NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

bodes 10!

NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: tbs » dl. abr. 12, 2010 12:14 pm

Buenas chicas, abro este post, por que yo me compré el vestido en ROSA CLARA, en sabadell y mi sorpresa de hoy a sido que me han llamado diciendo que la ROSA CLARA ha cerrado.

Os podéis creer que cara de tonta se me ha quedado? casi hasta me mareo del disgusto!!

Lo mejor de todo es que hace un par o tres de semanas me pasé por la tienda con los zapatos para ver que tal y las muy ... no pueron capaces de decirme nada.

Ahora claro, tienen que atender a todas las novias de Sabadell en barcelona y se ha retrasado todo.

Yo me caso el 31 de julio y me han dado fecha para la primera prueba el 27 de mayo.

A alguien más le a pasado esto?

Decirme algo que necesito consuelo urgente!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tbs
 
Entrades: 45
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 1:03 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 14, 2010 6:12 pm

Hola guapa!!!

Osti! que fuerte me parece esto!!!! Yo estuve a punto de hacermelo allí, porque pasaba de ir a bcn porque me agobia un montón!
Al final he cogido un bestido de la otra coleccion de Rosa Clarà, es la coleccion Aire Barcelona y me lo he hecho en Igualada.

Tu tranquila y no te desesperes, que aunque tengas que ir a Barcelona lo tendrás a punto para tu dia, no se la pueden jugar en no entregar a tiempo un bestido... porque esto para su reputación seria fatal!!!

Animos!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: ester_sbd » dj. abr. 15, 2010 11:54 am

Buenas!!

Tbs, yo estoy en la misma situación que tu, me caso el 12 de junio y fui ayer a hacer la primera prueba, tranquila porque es lo normal, hacerlo 2 meses antes!! asi que por calculo el dia que te han dado ya es el normal.

Que sepas que Rosa Clara tambien se enteró el mismo dia que cerraban, segun dicen, fue por una mala gestion de la dueña de la tienda. Les ha dejado bastante tirados, la verdad que ellos tampoco se esperaban, segun me dijeron. A parte tambien la modista que tenian allí se enteró el martes que el miercoles no se abria, así que ya ves que forma de cerrar!! Ahora la tienen allí, por suerte suya y lleva todo lo de Sabadell. Ya te contará.

Nada, solo tranquilizarte, porque ta to controlao, eso si, mas engorroso ir a bcn... pero que vamos a hacer a estas alturas!!

En fin, si quieres saber cualquier cosita te cuento.. pero tranki!
Imatge
Avatar de l’usuari
ester_sbd
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: tbs » dj. abr. 15, 2010 12:11 pm

Dicen que mal de muchos consuelo de tontos, pero la verdad es que algo si que consuela el saber que no solo me pasa a mi.

La modista es marisa? Creo que la jefa era Sara, verdad?

No veas que disgusto cuando me llamaron... Todo el mundo me dice que tengo que pedir responsabilidades a Rosa Clara, ya que si tienen tanto nombre como pagar una burrada por un vestido, tienen que tener tambien nombre para apechugar en este caso.

Pero por otra parte, la chica que me llamó por teléfono, que por cierto ayer hablé con ella también, me atendío genial y prefiero tener buen trato que no ir de malas.

Tu vas a hacer algo?

Puedo preguntarte por cual es tu vestido?

Gracias por contestarme de verdad, no sabes cuanto te lo agradezco.

Un abrazo.
Imatge
Avatar de l’usuari
tbs
 
Entrades: 45
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 1:03 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Papita » dj. abr. 15, 2010 7:47 pm

Hola noies!!

jo em vaig casar a l'octubre i em vaig comprar el vestit de Jesus del pozo a Rosa Clarà de Sabadell. M'ho va portar tot la Marisa, genial, és un encant i els vestits queden perfectes!!

Només us vull dir que jo, que la botiga estava oberta i tot ok, em vaig fer la primera prova 1 mes abans del casament només!! i no va haver-hi cap mena de problema!!! El pitjor és haver d'anar a barna a emprovar-se'ls... però tot sortirà genial!! no us preocupeu!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: cristina86 » dj. abr. 15, 2010 10:14 pm

hola!!!yo me he hecho el vestido en rosa clara en barcelona en rambla catalunya, ya se que no es consuelo pero decir que a mi me han tratado genial!!!!espero que ya que te han hecho esta mala pasada, por lo menos en bcn te sientas bien!!!!besos
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina86
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 15, 2010 11:19 pm

cristina86 ha escrit:hola!!!yo me he hecho el vestido en rosa clara en barcelona en rambla catalunya, ya se que no es consuelo pero decir que a mi me han tratado genial!!!!espero que ya que te han hecho esta mala pasada, por lo menos en bcn te sientas bien!!!!besos


¡Totalmente de acuerdo con Cristina! En RC de Rbla Catalunya, en Barna, el trato es muy bueno, a mi me trataron mucho mejor en ésta que en la de Diagonal, que como mucho está a 700 metros... Ni punto de comparación, SIEMPRE EN MI CASO, habrá chicas que las hayan tratado mejor allí y chicas que en ninguna de las dos...pero bueno, en Rbla Catalunya, muy bien.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: cristina86 » dv. abr. 16, 2010 10:47 am

hola a todas!!!
petita83 a ti quien te atendio????a mi una chica que se llama laura y la verdad es que fenomenal!!!!muy muy contenta pero como bien comentas cada persona es un mundo y yo solo puedo hablar por mi!!!
besos a todas
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina86
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: tbs » dv. abr. 16, 2010 11:10 am

Jolín que suerte que teneís todas.

A mi me atendió el primer día (En Sbadell claro) Sara, pero los demás días Marisa, y la verdad que muy bien... pero ahora... pues no se... Estoy super desanimada...
Imatge
Avatar de l’usuari
tbs
 
Entrades: 45
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 1:03 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: ester_sbd » dv. abr. 16, 2010 9:09 pm

Pues tranki, que Marisa esta allí y ella era quien realmente llevaba la tienda porque la otra... ni hablar! Yo no voy a hacer nada, a parte que no creo que saques nada porque no te han dejado tirada, solo hay el inconveniente de tenerte que desplazar.
Como has dicho la chica que me llamó también me trató genial y entiendo que el marrón también es para ellas que tampoco lo esperaban y tienen que dar la cara por la otra que no lo hizo! En fin, tu misma, yo no haré nada. Pero no te desanimes que esto solo es una anécdota más para contar a nuestros nietos.. jejeje ;) Y lo dicho, a las de Sabadell nos prueba Marisa que es la que dominaba y domina el tema, así que, ningún problema!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ester_sbd
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Petita83 » dv. abr. 16, 2010 10:25 pm

cristina86 ha escrit:hola a todas!!!
petita83 a ti quien te atendio????a mi una chica que se llama laura y la verdad es que fenomenal!!!!muy muy contenta pero como bien comentas cada persona es un mundo y yo solo puedo hablar por mi!!!
besos a todas


Cristina tendría que mirar el papel pero diría que fué Laura!!!!!! :D Un amor de chica y súper atenta, no paró de sacarme vestidos, y eso que iba a piñón fijo yo...pero quiso que me viera con varios
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: cristina86 » dl. abr. 26, 2010 12:09 pm

hola!!!
pues seguramente sea la misma porque conmigo fue lo mismo!!!!
animo para todas que ya falta poco y como bien han dicho esto sera solo una ancecdota que explicar a los nietos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina86
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: vane_sbd » dg. maig 02, 2010 10:23 am

Tbs amor!!

Pero que gafe que tenemos con las tiendas las del 31 de Julio?!!

Nada nena que todo se soluciona! ya lo sabes por lo que me paso a mi, mucho animo cielo que en nada estamos las 2 en la puerta de la salut!

Por cierto mirate el email que hable con el cura y aclare un par de cosas con el y que tenemos que quedar ya!!!

Muchos besitos amor!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vane_sbd
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. març 15, 2009 10:00 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: papallona35 » ds. juny 05, 2010 5:02 pm

Avís a totes les núvies de Rosa Clarà Sabadell especialment aquelles que tinguin el vestit REMANSO de la 1a col.lecció de 2010!!!!

Sóc una núvia que ja s'ha casat i estic molt disgustada amb el vestit i el tracte rebut per la modista de Rosa Clarà Sabadell.

Després de tenir l'ensurt que la botiga tancava (fet que la directora de Rosa Clarà Diagonal va saber solventar molt bé, segons la meva opinió), resulta que vaig anar a la primera prova a Barcelona i, sorpresa, no us podeu ni imaginar com estava el meu vestit: arrugadíssim, tacadíssim a tot el vol de la faldilla, BRUT, etc. A més, el can can havia desaparegut i van haer de demanar-ne un de nou per mi! No us podeu ni imaginar la cara que se'm va quedar a mi i a la meva família quan el vam veure!!!

La segona prova a Barcelona va ser una setmana abans del casament. Allà, el vestit estava una miqueta més arregladet però encara hi havia força taques i les sabates m'anaven un número més gran (i no van poder demanar-ne unes de noves, clar!!!). La modista en qüestió només feia que arrufar el nas i dir que no hi veia taques quan aquestes, us dic, eren claríssimes: d'oli i sang!!!!

Després a arribar el dia d'anar a recollir el vestit. Teníem hora al matí i la sorpresa va ser que encara no el tenien apunt!!! La modista en qüestió era qui se n'havia d'ocupar i no ho havia fet. Un desastre. Llavors, vam voler comprovar el vestit abans d'emportar-nos-el i la modista això ja no li va agradar. Ens va començar a contestar molt maleducadament (sempre havia estat correcta!) i resulta que vam trobar taques al vestit!! Un horror.

Me'l vaig emportar (disgustada) cap a casa i la sorpresa va ser que al treure'l de la bossa vam trobar taques i fins i tot una rascada de dalt a baix de la faldilla!!! Un gran disgust com us podeu imaginar. Després de pagar gairebé 4000 EUR pel vestit i complements, resulta que el vestit no estava en condicions.

Però això no va ser tot (i això és el que us vull advertir): FEU MOLTA ATENCIÓ a les ballenes del corsé!!! Després de la sessió de fotos el vestit se'm va desgraciar!!! es va com doblegar el corsé i a l'entrada del restaurant se'm va fer una arruga horrible a mig corsé que no vaig poder arreglar de cap manera!! Només faltava això!!! EL disgust va ser enorme i encara no se m'ha tret!!!!! Quan veig les fotos al restaurant em desespero!!!!

Per això us dic, noies, que ESTEU MOLT ATENTES amb la modista de Sabadell i feu molta atenció als vostres vestits que no hi hagi cap taca!!!!! Jo no havia escrit mai a cap xat d'aquests però el disgust era tan gran que no vull que cap altra núvia passi pel que jo he passat pagant el que vaig pagar jo pel meu vestit Rosa Clarà. Només us dic que jo sempre havia volgut anar de Rosa Clarà però que si fos ara, no hi aniria.

Molta sort amb els vostres vestits i penseu que al final, el que compta és la festa i el vestit quedarà en anècdota... però feu molta atenció.

Només us volia donar aquest consell.

Records a totes i felicitats pels vostres casaments!
papallona35
 
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 05, 2010 4:18 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Al&Bel » dg. juny 06, 2010 3:39 pm

Ostres papallona, quin disgust no m'estranya!!! Que malament aquestes coses, pagues un munt de diners pensant amb el teu vestit i lo maca que aniràs aquell dia pq després fagin això!! El pitjor, que t'intenten convèncer que no hi ha taques o que tot està molt bé, que es pensen que som cegues o que!!! Gràcies per la teva història, segur que ens es de molta ajuda!!!
De totes maneres enhorabona pel teu casament!!!
Avatar de l’usuari
Al&Bel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Dámaris » dc. juny 30, 2010 10:07 pm

Hola chicas a ver si me podeis ayudar...os explico mi situacion yo me case el año pasado y también fui al rosa clara de sabadell como vosotras pero mi problema es otro distinto al de vosotras ......... una vez casada les deje el vestido para q lo limpiaran y ahi viene lo bueno,pasado el tiempo les llamaba y me decian q ahun n les habia llegado y que ya me llamarian asi sucesivamente y no quereia hacerme pesada xk la verdad el vestido ya n me lo iba a poner asi q despues de llamar una semana a diferentes horas al movil etc..me presentado allí y mi sorpresa a sido cuand e visto cerrado....
¿dond estara ahora mi vestido? a kien le reclamo vamos n se que hacer e visto q las q os habeis qdado tiradas vais a barcelona....marisa en que rosa clara esta ahora???
si alguien me puede ayudar lo agradecere
Imatge
Avatar de l’usuari
Dámaris
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 58
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 9:55 pm
Ubicació: Terrassa

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 30, 2010 10:58 pm

papallona35 ha escrit:Avís a totes les núvies de Rosa Clarà Sabadell especialment aquelles que tinguin el vestit REMANSO de la 1a col.lecció de 2010!!!!

Sóc una núvia que ja s'ha casat i estic molt disgustada amb el vestit i el tracte rebut per la modista de Rosa Clarà Sabadell.

Després de tenir l'ensurt que la botiga tancava (fet que la directora de Rosa Clarà Diagonal va saber solventar molt bé, segons la meva opinió), resulta que vaig anar a la primera prova a Barcelona i, sorpresa, no us podeu ni imaginar com estava el meu vestit: arrugadíssim, tacadíssim a tot el vol de la faldilla, BRUT, etc. A més, el can can havia desaparegut i van haer de demanar-ne un de nou per mi! No us podeu ni imaginar la cara que se'm va quedar a mi i a la meva família quan el vam veure!!!

La segona prova a Barcelona va ser una setmana abans del casament. Allà, el vestit estava una miqueta més arregladet però encara hi havia força taques i les sabates m'anaven un número més gran (i no van poder demanar-ne unes de noves, clar!!!). La modista en qüestió només feia que arrufar el nas i dir que no hi veia taques quan aquestes, us dic, eren claríssimes: d'oli i sang!!!!

Després a arribar el dia d'anar a recollir el vestit. Teníem hora al matí i la sorpresa va ser que encara no el tenien apunt!!! La modista en qüestió era qui se n'havia d'ocupar i no ho havia fet. Un desastre. Llavors, vam voler comprovar el vestit abans d'emportar-nos-el i la modista això ja no li va agradar. Ens va començar a contestar molt maleducadament (sempre havia estat correcta!) i resulta que vam trobar taques al vestit!! Un horror.

Me'l vaig emportar (disgustada) cap a casa i la sorpresa va ser que al treure'l de la bossa vam trobar taques i fins i tot una rascada de dalt a baix de la faldilla!!! Un gran disgust com us podeu imaginar. Després de pagar gairebé 4000 EUR pel vestit i complements, resulta que el vestit no estava en condicions.

Però això no va ser tot (i això és el que us vull advertir): FEU MOLTA ATENCIÓ a les ballenes del corsé!!! Després de la sessió de fotos el vestit se'm va desgraciar!!! es va com doblegar el corsé i a l'entrada del restaurant se'm va fer una arruga horrible a mig corsé que no vaig poder arreglar de cap manera!! Només faltava això!!! EL disgust va ser enorme i encara no se m'ha tret!!!!! Quan veig les fotos al restaurant em desespero!!!!

Per això us dic, noies, que ESTEU MOLT ATENTES amb la modista de Sabadell i feu molta atenció als vostres vestits que no hi hagi cap taca!!!!! Jo no havia escrit mai a cap xat d'aquests però el disgust era tan gran que no vull que cap altra núvia passi pel que jo he passat pagant el que vaig pagar jo pel meu vestit Rosa Clarà. Només us dic que jo sempre havia volgut anar de Rosa Clarà però que si fos ara, no hi aniria.

Molta sort amb els vostres vestits i penseu que al final, el que compta és la festa i el vestit quedarà en anècdota... però feu molta atenció.

Només us volia donar aquest consell.

Records a totes i felicitats pels vostres casaments!


Maaaaaaaaaaaaaaaare meva papallona35!!! M'has deixat de pedraaaaa!!!

No entenc com uns vestits taaaaaaaaaaaan cars i que en cap moment els hi discutim els preus els donin en aquestes condicions!

Seria un cas per anar al defensor del consumidor d'haver-ho pensat...ja veuries què ràpid te'l canviarien...

Si ja trobo indignant que tots els vestits que em vaig provar a Diagonal estiguessin bruts, trencats, desfilats i deslluits...això ja és de vergonya!!!

No heu pres cap mesura al respecte?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 30, 2010 11:01 pm

Dámaris ha escrit:Hola chicas a ver si me podeis ayudar...os explico mi situacion yo me case el año pasado y también fui al rosa clara de sabadell como vosotras pero mi problema es otro distinto al de vosotras ......... una vez casada les deje el vestido para q lo limpiaran y ahi viene lo bueno,pasado el tiempo les llamaba y me decian q ahun n les habia llegado y que ya me llamarian asi sucesivamente y no quereia hacerme pesada xk la verdad el vestido ya n me lo iba a poner asi q despues de llamar una semana a diferentes horas al movil etc..me presentado allí y mi sorpresa a sido cuand e visto cerrado....
¿dond estara ahora mi vestido? a kien le reclamo vamos n se que hacer e visto q las q os habeis qdado tiradas vais a barcelona....marisa en que rosa clara esta ahora???
si alguien me puede ayudar lo agradecere


Dámaris ¿tienes algún comprovante conforme se lo dejaste?

Busca en la página web de Rosa Clará el teléfono de atención al cliente o, en su defecte, el de Exponovias (que creo que es el nombre de la empresa en sí).

Lo que está claro es que los problemas que puedan tener ellos a nivel interno no tienes porqué pagarlos tú, y aunque tu boda haya pasado pagaste por un vestido, ahora todo pagado y de tu plena propiedad.

Reclama directamente allí, porqué si vas a Diagonal, que es la principal de Barcelona, no sabrán de que va el percal...y sobretodo las cosas claras, segura de ti y si no Defensor del consumidor...y se lo dices así de claro, ya verás como mejora su predisposición...

Maaaaaaaadre mía, con todo esto de RC me ha caído un mito...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: Dámaris » dc. juny 30, 2010 11:33 pm

merci petita83
vere como va la cosa ya os contare
Imatge
Avatar de l’usuari
Dámaris
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 58
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 9:55 pm
Ubicació: Terrassa

Re: NOVIAS ROSA CLARA "SABADELL"

EntradaAutor: jemima » dc. abr. 13, 2011 11:50 pm

Ostres, doncs podrien haver tancat la pàgina web... Jo tan contenta vaig buscar per Internet a veure si hi havia una tenda Rosa Clarà a Sabadell, i avui m'hi he arribat i ho he vist tot tancat... De seguida he pensat que segurament era cosa de la crisi, però ara he llegit els vostres comentaris i veig que va ser a causa d'una mala gestió.. vaja..
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
Avatar de l’usuari
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants