CANÇONS EN CATALÀ

bodes 10!

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: carlina » dv. feb. 12, 2010 7:48 pm

Noies he trobat una possible candidata a cançó pel video de boda per casa meva.Halo de Beyoncé m'he mirat la lletra i m'agrada i s'adiu amb el que jo buscaba al principi lenta i després marchoseta, no és en català però que hi farem.En buscaré més per si a cas no m'agrada quan ho vegem muntat.

Pel video de casa del meu marit ficarem Viu-la del Filippo landini, li he fet escoltar i li ha encantat i la lletra també s'hi adiu quedarà molt bé per la sessió de fotos.
Pel reportatge de nuvis ficarem la de hasta mi final de Il divo que ens agrada moltíssim pel que diu i és super romàntica.
Per les presses falses havíem pensat en la de benny hill o bso austin powers, però la d'austin powers no sé no ens acaba de convèncer. Encara ens falta decidir la cançó del pre-boda, una cançó romàntica però ni massa marchosa ni massa lenta.Si en sabeu alguna a més de les que hi ha en aquest post digueu-m'ho.Vinga que tenim aquest post abandonat!!!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: jimaguary » ds. feb. 27, 2010 7:34 pm

ei noies estic buscnt una havanera amb catala per fer el primer ball de caçats,,passo del tipic balset, volia una bavanera roamntica, m'ajuedeu?
Imatge
Avatar de l’usuari
jimaguary
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: leti » dt. març 23, 2010 12:57 pm

Mencanta aquest post!!!!
jo havia pensat posar alguna en catala, no se en quin moment, pel primer ball potser m'agradaria el tipic vals (soc mt classica, ho se :-) )

que tal pel pastís???? alguna amb marxeta'????
Leti

Imatge
leti
 
Entrades: 23
Membre des de: dl. març 15, 2010 7:05 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: estiu2010 » dt. març 23, 2010 8:20 pm

Ja era hora que algu obris un post com aquest!!!!!!!

Nosaltres fa temps que vam decidir que nomes voliem cançons en catala i si per aglo no en trovabem amb angles, italia, etc pero mai en castella i la veritat que costa trobar tantes cançons per tants moments en catala.....

Quan arribi a casa us faig una llista amb totes les que jo tinc pensades!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: estiu2010 » dc. març 24, 2010 3:57 pm

Aquestes son algunes de les que sonaran segurisim durant el casament:

Com q soc del poble dels pets veureu q moltes son d'ells m'encanten!!!

Vine a la festa - havia pensat per a l'entrada al restaurant
Menja avellanes - pel postre
Valset - entrega embarassades
jo soc el teu amic - pels regals dels amics
Esta plovent - perque soc molt gafe i segur q el dia q em casi plou i lalvors per fer una mica de conya del mal moment q pasare...
Pantalons curts i genolls pelats - pel regal pels meus pares aqesta canço a ma mare li recorda la seva infancia ja que tot el que diu es el q feien quan eren petits
S'ha acabat - per quan ens diguin que ja es l'hora de marxar del restaurant

llavors entre altres estan aquestes: vespre, munta-t'ho bé, bona nit, em fa riure, soroll, la colla i feliç ni han moltisimes més pero dels pets em qedo amb aqestes

Hi altres com

Amor particular de lluís Llach - que serà el nostre primer ball
Paraules d'amor de serrat - es la q vull ballar amb el meu pare
festa major de la trinca - aqesta canço l'escoltem durant tot l'estiu en les rutes de festes majors dels pobles dels voltants
la mitica boig per tu de sau
dels lax'n busto en tinc varies q tmb son d'aprop de casa- es per tu - aqesta serà per donar la toia
dels whiskyns en tinc una de molt especial - com m'agrades - ben bé nose si es diu així - q si finalment li faig una sorpresa al meu novi una de les cançons sera aquesta

bueno de moment ja en teniu unes quantes!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: Tinita » dj. març 25, 2010 9:47 pm

Mare meva quina llistaça!!!

A veure si trobo un moment per tornar-les a sentir totes!!!

A mi m´encanten els Lax jejeje està clar que sonaràn!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. març 29, 2010 11:10 am

Hi ha un vals de Bojos pel Ball, un concurs de ball que feien a TV3,que es diu Com serà, serà, molt bonic per ballar-lo en el ball de nuvis i és en català.......
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. maig 05, 2010 1:28 pm

dejo huella para seguir el post... quiero canciones en catalan tambien ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: Ilu » ds. maig 08, 2010 5:44 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hi ha un vals de Bojos pel Ball, un concurs de ball que feien a TV3,que es diu Com serà, serà, molt bonic per ballar-lo en el ball de nuvis i és en català.......


Hola,
Pots posar el link? o el títol sencer de la cançó? es que no la trobo!!

Merci!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: irua » dg. maig 09, 2010 8:25 pm

Que xulo aquest post!! Que no decaiguiiii!!

Ara m'heu fet pensar i potser seria bonic que la primera canço per ballar fos "VALSET" d ELS PETS, per ballar-la tots dos plegats amb el nostre peque que aleshores tindrà un anyet... ::love::
Avatar de l’usuari
irua
 
Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 13, 2008 2:31 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. maig 10, 2010 8:19 am

""""Hi ha un vals de Bojos pel Ball, un concurs de ball que feien a TV3,que es diu Com serà, serà, molt bonic per ballar-lo en el ball de nuvis i és en català.......

Hola,
Pots posar el link? o el títol sencer de la cançó? es que no la trobo!!

Merci! """"

EL vals és del cd Bojos pel Ball, el títol "Com serà, serà, ", si m'envies un privi te la passo per meil.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: octubre10 » dj. oct. 07, 2010 12:27 am

Hola!!!! *.-o-o.*
Soc una fan de les cançons en català i al casament en posarem moltes.
L'entrada al restaurant serà amb la canço : "que tinguem sort" l'entrega dels nuvis els i donem a una parella que els i escau molt la cançó de miami beach de Lax'n, la primera canço del ball serà boig per tu de sau.....però no hi ha manera que em vingui al cap cap cançó per l'entrega del ram de nuvia. :-()-)
El dono a la meva millor amiga, i voldria una cançó en català i mogudeta, per poder sortir ballant.
Algú em pot ajudar siusplau ja que falta pocs dies pel casament i no paro de pensar i no em surt cap
Moltissimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
octubre10
 
Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 07, 2010 6:12 am

A mi m'agrada molt la de "llença't" de Lax'n Busto, o be la de "maite zaitut" també dels Lax... :-)ok: i son bastant marxoses!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: margu » dj. oct. 07, 2010 2:45 pm

Hola noies!
M'encanta aquest post, jo les que sense cap dubte sonaràn al meu casament seràn "Paraules d'amor" de Serrat, i la de "T'estimo molt" de lax, i la del meu avi, que a la meva mare l'encanta
Ara bé, a veure si em podeu ajudar, pq a mi m'encanta la cançó "Amor Particular" de LLuis LLach, però es que no sé on pot quedar bé, pq és molt, molt lenta, alguna opinió?
Imatge
Avatar de l’usuari
margu
 
Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 27, 2010 8:24 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: octubre10 » dj. oct. 07, 2010 9:32 pm

Gràcies nuvulet! *.-o-o.* crec q el ram al final el donaré amb la de t'estimo molt "maite zaitut" de lax'n. Si us passa pel cap alguna altre així catalana marxosa que faci per l'entrega del ram m'ho dieu eh!!! jiji
Margu, nosaltres la de paraules d'amor la posarem al donar els regalets a les mares, segur que els encanta, a més ve una noia a cantar en directe i segur que s'emosssionaran molt! aixxx quines ganes que siguem ja el dia!! falta tant poquet!!!! :-):-):-):
petonets a totes!
octubre10
 
Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. oct. 11, 2010 9:00 pm

yo tengo una idea pero no encuentro la cancion...
entrare con mi hermano pq mi padre fallecio hace 10 años....pero lo exo muxo de menos y ese dia mas pq me hacia ilusion q me entrara el....
a el le encantaba los beatles,lluis llach y serrat y me gustaria entrar con alguna de estos grupos o alguna q la gente al oirle se acuerde de el....y yo poder imaginar q el q me acompaña es el.....
me dais alguna idea??
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
Avatar de l’usuari
jesy-fidel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: Alexita012 » dl. oct. 11, 2010 9:26 pm

Jesy-Fidel, a mi me encanta la de 'Si em dius adéu' de Lluis Llach y la de 'Yesterday' de los Beatles, son muy lentas pero las letras son muyyyy bonitas :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. oct. 11, 2010 9:34 pm

Alexita012 ha escrit:Jesy-Fidel, a mi me encanta la de 'Si em dius adéu' de Lluis Llach y la de 'Yesterday' de los Beatles, son muy lentas pero las letras son muyyyy bonitas :-)ok:

habia pensado yesterday o imagine pero esta ultima la puso mi hermana...y a mi padre yoko ono no le caia bien.....como seguidor del grupo decia q era la culpable de la ruptura.....
voy a escuxar la otra...y te cuento!!! gracias!!
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
Avatar de l’usuari
jesy-fidel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: Alexita012 » dl. oct. 11, 2010 9:40 pm

Jeje pues parte de razón con lo de yoko ono tenía.. otra canción que puede ser muy típica pero que es muy chula es la de 'Nací en el mediterraneo' de Serrat! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: CANÇONS EN CATALÀ

EntradaAutor: octubre10 » dt. oct. 12, 2010 1:54 pm


Holaaaa noies!!! *.-o-o.*

A mi m'agrada molt de "si em dius adeu" de Luís Llach ,


http://youtube.com/watch?v=Rl5IvJEJ3fs


En el nosytre cas però no posem la versió original sinó una més mogudeta tipus com la que hi ha en el CD de la Marathó de tv3 (crec q és la versió de Manu Guix) , en aquests 3 o 4 CDs hi ha moltissímes cançons en català i que estàn molt bé.

Nosaltres en concret aquesta cançó la posarem a l'entrada dels núvis al restaurant, però la començarem a posar a partir de l'estrofa de ...si em dius et vull, que se't faci el dia molt més llarg....que tinguem sort...la,la,la ... pq el principi de la cançó és com molt trist. Ens la cantarà una noia que ho fa molt bé. Serà la nostre petita sorpresa ja que ningú sap que hem agafat una noia que ens canti. En principi anirà animant la part del banquet, entre plat i plat, i anirà dedicant cançons a gent especial.

Les entregues dels 4 nuvis :-):-):-): les farem amb cançons de cd ja que seràn més animades per sortir ballant i animar la festa : crec q ja ho vaig comentar: a l'entrega d'uns nuvis la cançó de Miami beach dels Laxn (és ideal per la parella que els i regalem) i a l'entrega del ram d núvia :-()-) finalment la de Llançat de Lax'n busto....

Parlant de cançons maquest, també m'encanta la de "tens un amic" , fa uns anys era de l'anunci de la Marathó de tv3, l'anunci el protegonitzaven uns monus. És una cançó que posa la pell de gallina , la canten els gossos : us adjunto l'enllaç per si serveix d'inspiració per algú :


http://youtube.com/watch?v=6kBM9yZJexg



Res noies que vagi molt bé a mi ja només em queden 2 setmanes i mitja!! el dia és el 30!! uffff ara ja falta molt poquet!!

petonets a totes!!
: besito : ::love::
octubre10
 
Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron