Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: joan y susana » dv. des. 04, 2009 8:33 pm

hola chicas!!

drix espero que te vaya genial :-)ok: ya nos contaras estamos deseando saber que tal

yo conozco a meri y a carol, y en face os tengo a algunas, no sera muy dificil reconocernos :-)

disfrutar por mi todas las que tengais puente :-)ok: y las que no tambien.

un besito a todas (=:-)
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Drix » ds. des. 05, 2009 10:59 am

Ei noies, ja estic aqui... vull penjar les fotos però tinc un dubte... quan adjunto una foto no surt publicada en el missatge, surt una pestanya per obrir l'arxiu adjunt, com puc fer perque es vegin les fotos directament?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: esterock » ds. des. 05, 2009 11:14 am

drix!!!!!!!! cómo ha ido???

te cuento cómo añadir fotos para que se vean en el mensaje. debajo del cuadrado blanco donde escribes hay un apartadao con dos pestañas. Una pestaña pone Opcions i en la otra pone Penja un fitxer adjunt. Pica en esta última!!

En examinar buscas la foto en tu ordenador y le das a Afegeix el fitxer. Te la cargará.

Tendrás que hacerlo de una en una...creo que hay un programa que se llama picasa que hace que las puedas añadir todas juntas...pero aún no lo he probado....

si ves que no te sale envialas por mail!!!

pero cuenta cuenta...qué tal?? cómo fue'?? la comida??? el trato??? la presentación?? qué les pareció a tus padres y suegros???? aaaaaaaaahhhhhhh....todo !!!!!!

te esperamos1!!!
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Llumeta » ds. des. 05, 2009 4:14 pm

Buenos dias!!! que distinto escribir desde el sofa de casa eh...;)

Meri, que bonito és tambien el tuyo!!! tiene mucho encanto, sencillito pero con detalles muy finos, me gusta!! Gracias por compartirlo tambien conmigo!!!

Drix......cuentamos!! y otra cosa super importante ¿ya lo habeis decidido?

Tambien yo tengo que ganas de conoceros personalmente...¿Sabeis que por ahí las ya casadas luego tienen mono de foro?? jajajaja, que si vida en pareja, que si bebes....es caso es cascar.... :-///:
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: jimaguary » ds. des. 05, 2009 7:17 pm

ei es molt bonic,,, jo estic entre tres de la Rosa Clarà...., la setmana que be me'ls provare. ja que nomes n'hi ha un i me'ls porten els altres dos la setman vinent,,, ja tinc ganes de dixar una cosa mes enllestida....
dri, estem totes pendents,,,,,, quina emoció....., veig que totes mes o menys ja tenim vestit,...,,,.,.,,. ara a per fotografo,,,,detallets invitacions,,,
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: Drix » ds. des. 05, 2009 10:58 pm

Ei un explico pero ràpid, o la meva parella em penja, jajajja

Tot genial: l'ariana encantadora (encara que va estar poca estona), el cambrer (no recordo el nom, un noi argentí, un 10), el bernat el vam veure 1 minut però mb, i el jordi, cap de sala, también molt bé.

Vam provar:

APERITIU: vam probar una petita mostra: Torradetes d'escalivada, broquetes de foie amb figues i kikos, pulpo frito amb all i oli, Samoses amb salsa cilantre, tot estava molt bo !!!

Primers:
Amanida tèbia amb ravioli de formatge de cabra cruixent: em va encantar aquesta amanida, tenía fruita, i una salseta de taronja bonísimaaaaaaa!!! per mi un 10, però el dubte és si serà poca cosa posar una amanida de primer.
Amanida de llagostins: aquesta els hi vaig demanar jo si era possible ja que m'encanten els llagostins, i ho van servir amb una amanida, i com si fos una coca, también un 10...
Supremes d'orada al forn.... molta quantitat!!! és un bon plat, pero com la dorada és un plat molt barat... doncs sempre hi ha dubtes.

SEGONS:

Melòs de vedella: el que han dit les noies del 2009... com ho cuinen com mig desfet i després li donen la forma, queda molt desfet, però era bo, i l'arros i l'acompanyament molt bo.
Braó de xai... : era molt sosito... no ens va agradar
Entrecot a la llosa: aquest és el guanyador, ho serveixen amb verduretes, la llosa, encara que al tast no estava prou calenta és molt original.

PREPOSTRES

Dràcula: a mi em va encantar!!! però a la resta no.
Pinya colada: senzillament un 10 !!!! boníssim!!! guanyadora de prepostres!!!
Gelat de poma àcida: no ens va agradar.

POSTRES:

Coulant amb gelat de vainilla: molt bò, però el meu problema és que l'he demanat tantes vegades que el tinc una mica aborrit.
Biqueta de Tiramisú: molt bò, però com estaba tipa, no el vaig disfrutar gaire.
Tatin de poma: era una mica àcid, no em va convéncer.

Víns, caves.... BONÍSSIMS!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Drix » ds. des. 05, 2009 11:01 pm

Segueixo!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: esterock » ds. des. 05, 2009 11:19 pm

drix!!!!!

que tranquilidad leyéndote...levo todo el día pasandome a ver si habías colgado algo.....y por fin!!!

entonces muy bien no??? veo que ya tenéis platos decididos!!! tenéis que acabar de confeccionar el menú pero casi casi ya está....entonces fuera malas vibraciones no???? nos va a gustar.... :-)ok: :-)ok: y ahora??? te confeccionarán el presupuesto a partir de lo que les digas de elección??

que bien!!! me alegro un montón....

arantxa...tu traje :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

jimaguary...qué tres vestidos son???? mi mix de vestido también es de rosa clará...me encanta rosa clará....

drix... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: jimaguary » dg. des. 06, 2009 10:29 am

ei que tal????
com va anar Drix,, donc perfecte??? ei sabeu si la vaixella la pode, triar, a mi no m'acaba d'agradar aquest plats, les estovalles si però els plats??????
la presentació no es cap cosa de la'ltre mon, no??????
DRix, jo havia pensat si no pica molt el preu de ficar l'amanida de entrant, després peix i carn,,.,. depent del preu,.,.,.
si fiques l'amanida de primer potser que tinguis algun invitat no massa carnívoro i trobo a faltar el peix o a l'inrevés,.,.,. per qualsevol dubte a qui estem.,.,.,.,
moltes gràcies per tot :-) :-) :-) :-) DRIX

Per cert qui es la propera?????????????????????????????????
Ei el meu vestit estic entre de la col. de RC la TWO, el cairo, cabo i cesar,.,. nomes en tenien un, i per tant em falta emprovar-me els altres dos,però ja se segur que serà un del tres,.,.,..,.. oeoeoeoeoeoeoeoeoe

Ja era Hora!!!!!!!!!!!!! una cosa menys....

Bon diumenge SALUT!!!
Imatge
jimaguary

EntradaAutor: Drix » dg. des. 06, 2009 11:01 am

esterock ha escrit:drix!!!!!

que tranquilidad leyéndote...levo todo el día pasandome a ver si habías colgado algo.....y por fin!!!

entonces muy bien no??? veo que ya tenéis platos decididos!!! tenéis que acabar de confeccionar el menú pero casi casi ya está....entonces fuera malas vibraciones no???? nos va a gustar.... :-)ok: :-)ok: y ahora??? te confeccionarán el presupuesto a partir de lo que les digas de elección??

que bien!!! me alegro un montón....

arantxa...tu traje :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

jimaguary...qué tres vestidos son???? mi mix de vestido también es de rosa clará...me encanta rosa clará....

drix... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ester, Ariana ja me dijo antes que estas convinaciones eran del precio que yo quería... así que no tendrán suplemento (eso espero...)

jimaguary ha escrit:ei que tal????
com va anar Drix,, donc perfecte??? ei sabeu si la vaixella la pode, triar, a mi no m'acaba d'agradar aquest plats, les estovalles si però els plats??????
la presentació no es cap cosa de la'ltre mon, no??????
DRix, jo havia pensat si no pica molt el preu de ficar l'amanida de entrant, després peix i carn,,.,. depent del preu,.,.,.
si fiques l'amanida de primer potser que tinguis algun invitat no massa carnívoro i trobo a faltar el peix o a l'inrevés,.,.,. per qualsevol dubte a qui estem.,.,.,.,
moltes gràcies per tot :-) :-) :-) :-) DRIX

Per cert qui es la propera?????????????????????????????????
Ei el meu vestit estic entre de la col. de RC la TWO, el cairo, cabo i cesar,.,. nomes en tenien un, i per tant em falta emprovar-me els altres dos,però ja se segur que serà un del tres,.,.,..,.. oeoeoeoeoeoeoeoeoe

Ja era Hora!!!!!!!!!!!!! una cosa menys....

Bon diumenge SALUT!!!

Jimaguary, el que tu dius ho trobo perfecte.. m'agrada la idea, però hauria de preguntar el suplement... com són 3 plats, doncs serà més car... però si es car, tampoc passa res, està clar que a algú no li agradarà algun plat, és impossible encertar-ho....

El meu dilema és qeu les amanides em van encantar, però pq jo sóc molt d'amanides, pero es clar, no deixa de ser una mica de verd i ja sta... i el peix va ser molt abundant, però no tan sabrós com les amanides... aixxxxxxxxxx, quins problemes, jaja
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: jimaguary » dg. des. 06, 2009 11:23 am

ostres com som,,.,.,..,.. jajajaj indecises a mes no poder,,,,jajjajaja
jo tmb soc molt d'amanida, pero tinc por que l'aperitiu no sigui una mica fluix i despres una amanida i carn que no sugui poquet,a mes jo tinc gent que son mes de peix i d'altres que son mes de carn,.,.,mmmm per tant tots contents
no se ja anirem parlant. gracies
Imatge
jimaguary

EntradaAutor: Llumeta » dg. des. 06, 2009 12:40 pm

Buenos días preciosas!!!!

Drix, yo tambien soy mucho de ensaladas y la de langostinos tiene una pinta...en realidad todo tiene buena pinta, hasta el cordero!! Es una lástima que la gente no tenga tanta buena acogida a lo verde, pero es verdad que el comentario de los míos también ha sido: "de primero una ensalada para una boda???" :(

y claro, con esa cara...pos nose....otra cosa sería poner tres platos como dice Jimaguary, que entonces sí!! Eso es un 100x100, acertar seguro! tambien es verdad, para quien eso no sea posible, habrá que tener en cuenta a los vegetarianos, que yo tengo alguna.

Me alegro que os haya ído tan bien Drix y que el trato haya sido estupendo. Ahora a decidiros....ja teniu feina...

Arantxa, precioso tu vestido. Muy dulce tambien...y con el cambio a palabra de honor, mejor! me estais liando niñas...creo que yo me voy a probar todos los estilos!!!

Jimaguary y Ester, sois mis dos ultimos fichajes del facebook, jajajaja ENCANTADA!!!!

Que paseis un bonito domingo!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dg. des. 06, 2009 5:18 pm

Hooola!!!

Bona tarda!! De nou amb internet a casa!

Què bé Drix!! Quantes fotos! Y quina pinta que fan... mmmmmmmmmmmmm

M'uneixo al club de les pro amanides!! Per mi aquest també serà un punt delicat.. jo segur que agafaria amanida, però els sogres i els pares... a veure que els hi sembla!

DRix, ens podries passar per privat o per mail normal quin es el preu que t'han donat per menú?? Així podem començar a preparar el word/excel 2010!

Quina il·lu que tot anés tan bé!! Que va dir la sogra?? Tinc curiositat!!! jejeje

Bueno, noies us deixo i després torno que he de fer un munt de feina. Aquesta setmana tenim una super auditoria i em toca pencar moolt!

Ah! ja ho he dit! Però tots els vestits preciosos!!! :-))

DINTRE D'UNA SETMANA ESTAEM TOTES ACABANT LES PORTES OBERTES DE CAN ALZINA!!!!
Un petonet!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: jimaguary » dg. des. 06, 2009 6:09 pm

hola hola, potser si enganxa això del for...kjajjajaj
jo ja tinc ganes de ser diumenge,,, mmmmmmmmmmmmmmm
ei Drix jo tmb voldria saber el preu aixi ens podem fer a la idea! per cert quan t'has de decidir quins plats vols??????? pq aixi a mesura que anem fent tast totes també et podem donar idees ia judar-te
bon diumenge-
ei aranxa jo el teu vestit tmb me'l vaig probar i a ma mare li encantava,,,,,,,, i es molt xulo
Imatge
jimaguary

EntradaAutor: joan y susana » dg. des. 06, 2009 9:26 pm

hola!!

arantxa que bonito tu vestido :-)ok: :-)ok: :-)ok:

drix que buena pinta los platos, ya has decidido que pondras??

ami lo de la ensalada, pescado y carne me parece muy buena ides pero seguro que sera carisimo...
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. des. 06, 2009 10:01 pm

que bé Drix, i quina bona pintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa té tot!!!!

El metre argentí és l'Agustí, a nosaltres ens va tocar ell el dia del casament (fan torns amb l'altra metre) i realment genial!!! atent en tot moment!

els plats, quins records....mmmmm
veig que la llosa va triunfar!! nosaltres ho vam tenir super clar! pel que fa al primer i les amanides...ara està molt de moda...la gent ja està més acostumada i després d'un aperitiu potser ho agraeixes...pero en elcas de l'aperitiu de ca n'alzina...si teniu gent de menjar... a mi em costaria posar-ho. Jo la vaig descartar de seguida perqe pel Sergi posar una amanida de primer no entraba en el seus esquemes...i això también li passa a molta gent. Pero jo ls casaments que he anat i n'hi havia m'ha encantat.

De primer vaig triar Orada al forn etc. genial! i a mi no m'agrada el peix... pero es un plat complet.

DRIX...no us va agradar la copa de gelat d poma àcida???????????? jo encara hi sommio!!!!
i la bigueta de tiramisú i el coulant, per mi els millors postres!

A veure que acabeu decidint de primer!
m'en alegro molt que anés genial!!!!!!

Meri, ja 't'he agregat al face!!! qui em falta???????
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. des. 06, 2009 10:13 pm

arantxa, tu vestido ,ya te dije por mail! precioso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

y con los cambios aun mas!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. des. 07, 2009 8:42 am

Bon dia noies!!!!

Una altre a la feina.... :--(

Sigui com sigui, setmana curteta! I cap de setmana intens! Quines ganes que arribi ja!!!

Arantxa! Felicidades! A celebrarlo bien!! Que esto no pasa cada día!!

Labanda! Gràcies per afegir-me!

A mi també em falta gent segur per afegir!

Buenos noies anem per feina que en tinc i moolta!!

A disfrutar el dia de festa les que pogueu!!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Drix » dl. des. 07, 2009 8:55 am

Bon dia desde... LA FEINA!!! ECS!!

Doncs i no tinc sorpreses d'ultima hora, el nostre menú és de 107 + iva...

Doncs si la Labanda que coneix els aperitius em recomana la ORADA crec que tirarem per aquí!!! pero haig d'anar un dia al restaurant per poder tornar a provar les amanides... com les vam haver de compartir, no les vaig poder disfrutar a tope, jaja

VINGA que passeu un bon dia...

Labanda, el gelat de poma àcida és que tenia algo de menta que no em va acabar de convencer.. però em van comentar que és diferent al de l'any passat!!!

PETONS
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: ARARE » dl. des. 07, 2009 10:28 am

Chicas teneis ya el del video para la boda? El sábado fuimos a ver nuestro video, antes de grabárnoslo por si queríamos cambiar algo del montaje. Os he de decir que és GENIAL, una pasada de video.. Muy moderno, como si fuera un videoclip, con efectos de color, con entrevistas a los invitados, con un post genial...

Os dejo la web del chico, www.kronicproduccions.com

Nos ha dicho que pondrá el previo en la web, cuando esté ya os aviso para que lo podais ver!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants