NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

bodes 10!

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dg. jul. 04, 2010 10:22 am

doncs nosaltres ens casem per lo civil allà mateix. El saló que hem agafat és el de darrera, crec que és el santa Justa, però per noms no m'entero gaire, i això que abans de decidir hi vam anar com 4 cops, jejejeje.

La veritat és que ens vam decidir fa un mes i mig a casar-nos però tot ho hem fet molt ràpid. El vestit amb dues setmanes ja el tenia triat. És d'una dissenyadora del born i no em va posar problemes per les dates. Les invitacions... estamos en ello, però crec que la setmana que ve ja les tindrem decidides i per imprimir. El regal, farem lo de unicef o intermon, estic pendent que m'ho expliquin bé. El fotògraf també l'estem mirant ara. Dels de la llista del mas no ens en va agradar cap així que estem mirant altres. Ens agradaria fer alguna cosa nosaltres, algun detallet i de moment n'he trobat dos molt fàcils i molt xulos. Quan ho tingui en marxa us ho passo. Això d'organitzar és xulisim, sobretot jo que sóc una adicta d'internet i em passo el dia mirant blogs i pàgines de boda!
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dg. jul. 04, 2010 1:56 pm

Guapes,
alguna em pot passar la info dels menus, si la teniu escanejada? es que he anat a casa dels meus pares per mirar els plats i m'ho he deixat!!!! jajajaja quin despiste.... :star::

Si m'ho podeu enviar, perfecte, si no ho teniu en 3h no passa res, que la info la tinc a casa, així que sino ja tornaré demà a veure'ls.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dg. jul. 04, 2010 2:12 pm

marteta3 ha escrit:doncs nosaltres ens casem per lo civil allà mateix. El saló que hem agafat és el de darrera, crec que és el santa Justa, però per noms no m'entero gaire, i això que abans de decidir hi vam anar com 4 cops, jejejeje.

La veritat és que ens vam decidir fa un mes i mig a casar-nos però tot ho hem fet molt ràpid. El vestit amb dues setmanes ja el tenia triat. És d'una dissenyadora del born i no em va posar problemes per les dates. Les invitacions... estamos en ello, però crec que la setmana que ve ja les tindrem decidides i per imprimir. El regal, farem lo de unicef o intermon, estic pendent que m'ho expliquin bé. El fotògraf també l'estem mirant ara. Dels de la llista del mas no ens en va agradar cap així que estem mirant altres. Ens agradaria fer alguna cosa nosaltres, algun detallet i de moment n'he trobat dos molt fàcils i molt xulos. Quan ho tingui en marxa us ho passo. Això d'organitzar és xulisim, sobretot jo que sóc una adicta d'internet i em passo el dia mirant blogs i pàgines de boda!


Doncs sí, si és el saló de darrere és el Sta Justa :-)ok: (el meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!!! >.-<: ) Els dos són macos però aquest m'agrada perquè el trobo molt acollidor ::love::

Ja sé quina dissenyadora és!!! O això crec, Cortana? Vaja, ella es diu Rosa Esteva, pot ser? Si ho és precisament vaig llegir farà dos dies en el Vogue Novias que m'he comprat un article on parla de la seva feina en un àtic dúplex que té al Born ::love::

Vec que no sóc l'única friki que disfruta com una boja organitzant coses, remenant per internet i fent gestions!

Per cert, molt xula i bonica la idea del detall d'Unicef :-)ok:

Tema fotògraf, quin estil voleu? Nosaltres no hem agafat cap del Mas per diversos motius, els nostres fotògrafs són GUP ESTUDI, per si vols donar un cop d'ull (la pàgina no és gaire cosa) però si més no tens més idees d'estils, perquè nosaltres vam buscar i buscar fins que al final vam acabar anant a aquestes noies (bàsicament perquè són conegudes de feina del meu xicot i ens arreglaven el preu, a part doncs que el treball que fan ens agradava).

Ja ens aniràs informant!!! Que hem de donar vidilla al forooooooooooooooooooo >.-<:

:-()-) See You :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dg. jul. 04, 2010 2:16 pm

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei marteta3 que ja t'he enviat per privi els menús del Mas, que els tenia en format word de quan la Lídia me'ls va passar!!!

Espero haver arribat a temps!
:-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dg. jul. 04, 2010 2:47 pm

Ai, que ràpida!!! gràcies!!! *.-o-o.*
Doncs si que es la de Cortana. Doncs si t'agrada organitzar, has mirat la pàgina d'Etsy? la majoria de coses són d'EEUU, si vas a l'apartat de weddings hi ha coses xules. Jo la invitació l'he tret d'allà. I després hi ha una pagina molt xula que parlen de bodes, la de "tul y flores", que tenen idees guais. Jo em passaria el dia buscant xorradetes.
Vaig a mirar els menús, que així ja li envio a la Lidia el dia i els plats per fer el menú.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 05, 2010 2:09 pm

Bon dilluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuns!!!

¿Qué tal todo? ¿Con energías? ^^ Los findes no deberían pasar taaaaaaaaan rápido :--(

Reconzco que para nosotros ha sido realmente un finde productivo: hemos arreglado un poco más el piso, hemos comprado las almohadas -cosa básica XDDDD- y además hemos comprado el climatizador -que nos lo intalan si todo va bien el próximo jueves por la mañana- y la teleeeeeeeeeeeeee ^^ >.-<: >.-<: >.-<:
Es que ayer por la tarde nos acercamos al Mediamrkt, después de ver el anuncia que este domingo y hoy rebajaban el 18% a todo, y aprovechamos en comprar lo más gordo que nos quedaba: el climatizador Panasonic de 3350 frigorías nos ha salido por 600€ + 250€ instalación (en el Expert nos pedían 700€ + 305€) y la tele hemos comprado una Philips LED de 42'' con ambilight que costaba 1150 y nos ha salido por 900€ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Realmente en una tarde dejamos la VISA tiritando pero teníamos que hacerlo y ahora no solamente no tendríamos el descuento sino que las cosas nos costarían un 2% más con el cuento del IVA

Y casi que no me enrollo más XDDDD

Un beso a todas
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 06, 2010 2:29 pm

Jelouuuuuuuuu!!!

Com va toooooooooooot? Quina calma que hi ha per aquest foro, no? Com es nota que les maseritas comencen a passar per l'altar >.-<: Vaja, les que quedem en actiu, perquè hi ha hagut una deserció massiva :-/

Pos res, d'aquí una estoneta a pencar U_U
Però ja haurà passat un dia més de la setmana i quedarà menys pel finde >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dt. jul. 06, 2010 9:05 pm

Hola chicas!! Ya voy acabando las manualidades!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Paso para ver mi marcador y decir que no me puedo pasar todo lo que quisiera!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 06, 2010 9:55 pm

trapi ha escrit:Hola chicas!! Ya voy acabando las manualidades!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Paso para ver mi marcador y decir que no me puedo pasar todo lo que quisiera!!!!!!!!!!!!!


¡¡¡Dioooooooooooooos!!!

¡¡¡No me extraña que vayas de cabezaaaaaaaaaa, si te queda nada y menos!!! Piensa que las manualidades terminadas ya son mucho menos curro :-)ok:

Ánimos que la cosa irá genial
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dc. jul. 07, 2010 10:41 pm

Gracias guapetona!!!

De momento este viernes voy de compra de pendientes, pulsera y prueba de vestido a ver si los cachos que tenian que meterme me han quedado bien, aunk yo me encunetro superhinchada porque con tanta calor no paro de beber agua, creo que he criado ranas en mi interior, jejejeje


Bona nit!!!

Ah! Por cierto, hoy ya le he montado una presentación de fotos a mi novio de sorpresa para el convite pero no sé en qué momento será más adecuado, antes o después de todas las entregas???

Qué pensais???
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 11:40 pm

trapi ha escrit:Gracias guapetona!!!

De momento este viernes voy de compra de pendientes, pulsera y prueba de vestido a ver si los cachos que tenian que meterme me han quedado bien, aunk yo me encunetro superhinchada porque con tanta calor no paro de beber agua, creo que he criado ranas en mi interior, jejejeje


Bona nit!!!

Ah! Por cierto, hoy ya le he montado una presentación de fotos a mi novio de sorpresa para el convite pero no sé en qué momento será más adecuado, antes o después de todas las entregas???

Qué pensais???


¿Cuál es el momento que menos crees que se esperará nada? Yo creo que si intentas sorprenderlo deberías pensar, según su lógica, qué momento esperarías para llevarte una sorpresa :-/

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dj. jul. 08, 2010 7:19 pm

Uffff!!! Qué difícil!!!! Me lo pensaré.

Gracias solete.
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 09, 2010 10:19 am

trapi ha escrit:Uffff!!! Qué difícil!!!! Me lo pensaré.

Gracias solete.


Estoooooooooooo...por ejemplo, quizás él se lo pudiera esperar cuando se hacen todas las entregas, ¿no? Podrías hacerlo o bien justo en el momento pastel o en el brindis. És un decir, pero en el brindis es lo típico que se agradece a los invitados...pues entonces te puedes girar hacia él y agracederle todos los buenos momentos y que en ese momento se proyecte el ppt que has hecho :-/

Realmente son cosas muy personales, se pueden dar ideas pero seguro que tú en el momento menos pensado sabrás cual será el momento ideal
:-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dv. jul. 09, 2010 12:27 pm

Muchas gracias guapetona!!!

Aunque sean cosas algo más personales a estas alturas el estres es tal que no ves más allá. Todo lo remiras, lo planteas, etc total que te acabas haciendo un lio tu misma, almenos eso me pasa a mi.

Creo que después de todas las entregas estará bien porque él estará nervioso por la coreo del baile que estamos montando y no se lo esperará. me falta hablar con Lidia para concretarlo sin que él lo sepa y listo.

Otra cosa mariposa, jejeje.

Esta tarde compra de pendientes y pulsera y broche para el velo amantillado y a después a la prueba del vestido. A ver si me lo han cosido bien!!! Qué nervios!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 09, 2010 12:51 pm

trapi ha escrit:Muchas gracias guapetona!!!

Aunque sean cosas algo más personales a estas alturas el estres es tal que no ves más allá. Todo lo remiras, lo planteas, etc total que te acabas haciendo un lio tu misma, almenos eso me pasa a mi.

Creo que después de todas las entregas estará bien porque él estará nervioso por la coreo del baile que estamos montando y no se lo esperará. me falta hablar con Lidia para concretarlo sin que él lo sepa y listo.

Otra cosa mariposa, jejeje.

Esta tarde compra de pendientes y pulsera y broche para el velo amantillado y a después a la prueba del vestido. A ver si me lo han cosido bien!!! Qué nervios!!!!


¿Velo amantillado?

¿PERO NO LO LLEVABAS PIRATA?

:-/ Me he perdido XDDDD :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dv. jul. 09, 2010 2:37 pm

Sí, sí!! Es un velo de esos que alrededor lleva una puntilla tipo mantilla, creo que por eso se llaman así, pero lo llevaré pirata en la cabeza, lo único que necesitaré un broche o algo para aguantarlo detrás.

A ver que encuentro, los pendientes creo que va a ser lo más difícil, me gustan algo extremados pero no sé si me qeudaran bien. La pulsera de baratosky como le digo yo porque una de esas llena de brillantitos y ancha, para que me pegue con el broche del vestido que llevo en la cadera, seria demasiado perdirle a mi pobreta hermana, no?? vamos que 6.000E no tiene ni ella ni yo!!!


Bueno a ver si a la vuelta esta noche tengo tiempo de explicaros, de momento voy a ducharme y me voy para casa de mi madre.

Xaoooooo!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: trapi » dv. jul. 09, 2010 2:37 pm

AAAAAAAAAAAAAA!!!!! Solo me quedan dos semanas!!!!!!!!!!! Lo acabo de ver en el marcador!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: ninembo » dv. jul. 09, 2010 7:17 pm

trapi neniii!!!!!!!!!! a la vuelta de la esquinaaaaaaaaa!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
cómo están tus nervios??? te empiezo a ver estresaílla!!! espero que todo os salga genial y os haga un día precioso.
x el mas no hay que preocuparse y por el cura... pues es que luego el hombre se porta bien, aunque sea un puñetero!!

nosotros vamos de boda el 31 de este mes, otra vezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................... no sé qué le ha dado a la gente con casarse!! :-/


muchos besos a todas, que al final escribir no escribo na de na, pero os voy siguiendo amores!
*.O.-O*
Imatge
Avatar de l’usuari
ninembo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Inmacullen » ds. jul. 10, 2010 11:58 pm

Hola nenis!!!!

Que poco nos queda ya!!!

petita que gracia lo de la desercion masiva, no es eso mujer, es que con los preparativos y el veranito pues claro... estas más en la calle, etc..

Yo he ido hoy al protocolo, la verdad que en una hora y poco hemos terminado... la semana que viene tengo la prueba definitiva de peinado y maquillaje y la ultima prueba del vestido....

TRAPIIIIIIIIIIII x dios que ya no te queda nada!!!!!!!! animos que ya es el ultimo empujon ya mismo estarás comiendo en el mas!!!

un besito a tod@s!!
Avatar de l’usuari
Inmacullen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 94
Membre des de: dj. juny 04, 2009 5:46 pm

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dg. jul. 11, 2010 7:38 pm

¡¡¡Hola maseritas!!!

¿Cómo ha ido el finde? Veo que cuando teneis un ratito os vais pasando por el foro >.-<: A ver...es que en breve dos os casais, Trapi e Inma, con lo cual...pues es lógico que vayais con el tiempo muchísisisisimo más pillado :hmm::

¿viendo la final del mundial? Yo estoy en el pc porqué el fútbol no es lo mío...aunque tengo a mi chico enganchadito con el perro en el sofá...y la tele XDDDDD

Anna, per on pareeeeeeeeeeees? Estàs desaparegudaaaaa!!!

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron