EMBARASSADES 2010

bodes 10!

Quan esperareu a tenir un baby??

no tardarem gaire
17
33%
uns mesos
10
20%
un anyet
12
24%
dos anys mínim
12
24%
si ve, bé, si no ja el buscarem més endavant
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 51

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » ds. gen. 29, 2011 12:24 am

Nupubo Gràcies guapa !!! Bé es que ell l'intenció la fica, li dic que s'ha d'estendre la roba i em diu que ho fa i passen 2 hores i la roba segueix al cubell arrugada com una pansa i molla i al final ho acabo fent jo i despres em fot bronca perquè ho he fet...aixxx jo passo!!! si que fa el dinar i el sopar però lo que es agafar moxo, la pols, fer els lavabos,etc....res .I em diu que no netegi tant: a veure tenim 2 fills i un es un bebé no pot haver-hi pols perquè no es bona per ells i que la nena juga s'arrossega pel terra i ha d'estar net i més tenint una gata com tenim. Però no ho enten . I els llits s'han de fer cada dia....i rentadores sent 4 també....però ell que no fagi tantes coses però no veu que hi ha coses que s'han de fer cada dia. En fin ja ho dono per perdut això, me les apanyo jo sola.
Doncs el nen està perfecte a, avui tontet perquè li han ficat les vacunes però es molt normal es l'efecte que els hi fa, la reacció. Està tota la tarda dormint, menja poc, plora i li ha donat una miqueta de febre que ja la pediatra ens ha dit que li donessim apiretal ( es com gelocatil per bebès ) si tenia una miqueta de febre . Ara al vespre s'ha banyat amb el papi a la banyera , que li encanta l'aigua, i s'ha quedat relaxat.
Ens han dit que ja pesa 5,080 kg i medeix 56cm ...està prou bé !!!! Veig que ja no et falta molt no? per quan l'esperes? espero que et trobis bé perquè així disfrutes més de l'embaràs.
Bé maca vaig a donar el bibi al peque i a dormir.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » ds. gen. 29, 2011 10:34 pm

Hola guapa!! Carai amb aquests homes... : sgra : PObre Odei... Clar.. Això de les vacunes doncs dona reacció i clar poques ganes ha de tenir de res, oi? Però ben maco que el tens amb el pes que té i llargada. Així que li agrada banyar-se amb el papet, eh? Que maco...

Doncs em toca en teoria el 28 de març però a l'ultima eco em van dir que per pes i mides semblava que estava d'una setmana mes i els donava com a data prevista el 21 de març. Ara a veure que em diuen en la propera eco que la tinc el dia 7.

I l'embaras molt bé fins ara. Pq porto ja unes dues setmanes ja no tan bones. Estic amb ciàtica i es veu que el nen com el tinc cap per avall (o almenys així estava en la darrera eco...) doncs deu posar un peu a les costelles i em fa un mal que em va fins a l'esquena i tot. i unes picors a la panxa... Però que t'he de dir si segur que molts d'aquests símptomes ja els has viscut... Ara ja començaré a plantejar la meva baixa al cole pq ja em suposa un esforç anar a la feina. A part que per l'especialitat que tinc vaig d'un costat a l'altre del cole i no paro quieta girebé mai. I és un cole grandiós!

Ara... malgrat tot això estic molt feliç amb el meu embaràs!
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dc. març 16, 2011 3:17 pm

hola noiesssss¡¡¡¡ bueno, alguna ja hu sabra, pero estic embarassada de casi 7 setmanes, en tot cas s hauria de obrir un post d embarassades 2011, pero bueno, jo em fico aki perke es el post de les meves nenes del 2010, amb les ke he compartit molts moments dels preparatius de la meva boda, aixi ke si em voleu aki em kedo.
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Neki » dc. març 16, 2011 4:59 pm

neus29 ha escrit:hola noiesssss¡¡¡¡ bueno, alguna ja hu sabra, pero estic embarassada de casi 7 setmanes, en tot cas s hauria de obrir un post d embarassades 2011, pero bueno, jo em fico aki perke es el post de les meves nenes del 2010, amb les ke he compartit molts moments dels preparatius de la meva boda, aixi ke si em voleu aki em kedo.
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:



Neus guapisima!!!! que no me había enterado!!!!!
FELICIDADES solete!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: que ilusión, no????? y como tal lo llevas???

Muuuaaa!!!! ::love:: ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dc. març 16, 2011 5:20 pm

Neus!!! Felicitats per aquí també!! >.-<:
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: neus29 » dv. març 18, 2011 6:24 pm

neki, i nuria moltes gracies, la veritat es ke hu vaig portant, aunque avui no estic gaire fina, porto casi tot el dia amb nausees i amb molta son. suposo ke ara es el moment en ke es produeixen els canvis, quan es va forman tot i a mi el cos m anira canviant, pero estic feliç. hus heu adonat noies, l any 2010 va ser un any especial per les nostres bodes i akst any perke alguna de nosaltres serem mares, ke feliç ke soc noies¡¡¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dl. juny 06, 2011 10:50 pm

Neus, q tal estas guapisssssima?

alguna nuvia del 2010, serà mami????? *:-)**
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. juny 07, 2011 2:10 pm

Hola Anna!

Com va tot? Jo ja no cal que digui res, oi? Je, je...
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Carpi » dt. juny 07, 2011 8:17 pm

Hola guapas,

Me añado a la lista de novias del 2010 que van a ser mamis este año, si todo va bien seremos Papás para septiembre y tendremos una niña llamada Paula.

Besitos
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Avatar de l’usuari
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dt. juny 07, 2011 10:20 pm

:-()-)

MUCHISSSIMAS FELICIDADES GUAPI !!!!!! Q ILUSIÓN NO?
NOSOTROS TAMBIÉN VAMOS DETRAS.....PERO CUESTA ...CUESTA ....TENDREMOS Q TENER PACIENCIA !

ESTAS POR EL SOCPETIT?????? ::[]:-]]
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: Carpi » dc. juny 08, 2011 10:47 am

annaiesteve ha escrit::-()-)

MUCHISSSIMAS FELICIDADES GUAPI !!!!!! Q ILUSIÓN NO?
NOSOTROS TAMBIÉN VAMOS DETRAS.....PERO CUESTA ...CUESTA ....TENDREMOS Q TENER PACIENCIA !

ESTAS POR EL SOCPETIT?????? ::[]:-]]



Hola Guapa,

Pues la verdad es que si que hace mucha ilusión y más cuando ves que te va creciendo la barriguita y se pasan las semanas, ya tenemos ganas de que llegue septiembre para tenerla con nosotros.

Así que lo estáis buscando?? Lo importante es que no os obsesionéis porque es peor, ya verás que si estáis relajados en el momento que menos te lo esperes vendrá, al menos a nosotros nos pasó así, precisamente vino el mes que menos nos pensábamos que iba a venir.

Pues no estoy mucho por el socpetit tendré que ir pasando de vez en cuando jejeje.

Besos
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Avatar de l’usuari
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dc. juny 08, 2011 10:26 pm

Anna! Ànims! Ja veuràs que quan menys t'ho esperis vindrà i entraràs a donar-nos la notícia! :-)ok:
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dl. juny 20, 2011 11:51 pm

hola noies,

nosaltres encara no ho estem , peró podriem fer una llista amb les futures mamis no...... aixi anem seguint la llisteta ! q os sembla.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. juny 27, 2011 7:33 pm

Nenes un altre per aquiiiiii!!!!
Estic de 15 setmanetes aixi que per Nadal serem un més a la familia uuueeee!!!! Petons!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dl. juny 27, 2011 9:10 pm

FLOR, MOLTES FELICITATS GUAPA! COM ESTAS I COM ET TROBES ?

Q ESTAS PER EL SOC PETIT ?????


ANNA. >.-<: >.-<: >.-<:
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. juny 28, 2011 10:51 pm

Flor felicitats per aquí també i per l'any de casats! Que veig que va ser diumenge passat!! >.-<:
Avatar de l’usuari
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. ago. 22, 2011 12:12 pm

Bones a toteeeees !!! :-)ok:

Quant de temps sense entrar, aquest fill meu que no para em té tot el dia ben distreta, la nena pobreta m'ajuda. *.-o-o.*
Hi ha novetats veig !
Flor FELICITATS PEL TEU EMBARÀS ::love::
Nupubo ENHORABONA PEL BEBÈ!! Ostras ja té 4 mesos? com passa el temps. QUe tal com va anar tot???? ja m'explicaràs, o tens crònica al SP??

Nosaltres anem genial, el nen molt mogut un sac de nervis però es molt bo. Ens dorm desde les 11 fins les 8 o les 9 del matí seguit, menja ( ara fem biberó de cereals al matí, verdura amb carn o peix -alternat- pel migdia, papilla de fruita o iogurt per la tarda , papilla de cereals al vespre i un biberó abans d'anar a dormir ) una pasada de bé i a més els 2 biberons que es fa al dia se'ls pren sol a la seva trona, ja sap com es diu perquè quan el cridem es gira i et mira, ens crida a nosaltres: papa, mama,tata i a la meva sogra abu ( a ma mare li costa mes ), xiula , salta, s'aguanta sol de peus si te un punt d'apoio, si està assegut s'asseu sol i un munt de coses més. Es van fent grans i la nena ja em comença 3er de primària al setembre. Espero que totes estigueu molt bé ! Petons :-)0(-: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: vane_sbd » dv. set. 09, 2011 7:36 am

Hola wapas!!

Enorabuena a todas las que ya soy mamis y a las futuras!

Bueno pues yo entro para anunciaros que voy a ser MAMA!! Si todo va bien para mayo del 2012.Aun estoy en shock por que no me lo creo,a sido a la primera , asi que ni me lo podia imaginar!!!

Tambien estoy un poco asustada....supongo que seran las hormonas pero estoy de tan poquito que me da miedo que algo valla mal, y eso que no me he podido aguantar y se lo he dicho a todo el mundo, pero bueno lo que tenga que ser sera.Asi que bueno hoy hago 4+1 y me entere el lunes dia 5 asi que todavia no tengo ni falta mañana seria mi dia.

Bueno wapas espero que todo vaya perfecto un besito os pongo la fotito de el test que me hice ayer !! :P


Besitosss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vane_sbd
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. març 15, 2009 10:00 pm

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » ds. set. 17, 2011 12:22 pm

aqui un altra nuvia del 2010, q sera mare al abril del any vinent ! per fi ! aquest dimarts tenim visita amb el gine i ja ens faran la 2ª Eco, haviam com està tot !!!!!!!!!!

FELICITATS NOIES !!!!!!!!!!!!!!! I PETUNETS PER A TOTES. :-)ok:
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dc. ago. 08, 2012 6:18 pm

Alguna mami del 2010 q ho sera per 2ª vegada ? hi han mamis del 2010 q estan embarassades per primera vegada , ho se pq ho veig per el face .

petunets a totes.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron