NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

bodes 10!

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 20, 2010 9:51 pm

:star:: Lo que tú dices Trapi...suerte que se quedó en un susto...porqué sinó ya me veo el percal :star::

Ya sabemos que no son cosas graves pero cuando una va con el tiempo milimetrado...este tipo de cosas desmontan cualquier plan...las cosas como son...

¡¡¡Seguro que lo han hecho para darle más emocion al prebodaaaaaaaaaa!!! XDDDDDDDD

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dt. jul. 20, 2010 9:59 pm

Doncs nosaltres demà anem a la prova de menú. Ja us explicaré, a veure que tal! Ja en tinc ganes, jejeje.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 20, 2010 10:46 pm

marteta3 ha escrit:Doncs nosaltres demà anem a la prova de menú. Ja us explicaré, a veure que tal! Ja en tinc ganes, jejeje.


>.-<: Woleeeeeeeeeeeeeees Martetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! >.-<:

Demà tens la prova de menú?!?!?! Moooooooooooolt bé, no? :-)) Ja explicaràs què tal va i quins plats agafeu al final! >.-<: Gaudiu la prova, de debó, jo ho vaig intentar asaborir al màxim, perquè el dia de la boda ja veurem què podrem fer...

Tot està molt bo, el tracte és genial, estàs amb la calma, et van explicant els plats, et donen la carpeta amb totes les coses per la boda -protocol, packs, serveis...!

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: annaiesteve » dc. jul. 21, 2010 9:44 pm

Ostres Marta , quina enveja, tornaria demà mateix a repetir-ho tot !!!!!!!!!!!


disfruteu molt a partir de demà q tot plegat es INCREIBLE !!!!!!!!!!!! *.O.-O*
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dc. jul. 21, 2010 10:31 pm

Hola!!!
doncs ja hem fet la prova del menú.
Hem estat amb la Marta, la moreneta, i la veritat és que molt bé, jo no la coneixia i és monisima!
Els plats que hem provat, han estat els 3 primers menus. La tapeta farem la de parmentier.
La veritat és que amb tota la història ens hem deixat de fer fotos, i el meu pare que abans de que acabés la marta d'explicar ja estava jalant... doncs no ha ajudat gaire :yium:-)
Els primers plats, dos ens han agradat molt i un que era com una mena de salpicón de marisco no ens ha molat. Estavem entre el de pinya i els melons i al final hem fet el de melons.
De segon hem provat l'ànec confitat, el jarret i el filet i ha sigut unànime la decisió: filet amb formatge de cabra i no se que més.
els postres, voliem centrar-nos en les textures, que és el que entra sense suplement, i la que ens ha agradat és la de ... no ho recordo, jajajaja. Vaig a mirar-ho!
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dc. jul. 21, 2010 10:44 pm

Segueixo...
doncs al final ens decantem pel sorbet de lima, mango i mora.
La veritat és que amb les textures ens ha passat que al fer calor algunes s'han desfet molt ràpid i donava sensació de molt aigualit, tot i que en realitat són 3 coses, sorbet, granisat i no se quina altra, jajajaja. però no se, ens ha fallat una mica. Tot i així, crec que és una bona decisió pq els invitats menjaran molt i això sempre ajuda a baixar el menjar.
De pastís nupcial, la veritat és que a aquestes altures ja no sabiem ni que provavem, ens ha agradat molt el de xixona i el de iogurt. N'hem provat un que era un brownie, però al nuvi no li mata massa la xocolata, aixi que no era plan. El Tiramisú estava molt bò però amb massa gust de cafè (a mi el cafè no em mola massa).
El de mango i no se que més no ens ha agradat a quasi ningú, crec q al nuvi si, però ja està. I no se quin altre he provat, ja us dic, al final acabes amb un lio...

En general, com sempre el tracte molt bé, però la veritat és que del menjar ens esperavem més. Tothom ens ha parlat molt bé del menjar i avui cap de nosaltres ha sortit molt content. Tot correcte, però ja està, no hem sortit pensant que el menú seria boníssim.
No se si pq ens esperavem més del que és realment, si és que per aquesta època no fan proves i el menjar el tenien congelat, o no hi era el xef... no ho se.
També pot ser que al provar tants plats acabes amb un lio de gustos que al final les coses ja no les notes com les has de sentir... :star::
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dc. jul. 21, 2010 10:49 pm

El tema, estovalles, ens agradava molt la verda, però quan hem vist la grisa, ens ha fet dubtar (20€/taula, t'ho treu del cap jajajaja). Ens hem decidit per la verda pq hem vist el saló tot muntat amb la verda i amb la marró, en canvi en gris no ho he vist i em feia cosa que no el veiés massa clar. A més el centre voliem el bàsic amb la flor blanca i amb verd la veritat és que queda maquíssim.
La minuta també farem la bàsica, jo amb aquestes coses no em vull gastar diners, que la gent no s'hi fixa tant. Prefereixo gastar-m'ho amb una hora més de ball o fent les invitacions més xules, no se... això va a gustos!

I no se, crec que no hem fet res mes, la veritat és que ara estic que em caig, que ni he sopat així que aquests posts seràn una mica inconexes...
Demà si m'he deixat algo, segueixo!
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 21, 2010 11:28 pm

Aja! Aquí tenim el post-tastet >.-<:

Tema menjar...jo he de reconèixer que ho vaig trobar tot correcte, però tampoc eren coses de molta complicació el que vam escollir, o sigui que per a què quedés bo tampoc calia molta història.
Això sí, de pastís dubtàvem entre massini i selva negra...i tot i que sóc la fan nº1 de la xocolata, i conseqüentment del selva negra, vam acabar escollint el massini perquè l'altre no tenia res a veure amb el que jo recordava haver menjat fa temps...realment poc consistent, sense gaire elaboració i poc sabor a xoco... :star::

La Marta, la moreneta, és qui ens va atendre en un principi a nosaltres, la primera persona que ens va ensenyar el Mas i realment, en bona part, ens vam decidir per ells perquè de tots els restaurants aquest va ser on millor ens van atendre -entre altres aspectes que valoràvem- i on ens van dedicar el temps que fes falta. La Marta és un soooooooooooool ::love:: I a més, una cosa que seeeeeeempre valoraré és que la gent em sigui franca i no em vulgui vendre sopars de duro, i ella ens va ser sincera en temes on es podria haver enganxat els dits :-)ok:

Nosaltres també agafem les estovalles que ens entren, les de color verd-oliva i el centre de gerberes o com punyetes es diguin aquelles flors blanques i les fulles gegants verdes...Quins coneixements florals els meus, eh!?! XDDDDDDD
La minuta la bàsica, el sitting el que entra per defecte...i poca cosa més, perquè posarem una hora més de ball i barra lliure, com t'ho dius, que la gent ho valorarà més, i si hem de fer una despesa extra que sigui en teca, que la gent también ho agrairà més.

En el Mas fan les coses molt bé, però també tenen les seves "pifies", la Ninembo ens va fer un llistat de coses que no li havien encertat, l'Anna per contra ha tingut una experiència quasi perfecte, sinó perfecte. Potser en el moment que més idealitzem un lloc és quan més ens pot "defraudar" però no et trenquis el cap, crec que hem fet una molt bona elecció i segurament el dia del banquet ells són els primers que saben que estan fent la campanya més dura de màrketing, amb el client allí davant analitzant-los, i seran els primers que voldran sortir gloriosos...pensa que d'una boda mai se sap si en poden sortir més :-)ok:

També heu menjat molt, i a certes alçades...el menjar ja no cundeix o el veus com un element a exterminar, una amenaça XDDD perquè tens el pap ple. De debó, sortirà tot molt bé! I tenint la sort del foro i sent tu i jo de les últimes juguem amb ventatge respecte a les altres maseritas...perquè sabent què els ha passat o deixat de passar podem donar un toc d'atenció.

Petons i a descansar wapíssimaaaaaaaaaaaa
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 21, 2010 11:29 pm

Emmmmmmmmm...he escrit un testament, no? :star:: quan li donc a les tecles no callo... :star::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 22, 2010 9:15 am

Gràcies Petita!!!
a mi qui ens ho va ensenyar per primer cop va ser l'altra Marta i la veritat és que si no hagués sigut per ella crec que no ens haguessim decidit. Va ser molt atenta amb nosaltres. A més resulta que viu molt a prop de casa meva i en dos setmanes va coincidir amb mitja familia, així que al final ens va convencer a tots. :-)
Ara ja no hi és, un pena.

Per cert, em podeu passar el mail de la marta? és que no el tinc i així si tinc algun dubte li escriuré.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 9:20 am

marteta3 ha escrit:Gràcies Petita!!!
a mi qui ens ho va ensenyar per primer cop va ser l'altra Marta i la veritat és que si no hagués sigut per ella crec que no ens haguessim decidit. Va ser molt atenta amb nosaltres. A més resulta que viu molt a prop de casa meva i en dos setmanes va coincidir amb mitja familia, així que al final ens va convencer a tots. :-)
Ara ja no hi és, un pena.

Per cert, em podeu passar el mail de la marta? és que no el tinc i així si tinc algun dubte li escriuré.


Realment no saben el que tenen els del Mas amb aquestes noies!!! Són unes cracks!

Sobre el mail de la Marta, he estat mirant i l'únic mail que tinc, on he anat escrivint i tal, és el general, que normalment em respon la Lídia. :-/

No sé si les altres noies el tindran :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: arantxi » dj. jul. 22, 2010 4:50 pm

Hola chicas,

Pues Marteta estate tranquila que va a salir todo perfecto!!!!!!!!!

Yo he elegido también el MAS, pq mi hermana y mi mejor amiga se casaron allí y fue maravilloso.
Teneis razón Petita y tú, la gente no se fija ni en manteles, ni flores.... se fija en la comida y sobretodo en el baile y si encima poneis una hora extra como te regalan los churros con chocolate la gente se flipa. Os lo digo x experiencia.... En las dos bodas que he ido todo el mundo se alucino con el pica pica, con los churros del baile y.... con la sorpresa (q también es xa los novios) de cuando hacen la entrega del pastel. :mu:: :mu::

Por cierto Petita, dime q páginas puedo mirar xa los detalles y así iré chafardeando.

Besitos guapis! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 8:18 pm

arantxi ha escrit:Hola chicas,

Pues Marteta estate tranquila que va a salir todo perfecto!!!!!!!!!

Yo he elegido también el MAS, pq mi hermana y mi mejor amiga se casaron allí y fue maravilloso.
Teneis razón Petita y tú, la gente no se fija ni en manteles, ni flores.... se fija en la comida y sobretodo en el baile y si encima poneis una hora extra como te regalan los churros con chocolate la gente se flipa. Os lo digo x experiencia.... En las dos bodas que he ido todo el mundo se alucino con el pica pica, con los churros del baile y.... con la sorpresa (q también es xa los novios) de cuando hacen la entrega del pastel. :mu:: :mu::

Por cierto Petita, dime q páginas puedo mirar xa los detalles y así iré chafardeando.

Besitos guapis! :-)


¡arantxi!

Mira, aquí van unas cuantas:

http://picasaweb.google.com/madrid906 --> Aquí es donde compré los regalos, súper bien todo y el chico formalísimo

http://www.regalos-boda.com/ --> Aquí compré las parejas de novios... :-)ok: ¡ah! Y el cojín de los anillos

http://www.solostocks.com/ --> Aquí hay mucho surtido pero te piden depende como cantidades industriales :star::

Si me acuerdo de alguna más te la cuelgo
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: annaiesteve » dj. jul. 22, 2010 9:40 pm

Hola noies,

aqui una MASERITA , no vull q penseu q IDEALITZO EL MAS....simplement explico el q nosaltres vam viure i sentir , en el dia més important de la nostra vida.

Per el menjar no teniu q patir, no te res a veure amb el dia de la prova del menú..... l'aperitiu heu de pensar q la gent flipa colorins, es del q més hem parlen, q si l'arroç, la fideua, la fondue de formatge ....buf.ñ.....

els nuvis tambè provem l'aperitiu i a sobre en privat, sense gent, tu i el teu marit, i la veritat q s'agraeix una mica de calma .

Tema estovalles, estan molt bè les standards, nosaltres vam agafar les de color coure , i qda genial.

Sorpresa del pastis, per favor disfruteu molt , ja q es INOVIDABLE.

Les entregues visqueu.les molt , pq passen volant ...... ells ho tenen tot a punt, només vas seguint la pauta amb Evaristo i les azafates i a gaudir !!!!!!!!!!!


i nosaltres vam agafar la hora extra de ball , i ens van donar els xurros , i la gent encara estan llepant ara de les tasses.... la barra lliure vam agafar la extra i s'agraeix la beguda de calitat .

i per favor os ho recomano DISFRUTEU MOLT , I DEIXEU-VOS PORTAR ....... OS QDA MOLT PER DISFRUTAR AMB EL MAS . I RECORDEU NO EL VULL IDEALITZAR , DIC EL Q SENTO I PENSO, JO , EL MEU MARIT , I ELS MEUS CONVIDATS ......
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Inmacullen » dv. jul. 23, 2010 2:53 pm

Hola maseritas!!!!!!

despues de varias semanas de estar un poco missing ya estoy aqui otr vez!!!!!!!

mañana es mi despedida de soltera... me tienen un poco "acongojada" porque tengo a las compañeras del curro y a las amigas todo el dia diciendome que me prepare, que como se ha pasado mi hermana... etc..... asi que a ver que tal...

el miercoles tuve un dia bastante completo, prueba de peluqueria, de maquillaje de vestido y Mr.Dj...

no me puedo engordar ni un solo gramo!!!!!!! ni tampoco adelgazarme en exceso....

Trapi me he reido un monton con tu despedida.... vaya tela con los pinchos de tortilla, bueníssimo!!! me vas a matar, pero... te casas este finde????

Petitaaaaaaaaaaa que cada vez nos queda menos.... a mi dos semanas ya!!!

A las nuevas maseritas:

Yo me quedé con Joan Cabes, me encantó!!

detalles:

www.detallesparabodasarmonia.com

Hay cosas super guapas y muy muy baratas!!

Anna yo tambien tengo el mismo pastel!!

Una pregunta, a parte del espectaculo del pastel y de los novios, hacen alguna sorpresa mas para los novios???

Petita yo no pondria mas buffet, lo del jamon es que lo veo super caro... y luego se tira mucha comida!! a caso te acuerdas tu de lo que has comido en alguna boda?? realmente no.....

Bueno chicas que siento estar un poco desaparecida, que me acuerdo mucho de vosotras!! animo Trapi seguro que vas a estar preciosa!!

un besoteeeeeeeee a todas!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Inmacullen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 94
Membre des de: dj. juny 04, 2009 5:46 pm

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: ninembo » dv. jul. 23, 2010 8:44 pm

CHICAS! Hoy es el gran día de Patri, ha amanecido un poco feo, pero a media mañana ha salido el sol y hacía un calor de muerte! al menos en Mollet, y eso está ahí al lado!!!! Ahora vuelve a ponerse el cielo feo, pero ya está! ahora ya da igual que llueva!
Además ha hecho aire durante el día, así que aunque hiciera sol la xafogor no era tan pesada como otros días de esta semana.

Qué suerte estar en el Mas viviendo tu gran día, estamos todas enamoradas de este sitio, pero es que de verdad te hacen sentir princesa total, qué ganas de volver!! quién pudiera repetirlo!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*


Inma, aiiiiiiiiiiiishhhh, qué nervios despedida! jeje, espero que lo pases genial y no te agobies con el vestido y los gramos! jaja, me ha hecho mucha gracia, porque me he sentido bastante identificada

nenis! aquí una que está ya de vacaciones!! si hace nada que tuvimos 3 semanas!!

buen finde a todo el mundo!
Imatge
Avatar de l’usuari
ninembo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Inmacullen » dv. jul. 23, 2010 9:19 pm

DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

quedan horas para mi despedida... y para celebrarlo... me voy a las carpas con mi hermana a tomarme algo...

es que estoy tan nerviosa que no podria pegar ojo!!!!

mañana sesion de pelu.... ya me han dicho que aunque la peluquera me haga algo extraño que no me enfade, tiene ordenes especificas de la organizadora!! madre mia, además tengo que llevarme para la noche toallitas desmaquillantes....

tengo miedoooooooooooooooooooooo

estoy un poco HISTEEEEEEEEERICAAAAAAAAAA

me voy a la ducha, a ver si me relajo un poco!!

un besoteeee maseritas of my heart!!
Avatar de l’usuari
Inmacullen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 94
Membre des de: dj. juny 04, 2009 5:46 pm

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: marteta3 » ds. jul. 24, 2010 8:34 am

A veure que et fan!!! jo de sempre he dit que vull fer algo tranqui amb les amigues: anar a una casa rural, balneari... passo de fer gimcanes ni coses d'aquestes. Com serem poquetes, espero que facin algo així... :-)ok:

Jo ahir vaig anar a veure el fotògraf, a veure una cosa de les invitacions i ja he agafat els ninots per donar. Ja queden menys coses!!!
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 26, 2010 11:23 pm

marteta3 ha escrit:A veure que et fan!!! jo de sempre he dit que vull fer algo tranqui amb les amigues: anar a una casa rural, balneari... passo de fer gimcanes ni coses d'aquestes. Com serem poquetes, espero que facin algo així... :-)ok:

Jo ahir vaig anar a veure el fotògraf, a veure una cosa de les invitacions i ja he agafat els ninots per donar. Ja queden menys coses!!!



Totalment d'acord amb el teu plantejament de comiat!!! Sóc mooooolt vergonyosa, i no duria gens bé certes gimcanes...i el més curiós és que una de les que tenia pensat fer-me'n una...és la que sé segur que si un dia es casa i li fem més es negaria a fer-la...contradictori...no?
Sembla, pel que se'ls ha escapat que anirem de turisme rural el primer finde de Setembre... :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NOVIAS 2010 MAS DE SANT LLEI

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 26, 2010 11:27 pm

¡¡¡INMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

¿Qué tal fué la despedida de solteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

¡¡Cuenta cuentaaaaaaaaaaaaaaa!!!

¿Tenías motivo para temer a las niñas?

Un beso y relaaaaaaaaaaaaaaaaaax, que todo irá genial, segurísimo :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants