EMBARASSADES 2010

bodes 10!

Quan esperareu a tenir un baby??

no tardarem gaire
17
33%
uns mesos
10
20%
un anyet
12
24%
dos anys mínim
12
24%
si ve, bé, si no ja el buscarem més endavant
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 51

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: naiara1980 » dc. ago. 11, 2010 5:51 pm

Ruthi nos hemos quedado sin cheque bebé que es una gran p....ada pero los papis tendrán el permiso de paternidad de un mes a partir del año que viene, por qué ya es el año que viene, no??? Jeje, nosotros tampoco esperaremos mucho que ganas no nos faltan :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Que poquito te queda ya Hansen , MUCHAS FELICIDADES :-)ok: :mu::
Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 11:40 am

Uii... No me n'havia adonat del post... Doncs ja no cal que us digui res no? pq amb el ticker està més que clar. No crec que sigui la primera, però potser la primera en dir-ho per aquí, no? Pq veig que n'hi han que ho estan intentant o que potser ja ho estan... :-)

Doncs les embarassades del 2011 ni tenim paga de 2500 euros ni tenim paternitat d'un mes. Ala!! Que quan es posen a retallar, ho retallen tot! Ara... de segur que la gent que ve de fora te totes les ajudes que calguin... Quina ràbia!
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Corena » dj. oct. 14, 2010 7:11 pm

nupubo ha escrit:Uii... No me n'havia adonat del post... Doncs ja no cal que us digui res no? pq amb el ticker està més que clar. No crec que sigui la primera, però potser la primera en dir-ho per aquí, no? Pq veig que n'hi han que ho estan intentant o que potser ja ho estan... :-)

Doncs les embarassades del 2011 ni tenim paga de 2500 euros ni tenim paternitat d'un mes. Ala!! Que quan es posen a retallar, ho retallen tot! Ara... de segur que la gent que ve de fora te totes les ajudes que calguin... Quina ràbia!



Felicitats altre cop!!!!!!!!!!

Jo haig de dir que potser nosaltres ens esperarem un anyet! Les que ja son mamis em diuen que quan arriba el sentiment ho saps...així que m'alegro molt per totes les que ho esteu intentant...i per les que ja estan d'enhorabona nupubo!!!!

El que no m'havia enterat d'això de la retallada...vaja tela...

Molts ànims!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 7:38 pm

Merci preciosa!!!

Doncs si filla... A espanya som uns desgraciats amb els figures que tenim de governants... jejeje...
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dj. oct. 14, 2010 11:32 pm

Doncs nosaltres voliem esperar una miqueta més per deixar les pastilles peró l'altra día sopant hem diu cariño, cuan vols deixar les pastilles, pq si es per mi ara mateix.....pero sincerament tant tant rapid, llavors hem decidit q al gener del 2011 ja no les pendre , a part com tenim visita al gine al desembre aprofitarem per comentar-li, haviam si hem de fer algo especial.... man dit algo de q has de pendre unes pastilles o algo aixi , oi??? aix no se, vaig molt perduda......

petunets a totes.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 11:41 pm

annaiesteve ha escrit:Doncs nosaltres voliem esperar una miqueta més per deixar les pastilles peró l'altra día sopant hem diu cariño, cuan vols deixar les pastilles, pq si es per mi ara mateix.....pero sincerament tant tant rapid, llavors hem decidit q al gener del 2011 ja no les pendre , a part com tenim visita al gine al desembre aprofitarem per comentar-li, haviam si hem de fer algo especial.... man dit algo de q has de pendre unes pastilles o algo aixi , oi??? aix no se, vaig molt perduda......

petunets a totes.


Hola guapa!!

A mi no em consta que hagis de fer res especial ni prendre pastilles. Ara depenent del temps que fa que les prens i de quan voleu realment intentar-ho deixa-ho amb almenys 3 mesos d'antel·lació abans de provar-ho pq el cos ha de fer neteja de els hormones artificials de les pastilles. Quan voleu començar a intentar-ho?

MUAAA!!
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 17, 2010 2:00 pm

noies, jo fa un mes ke he deixat les pastilles ja i anem per feina.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dg. oct. 17, 2010 6:00 pm

Ostres es pot ven dir q els nostres rellotges biologics fan tic tac tic tac, no? aixo va molt rapid, es curios les ganes q li venen q una oi? bè el meu marit tambè està molt tonto amb això ! sembla q en te mes ganes q jo !!!!!!!

l'altre dia vam estar a IKEA, pq la habitació q tenim destinada per el peque es tota de IKEA, del pal cuarto de la planxa , i clar voliem veure quines opcions tenim per convertir-la per bebe, i si vam veure la solució, no vegis vam sortir tant contents q cuan vam arribar a casa ja preniem mides i tot ....aix nenes ...quines ganes !!!!!!

bè, i llavors cuantes só les q volem ......? ja me perdut ....o les q ja estàn !!!!!!!!



*.O.-O*
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Corena » dg. oct. 17, 2010 6:12 pm

neus29 ha escrit:noies, jo fa un mes ke he deixat les pastilles ja i anem per feina.


Nena...quina noticia!!!!!!!!!!!!!

Bé, doncs ja ens diràs cóm va tot!!!

Molts ànims i sobretot paciència, que diuen que prenent pastilles després costa una miqueta. Jo no ho sé...però quan arribi el moment també ho comprovaré a veure!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dg. oct. 17, 2010 7:41 pm

Neus ànims cuca!! Que aviat arribarà!! I Anna a veure si t'animes ja... Que tens (pel que veig...) l'Esteve amb unes ganetes... :-)) jejeje....
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: tatania_88 » dg. oct. 17, 2010 8:19 pm

Bueno, sembla que del 2010 també tindrem varies embarassades!!! I moltes en intent!! Que bé!!!

Bueno, nosaltres de moment res... i no es per falta de ganes, eh!! Que tant l'Iván com jo (em sembla que fins i tot l'Iván més que jo...) tenim moltes ganes...
Pero ara ho primer es canviar de pis, a veure si trobem una cosa estable (ara estem de lloguer) i més gran!!!

Pero igualment he deixat de prendre les pastilles (pero prenem altres precaucions), per altres raons... i així aprofito per fer neteja hormonal!!jajaja

Enhorabona a totes les que ja ho esteu, i molta sort a les que ho intenteu!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
Avatar de l’usuari
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dl. oct. 18, 2010 2:08 pm

3 mesos abans de posar-vos és recomanable pendre àcid folic cada dia, per evitar l'espina bífida, al cap de 3 mesos de prende-las, baixar la dosi a 2 o 3 per setmana i quan et quedes una altra vegada cada dia, això és el que em va recomanar la meva ginecóloga, a mi i a totes les meves amigues que han sigut mamis o estan en "ello".
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dl. oct. 18, 2010 5:36 pm

nenessss ¡¡¡¡¡ hem de fer una kedada de dones casades eh, ke tinc ganes de tornar a veureus a totes. ke be hu vem paassar eh, aixi ara el tema de conversa seran els nens. ke hus assembla?sabeu? us estimo a totes, ha sigut un any super emocionant poder compartir els preparatius de la boda amb totes vosaltres, sou uns solets, hus estimooooooooooooo¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dl. oct. 18, 2010 5:37 pm

Corena ha escrit:
neus29 ha escrit:noies, jo fa un mes ke he deixat les pastilles ja i anem per feina.


Nena...quina noticia!!!!!!!!!!!!!

Bé, doncs ja ens diràs cóm va tot!!!

Molts ànims i sobretot paciència, que diuen que prenent pastilles després costa una miqueta. Jo no ho sé...però quan arribi el moment també ho comprovaré a veure!!



hola reinaaaa¡¡¡¡¡ dons si, ja estem en ello ,a veure ke tal, jo nomes fa un mes ke vaig deixar les pastilles, ja et dire ke tal.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 19, 2010 9:48 am

HOlaaaaaaaaaaaa !! no sé si em recordeu ....soc del post de les que ens casavem al 2010 ....bueno si no no passa res !!! pues eso , fa temps que no entrava perquè vaig una mica atareadilla...després de la boda, el 13 de març, van haver-hi tants canvis....i nosaltres no vam esperar gens en buscar el baby, el 2on per mi ja que tinc una nena de 6 anys, i mireu per on a la primera em quedo prenyada !!! Estic ja de 33 setmanes...l'esperem pel 8 de desembre. Petonets a totes ! ::love::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 19, 2010 12:53 pm

Moltes felicitats Istar82!!

I tant si ens enrecordem de tu! Doncs això ja està al caure!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com et trobes?
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 19, 2010 5:36 pm

nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!

I tant si ens enrecordem de tu! Doncs això ja està al caure!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com et trobes?


Doncs a estones bé i molts dies xafada i fluixeta....els 3 primers mesos quasi ni menjava tenia unes nausees i semblava que m'anava al terra...de fet me'n vaig anar unes quantes vegades al terra...jajajajaj !! es que em baixava el sucre, fatal !! amb la nena estava molt bé però diuen que cada embaràs és diferent i quina raó!!!
Desde la setmana 16 que estic de baixa pels marejos ,ja que per anar a currar havia d'agafar el cotxe si o si i la meva dra. em va dir que a casa tranquila i bueno després em va sortir anèmia, algo molt normal , i de vegades em noto dèbil però bueno llavors estic del llit al sofà i ja està.... :-)ok:
Porto un nen, que ja pesa 2kg 200gr , m'han dit que farà uns 3kg i mig ....ja està prou bé ! i bueno la mala noticia d'aquest embaràs es que al principi portava bessonets però un a la vuitena setmana es va parar i el meu cos el va reabsorvir, ara el que compta que el nostre nen està sa i bé i creix perfectament. És dirà Odei. Tinc unes ganes de veure'l en vivo i en directo...aixxxx !!! també intentaré tenir un part natural com amb la nena, a veure si no dura gaire si no em cansaré i acabaré amb epidural o algo i no vull...no,no,no !!!

Tu com estàs , va tot bé?????
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dt. oct. 19, 2010 6:50 pm

ISTAR82 ha escrit:
nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!

I tant si ens enrecordem de tu! Doncs això ja està al caure!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com et trobes?


Doncs a estones bé i molts dies xafada i fluixeta....els 3 primers mesos quasi ni menjava tenia unes nausees i semblava que m'anava al terra...de fet me'n vaig anar unes quantes vegades al terra...jajajajaj !! es que em baixava el sucre, fatal !! amb la nena estava molt bé però diuen que cada embaràs és diferent i quina raó!!!
Desde la setmana 16 que estic de baixa pels marejos ,ja que per anar a currar havia d'agafar el cotxe si o si i la meva dra. em va dir que a casa tranquila i bueno després em va sortir anèmia, algo molt normal , i de vegades em noto dèbil però bueno llavors estic del llit al sofà i ja està.... :-)ok:
Porto un nen, que ja pesa 2kg 200gr , m'han dit que farà uns 3kg i mig ....ja està prou bé ! i bueno la mala noticia d'aquest embaràs es que al principi portava bessonets però un a la vuitena setmana es va parar i el meu cos el va reabsorvir, ara el que compta que el nostre nen està sa i bé i creix perfectament. És dirà Odei. Tinc unes ganes de veure'l en vivo i en directo...aixxxx !!! també intentaré tenir un part natural com amb la nena, a veure si no dura gaire si no em cansaré i acabaré amb epidural o algo i no vull...no,no,no !!!

Tu com estàs , va tot bé?????



hola istar wapa, jo tambe soc una nuvia del 2010, i estic a la recerca.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 19, 2010 10:05 pm

ISTAR82 ha escrit:
nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!

I tant si ens enrecordem de tu! Doncs això ja està al caure!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com et trobes?


Doncs a estones bé i molts dies xafada i fluixeta....els 3 primers mesos quasi ni menjava tenia unes nausees i semblava que m'anava al terra...de fet me'n vaig anar unes quantes vegades al terra...jajajajaj !! es que em baixava el sucre, fatal !! amb la nena estava molt bé però diuen que cada embaràs és diferent i quina raó!!!
Desde la setmana 16 que estic de baixa pels marejos ,ja que per anar a currar havia d'agafar el cotxe si o si i la meva dra. em va dir que a casa tranquila i bueno després em va sortir anèmia, algo molt normal , i de vegades em noto dèbil però bueno llavors estic del llit al sofà i ja està.... :-)ok:
Porto un nen, que ja pesa 2kg 200gr , m'han dit que farà uns 3kg i mig ....ja està prou bé ! i bueno la mala noticia d'aquest embaràs es que al principi portava bessonets però un a la vuitena setmana es va parar i el meu cos el va reabsorvir, ara el que compta que el nostre nen està sa i bé i creix perfectament. És dirà Odei. Tinc unes ganes de veure'l en vivo i en directo...aixxxx !!! també intentaré tenir un part natural com amb la nena, a veure si no dura gaire si no em cansaré i acabaré amb epidural o algo i no vull...no,no,no !!!

Tu com estàs , va tot bé?????


Ostras noia sí que ho vas passar malament... I de fet encara ara estàs fluixxeta... Doncs a cuidar-se molt i molt! Jo no vaig tenir quasi nàusies i cap vòmit. Ara fa unes dues o tres setmanes que he tingut en dues ocasions la sensació de quasi desmaiar-me però no ha passat d'aquí. Ho vaig comentar a la llevadora i ara m'estic prenent ferro, a part de menjar carn i/o peix cada dia del mon. També porto sempre una ampolleta d'aigua al damunt pq em va dir que anava molt bé i la veritat és que la segona vegada que em va passar (que va ser després de la visita) vaig beure aigua i de seguida em vaig recuperar. I al trobar-me força bé durant el primer trimestre ha fet que recuperés el pes que vaig perdre amb la boda i més encara... jejeje...

Sento molt el que et va passar amb el bessonet... Però ara has de pensar que duus a dins un nen ben maco i pel que veig preciós amb aquest pes! I a veure si finalment pots gaudir d'un part el més natural possible. A mi també m'agradaria però no per l'epidural sinó pel que et posen per dilatar més ràpid...

Ara el 12 de novembre tindrem la eco morfològica pq ja estaré de 20 setmanes. I a veure si podem saber el sexe del bebé. Encara no tenim cap nom pensat. Ens hi haurem de posar... :hmm::
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 9:13 am

Bon diaaaaaaaa !! i ENHORABONA A TOTES LES PRENYIS !!
I ànims a les que ho esteu intentant. !

NUPUBO, ja fas bé de no voler que et fiquin lo de dilatar perquè el mal de les contraccions és multiplica per 2 o per 3 !! T'ho dic perquè amb la nena vaig trencar la bossa i com dilatava a poc a poc, però amb un dolor soportable, doncs em van ficar al suero l'oxitocina ( l'homrona que provoca les contraccions )i jolin quin mal al cap d'una estona, allò anava a tota llet !!! vaig estar en total, dilatació i expulsiu 6 hores de part i era la primera....fa molt mal quan et fiquen " medicació " per dilatar...si dilates per tu mateixa fa mal però es més soportable, però bueno si ho aguantes com vaig fer jo de conya i si no per algo s'ha inventat l'epidural no?? aunque jo soc super reacia a ficar-me-la no em mola que em punxin a l'esquena :--( . Ara reso perquè amb aquest em vinguin contraccions primer i ja em trencaran la bossa a l'hospital quan hagi de parir !! Que sembla que no però si les contraccions les aguantes les pots passar a casa fins que venen les seguides i a casa et pots donar una dutxa calenta per passar el dolor, o caminar , que a l'hospital et tenen tumbada i encara fa més mal. Jo em vull comprar la pilota aquella que fan servir per pilates a veure si es veritat que ajuda a passar el mal... :-)ok: com he de parir jo abans que tu ja t'ho diré. Mira al cap i a la fi el que volem totes es que estiguin bé, perque`si o si hem de passar per això i quan estas de part l'únic que penses que surti per veure-li la carona...per molt mal que tinguis. És un dolor que val la pena, després tot queda molt compensat :-)ok: Per cert estàs al Soc Petit?

NEUS - noia a veure si no et costa molt quedar-te!! ara no t'espantis pel que he explicat eh?? que mira si ho passem totes es perquè es bo !!jijijijjijij.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

He passat una nit amb un mal d'esquena, que això ja em pesa un munt !! i em dona la sensació que tinc pedres a la panxa... *.O.-O* doncs, jo ja no tinc visita fins al 15-11-10 que tinc l'analítica del 3er trimestre i la llevadora i el dia 17 tinc hora al gine però ja per fer-me un tacte per veure com està tot col·locat, si estic una mica dilatada, el coll de l'úter com el tinc,etc...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants