OcTuBrE ' 10

bodes 10!

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Ishtarx » dj. jul. 08, 2010 7:57 am

Pues mira yo no soy de octubre, soy de noviembre, pero como tu me sentia sola y me metí aqui. Yo escogi noviembre pq nos vamos de viaje a Nueva Zelanda y es la mejor época para ir, que es cuando alli empieza el verano. A parte de que me gusta el Otoño, lo veo muy romántico y yo no quería pasar calor en la boda.
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » dj. jul. 08, 2010 9:25 pm

Bienvenida Mari y enhorabuena por tu boda!!

yo y mi chico elegimos octubre porque para nosotros es el mes en el que empezamos a salir y por tanto, si había algun mes tenía que ser este. Lo malo es que nos hubiera gustado tener el fin de semana del 16 pero ya estaba pillado jejejeje
Creo que octubre es un mes genial para casarse! Por cierto yo soy del 31!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 08, 2010 9:47 pm

Jo també sóc del 31 d'octubre!!!! nosaltres ho vam decidir una mica a l'atzar. :-) Vam decidir casar-nos fa uns dos mesos i com no voliem estar un any organitzant doncs vam pensar de fer-ho entre octubre i novembre. I per dates, ja un cop triat el restaurant, ens va agradar fer-ho per la castanyada. Per part del nuvi crec que està molt bé pq no passarà calor. Ell preferia una boda a l''estiu però amb la calor d'ara està encantat de fer-ho a l'octubre.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » dj. jul. 08, 2010 9:59 pm

En això tens raó!! la calor no ens matarà jejejeje Esperem que tinguem tant bon temps com el que ha fet aquests darrers anys i sinó doncs la tardor, la pluja...tot té un toc de romàntic jejeje Per sort, el lloc on ho celebrem està preparat per qualsevol imprevist meterològic
Nosaltres amb el tema castanyada ja hem tingut comentaris d'amics que ens diuen que ens tenen preparada la disfressa de Hallowen...ves a saber què estan tramant!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 08, 2010 10:55 pm

Jo em caso el 29 d'Octubre pk el meu aniversari es el dia 28... Tenia moltes ganes de que fos pel meu aniversari, no passarem calor, creia que no es casava ningu (de moment al foro 2011 no hi ha ningu :star:: ). Me mare em diu que fara fred, xo ella es va casar al gener!!! Diu que va fer moolt fred.

Veig que os queda res!!! Despres de vacances ja us caseu com aquell qui diu! (No és per possar-vos nervioses!) Teniu l'estiu i les vacances per anar tancant temes.

Ishtarx ha escrit:Pues mira yo no soy de octubre, soy de noviembre, pero como tu me sentia sola y me metí aqui. Yo escogi noviembre pq nos vamos de viaje a Nueva Zelanda y es la mejor época para ir, que es cuando alli empieza el verano. A parte de que me gusta el Otoño, lo veo muy romántico y yo no quería pasar calor en la boda.


Sisi, jo tinc pensat anar a Austràlia pero la gent em recomana también anar a Nova Zelanda!! Ja em diràs que tal el viatge!

Les que sou cap el final organitzareu castanyada o posareu castanyes a la boda? A mi m'agradaria posar-les peró no se ni on ni quan...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: mirisugar » dj. jul. 08, 2010 11:06 pm

A mi tot just mho va comentar ahir ma mare de posar panellets o castanyes... pero a l'octubre preguntaré preus a veure... el tema de les castanyes trobo ke la gent si s'han de posar a pelar, ke et keden les mans negres... despres hem de parlar amb el restaurant per si les farien, que no sé si a les 10 de la nit es posarien a fer castanyes.... com a molt el més comode es posar panellets..
Vosaltres fareu algo? El que potser si que fem es posar com un buffet de xuxes per l'hora del ball, portant-ho nosaltres... perque les xuxes passen bé,no se, crec que la gent picaran..

Vosaltres feu alguna cosa així sorpresa? encara que no sigui castanyada?

Jo no crec que passem fred, jo porto torerita pero es tan fineta que es com no portar res... pero l'any passat al novembre encara feia bon temps, vamos jo anava en maniga curta!! Mentres no plogui, crec que el fred ni el notarem,jeje.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirisugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Ishtarx » dv. jul. 09, 2010 7:06 am

Les convidades potser, pero nosaltres amb el subidon del vestit i tot plegat, creieu que passarem fred? jo crec que no, jejeje

Jo vaig anar a un casament al novembre i em vaig morir de calor...
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Raul&Sandra » dv. jul. 09, 2010 10:00 am

Hola nenes!! com va tot? eiiii que aixó ja está aquí, despres de les vacances els dies passaran volant!! q fuerrtee
ALguna ja a fet la proba del menú? jo si, la vaig fer eñ dia 20 de juny! i vas estar tant be!!! proba del menú SUPERADA!
Ara toca el dilluns que ve la proba del pentinat! i el Dilluns vaig estar mirant lo del ram!! el gran dia ja s'acosta!!

Un petó
Imatge
Avatar de l’usuari
Raul&Sandra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:40 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » dv. jul. 09, 2010 4:55 pm

Hola wapa!

doncs sí aviat estarem a les portes de l'octubre... jo encara ni he fet el tast, encara no sé quin pentinat i ram portaré jejejeje Bé a l'agost tindrem la proba del menú (quines ganes que tinc) i en començar setembre miraré la resta de coses que tinc pendents.
Noies vosaltres je heu fet la proba del vestit? jo fins a finals de mes no em toca i mare de deu el que m'ha costat trobar unes sabates...aquelles que m'agradaven ja no tenien número i les que en quedaven no eren res de còmodes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: mirisugar » dv. jul. 09, 2010 5:10 pm

jo també tinc la prova del vestit a finals de mes!!! pero les sabates el primer dia ke vaig anar ja me les vaig comprar, al Tocador de la novia, i també el tocat, les mitges i la lliga.... també tinc la roba interior... unes espardenyes castañer de nuvia(pel ball,jeje).. El ram més o menys tinc la idea... ja vaig parlar amb la florista i al setembre aniré a veure les flors que tindràn... La prova del menu també a final de mes.... el mossèn tambe a final de mes.... aixi que més o menys tenim lo important... El que estic una mica mosca es pel viatge.... vosaltres ja el teniu? a mi mhan de passar els preus pero em diuen que els majoristes,com encara es "aviat", doncs sho prenen amb calma.... en fin... Els detallets hem d'escollir també els bombonets que volem exactament(es una xorradeta pero bueno,sha de fer..)
I no sé què més queda!!!
No se vosaltres pero jo ja tinc ganes de que sigui octubreee!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirisugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » dv. jul. 09, 2010 6:39 pm

Mirisugar doncs jo trobo que ho teniu tot molt ben lligat!! nosaltres pel tema del viatge vam començar mirant agències però també és veritat que ens van donar llargues perquè perquè resulta que la temporada d'estiu s'acaba tot just el 31 d'octubre així que a partir de mitjans setembre no tenien res de cara a catàlegs d'hivern. També és cert que hi ha alguna coseta que està per tot l'any però l'oferta no ens va atraure gaire. Finalment ens vam decidir fer-ho per lliure i marxarem 19 dies al Japó!

El millor és els calers que ens estalviem i tot i que és una currada haver de montar-t'ho tot també és cert que t'engresques i ho fas amb molta il·lusió a més que fas el que realment desitges perquè ets amo del teu temps!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Ishtarx » dv. jul. 09, 2010 6:56 pm

a nosaltres ens ha passat igual, després de les agencies de viatges passessin de nosaltres ens ho hem muntat nosaltres, i al final pel mateix preu que ens oferien per 15 dies a Nova Zelanda, estarem 35 dies i farem Hong Kong, Sydney, Nova Zelanda i Fiji, ara es una currada llarga, però val molt la pena.
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » ds. jul. 10, 2010 2:32 pm

Doncs sí, nosaltres també vam veure que a les agències se'ns disparava el preu... enhorabona pel teu viatge, està super bé!! jo malauradament no tinc tants dies com vosaltres per agafar però ens ho estem montant molt bé per veure el màxim de coses al Japó...jejejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. jul. 10, 2010 11:22 pm

Noies una consulta:

Quan vau donar vosaltres les invitacions??

Jo tenia pensat donar-les al Juny- Juliol, pero una tieta m'ha dit que millor que sigui Abril-Maig.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Ishtarx » dg. jul. 11, 2010 9:46 am

Dons jo com tin dispersió familiar per tot el mon vaig començar a l'abril, però encara segueixo donant invitacions
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: marteta3 » dg. jul. 11, 2010 10:03 am

JO encara no les tinc fetes, jajajaja! és el que te decidir-se amb poc temps. Nosaltres les donarem a finals d'agost, principi de setembre. Total, la gent ja ho sap i direm que ens confirmin a principis màxim a principi d'octubre. Com ens casem a finals.
Potser anem justets, eh, jejejeje.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Necabel » dg. jul. 11, 2010 1:21 pm

Mari (MJM) ha escrit:Noies una consulta:

Quan vau donar vosaltres les invitacions??

Jo tenia pensat donar-les al Juny- Juliol, pero una tieta m'ha dit que millor que sigui Abril-Maig.

Nosaltres vam començar al Juny i la setmana que vé ja enviem les últimes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Necabel
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Zahara » dg. jul. 11, 2010 4:28 pm

En el nostre cas les vam començar a enviar al maig i fins a final d'aquest mes no les tindrem totes repartides!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. jul. 11, 2010 6:04 pm

Gràcies noies!!! Us agraeixo molt que sigueu tent ràpides a contestar!! Doncs les invitacions depenen de cadascu entre maig-Agost. Aixó vol dir que cap a Febrer/Març haurem de fer el pre-boda, per poder extreure les fotos per fer les invitacions.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: ThePitis » dg. jul. 11, 2010 6:51 pm

Aloha Octubreres!!!!

Aki dsde el sofà de casa...estil hawaiano...pq fa una calor infernal!!!!
Sorry per no pasar-me pel post d'octubre!! però vaig liadissima!!! per sort sempre esteu per aki per mantenir el post del nostre mes molt amunt!!!

Doncs tema invitacions...nosaltres tot just ara les comencem a repartir... i això que ens casem el 16 d'octubre.. potser anem una mica tard...però aquest tema és el que se'ns fa més pesat de tots!!! amb els amics ens fa gràcia.. però tanta familia al final... es fa una miqueta pesadet!! jejeje!!!

Mari! ja veig que estàs per aki tot i ser de l'octubre de l'any vinent!! Benvinguda!!!
He vist que esteu pensant fer el pre-boda al febrer-març... un consell... si podeu intenteu fer-lo el maxim de tard possible!!!! a finals de març canvien l'hora i la llum per les fotografies és molt més maca!! a part tot comença a florir i té més vida!! :-)ok:

Petunets a totes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ThePitis
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants