roser82 ha escrit:hola chicas!!!!!!! ayer estuve en el mas con mis padres y q decir... q les encantó!!!! las pruebas de menú acaban en marzo... asi q en 5 meses ya habremos pasado todas, q emocion!!! me dieron toda la informacion nueva del 2010 y en el aperitivo hay mini hamburguesas y mini hot dogs!!!!
cuantas horas de baile cogeis????
¿¿¿¡¡¡TIENES LA NUEVA INFO!!!???
Quina sooooooooooooooort, a veure si a nosaltres ens passen el mail
Doncs nosaltres tenim de base 1h30m perquè vam agafar una promo que va sortir "Pack 2010" per 120€+IVA, si es contractava la boda abans de no se quina data...
Aleshores, la idea que portàvem amb el meu xicot es allargar-ho almenys 1h més, 2h30m en total. S'ha de dir que ens casem al migdia i a certes hores portarem mooooooooooooooolta estona en peu de guerra
Allargar-ho 2h ho havia pensat jo, és a dir, fins a les 3h30m...però em fa por passar-me i que la gent no aguanti, aleshores em quedaré amb la sensació d'haver llençat els diners.Què faríeu? I de decoració què agafareu? Jo estic per limitar-me a ficar les flors a l'entrada de l'aperitiu (x2), a la zona d'aperitiu en els testos de terracota (x8, a Sta Yusta) i darrere la taula presidencial.
M'hagués fet goig posar més decoració però va la pena? Fent només això, respecte al pack decoratiu de Sta Yusta m'estalvio 400€ i penso que hi ha coses com la catifa o els centres a l'entrada del saló, al costat del faristol, que a penes tindràn funció perquè la gent farà vida o a la zona d'aperitiu o al saló, i això és un lloc de pas.

si és que ets un soooooooooool
El problema és el que et vaig comentar, primer pq el meu futur em va dir que m'esperés a veure què ens deia el seu conegut i després perquè els dimarts per la tarda és potser quan més feina tinc juntament amb dijous i divendres 

¡¡¡TRAPI ARRIBA ESOS ÁNIMOS!!!