CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dv. abr. 23, 2010 10:07 am

jo vull! que encara queda pero ja començo a estressar-me
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. abr. 23, 2010 4:58 pm

ayyy q mestresuuu
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dv. abr. 23, 2010 6:25 pm

Doncs si voslatres us estresseu jo NI US EXPLICO!!!!

5 SETMANES EM QUEDEN DE SOLTERA!!!!!! AAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhh.. y yo con estos pelos!!!!!! jajajaaj

Ja vaig fer el tast, vam triar-ho tot i ja vam anar a tancar el menú i tot amb Can Ribas. Només ens queda confirmar nombre de convidats, detalls d'última hora i portar les coses (i pagar, trinco trinco) 10 dies abans!!!!!!!! Osigui tot encarregat però em queden encara les flors i el ram!!!!!! TOY LOCA NO???? Ja he tancat amb Laura Ruiz i el Dj i tot!!!! Però encara em veig que em queda feina perquè estic montant un vídeo de fotos i s'està fent etern, no l'acabo mai. No és que sigui llarg és que em costa molt montar-lo!!!!!!! ufff... I tinc un capellà pesat que no deixa que toqui una amiga meva a la cerimònia i tot i que és pianista de conservatori! Aquest diumenge vaig amb els meus pares a veure'l i fer "pressing" perquè la deixi tocar, jejeje...

però estic dels nervis.. se'm nota???? he provat fins i tot bronceados varios, manicuras per veure què haig de fer... jeje, però tinc el maquillatge i el pentinat i tot lo relatiu als vestits, però no tinc ni flors ni nit de noces!!!!! muy fuerte no? es un estrés total noies.

Al final ens portem nosaltres els núvis perquè ens semblaven una mica lletjos els que tenen allà, però ens hem comprat uns bens senzillets i baratets la veritat. I ara no parem de rebre baixes de convidats (que no passa res així menys gent) però havíem fet taules i les hem de refer.

Total que visto lo visto, tot i que sé que no m'ho heu demanat, però us dono uns consells:

- No us preocupeu amb els tema de Can Ribes que no contesten mails etc, jo al principi pensava igual però ara que s'acosta l'hora escric i em truquen al cap de poc (al cap de poc 1-2 dies però ja és poc tenint en compte com anavem abans, jeje) tot va més ràpid.
- estan oberts a fer moltes coses i parlar i sento que fan tot el possible per satisfer-nos, estic molt i molt contenta per ara!
- m'han donat idees bones i originals per decoració i detalls diversos
- no feu taules fins l'últim moment!!! depsrés us passarà com a mi que feu la feina dues vegades
- no intenteu no estressar-vos perquè.. ÉS IMPOSSIBLE!!! jo estic lokísima... jajajajaajaj

QUE LA FUERZAME ACOMPAÑE...
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tinita » dv. abr. 23, 2010 7:27 pm

Totes amb la Tani!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ànims nena que tu pots!!! ja veuràs com les taules al final les refàs en un moment i tot tot todisimo surt de meravella!!! aish ja ho tens aqui , i uno es un aishhh per estressar-te jajaja és un aish d´emoció!!!

Norma nena jo vaig demanar per fer el tastet el 7 de maig, però com que voliem anar a parlar amb l´Alex abans per veure si fem o no fem boda cocktail i tancar temes al final ho vam deixar pel 30 juny, t´imagines?? .... del insti al casamiento....jajajaja

Doncs ara ens estem mirant el menú cocktail, la veritat és que m´està agradant moltisim, només preguntar-li dubtes per la gent i tot això , com es munta i poca cosa més, em sembla que estem pràcticament convençuts, a l´Oscar i a mi ens agrada molt el picoteo!!!

Jo ja tinc el vestit i les sabates, abans del dia del meu cumple, el 7 de juliol que és quan tinc la prova ( increible quin regal de cumple jejeje ) he de comprar-me la roba interior, vull alguna cosa molt sencilla i estava pensant en platejada ( com les sabates, les arracades i mig ram jajajaja ahhh i les ulleres noves que em faré pel dia del casament!! ) vull un tanga d´aquells de cordill que es desfàn amb un nus ( para grrrrrr la nit de noces!!! jajajaja ) i tal i com és el meu vestit els sostenidors que siguin d´aquells que van agafats al coll i molt baixos d´esquena, a la tenda del vestit em van dir que de totes maneres em portarien per provar-me unes "cazoletas" , però de totes maneres em compraré els sostenidors, si al final em van bé les cazoletes aquestes el sostenidor és normalet així que el podré fer servir més vegades.

Ara estic buscant pulsereta, que no la tinc gaire clara, però és possar-me un dia a recorrer joieries, no vull la típica d´svaroski ni semblant, perquè no me la possaré mai, vull una que després la pugui fer servir, com les arracades, són de pandora jajaja i les faré servir segur que ja en tinc ganes!!!

Bé noies, vaig a veure que se cuece por aqui .....

Molts petonets!!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. abr. 25, 2010 11:05 pm

Tani guapa no t'estressis que segur que surt tot perfecte!!!! Sempre ens passa ens posem histeriques i després tot sortirà rodat i com hagi de sortir, molts anims i esperem que ens expliquis aquest compte enrere eh! muaaaa
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Bilinb » dc. abr. 28, 2010 3:46 pm

Y como son los novios de la tarta?
Yo pregunté y me dijeron que tenían varios a elegir.
Bilinb
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dc. abr. 28, 2010 4:42 pm

Bueno chicas, yo me mentalizo para tranquilizarme pero tengo mis momentos de estrés, jeje.

Los novios de la tarta son un poco feítos. Hay 2 modelos, unos como de "papel cuché-cartón" (que no se cómo se escribe) en que la novia lleva vestido corto y es morena. Y otros parecen muñequitos como antiguos pero me parecen un poquito cutres, son "esquifits" y con decoración del cabello a lo florecitas y perlitas. Pero vamos sobre gustos.. yo en un principio elegí los primeros pero luego pensé que quería unos de recuerdo que me gustaran y me he comprado unos como de barro pero sencillos, me costaron 30€ en la pastelería Mauri de Rbla Cat de Bcn. Me busqué los baratos porque había muchos de otors precios y quizá más bonitos!
De hecho los modelos de novios son los que tienen ens las estater´ñias del despacho dónde reciben las visitas!!! Seguro que lo habréis visto, pero no habréis caído en que son esos. Bueno eso me dijo Álex.

Por cierto con cuánto tiempo me recomendáis que reserve flores para la inglésia??? Y RAMO??? A 5 semanas aún no lo tengo pero es que voy de culo en el trabajo. A veces me toca currar hasta los findes y no veo el momento para visitar floristerías. FUi a Flores y Navarro pero me pareció todo muy caro por lo sencillo que es. Alguien ha ido a la floristeria de l'Atmmella que trabaja con Can RIbas? Me dieron tarjeta pero no he tenido tiempo.

Gracias!!!
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dc. abr. 28, 2010 7:18 pm

pues yo creo que me voy a dar el capricho de los novios personalizados... no se lo voy a decir a mi maridin porque me dirá que estoy loca pero he visto los de txell y son geniales, me encantan! y si encima los de can ribas son feuchos... paso, que me caso solo 1 vez en a vida...

tema flores... ni idea, creo que aunque me tenga que levantar a las 5 de la mañana para ir a buscar mi ramo me lo cogere con bloomie, me da confi su trabajo no sé, el resto me dan miedo... jajaja, cuando tenga fotos del vestido el mes que viene la llamo y quedo con ella
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. abr. 29, 2010 3:12 pm

Los de can ribas no son feos son horribles jajajajajaja!!!! A ver si al final puedo permitirme los personalizados...
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dj. abr. 29, 2010 5:37 pm

pues vaya, con lo bonito que es todo... tendremos que decirlo... ande vais con esos muñecajos horrorosos...
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tinita » dj. abr. 29, 2010 10:14 pm

yo les diria entre los muñecos y las minutas os habeis lucido!!! jajajaja
Ya tengo los marcasitios en casa y cuando sepa el menú ( primero cuando me aclare el sábado si queremos cocktail o banquete ) les diré que me lo pasen por escrito y haré la minuta también con el mismo diseño, es que con lo bonito que es todo y el cartón ese rojo que no pega con nada!!! bueno almenos a mi no, que quiero la manteleria en negro....y mis cajitas de detalles son negras y las bolsas de organza negras también jajajaja pero a las bodas no se va de negro eh!!! jajajaja
ya os contaré el domingo que tal la visita que nos toca el sábado!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dv. abr. 30, 2010 12:51 pm

nena jo no m'he fixat amb les minutes... tan lletges son?
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. abr. 30, 2010 2:42 pm

Homeee boniques no són (tot i que crec que les de cap restaurant jejejeje) però en la boda cocktail pel que recordo de ma cosina la deixen a la taula de dins... quan entres pel postre... aixi que m'es igual com siguin perquè d'entrada no es veuen durant la teca...

Tiniiiiiiiiiiiiiiiiii cuentanos todooooooooooo!!!!!!!!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: patri2010 » ds. maig 01, 2010 12:29 pm

Entonces se pueden cambiar los muñecos de la tarta??
Imatge
Avatar de l’usuari
patri2010
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 23, 2009 10:11 am

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Bilinb » ds. maig 01, 2010 12:52 pm

Pues yo voy a decirles que en la prueba me ponga la manteleria granate o me pongan una mesa montada pa verla. La negra es muy bonita, pero me gustaría algo más de color!
Bilinb
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » ds. maig 01, 2010 2:45 pm

en la agenda solo sale blanca o negra a escoger...
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: LAN » ds. maig 01, 2010 3:41 pm

Hola de nuevo chicas,

Veo los nervios que estáis pasando y me hacen recordar los míos de hace poco más de un mes, jeje. No os diré que tranquilas porque creo que es imposible estarlo en esos días pero luego todo merece la pena aunque la semana siguiente es durilla porque estás reventado y echas de menos todo.

Nosotros el pastel nupcial lo cogimos en una pastelería y Alex no nos puso ningún problema, te cobran el cubierto (servicio), un euro y medio por persona (negociando), la verdad es que nos salió más rentable que cogerlo allí. Escogimos un Sant Honoré y una Bomba de chocolate con plátano (buenísimo), eran piezas individuales, y uno grande para la presentación y el corte. Hicimos un 50% de piezas, correlativamente, así si no les gustaba a quien le había tocado se lo podía cambiar con el de al lado, la verdad es que triunfaron y para el postre escogimos la gazpacho de frutas que triunfó un montón.

Para el tema de la música que veo que hay muchas dudas, un mes antes os pondréis en contacto con la Dj que os dará el teléfono Alex para quedar con ella, vive al lado de Can Ribas, y la última semana le tendréis que pasar toda la música terminada, ella os dará ideas si queréis, nosotros lo teníamos claro por lo que le pasamos la lista sin más. Ellas se encarga de buscar las canciones (con que le deis los títulos ya tiene bastante) y la música de la barra libre le indicáis el estilo que os gusta. Nosotros estuvimos encantados con el Dj, lo hizo genial, la gente empezó a pedirle canciones de todos los estilos y él sin ningún problema las buscaba al momento y las ponía encantado, a parte de lo que le pedís él lleva un poco de todo para estos casos.

No sé qué más explicaros, si se os ocurren más dudas por aquí estaré.

Que os vaya muy bien en vuestras bodas y disfrutad cada momento que son únicos.

Ser vosotros mismos y ya está.

Landa & Mark
Salu2
Avatar de l’usuari
LAN
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 01, 2009 10:50 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. maig 02, 2010 6:40 pm

Aiiixxxx LAN que pasada... gracias x resolver las dudad en cuanto al DJ pensaba q se las tenias q llevar tu las canciones! pero genial nosotros en ese tema andamos super perdidos :star:: :star:: :star::
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Bilinb » dl. maig 03, 2010 3:36 pm

Cuando nos estabamos decidiendo, vi que solo habia manteleria blanca y negra y pregunté.
Me dijeron que también habia granate ( espero no llevarme luego una sorpresa!)
E incluso si querias otro color o organzas..etc...las podian alquilar y los novios se encargaban de los costes.
Bilinb
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: shenita » dl. maig 03, 2010 4:03 pm

Hola canriberencas 2010!!!!!!!!!! com esteu?????????????????????
Tinc un dubteeeeeeeeeee!! a veure si hem podeu ajudar!!!!!
Jo kuan vaig contractar hem van dir k els preus no pujaríen..i si ho feien nomes el IPC..o algo així!!!! total k al setembre es casa una companya....i mirant hem vist k la benvinguda i aperitius...ha pujat!! mes k el IPC..molt mes!!!!!!! llavors......el preu kin es?? el de la nova carta o el k es va contractar l'any passat????
es k ella te la prova del menu akesta setmana...i vol dir-lis....i avans m'ha demanat k a veure a volsaltres k os han dit???
Bueno si no es cap compromis..i mu podeu dir....encara k sigui per privat!!!!!
Moltes graciasssssssssss
i ja tinc moltes ganes de veure les vostres cronikeeeeeeeessssss!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants