NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

bodes 10!

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dl. set. 06, 2010 4:56 pm

Nosaltres no se quin dj vindra, pero el que sigui segur que ho farà molt bé!
ara comencen un munt d'incognitessobre l'organització: on vau fer les fotos? que tal l'arribada al restaurant? m'imagino que vau estar molt pels convidats..., com es el pastis? i altres coses que ens pugui ser d'interes...
no se si et conectaras de nou avui, pero igualment que tingueu un molt bon viatge i disfruteu molt!
Nena, que quan tornis, nosaltres ja estarem a les portes!!! quins nervis! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dv. set. 17, 2010 10:36 pm

nenes, que tenim aquest post una mica abandonat... i neus, ara que ja ets per aqui, ens podries explicar cosetes!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Clairevili » dt. oct. 12, 2010 5:44 pm

Hola a totes! aqui una que ja ha tornat del viatge, amb una mica de jetlag pero ja soc aqui! :D
La veritat es que no m'equivocare en dir que el dia del meu casament va ser el mes feliç de la meva vida, amb les persones que mes estimo: les que hi eren presents i les que no hi eren, se que on fos, estaven seguint el nostre gran dia: d'aqui que fes aquell dia tant preciós i radiant que va fer.
Per cert, pel restaurant he de dir que vam quedar molt contents: un 10! si senyor!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 17, 2010 2:02 pm

nosaltrs tambe els hi donem un 10 si senyor¡¡¡¡¡ vem estar super contents, ara a veure si trovem un dia i pujem a dinar i saludar al juan ke s ho mereix.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dj. oct. 21, 2010 4:00 pm

neneeessss¡¡¡¡¡¡ ke nomes keda la boda de la zaida. nosaltrs dissabte anem a dinar al mirador, celebrem el nostre 4rt aniversari juntets i kina millor manera de celebraro al restaurant on vem celebrar el dia mes feliç de la nostra vida.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: patrick » dv. nov. 05, 2010 11:55 pm

hola chicas!!

yo estoy mirando restaurantes, y creo que me decantare por el mirador de mataro, no obstante me gustaria saber opiniones en general, y si realmente la comida es buena. no se, quizas el precio hace que todo te haga dudar, ademas de que el sitio parece un poco antiguo. si alguien me puede ayudar se lo agradecere.

un abrazo chicas
patrick
 
Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 05, 2010 11:40 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: queralts » ds. nov. 06, 2010 10:26 pm

hola guapes, avui e estat en el MIRADOR DE MATARÓ i la veritat que el Juan es una pasada d'home o explica tot molt be, a i que s'apigueu que es recorda de totes vosaltres, pq m'ha explicat lo d'aquest foro que estaveu 3 noies dos casades i la pròxima (que seras tu zaida) la setmana que be molts petonets guapes
Imatge
queralts
 
Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 11:37 am

patrick ha escrit:hola chicas!!

yo estoy mirando restaurantes, y creo que me decantare por el mirador de mataro, no obstante me gustaria saber opiniones en general, y si realmente la comida es buena. no se, quizas el precio hace que todo te haga dudar, ademas de que el sitio parece un poco antiguo. si alguien me puede ayudar se lo agradecere.

un abrazo chicas



hola patrick wapa, so yoy una de las ke se ha casado en el mirador este año. la verdad ke la comida buf, genial oye. el sitio no es nada antiguo y esta super bien. el dueño del restaurante una pasada de persona, tu sube e informate, ya veras ke te gustara.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 07, 2010 11:38 am

queralts ha escrit:hola guapes, avui e estat en el MIRADOR DE MATARÓ i la veritat que el Juan es una pasada d'home o explica tot molt be, a i que s'apigueu que es recorda de totes vosaltres, pq m'ha explicat lo d'aquest foro que estaveu 3 noies dos casades i la pròxima (que seras tu zaida) la setmana que be molts petonets guapes



queralts wapa, ke tal?aixi ke has anat al mirador? ke be, la veritat ke el juan es una pasada de tio. nosaltres hem estat super contents, va surtir tot genial.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: natalia2012 » dg. des. 12, 2010 11:37 am

Hola noies!
Jo em caso el 2012 i he estat mirant per internet el Mirador de Mataro, he parlat via mail amb en Juan i m'ha comentat que hi ha el menú anticrisis, però m'he quedat amb un dubte: el dj i la barra lliure entren en el preu del menú? o s'ha de pagar a part? He llegit per aqui molt bones critiques sobre el restaurant, i la veritat es que té molt bona pinta!
Les noies que ja us heu casat, que tal?en quin horari vau fer el casament? us posavem preses per acabar?si em podeu informar una mica us ho agrairé molt!!!
Moltes gràcies per tot i felicitats a totes les que ja us heu casat! i les que no s'han casat molts ànims!!!!!!!!!!
Natàlia
NATALIA & JORDI 2012
natalia2012
 
Entrades: 7
Membre des de: dv. des. 10, 2010 6:04 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » ds. des. 18, 2010 10:34 pm

natalia2012 ha escrit:Hola noies!
Jo em caso el 2012 i he estat mirant per internet el Mirador de Mataro, he parlat via mail amb en Juan i m'ha comentat que hi ha el menú anticrisis, però m'he quedat amb un dubte: el dj i la barra lliure entren en el preu del menú? o s'ha de pagar a part? He llegit per aqui molt bones critiques sobre el restaurant, i la veritat es que té molt bona pinta!
Les noies que ja us heu casat, que tal?en quin horari vau fer el casament? us posavem preses per acabar?si em podeu informar una mica us ho agrairé molt!!!
Moltes gràcies per tot i felicitats a totes les que ja us heu casat! i les que no s'han casat molts ànims!!!!!!!!!!
Natàlia



hola wapaaaaa¡¡¡¡¡ primer de tot felicitats.- segon has escollit un bon restaurant, et confirmo tot. si hi ha menu anticrisi, la barra lliure y dj entren en el preu. jo mhe casat akst any y estic encantada de la vida. nosaltres ens vem casar el dia 4 de setembre al migidia. ah el juan es maquisim, tu deixat guiar per ell. ja mho diras.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: natalia2012 » dj. des. 23, 2010 5:57 pm

Merci Neus per la teva contestació!!!! Una pregunteta més, saps si hi ha mínim de convidats? Merci per tot

BBBnadal:-)
NATALIA & JORDI 2012
natalia2012
 
Entrades: 7
Membre des de: dv. des. 10, 2010 6:04 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: neus29 » dv. des. 24, 2010 8:24 am

natalia2012 ha escrit:Merci Neus per la teva contestació!!!! Una pregunteta més, saps si hi ha mínim de convidats? Merci per tot

BBBnadal:-)



bon dia natalia¡¡¡¡¡¡¡ primer de tot, molt bones festes¡¡¡¡ despres tema convidats, dons no perke depen el numero de convidats hus possaran a un salo o a un altre.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: gemmafenoll » dv. oct. 14, 2011 8:18 pm

HOLA!!!!!! nosaltres ens volem casar el proxim any al mirador<alvariño> .. ke algu em digui ke tal la boda ....SIUSPLAU!!!!!!!!!!!!!!!
gemmafenoll
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 8:11 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: arwen1981 » dg. abr. 08, 2012 8:59 pm

hola!!! hoy me han hablado de este foro
Aun esta activado y en funcionamiento???? *.-o-o.*
:-///: :-///:
arwen1981
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:54 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: cosasderaquel » dc. jul. 25, 2012 3:24 pm

Hola chicas!
Solo quería contaros que en junio 2012 celebré mi boda en El Mirador de Mataró y fue un día ESPECTACULAR!!. Desde la comida, el servicio, las vistas y los jardines son impresionantes y Juan lo tiene todo controlado... es decir los novios solo tienen que preocuparse de DISFRUTAR de su día :D y el reportaje (foto y vídeo) nos lo hizo Paco García de Mataró, a parte de ser muy profesionales, son super majos y hacen un trabajo GENIAL!!. Así que... chicas la que esté buscando un restaurante/fotógrafo... los recomiendo al 100% no perdáis la oportunidad de trabajar con ellos.. porque es un día muy importante y hay que trabajar con profesionales que te permitan disfrutar de tu día. Saludos de una recién casa!!
cosasderaquel
 
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 15, 2011 4:02 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: Esteban » dv. ago. 03, 2012 4:07 pm

Hola, nosotros nos casamos el 19 de mayo, y no podemos estar más contentos de la atención que recibimos y lo bien que estaba todo. Muchas gracias a Juan, al metre (o como sea que se escriba, perdona no recuerdo cómo te llamabas :) ) y a todo el personal que nos atendió. La comida buenísima, la fiesta perfecta y no sé qué más decir, pero lo recomiendo a tope.

Esteban
Esteban
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 4:04 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: arwen1981 » dg. nov. 04, 2012 8:22 pm

Hola chicas!!! el 21 de septiembre de 2013, me caso en el mirador de mataro. Para foto y video hemos escogido a paco garcia. Me podeis hablar de ellos???
arwen1981
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:54 pm

NUVIES EL MIRADOR DE MATARO ALVARINO 2010

EntradaAutor: Royoe » ds. jul. 04, 2015 11:40 pm

Hola

Conoceis el Mirador de la Vega?, hemos estado viendola y tiene muy buena pinta pero me gustaria saber si alguien tiene referencias.

Muchas gracias
Royoe
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 24, 2015 9:57 pm

Re: NUVIES EL MIRADOR DE MATARÓ (ALVARIÑO 2010)

EntradaAutor: arwen1981 » dg. jul. 05, 2015 12:43 am

Hola! Yo el mirador de la vega no se cual es. Yo me case hace 2 años en el mirador de mataro y solo tengo una palabra.
Espectacular. Espero que te sirva
arwen1981
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:54 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants