ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

bodes 10!

Re: ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

EntradaAutor: Flower86 » ds. abr. 17, 2010 1:07 am

Bona nit a totes!!

Meskhenet ya veo tus espardeñas! Son super chulas! quedan genial con el vestido! Fuiste comoda todo el dia con ellas????

Yo por fin ya he encontrado las mias!!!! He caido en Castañer, la linea de novia que tienen. Son estas:

No son lo economicas que iba buscando pero bueno, en vista que no veia nada bueno, bonito y barato.... Eso si, son super comodas!! Podria estar bailando una semana con ellas! jeje

Saludos!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Flower86
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 16, 2009 10:04 pm

Re: ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

EntradaAutor: euterpe » ds. oct. 02, 2010 8:45 pm

Meskhenet ha escrit:La lie subiendo la foto de los zapatos y puse el ramo!!!!! Os dejo mis espardenyes customizadas!!! ::love:: ::love:: ::love::

Imatge

Imatge





Hola, Meskhenet.

La meva idea també és anar amb espardenyes perquè em caso en una masia i passo de passar-ho malament tot el dia perquè els talons se'm claven al terra.

On vas trobar les teves? No sé on anar-ho a mirar! I menys encara ara que ja no és temporada.

Gràcies!
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 02, 2010 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

EntradaAutor: euterpe » ds. oct. 02, 2010 8:49 pm

Flower86 ha escrit:Bona nit a totes!!

Meskhenet ya veo tus espardeñas! Son super chulas! quedan genial con el vestido! Fuiste comoda todo el dia con ellas????

Yo por fin ya he encontrado las mias!!!! He caido en Castañer, la linea de novia que tienen. Son estas:

No son lo economicas que iba buscando pero bueno, en vista que no veia nada bueno, bonito y barato.... Eso si, son super comodas!! Podria estar bailando una semana con ellas! jeje

Saludos!!



Ei, Flower86!

Acabo d'escriure a la Meskhenet perquè el dia del seu casament va anar amb espardenyes i a mi també m'agradaria anar-hi en el meu, i ara he vist que tu també en vas portar. Les teves també són molt xules! On és Castañer? Em faries un favor si em passes l'adreça.

Moltes gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

EntradaAutor: montseijordi » dg. oct. 03, 2010 11:46 am

euterpe ha escrit:
Flower86 ha escrit:Bona nit a totes!!

Meskhenet ya veo tus espardeñas! Son super chulas! quedan genial con el vestido! Fuiste comoda todo el dia con ellas????

Yo por fin ya he encontrado las mias!!!! He caido en Castañer, la linea de novia que tienen. Son estas:

No son lo economicas que iba buscando pero bueno, en vista que no veia nada bueno, bonito y barato.... Eso si, son super comodas!! Podria estar bailando una semana con ellas! jeje

Saludos!!



Ei, Flower86!

Acabo d'escriure a la Meskhenet perquè el dia del seu casament va anar amb espardenyes i a mi també m'agradaria anar-hi en el meu, i ara he vist que tu també en vas portar. Les teves també són molt xules! On és Castañer? Em faries un favor si em passes l'adreça.

Moltes gràcies!


no se si esta pagina la q buscas

http://www.castaner.com/
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants