ALGUIEN PIENSA EN CANCIONES??

bodes 10!

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 1:09 pm

annaiesteve ha escrit:Nosotros tambien tendremos alguna de sorpresa ! peró són tantas canciones las especiales por nosotros!

ahora cuando vamos en el coche , decimos esta para....., esta para....q guay! :-)ok:

a mi també em passa, avig amb la radio i canço q sona, canço q li busco la utilitat, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dv. feb. 20, 2009 1:10 pm

que venguenzaaaaaaaaaaaa
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 1:13 pm

Arcadia ha escrit:bueno nenassssssss, no os aburro mas con mis canciones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

besitos....que me voy a dormirrrrrrrrrrrr

nena, ho tens super clar! jo porto un merde encara, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 1:14 pm

lluneta29 ha escrit:Jo per entrar a l'esglèsia em decanto més per ave maria de schubert m'agrada mooolt i a més diuen les meves amigues que al igual me la canten elles pq abans tenien una coral... quins pèls de punta, només de pensar-hi!!!

jaja, la d'ave maria potser la posem x l'entrada del Jordi, jo entrare amb la marxa nupcial, la d tota la vida, soc mes classicona!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 1:16 pm

lluneta29 ha escrit:X cert... podriem fer una llista per saber en quins moments s'ha de ficar cançons? És que ahir ho pensavem amb el meu nen i estem una mica confosos!!! Jo començo i així si la completem me l'apunto i ja apartir d'aquí podem començar a pensar en cançons que ens agradi. Jo en vull ficar alguna de ABBA també, me tenen bojeta...
A vere...
A l'esglèsia...

entrada núvia
entrada núvi
i ja no sé res més

Al restaurant...
Entrada nuvis
Primer plat
Segon plat
Avantpostre
Postre (el meu postre va acompanyat de focs i tal)
Regal pares
Nuvis (nosaltres en donarem 3 així que tres cançons diferents no?)
Flors (que seràn per 2 persones especials per nosaltres)
Ram
I qualsevol altre tipus de regal va acompanyat de cançó oi?
Lliga

I si em diueu que m'oblido us ho agrairé moooltíssim i així ens servirà per totes nosaltres!!
Gràcies!!!
:-)

ei guapa!

Molt be aquesta llista, crec q a l'esglesia tambe s'ha d buacr canço pel moment dels anells i les lectures no? I potser x a la sortida dels nuvis.

I al restaurant, com be tu has dit, a cada detallet una canço, i potser tambe el moment dle brindis es mereix una canço, hi ha llocs q crec q fan pastis i brindis, no se si sera el teu cas.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 1:17 pm

oshia ha escrit:que venguenzaaaaaaaaaaaa

ya te digo...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dv. feb. 20, 2009 1:18 pm

muy bien la lista neni!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pitufitta » dv. feb. 20, 2009 4:58 pm

arcadia tienes canciones para todo eh??
ponnos mas.. asi me ayudas que estoy perdidisima! :-)ok:
Pitufitta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 25205
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:01 am
Ubicació: Badalona y Gran canaria

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 20, 2009 6:36 pm

Arcadia eres mi idolo jejeje lo tienes todo controladisimo... yo que voy a cuestas con una libreta y me voy apuntando todas las canciones que se oyen por la radio...

Otra que me gusta something stupid pero la version de nicole kidman+robbie williams es la que tengo cuando me llaman al movil

Una movidita para los regalos de dire straits (pero no me acuerdo del titulo y no he traido la libretita) aunque para las entregas no quiero ir cambiando a ver si me llega con una sola jejeje o como mucho cambiaria para darle un ramo a mi mejor amiga (lo quiero hacer de chupa chups)...

Jo que follon madre mia tengo la cabeza con la boda que me hierve y luego no saco na en claro jejeje.

Lluneta29 l'ave maria també m'agrada molt a mi és molt bonica. Arcadia cuando llegue a casa mirare la de beethoven que aqui no puedo entrar en you tube, no me suena asi por el titulo!

Oshia vergüenza de que? De entrar a la iglesia mientras un monton de personas te miran embobada, tu chico está en el altar mirándote tambien... vergúenza??? nooooo que vaaa!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 20, 2009 6:37 pm

ah y luego también me gustan de manu guix que versionó canciones de lluis llach varias: que tinguem sort, amor particular, per un troç del teu cos...

a ver si entre todas hacemos un buen repertorio jejeje
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: anit@ » dv. feb. 20, 2009 9:04 pm

lluneta29 ha escrit:X cert... podriem fer una llista per saber en quins moments s'ha de ficar cançons? És que ahir ho pensavem amb el meu nen i estem una mica confosos!!! Jo començo i així si la completem me l'apunto i ja apartir d'aquí podem començar a pensar en cançons que ens agradi. Jo en vull ficar alguna de ABBA també, me tenen bojeta...
A vere...
A l'esglèsia...

entrada núvia
entrada núvi
i ja no sé res més

Al restaurant...
Entrada nuvis
Primer plat
Segon plat
Avantpostre
Postre (el meu postre va acompanyat de focs i tal)
Regal pares
Nuvis (nosaltres en donarem 3 així que tres cançons diferents no?)
Flors (que seràn per 2 persones especials per nosaltres)
Ram
I qualsevol altre tipus de regal va acompanyat de cançó oi?
Lliga

I si em diueu que m'oblido us ho agrairé moooltíssim i així ens servirà per totes nosaltres!!
Gràcies!!!
:-)

Hola lluneta guap!! Jo també tinc una llista feta, així sempre es mes fácil de tenir organtzat!! Jo també i tinc (PER OBRIR EL BALL) ho dic per si ho vols posar!! un petonet i bon cap de setmana)
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 9:07 pm

ostres es veritat, el ball! quin despiste no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NIKITA8 » dg. feb. 22, 2009 7:28 pm

anit@ ha escrit:Yo sin duda me gustaría entrar con la cancion de Hasta mi Final de Il Divo, luego tengo una carpeta llenita de canciones que me voy bajando, que no se que uso les dare, y para brir el Baile me gusta de la banda sonora de el Zorro ( QUIERO VIVIR LA VIDA AMANDOTE)!! pero a mi novio le gusta otro!! es un lio luego me gusta mucha un acancion de Leona Lewis Homeless creo que es, no se he pensado que para cuando venga el pastel, no se!! pero ya te digo no nos ponemos deacuerdo con mi novio!!
La que seguro que pondremos ( no se en que momento) es la de Falsa Moral de OBK ( es nuestra cancion).JE JE JE

Hola Anit@!! yo tambien tengo claro q cuando entre yo sera la cancion del el divo hasta mi final, me parece preciosa... me pone los pelos de punta. Cuando entre mi novio nos gusta la canción where ever you go me encanta. :-><_:::-)
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: NIKITA8 » dg. feb. 22, 2009 7:51 pm

Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 23, 2009 11:12 am

es muy bonita esta cancion, es q Bryan Adams tiene unas pedazo canciones
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pitufitta » dl. feb. 23, 2009 11:23 am

mi novio entrara con la cancion de bryam adams

es preciosa! :-))
Pitufitta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 23, 2009 10:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Pitufitta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 25205
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:01 am
Ubicació: Badalona y Gran canaria

EntradaAutor: amydieg » dl. feb. 23, 2009 12:50 pm

petitacampaneta ha escrit:niñas alguna me recomienda una cancion celta para la entrada en la iglesia? habia pensao may it be de enya que sale en el señor de los anillos... pero no se!

Petita, podrías mirarte una de la banda sonora de Kill Bill...The Lonely Shepherd. Me encanta para la entrada de la novia, es muy dulce.
amydieg
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 3:33 pm

EntradaAutor: sandruki00 » dl. feb. 23, 2009 6:36 pm

vamos, lo teneis todas, bastante conrolado veo lo del tema canciones!!!! poner poenr, ke yo todabia solo se dos o tres, no mas!!!
Imatge
sandruki00
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 23, 2009 7:46 pm

jajaja, por lo menos ya tienes unas poquitas
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 24, 2009 9:00 am

petitacampaneta ha escrit:Arcadia eres mi idolo jejeje lo tienes todo controladisimo... yo que voy a cuestas con una libreta y me voy apuntando todas las canciones que se oyen por la radio...

Otra que me gusta something stupid pero la version de nicole kidman+robbie williams es la que tengo cuando me llaman al movil

Una movidita para los regalos de dire straits (pero no me acuerdo del titulo y no he traido la libretita) aunque para las entregas no quiero ir cambiando a ver si me llega con una sola jejeje o como mucho cambiaria para darle un ramo a mi mejor amiga (lo quiero hacer de chupa chups)...

Jo que follon madre mia tengo la cabeza con la boda que me hierve y luego no saco na en claro jejeje.

Lluneta29 l'ave maria també m'agrada molt a mi és molt bonica. Arcadia cuando llegue a casa mirare la de beethoven que aqui no puedo entrar en you tube, no me suena asi por el titulo!

Oshia vergüenza de que? De entrar a la iglesia mientras un monton de personas te miran embobada, tu chico está en el altar mirándote tambien... vergúenza??? nooooo que vaaa!!!

Petitacampaneta verguenza de lo que comentaba una forera, de cantar delante de todos, mientras te miran claro!, de llegar al altar NO me dentire genial, pero de cantar delante de todos pues si, cada una con sus cortes!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants