La taula presidèncial

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

EntradaAutor: oshia » dj. feb. 12, 2009 4:05 pm

Nosotros con el pollo que tenemos ya nos vale jajaja como para poner tantos diossssssssss que fiesturri.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: S&M2009 » dt. feb. 24, 2009 9:49 am

Hola chicas!!

Yo también tengo un problemilla con la mesa presidencial ...
Mi suegra es viuda, yo le he dicho a mi cúñado pequeño (20 años) que se siente al lado de su madre en la presidencia y dice que no ... que se va a aburrir (es que la mujer es muy sosa), no se como hacerlo :-/ , había pensado en poner una mesa redonda ... pero para 5 personas???
Que creeis??
Imatge
Avatar de l’usuari
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 24, 2009 10:39 am

S&M2009 ha escrit:Hola chicas!!

Yo también tengo un problemilla con la mesa presidencial ...
Mi suegra es viuda, yo le he dicho a mi cúñado pequeño (20 años) que se siente al lado de su madre en la presidencia y dice que no ... que se va a aburrir (es que la mujer es muy sosa), no se como hacerlo :-/ , había pensado en poner una mesa redonda ... pero para 5 personas???
Que creeis??


yo creo que si tienes algun abuelo abuela , no queda mal,ademas redonda la mesa no pasa nada wapi.
Ademas contra mas pequeña mas hablas entre los que estais en la mesa, mas grande y larga como que os veriais.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: S&M2009 » dt. feb. 24, 2009 12:00 pm

Hola Oshia!

Es que por desgracia no nos queda ningún abuelo a los, sino si lo que los hubiésemos puesto.
También había pensado con todos los hermanos pero somos un montón!!! con las respectivas parejas claro ... aix que jaleo!!
Creo que hablaré con el chico del restaurante a ver que me aconseja, sinó redonda y fuera problemas.
Imatge
Avatar de l’usuari
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: oshia » dt. feb. 24, 2009 12:55 pm

S&M2009 ha escrit:Hola Oshia!

Es que por desgracia no nos queda ningún abuelo a los, sino si lo que los hubiésemos puesto.
También había pensado con todos los hermanos pero somos un montón!!! con las respectivas parejas claro ... aix que jaleo!!
Creo que hablaré con el chico del restaurante a ver que me aconseja, sinó redonda y fuera problemas.


Y combinar a tus padres con ella en la mesa¿?habeis pensado en poner algun tio o tia que este en la misma situacion?
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: S&M2009 » dt. feb. 24, 2009 4:57 pm

Pues tampoco seria mala idea ... posiblemente viene del pueblo una hermana de mi suegra que su marido está chunguillo y no esta para viajes largos ... si viene sola también seria una buena opción!
Así me gusta que deis ideas! :-)ok:
Gracias guapa!
Imatge
Avatar de l’usuari
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 24, 2009 6:59 pm

bueno guapa, y una mesa d cinco por q no? yo no lo veo tan mal... si no sabeis a quien poner, pues a lo clasico y listo pq si te va a armar tanto follon
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 25, 2009 9:49 am

Yo que se .... ya se lo comentaré a ver que opina ... pero la suegra es tan sosa que me la veo toda la boda de morros....
Es que no os podeis imaginar como es la mujer ... yo no se a quien a salido mi novio ... con lo "apañao" que es el!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: oshia » dc. feb. 25, 2009 10:12 am

S&M2009 ha escrit:Yo que se .... ya se lo comentaré a ver que opina ... pero la suegra es tan sosa que me la veo toda la boda de morros....
Es que no os podeis imaginar como es la mujer ... yo no se a quien a salido mi novio ... con lo "apañao" que es el!!!



Ya eso me suena...pues si esta de morros de morros , ella vera ...a mi me pasaba lo mismo que a ti , me agobiaba el pensar que alguien estara mal el dia de mi boda, pero es que como no dejara de pensarlo me volvia loca,asi que quien quiera estar bien bien y quien no tambien ,no se casan ellos si no nosotros asi que ajo y agua nena, bien sea tu suegra , tio , o pedro el de los palotes, es que hagas lo que hagas jamas estaran conformes....
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: oshia » dc. feb. 25, 2009 10:12 am

S&M2009 ha escrit:Yo que se .... ya se lo comentaré a ver que opina ... pero la suegra es tan sosa que me la veo toda la boda de morros....
Es que no os podeis imaginar como es la mujer ... yo no se a quien a salido mi novio ... con lo "apañao" que es el!!!



Ya eso me suena...pues si esta de morros de morros , ella vera ...a mi me pasaba lo mismo que a ti , me agobiaba el pensar que alguien estara mal el dia de mi boda, pero es que como no dejara de pensarlo me volvia loca,asi que quien quiera estar bien bien y quien no tambien ,no se casan ellos si no nosotros asi que ajo y agua nena, bien sea tu suegra , tio , o pedro el de los palotes, es que hagas lo que hagas jamas estaran conformes....
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: S&M2009 » dc. feb. 25, 2009 11:37 am

Yo también lo pienso - anda y que le den - pero como soy tan tonta luego pienso probrecilla .... pero ella no se preocupa nada más de dar la lata y ponernoslo difícil.
Y luego no te lo pierdas que la mala soy YO!! no su niño ... siempre es la cumpla de la nuera ... pero voy a pasar de todo olimpicamente y ha disfrutar MI DIA!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: oshia » dc. feb. 25, 2009 11:52 am

S&M2009 ha escrit:Yo también lo pienso - anda y que le den - pero como soy tan tonta luego pienso probrecilla .... pero ella no se preocupa nada más de dar la lata y ponernoslo difícil.
Y luego no te lo pierdas que la mala soy YO!! no su niño ... siempre es la cumpla de la nuera ... pero voy a pasar de todo olimpicamente y ha disfrutar MI DIA!!!


Mira hagas las cosas bien o mal siempre seras la mala, eso me pasa a mi jajaja asi que para que preocuparme'???total la gente asi tiene las patas cortas wapi, asi que tu disfruta de tu dia , haz lo que quieras y creas conveniente.besitosssssssss
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 8:40 pm

estoy con oshia guapa, tu ni caso, si te amargaras x eso no disfrutarias d ese dia, ella ya tuvo el suyo asi q este te toca a ti, bueno a vosotros
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dv. març 06, 2009 10:28 am

ANIMO WAPI que ya veras que todo sale bien!!!.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: Petita83 » dg. oct. 18, 2009 10:27 am

Ostres vec que qui més qui menys té problemes de distribució... :star::

Nosaltres el problema no el tenim amb els pares per cap de les dues parts, per sort, pq estan junts i per molts anys, la qüestió són les "abues" pq tant al meu xicot com a mi només ens queda una àvia i, casualment, és la mare dels nostres pares...

Què hem de fer amb elles? La meva sogra volia posar-la a la taula presidencial...però és que l'àvia del meu xicot és de garrot, la meva también però com a mínim es comporta i sap quedar bé...És que no vull tenir números muntats el dia de la nostra boda...sabeu? I tenir una persona a taula que saps que començarà a imprecar contra els cambrers (té principi de demència senil), que pot començar a cridar i a sobre escapar-se-li coses de força major...la idea no em sedueix molt, per molt que sigui l'àvia del meu xicot.

És un dia de festa, i no tinc ganes que ningú ens ho esguerri, i digueu-me egoista, però aquesta dona la conec bé i sé que no acabarà la jornada sense muntar un numeret...

De totes maneres...potser que no m'hi trenqui el cap pq de moment no sap ni que ens casem...i en funció de com tingui el cap ja vec que la meva sogra ni tan sols la convidarà...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 18, 2009 12:17 pm

Això t'anava a dir... mira, normalment, i encara que faci molta il·lusió que vinguin i sap molt de greu que no, les persones que per desgràcia es veuen limitats mentalment i física, que no poden acabar de controlar els seus actes no acostumen a anar-hi. El més habitual és visitar-los a casa seva una vegada casats, vestits i tot, i ja està. Pots fer un ram de flors a les àvies i portar-li a ella a casa, i a la teva li dones al restaurant (per exemple, eh?). O com a molt, també podeu dur-la a la cerimònia i després tornar-la cap a casa. De totes maneres, crec que la millor opció (en casos extrems, eh?) és la primera. Tots estaríeu més tranquils (ningú hauria d'estar pendent d'ella i els núvis estaríeu més còmodes, evidentment).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 18, 2009 11:12 pm

Oshia, no sé si ya tienes una solución para tu "problema logístico de distribución", pero ahí te planteo alguna sugerencia por si te puede servir:

1: madre novia + marido madre novio + madre novio (madrina)+ novio + novia + abuelo novia (padrino) + mujer padre novio + padre novio.
En esta los novios están en el centro, el padrino y la madrina al lado de su "apadrinado" y también se respeta la alternancia hombre-mujer. Hay que reconocer que lo hagas como sea, será poco habitual. Inconveniente, tu madre estará lejos de ti. Podrías poner una mesa rectangular (casi no se verían y desde luego no podrían hablar).

2: marido madre novio + madre novio (madrina)+ novio + novia + abuelo novia (padrino) + madre novia + padre novio + mujer padre novio.
Ahí los novios ya no estáis en el centro, pero...

Supongo que no te ayudo mucho, pero por si acaso...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: Petita83 » dg. oct. 18, 2009 11:22 pm

buniketa ha escrit:Això t'anava a dir... mira, normalment, i encara que faci molta il·lusió que vinguin i sap molt de greu que no, les persones que per desgràcia es veuen limitats mentalment i física, que no poden acabar de controlar els seus actes no acostumen a anar-hi. El més habitual és visitar-los a casa seva una vegada casats, vestits i tot, i ja està. Pots fer un ram de flors a les àvies i portar-li a ella a casa, i a la teva li dones al restaurant (per exemple, eh?). O com a molt, també podeu dur-la a la cerimònia i després tornar-la cap a casa. De totes maneres, crec que la millor opció (en casos extrems, eh?) és la primera. Tots estaríeu més tranquils (ningú hauria d'estar pendent d'ella i els núvis estaríeu més còmodes, evidentment).


Realment les opcions que dones són les millors i més lògiques, des del meu punt de vista, i jo entenc que el meu xicot vulgui tenir la seva àvia...però ell serà el primer que si passa quelcom s'amargarà...com si l'hagués parit... :-/

Merci per la idea, pq no sabia que es feia així.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 9:02 am

Bueno Petita, no sé si es fa així o no, però em sembla una bona solució, crec que és el que jo faria si ens trobéssim en el cas. A nosaltres només ens queda un avi (el del nuvi) i, tot i que té 88 anys (es posaria en 90 per la boda) està en plenes facultats. Jo sempre li dic: "Abuelo, yo firmo por llegar a los 70 la mitad de bien que está usted con los 80!". El que he presentat són algunes alternatives... Segurament estaríeu més tranquils els nuvis, la mare del nuvi/a, que segurament seria qui li hauria d'estar a sobre, i la veritat és que encara que li estiguis a sobre, no es poden acabar de controlar. Hem de pensar que les nostres mares també tenen el dret (fins i tot l'obligació) de gaudir del nostre día, oi?

Ànims!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: La taula presidèncial

EntradaAutor: neus29 » dc. oct. 21, 2009 5:47 pm

hola yo a mis padres los kiero a mi lado chicas, y mis suegros al lado de mi futuro.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron