REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

bodes 10!

REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 12, 2010 4:16 pm

Tenia molt dubtes amb el temes dels regalets als covidats ja que no volia fer els tipics que acaben amb sort en un calaix o directament a les escombreries i tu gastant-te pasta. El nostre fot`graf els va donar una idea, fer fotos de la gent, aquestes tipiques que dp es venen a preu d'or (sempre he odiat els mercadillos que es monten en els casament amb aquesta excusa). Al final ens arreglen els preus i pq quedi millor ens dona un diptic per posar 2 fotos: del nuvis i dels convidats i amb els nostres noms i la data. La gent ho agraeix pq son diners que ells no s'han de gastar i es original. A part farem unes xocolates que em comprat super be de preu a novodistribuciones, em surten a 0,90 € amb l'enganxina i la capseta. Què fem vosaltres?
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: *COWY* » dc. gen. 13, 2010 1:16 pm

Bon dia!!

Jo també ho volia donar, pero es que em costa les 2 fotos 10€ i clar aixo puja una mica!!
Pero haig d'acabar de fer numeros perque no se quin detall donar i si em val mes o menys igual doncs triarem les fotos.

A tu a quan et surten?
" No quiero que limpies mis gafas, no, quiero que mires por mi "
Avatar de l’usuari
*COWY*
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 165
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 12:41 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 2:31 pm

em surt a 7€ el díptic: 3€ cadascuna de les fotos (poso 2) + 1€ de la cartulina del diptic. Però esclar nosaltres som poquets convidats uns 50-60 i a més ho faré no per persones individuals sinó per families/ parelles, calculo uns 250 €.

Petonets
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 2:39 pm

jo posaré a la cartulina de les fotos amb un boli de plata la data i els nostres nom. también faré unes xocolatines per persona
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: becqueriana » dv. gen. 22, 2010 7:58 pm

Ja he anat a recollir els díptics...són preciosos. Negres super elegants i amb un filet color platejat. Tenen espai per posar una foto enmarcada i dp com una mena de pestanya (com les dels dossiers) per colocar les que vulguis.
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: estherita » dg. gen. 24, 2010 3:37 pm

nenasssss jo también donaré les fotos, pero nomes 1, la que es fan amb nosaltres. el nostra fotograf ens fara un muntatge en el diptic, en lloc de ser llis farà un muntatge amb fotos del preboda, és una pasada de maco! la veritat es q es un regal q la gent aprecia, els meus pares van anar a un casament q van regalar les fotos i tothom ho deia
Un sueño...
Avatar de l’usuari
estherita
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

Re: REGALETS ORIGINALS: FOTOS DELS CONVIDATS

EntradaAutor: Mireia238 » dt. juny 17, 2014 10:35 am

becqueriana ha escrit:Ja he anat a recollir els díptics...són preciosos. Negres super elegants i amb un filet color platejat. Tenen espai per posar una foto enmarcada i dp com una mena de pestanya (com les dels dossiers) per colocar les que vulguis.



Bon dia, em caso aquest estiu i també vull donar de regal les fotos. D'on has tret els díptics? és que el meu fotograf el que m'ofereix és bastant lleig, hi ha el seu logotip i no em convenç.
Gràcies
Mireia238
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 17, 2014 10:25 am


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants