Música per a cada moment de la cerimònia

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Música per a cada moment de la cerimònia

EntradaAutor: anny » dj. gen. 17, 2008 1:25 pm

La cerimònia és un dels actes més emotius d’una boda, per fer que aquesta sigui inoblidable per a vosaltres i per als vostres convidats és molt important tenir en compte la música que sonarà en els moments més importants. En aquest article us volem oferir un llistat de les músiques que podeu posar.

Marxa d’entrada: ha de ser alguna cosa amb ritme i alegre com per exemple la marxa nupcial d’“el somni d’una nit d’estiu” de Félix Mendelssohn o per ser més originals, una marxa barroca com la de H.Purcell o J.Clark.

Salm responsorial: Alguna ària de qualsevol Oratori o Òpera barroca, com “El Messies” de Haendel, Bach, Mozart o Vivaldi.

Al·leluia: té que ser una cosa breu i alegre, aquest cant es fa abans del evangeli. Suggerim a G.F. Haendel, W.A. Moxart o J.S. Bach.
Ofertori: S’acostuma a cantar un Ave Maria, la més sol·licitada és la de F.Schubert, però hi ha altres com la de C.Gounod, G.Verdi o Caccini.

Sant: Es pot escollir entre una música alegre com la de Mozart o Haydn o per alguna cosa més solemne com la de Schubert o Bach.
Pau: Es pot escollir una cançó emotiva com pot ser el “Cant dels Ocells”.

Comunió: En aquest instant es requereix més temps de música, algunes de les obres més sol·licitades són “Panis Angelicus” de C. Frank, “Ave Verum Corpus” de W.A Mozart, “Laudate Dominum” de Mozart o el duet de “La Creació” de F.J. Haydn.

Abans de la benedicció final: es pot escollir el tradicional cant català del Virolai.

Entrega del ram a la verge: definitivament el millor és escollir l’Ave Maria pot ser de F. Schubert, C.Gounod o la de T.L de Victoria.

Sortida: és un moment feliç, per aquest motiu s’ha d’escollir una cosa alegre i emotiva com la “Marxa Nupcial” de Lohengrin, R. Agner o el “Canticorum” del “Judas Maccabaeus” de G.F. Haendel.
Imatge
Avatar de l’usuari
anny
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: Gri » dl. març 03, 2008 1:43 pm

això està molt encarat cap a cerimònies religioses... i amb les civils com ho fariem? alguna cosa més moderna no?
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 1:58 pm

Gri ha escrit:això està molt encarat cap a cerimònies religioses... i amb les civils com ho fariem? alguna cosa més moderna no?


Això, això, a les cerimònies civils, quines cançons recomaneu???
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: anny » dc. març 05, 2008 9:48 am

Ok.... m'ho apunto com a tema d'un nou article....
Imatge
Avatar de l’usuari
anny
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: Merche83 » dc. març 05, 2008 5:52 pm

perfecte! a mi tmb m'interesa més les civils!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: matige » dv. jul. 25, 2008 12:16 pm

Us diria la nostre musica ...pero no puc pq si hi ha registrada algu de la meva familia vull q sigui sorpresa almenys algo no ho creieu...sobretot la meva germaneta :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
matige
 
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 6:37 pm
Ubicació: Tarragona, Valls

EntradaAutor: Sibil·la » dv. ago. 08, 2008 10:16 pm

Que pesadeta que estic avui... jeje, és que he descobert el bloc i m'he animat!

Jo em vaig casar pel civil, a l'ajuntament, i vam posar música:

- Entrada nuvi i esperant la núvia: el nuvi va entrar amb el Nothing else matters de Metallica, i llavors vam posar un poutpourrí de cançons que ens agraden.

- Entrada de la núvia: vaig entrar amb l'Allegria del Cirque du Soleil (la gallina de piel!)

- Entre lectures (això no estava preparat, va ser sorpresa del meu pare), un violoncelista va tocar El cant dels ocells.

- Acabada la cerimònia va sonar Beautiful Day de U2
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: MOT » ds. ago. 09, 2008 6:06 pm

Doncs jo, ja m'he casat i finalment per la cerimònia, vam obtar per posar cançons que per a nosaltres diguessin alguna cosa. Com que res a la boda va ser gens tradicional, vam triar cançons que ens agradaven més modernetes, amb ritme, però que tocades amb VIOLÍ i PIANO, quedaven molt romàntiques i molt bé.

Entrada del nuvi: Maldito duende de Héroes del Silencio (sense lletra, eh!)
Entrada de la núvia: Agost de Els Pets (sense lletra)
Entrega dels anells: Puc ser jo de Whiskyn's (sense lletra)
Finalització de la cerimònia: Si fueras para toda la vida de El sueño de Morfeo (sense lletra)

Per l'entrada a l'aperitiu, va sonar la mateixa de finalització de la cerimònia.

Com veieu, va ser una cerimònia al mateix espai del convit. Si us ve de gust, podeu llegir la nostra crònica, hi ha detallats tots els moments i les cançons que van sonar en tot moment:
viewtopic.php?t=16155&postdays=0&postorder=asc&start=60
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

Re: Música per a cada moment de la cerimònia

EntradaAutor: Petita83 » dg. oct. 18, 2009 11:39 pm

Realment el plantejament està encarat cap a bodes religioses, i no em queixo pas pq la meva ho serà i ja em va bé saber aquestes coses :-)) , però sembla ser una cosa força generalitzada, pq nosaltres hem contractat a Mª Teresa Figa pq ens canti durant la cerimònia i les propostes que fa són pràcticament idèntiques.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Música per a cada moment de la cerimònia

EntradaAutor: promisa1 » dj. set. 30, 2010 10:31 am

es correcto que durante la ceremonia civil suene musica? he ido a muchas bodas y nunca me he fijado, no se si mientras el alcalde habla se tiene que poner musica todo el rato, o solo en determinados momentos?
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm


Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants