NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

bodes 10!

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: Clairevili » ds. març 13, 2010 11:15 pm

ei nenes! que be, les tres ja hem fet la prova de menu.
Neus, et toca explicar tu que tal la prova! segur que molt be!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: neus29 » dv. maig 28, 2010 6:52 am

nenes¡¡¡¡¡¡¡ el post del nostre restaurant el tenim molt abandonat. aixo no pot ser¡¡¡¡¡¡
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: Clairevili » dt. jul. 20, 2010 12:39 pm

Ei wapes! segur que estem totes tres en pleno apogeo de preparatius pel casament, i no pot ser que tinguem tant abandonat el nostre post!
Com porteu els preparatius? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: neus29 » dt. jul. 20, 2010 7:42 pm

hola wapaaaaa¡¡¡¡ aixo aixo ,el temin molt abandonat el nostre post eh clara i aixo no pot ser. ke s ha de fer propaganda del nostre restaurant.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: Clairevili » ds. jul. 31, 2010 10:39 pm

Ei nenes, com va tot?
nosaltres avui hem anat a un casament d'uns amics del meu futur, i hem tret algunes idees mes sobretot pel que fa musiques i coses aixi.
Per cert, us ha trucat ja el music?
Sabeu quines cançons s'han de posar durant el banquet?
es que se que segurs: Entrada, 1º- 2º- sorbet, pastis, entregues i ball nupcial.
Pero un dels dubtes que tinc es: quan entren els convidats? durant l'apat alguna suau (jazz, chill out...)? quan entren les begudes? al brindis?
Son dubtes que m'han sorgit precisament veient el casament d'avui... :-/
Com porteu la resta de coses? a nosaltres ens queden les manualitats: marcasitios, rams de chupachups..., les proves de pentinat i vestit... i organitzar les visites i coses que volem veure al viatge de noces (d'aixo se n'encarregara el meu futur).
:-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: neus29 » dg. ago. 01, 2010 8:13 pm

hola clara ¡¡¡¡¡¡ dons el music encara no ens ha trucat, si veiem ke aksta setmana no ens truca trucare al joan per veure si pot parlat amb el music. tambe tenim ke muntar les taules, perke ens esta fallant gent i haurem de desmontar alguna taula. a vosaltres hus falla molta gent?
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: Clairevili » dg. ago. 01, 2010 8:37 pm

a nosaltres tambe ens n'han fallat varis, tot i així la majoria son previsibles.
Hem fet les taules tinguent en compte els confirmats i l'estimació de quins creiem que no fallaran... la resta, estan per colocar
Quna parlis amb el music ja diras algo. Quines musiques et va dir en juan que s'habien de posar?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010

EntradaAutor: neus29 » dl. ago. 02, 2010 7:49 pm

Clairevili ha escrit:a nosaltres tambe ens n'han fallat varis, tot i així la majoria son previsibles.
Hem fet les taules tinguent en compte els confirmats i l'estimació de quins creiem que no fallaran... la resta, estan per colocar
Quna parlis amb el music ja diras algo. Quines musiques et va dir en juan que s'habien de posar?



dons el juan no em va dir res en referencia a les musiques ke habiem de posar, a tu si? en quan parli amb el music ja et dire alguna coseta de com ha anat. de totes formes nosaltrs farem un cd amb la musica ke ens agrada
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010 (hi ha canvis!!!)

EntradaAutor: Clairevili » dj. ago. 05, 2010 6:00 pm

Nenes!
he parlat amb en Juan, per consultar temes varis...
Abans de tot un canvi bastant important: el restaurant ha canviat de nom! Ara es diu: el Mirador de Mataró! (que bonic!)
He aprofitat per preguntar varies coses:
- Per la gent que vingui amb GPS, que posin: Urbanització La cornisa, carrer montnegre i hi arribaran
- El music contactara amb nosaltres aprox un mes abans (per tant, Neus et deuen estar apunt de trucar)
- HAn de portar música: entrada nuvis- vi- 1ºplat- 2plat- cava- sorbet- pastis.
Qualsevol cosa mes ens anem informant
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES ALVARIÑO 2010 (hi ha canvis!!!)

EntradaAutor: neus29 » dv. ago. 06, 2010 6:04 pm

Clairevili ha escrit:Nenes!
he parlat amb en Juan, per consultar temes varis...
Abans de tot un canvi bastant important: el restaurant ha canviat de nom! Ara es diu: el Mirador de Mataró! (que bonic!)
He aprofitat per preguntar varies coses:
- Per la gent que vingui amb GPS, que posin: Urbanització La cornisa, carrer montnegre i hi arribaran
- El music contactara amb nosaltres aprox un mes abans (per tant, Neus et deuen estar apunt de trucar)
- HAn de portar música: entrada nuvis- vi- 1ºplat- 2plat- cava- sorbet- pastis.
Qualsevol cosa mes ens anem informant



hola wapaaaa¡¡¡¡¡ ui moltes gracies per la informacio de l adreça del restaurant. pero el numero del carerer kin es?

tema music, a mi em va dir el juan l altre dia ke el vaig trucar ke em trucaria una o dues setmanes avans del casament.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dt. ago. 10, 2010 12:15 pm

Hola wapis! que tal va tot?
Avui es un dia d'aquells que estic una miqueta histèrica! i això que encara (o potser avui diria: només) ens queda 1 mes i mig per al gran dia, pero em trobo que veig encara moltes coses per fer i tinc tantes ilusions i tantes ganes que arribi el dia que tinc la por inconscient de que se m'estigui escapant algo...
Estic amb papallones a l'estomac i m'imagino que això cada dia anirà a mes...
:-///: :-///: :-///:
I vosaltres, com ho porteu? que expliqueu de nou? neus alguna noticia? deus estar mes histerica que jo, segur!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dc. ago. 11, 2010 6:42 am

hola Wapaaaa¡¡¡¡ dons jo tambe estic nerviosa ja. em passa el mateix ke a tu, ke encara em keden coses per fer, i sembla ke hu tingui descontrolat. ara estic liada amb els rams de chupa chups.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » ds. ago. 28, 2010 10:31 am

Ei neus, que ja estas a les portes! en una setmana ja seras dona casada!
Ahir ens va trucar el music del casament... hem quedat amb ells dilluns a les 19.30h.
NEus, tu que ja hi has quedat... que li hem de portar? la musica que volem pels plats, i de la musica del ball, et diuen ells o els la dius tu? vau portar les cançons vosaltres o les tenien ells?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. ago. 29, 2010 10:52 am

Clairevili ha escrit:Ei neus, que ja estas a les portes! en una setmana ja seras dona casada!
Ahir ens va trucar el music del casament... hem quedat amb ells dilluns a les 19.30h.
NEus, tu que ja hi has quedat... que li hem de portar? la musica que volem pels plats, i de la musica del ball, et diuen ells o els la dius tu? vau portar les cançons vosaltres o les tenien ells?



hola wapaaaaa¡¡¡¡¡ nosaltrs li vem portar una llista amb la musica que voliem pels plats i algunes com ke no sabiem ke posar ens van donar ell les idees
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dt. ago. 31, 2010 7:40 am

ei nenes!
ahir vam tenir l'entrevista amb el DJ.
La veritat es que la cosa va anar molt be! li vam portar la llista de cançons que voliem, li vam explicar com anavem a fer les coses:
- Projecció fotos de petits fins ara i junts.
- despres cançó d'entrada
- les de vi, plats, sorbet, cave i pastis...
- les entregues en format projecció (les hem agrupat perque no s'eternitzin i fem una entrega de premis...) que al final en seran 7. I estavem pendents de conseguir una pantalla ja que el projector ja el teniem pero la pantalla que ens havien deixat es massa petita, i al final l'equip sencer ens el proporciona el dj!
- el ball nupcial (amb coreografia : hem estat fent clases de ball)
- el ball amb els pares: bailar pegados, que hi haurà la musica en format karaoke i ens la cantara la meva millor amiga... (en el meu cas ballare amb el meu millor amic i a mitja canço canviarem i ballaré amb el meu sogre; i el meu futur, amb la seva mare i amb la meva )

No us ho perdeu... quan vam arribar, teniem davant una parella que es casa també el dia 4 com la neus, (però no se si a l'altre saló o a l'altre torn)... i pel que sembla feien ni mes ni menys que la friolera de 13 entregues, i cada una amb una musica diferent.
Els musics van agrair molt que les nostres anessin agrupades perque sino per la gent es fa molt llarg i pesat... i almenys ho farem animadet i farem sortir a la gent a qui fem les entregues a davant a ballar... :D sera molt xulo! :mu:: :mu::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dt. ago. 31, 2010 7:43 am

neus29 ha escrit:
Clairevili ha escrit:Ei neus, que ja estas a les portes! en una setmana ja seras dona casada!
Ahir ens va trucar el music del casament... hem quedat amb ells dilluns a les 19.30h.
NEus, tu que ja hi has quedat... que li hem de portar? la musica que volem pels plats, i de la musica del ball, et diuen ells o els la dius tu? vau portar les cançons vosaltres o les tenien ells?



hola wapaaaaa¡¡¡¡¡ nosaltrs li vem portar una llista amb la musica que voliem pels plats i algunes com ke no sabiem ke posar ens van donar ell les idees


PEr cert, ja anem acabant de confirmar els convidats, però n'hi ha uns 5-6 que estan a l'aire.
se que 15 dies abans li hem de dur la llista al juan amb la distribució, però la definitiva es una setmana abans oi?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dt. ago. 31, 2010 11:04 am

hola wapa, jo la llista definitiva la he de portar dijous
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. set. 05, 2010 7:28 pm

hola nenes¡¡¡¡¡¡¡¡ entro aki per felicitat al juan del restaurant el mirador, ens ha fet una boda genial, tenen un personal genial, estan pendents de tot. el menjar, mare meva genial, tant el meu marit com jo, estem super contents.

aixi ke avui el post de nuvies el mirador de mataro va dedicat a ell.

va por ti juan¡¡¡¡¡¡ de parte de jose y neus
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dg. set. 05, 2010 8:39 pm

Nena, que ets la primera NUVIA del MIRADOR DE MATARO (en aquest forum)!
La veritat es que no es pot esperar menys... en Juan es un molt bon professional!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. set. 05, 2010 9:36 pm

Clairevili ha escrit:Nena, que ets la primera NUVIA del MIRADOR DE MATARO (en aquest forum)!
La veritat es que no es pot esperar menys... en Juan es un molt bon professional!



dons si noia, nosaltres estem super agraits amb ell. la dj tambe genial, la mari, a vosaltrs ki hus toca? ah la mari es la dona del carlos el dj
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron