, buidar gots...només de pensar-ho m' agafa la mala lluna!!!jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Montseta28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants