Y LOS ZAPATOS????

bodes 10!

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Neki » dv. jul. 30, 2010 1:05 pm

marteta3 ha escrit:A mi me han aconsejado los zapatos de Sara Navarro. Yo de zapatos no he mirado nada, espero encontrar alguno con tazon y plataforma delante, pq sino no aguantaré, y aun así creo q me llevaré otros para cambiarme


Hola!!!
Yo también os los recomiendo. Mis zapatos eran de Sara Navarro, y si ya me gustaban cuando los compré, después de llevarlos todo el dia en la boda, aun más!!!!!!! increiblemente comodos!!! una verdadera pasada!!!!!!! me había comprado unas espardeñas para el baile y ni me los cambié....
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: kris28 » dv. jul. 30, 2010 1:21 pm

Eritrea, et poso una altra sabata, d ela mateixa marca i del mateix estil, el tenen al tocador en numeros del 37 al 40. A mi m'agraden me sels meus, pero es una opcio...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: kris28 » dv. jul. 30, 2010 1:25 pm

Neki ha escrit:
marteta3 ha escrit:A mi me han aconsejado los zapatos de Sara Navarro. Yo de zapatos no he mirado nada, espero encontrar alguno con tazon y plataforma delante, pq sino no aguantaré, y aun así creo q me llevaré otros para cambiarme


Hola!!!
Yo también os los recomiendo. Mis zapatos eran de Sara Navarro, y si ya me gustaban cuando los compré, después de llevarlos todo el dia en la boda, aun más!!!!!!! increiblemente comodos!!! una verdadera pasada!!!!!!! me había comprado unas espardeñas para el baile y ni me los cambié....



Neki, yo tambien tenia opensado comprarme unas espardenyes, pero veo que no me van ha hacer falta!!! LA verdad en que son comodissimos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: snake35 » dv. jul. 30, 2010 1:37 pm

kris28 ha escrit:
snake35 ha escrit:
kris28 ha escrit:Us deixo unes fotos de les meves sabates!!

Super comodes!!



Kris!!!! jajajaja jo també tinc les mateixes sabates, em vaig casar el 21 de maig i em van anar de conya!!!! vaig aguantar tota la nit, això vol dir des de les 4 de la tarda fins les dues de la matinada, ballant sense parar això sí, per si de cas, em vaig posar al darrera una cosa que venen a la farmàcia per no fer-te llagues. Són precioses! ara les tinc al sabater pq me les tenyeixin ja que les vull dur a l'estiu!



JAJAJA quin bon gust que tenim!! Doncs ja em comprare el aposit per les llagues, jo no se si comprarme algunes espardenyes per cambiarme les sabates, pero si em dius que vas aguantar tot la nit sense problema... El que pasa el que normalment vaig bastan plana i em fa por no aguantar tota la nit!!

Que te les tenyeixes de negre???


Kris és que jo estic acostumada a portar 10 cèntimetres, bé aquestes eren més altes, jo et recomano que te les posis per estar per casa, em sembla que la meva veína a partir d'aquell dia em té mania jajajja, però dóna-te-les i si no estàs acostumada a caminar camina i dona voltes. També et pots comprar unes altres espardenyes "per si de cas" no pots aguantar i lo de les ampolles compra-t'ho pq va molt bé!!!
Si. me les tenyeixo de negre el que passa és que hi ha un petit problema i és que els cristalls aquests es poden tacar ja que no es poden treure però bueno a veure com queda la cosa!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Neki » dv. jul. 30, 2010 1:37 pm

Yo es que tengo los pies super delicados, además se me hinchan un montón con lo que temía por los zapatos, pero no...
Asi que los de recambio que eran unas espardeñas de piel flojita de color blanco, las estoy aprovechando ahora....
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: kris28 » dv. jul. 30, 2010 8:48 pm

Kris és que jo estic acostumada a portar 10 cèntimetres, bé aquestes eren més altes, jo et recomano que te les posis per estar per casa, em sembla que la meva veína a partir d'aquell dia em té mania jajajja, però dóna-te-les i si no estàs acostumada a caminar camina i dona voltes. També et pots comprar unes altres espardenyes "per si de cas" no pots aguantar i lo de les ampolles compra-t'ho pq va molt bé!!!
Si. me les tenyeixo de negre el que passa és que hi ha un petit problema i és que els cristalls aquests es poden tacar ja que no es poden treure però bueno a veure com queda la cosa!!![/quote]


Si mes les vaig posant per acustumar-me i perque es donin una miqueta!! Igualment em comprare les espardenyes.. no sigui que no aguanti!!
Ja em diras com queden tenyides:)
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: eba » dj. ago. 26, 2010 7:00 am

Hola noies...

jo em vaig comprar uns lodi...molt macos ... per 49 euros... no m'ho podia creure....
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dj. ago. 26, 2010 6:48 pm

jo mhe enamorat daquestes :D pero daqui a que anire a la botiga ja no hi seran ... sk primer vui mirar-me el vestit i fins a loctubre no hi vaig

aixxxxxxxxxx

:D son massa coses en que pensar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: eba » dj. ago. 26, 2010 7:15 pm

ei hola imhus...

Són molt maques....ja veuras com si que hi serannnnnn
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 26, 2010 8:22 pm

Inhus, tu ets de Lleida, no?

Si no m'equivoco, aquestes sabates són unes Doriani, i les pots trobar també a Lleida, a La Casa de la Núvia, al Carrer Cavallers, una mica més amunt del Natura, a la mateixa mà del Dress Bori.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dv. ago. 27, 2010 4:17 pm

si soc de lleida!! jeje merci ahir vai descobrir aquesta botiga mirant per aquest foro... jo sk no estic gaire per lleida pq visc a barcelona espero anar a viurehi aviat pero de moment la feina mana

merci per avisar a veure si no ho trobo en un ho puc trobar a laltra :D pq em van encantar
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: *Sandri* » ds. ago. 28, 2010 10:18 am

Inhus, m'encanten aquestes sabates!!!!! M'agrada bastant l'estil de Doriani

Es millor esperar a tenir el vestit, no???
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*Sandri*
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Necabel » ds. ago. 28, 2010 8:07 pm

*Sandri* ha escrit:Inhus, m'encanten aquestes sabates!!!!! M'agrada bastant l'estil de Doriani

Es millor esperar a tenir el vestit, no???

I tant, primer el vestit :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Necabel
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dg. ago. 29, 2010 12:07 pm

sisi i tant que mespero a buscar primer el vestit!! per aixo dic q igual quan jo vagi a mirar sabates no hi seran...

crec q a loctubre ja començare a mirar vestits pq el setembre el tinc ja tot ocupat :(
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 29, 2010 6:15 pm

inhus ha escrit:sisi i tant que mespero a buscar primer el vestit!! per aixo dic q igual quan jo vagi a mirar sabates no hi seran...

crec q a loctubre ja començare a mirar vestits pq el setembre el tinc ja tot ocupat :(


si guapa, al tocador tenen les sabates una bona temporada, normalment si et surten a la web si que hi son, pensa q les pots comprar per internet si vols
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: madiene » dl. ago. 30, 2010 5:06 pm

mis zapatos son super altos,con plataforma,en cuanto llegue el baile m pongo unas sandalias superchulas k m he comprado,y comodas
madiene
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 30, 2010 6:18 pm

buff yo lo maximo que puedo aguantar de tacon és como el de la foto... pq sino ya sk ni me aguanto de pie... parece que lleve patines :P
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 30, 2010 6:48 pm

jajaja inhus, como me he reido con lo d los patines, bueno todo es cuestion d practicar no?
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dt. ago. 31, 2010 7:53 pm

jejeje!!

y evidentemente voy a llevarme unos zapatitos bien planos y comodos para el baile!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. ago. 31, 2010 10:33 pm

Hola chicas!
Yo estoy acostumbrada a llevar tacón (9cm) pero para ese día buscaba algo cómodo porque estoy operada de un juanete y a veces se me resiente. Vi los que comenta trapit en MaryPaz pero como era época de rebajas no quedaban números. Luego ví otros pero me gustaron tanto que me los cogí en negro para diario, jeje! Y por fin, encontré los míos, donde menos me lo esperaba y en una tienda a lo que no suelo entrar mucho, en Blanco.

Aquí pongo algunas fotos... (lo pongo como archivo adjunto porque nosé como pegarlas aquí ¿¿??) :-(

Neny
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants