EMBARASSADES 2010

bodes 10!

Quan esperareu a tenir un baby??

no tardarem gaire
17
33%
uns mesos
10
20%
un anyet
12
24%
dos anys mínim
12
24%
si ve, bé, si no ja el buscarem més endavant
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 51

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 26, 2010 10:19 pm

Doncs sabrem si és nen o nena el dia 12 de novembre. Si es deixa veure... jejeje...
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 26, 2010 10:35 pm

nupubo ha escrit:Doncs sabrem si és nen o nena el dia 12 de novembre. Si es deixa veure... jejeje...


Si dona ja veuràs com farà una exibició per deixar-se veure...jejejejeeje !! Que bé ja us falta poquet pel dia 12...aix quina emoció
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dl. nov. 08, 2010 2:22 pm

Bon dia guapes!!!!
nomes dir que.... JO TAMBÉ ESTIC EMBARAÇADA DE 18 SETMANES!!!!!
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dt. nov. 09, 2010 2:35 pm

Hola guapes!!!
Estava llegin lo del pes, i la veritat que m'heu tret un pes de sobre, perque jo estic de 4 mesos i mig, i de moment en porto 2 Kg. Ja pensava que me estava passan!!!
Nupubo, et recomano que abans de anar a la eco, m'han recomant CHOCOLATE!!!!! si menjes una mica de chocolate, es mou molt els nens en la pancha. Jo vaig anar el dia 27 d'Octubre a fer-me la 4ª eco (vaig per mutua) i el/la bandarra estava sobat/da. A mi em toca anar de nou el dia 26 de Novembre així que segur que menjaré abans d'entrar al metge... CHOCOLATE!!!!! Aquesta serà la que li medeixen els osos, i em diuen bé les mides i el dia 29 de Novembre tinc la visita amb la gine, i serà quan em miri de nou el pes, i si es nen o nena!! havere que tal.
Ah per cert Nupubo amb lo prima que et vas quedar per la boda... no et preocupis per el pes, perque nomes quedar-me embaraçada va sortí un escrit en la vanguardia, on sortia el tema del pes de les embaraçades, i aixó de tenir un pes estipolat no era correcta. Perque les noies primes poden agarfar més pes que les que tenen sobrepes. Així que no et capfiquis.

1 peto guapes
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. nov. 09, 2010 6:40 pm

Nurika ENHORABONA!! ostras es que això del pes es molt relatiu...jo em porto bé, no faig cap menjar copiós i intento menjar de tot, molta verdureta això si, i amb la nena vaig guanyar 18kilazos i ara en dec portar ja 13, em queden 4 setmanes eh? , perquè fa un parell de mesos que no em pesen ni res... :--( es que cada dona i cada cos es un mon.
Hi ha que s'aprimen en comptes d'engreixar-se. Una es ma tieta que es va quedar sense pit .
Doncs tot i agafar 18 kg amb la nena,després quan el cos va tornar a ficar-se més o menys al lloc em vaig quedar, fins ara que m'he quedat embarassada, amb la talla 38 de pantalons que està super bé i només amb 6 kg de més que ja em van anar be perquè tothom deia que estava molt seca. I ara doncs bueno quan tingui al nen aniré a l'endocrí i que em fiqui una dieta per post part i a fer bondat i una mica d'exercici. I tampoc no us atabaleu en quedar-vos com abans perquè hi ha que amb 2 mesos ja hi son i n'hi ha que tardaran 2 anys...Així que passeu un bon embaràs i disfruteu-lo que es lo més bonic que us pot passar en la vida, més que casar-vos, de debó !!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dc. nov. 10, 2010 10:07 am

Moltes gràcies Istar82!
A mi lo del pes la veritat que no em preocupa gaire, més que res, perque com crec que fem la malloria... em controlo amb els menjars. Lo que deies, verdureta, una mica d'exercici, no menjar dolços.... lo normal, per mantenir-te una mica i prou. I sino... despres com tú, cap el endroquí!! jajaja
1 peto guapa
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Carpi » dj. nov. 11, 2010 12:16 pm

Hola chicas,

Antes que nada enhorabuena a todas. Os quería hacer una preguntilla... Os explico, hoy empieza mi semana fértil y vamos a ver si puede venir el peke, la cuestión es que no se que es mejor si ponerse a la faena todos los días de la semana fértil o ponerse día si día no?? Es que el ginecólogo nos dijo fuera día si día no pq así los guerreritos tienen más fuerza jajaja. Eso es correcto??

Besitos
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Avatar de l’usuari
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dj. nov. 11, 2010 6:58 pm

Carpi ha escrit:Hola chicas,

Antes que nada enhorabuena a todas. Os quería hacer una preguntilla... Os explico, hoy empieza mi semana fértil y vamos a ver si puede venir el peke, la cuestión es que no se que es mejor si ponerse a la faena todos los días de la semana fértil o ponerse día si día no?? Es que el ginecólogo nos dijo fuera día si día no pq así los guerreritos tienen más fuerza jajaja. Eso es correcto??

Besitos



carol wapa, si es tu semana fertil aprovecha porke tambien es la mia. pero creo yo ke aunque lo hagamos fuera de los dias fertiles nos podemos kedar embarazadas no?
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dv. nov. 12, 2010 8:26 am

Carpi ha escrit:Hola chicas,

Antes que nada enhorabuena a todas. Os quería hacer una preguntilla... Os explico, hoy empieza mi semana fértil y vamos a ver si puede venir el peke, la cuestión es que no se que es mejor si ponerse a la faena todos los días de la semana fértil o ponerse día si día no?? Es que el ginecólogo nos dijo fuera día si día no pq así los guerreritos tienen más fuerza jajaja. Eso es correcto??

Besitos


Carol guapiiiisima!!!
La verdad que jo no tengo ni idea. Nosotros lo hicimos un dia si otro no, así tienes más posibilidades, creo yo. Ya que no solo te puedes quedar en esa semana, sino todo el mes!. Nosotros nos decidimos a mitad de mes de un periodo, y no me quedé, al siguiente... sólo irse la menstruación... hicimos un dia si otro no y nos quedamos a la primera. Lo que seguro que no es bueno es hacerlo dos dias seguidos, tiene que haver un intervalo de un dia.
Espereo haberte ayudado en mis pocos conocimientos de la fecundación. jajajajajjaa
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dv. nov. 12, 2010 8:28 am

NUPUBOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Que avui sabràs si es nen o nena!!!!!!!!!!!!!!!! Espero que ens vagis infoman!!!
1 peto guapa, i que vagi tot bé
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dv. nov. 12, 2010 10:56 am

Nenes aquí posso la foto de la meva coseta petita!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dv. nov. 12, 2010 2:54 pm

NURIKA81 ha escrit:Nenes aquí posso la foto de la meva coseta petita!!!



alaaaaaaaa¡¡¡¡ si ke es veu. quan sabras si es nen o nena?
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » ds. nov. 13, 2010 8:45 am

neus29 ha escrit:
NURIKA81 ha escrit:Nenes aquí posso la foto de la meva coseta petita!!!



alaaaaaaaa¡¡¡¡ si ke es veu. quan sabras si es nen o nena?

El 26 vaig a al eco morfologica, podria ser que allà m'ho diguesin, sino... el dia 29 vaig a la meva gine, i m'ho mirarà. Ja aniré informan.
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Llumeta » dl. nov. 15, 2010 11:17 am

Buenos dias!!
Hace muchisimo tiempo que no entro en guianupcial y justo descubrí este post hace un par de semanas, antes de mi boda, pero hasta hoy no me decido a escribir...aquí otra embarazada del 2010!!! ::love::

Estoy de 15 semanas, y ahora ya empiezo a encontrarme mejor por fin...no que hayan sido malos del todo los 2 primeros meses porque no tuve vomitos ni perdidas ni dolores, pero sí muchisimas nauseas y mareos, además del cansancio y el sueño. Pero parece que ya remite poco a poco *.-o-o.* *.-o-o.*

Nosotros estabamos preparando la boda cuando nos sorprendió la noticia en verano...la verdad es que nos descolocó un poquito pero rapidamente sientes una felicidad por el cuerpo incomparable con otra cosa, hasta el punto de olvidar un poquito la boda estando a las puertas....pero todo ha ido perfectamente bien y finalmente nos casemos la semana pasada los tres juntitos. Cuanta felicidad junta!!!! Que bonito!!!

Muchisimas felicidades a todas las futuras mamis!!! FELICIDADES A TODAS!!!! ::love::

Creo que no se le puede pedir más a este 2010!!! :-)ok:
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Avatar de l’usuari
Llumeta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dl. nov. 15, 2010 2:36 pm

Llumeta ha escrit:Buenos dias!!
Hace muchisimo tiempo que no entro en guianupcial y justo descubrí este post hace un par de semanas, antes de mi boda, pero hasta hoy no me decido a escribir...aquí otra embarazada del 2010!!! ::love::

Estoy de 15 semanas, y ahora ya empiezo a encontrarme mejor por fin...no que hayan sido malos del todo los 2 primeros meses porque no tuve vomitos ni perdidas ni dolores, pero sí muchisimas nauseas y mareos, además del cansancio y el sueño. Pero parece que ya remite poco a poco *.-o-o.* *.-o-o.*

Nosotros estabamos preparando la boda cuando nos sorprendió la noticia en verano...la verdad es que nos descolocó un poquito pero rapidamente sientes una felicidad por el cuerpo incomparable con otra cosa, hasta el punto de olvidar un poquito la boda estando a las puertas....pero todo ha ido perfectamente bien y finalmente nos casemos la semana pasada los tres juntitos. Cuanta felicidad junta!!!! Que bonito!!!

Muchisimas felicidades a todas las futuras mamis!!! FELICIDADES A TODAS!!!! ::love::

Creo que no se le puede pedir más a este 2010!!! :-)ok:




muchas felicidades wapaaaaaa¡¡¡¡¡ yo tambien voy en busca del baby, pero la verdad ke este mes no estamos mucho por la labor, yo me he kedado en paro hace 15 dias y la verdad es ke estamos algo nerviosos y no estamos muy concentrados, a ver ke tal el proximo mes. ah¡¡¡y felicidades por tu boda¡¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dl. nov. 22, 2010 8:43 am

Bon dia guapes!!!!
Tornem a estar en Dilluns, pero aquest Dilluns es diferents a tots els que he viscut fins ara. AQUESTA NIT HE NOTAT A LA PERSONETA QUE ESTA DINTRE LA MEVA PANXA!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: .Ha sigut com raro, pero a la vegada molta il·lusió, perque despres de 5 mesos, saps segur que tot va bé, que no sembli que hi hagi cap problema!!!
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dc. nov. 24, 2010 7:29 pm

Llumeta felicitats i benvinguda!! que emocionant casar-te i saber dins teus portes el fruit del vostre amor... :-):-):-): :-))

Tema pes istar merci pels ànims pq em tenen ben amargadeta. Encara que ara començo a passar ja...

nurika que maco notar-lo no? Això t'ajuda a saber que el teu bitxet està ben viu dins teu, oi? Suposo que en la morfològica us ho diran si es nen o nena. A nosaltres va ser allí que ens ho van dir.

Per cert, per les que potser no ho sapigueu esperem un NEN! I es diu ARNAU!!

Carpi nosotros lo hicimos cada dia del mes y casi cada dia, por no decir-te cada dia... y nos quedamos. O sea que no hay una regla general.

Neus aviat arribarà, no?
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: NURIKA81 » dj. nov. 25, 2010 8:37 am

Hola guapes!!!
Escric avui, perque demà...no crec que pugui escriure gaire. Demà al matí tenim l'hora per fer-nos la ecografia morfològica!!!!! Quins nervis per veure un altre cop a la meva coseta petita!!!!i com no... sapiguer per fí si es nen o nena.

Nupubo. Espero que estigui millor, i que ahir no et fes tant de mal.

1 peto guapes!
Avatar de l’usuari
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dj. nov. 25, 2010 4:55 pm

Nurika demà ja la eco!! ja ens diràs!

Doncs resulta que ahir estava força bé durant el dia però a la nit després de sopar vam haver d'anar a urgències pq em doblegava de dolor. Resulta que allí m'hi van trobar a més del còlic infecció d'orina i ara m'he de prendre un calmant més fort que el paracetamol i antibiòtic. Per sort el nen estava bé pq amb tant de patiment i els dolors que m'agafaven al davant (que la llevadora em deia que eren contraccions) patia per ell. I ara m'he d'estar una setmana més de baixa... :--(
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Pink87 » dv. nov. 26, 2010 11:21 am

Felicidades a todas las futuras mamis!! Soy una chica del 2012 pero me pasaba por aqui a felicitaros y deciros que yo tambien tengo muchas ganas de ser mami. Pero bueno, tenemos que controlarnos que aun tenemos que preparar la boda y pegarnos nuestra luna de miel jeje. Un beso a todas y a disfrutar del embarazo!
Imatge
Avatar de l’usuari
Pink87
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron