Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

Gironins/es 2008

EntradaAutor: Espe » dc. des. 13, 2006 8:23 pm

Hola,

Comença el compte enrere pels nuvis 2008, nosaltres tot just comencem a mirar restaurant, encara ens sembla massa lluny, però sabem que si volem escollir una data concreta ens hem d’espavilar.
Només hem anat a veure un lloc és Can Marlet, es un lloc encisador, ens va encantar, però encara volem mirar algun lloc més per comprar preus.

Ens agrada el Juny perquè encara no fa tanta calor y podem assegurar el bon temps, perquè a la primavera mai se sap, tot y que això és imprevisible.

Apa avera si els gironins/es 2008 s’animen a escriure.
Espe l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 29, 2008 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 14, 2006 8:47 am

HOLA!!!

per fi una gironina!!!
jo de fet soc de barcelona, pero ara viure a sant feliu de guixols amb el meu xicot que es d'allà, ara mateix visc a girona en un pis de lloguer!

JO si ke tinc restaurant, es el far de sant sebastià!! però el tinc pq el director es amic del meu pare!!! www.elfar.net
la meva millor amiga también es casa al 2008, pero no ha mirat res de res encara, pq tot just estan acabant el pis i diu que fins que no el tingui moblat i tot no mirarà res!!! can marlet esta molt be, jo he anat a un casament al`là!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dv. des. 15, 2006 1:15 pm

Hola Anna,

Enhorabona pel vostre enllaç! quina sort que ja teniu lloc.
Nosaltres tot just comencem a mirar i veus tants de llocs que no saps per on començar.

L'any que ve al juny anem a un casament d'uns amics que també ho fan al Far, de fet per lo que he llegit per aquí al Fòrum està molt bé.

Y quan us caseu, quina data?

Nosaltres encara estem esperant que ens entreguin el pis també, en principi serà aquest estiu que ve, però clar si esperem tant a decidir el restaurant poder quan vulguem escollir ja ho tenen ple, i a nosaltres el que més ens interessa és la data.
De moment ara mirem el restaurant i quan ja el tinguem escollit, ens dediquem al pis.

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. des. 18, 2006 12:01 pm

em caso el 02/08/2008, al far!!! una amiga meva esta buscant el 09/08/2008, de fet ara comencen, si voleu una data cxomenceu a buscarªªª
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dt. des. 19, 2006 7:06 pm

Dons si, en ello estamos!

Avera si hi ha sort, el que pasa que algun lloc ara també tanquen i fan vacances, però bueno, nosaltres cap al febrer ho volem tenirm enllestit. :-)
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dt. des. 19, 2006 7:07 pm

Dons si, en ello estamos!

Avera si hi ha sort, el que pasa que algun lloc ara també tanquen i fan vacances, però bueno, nosaltres cap al febrer ho volem tenirm enllestit. :-)
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

Quina feina que ens espera!

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 9:12 am

Hola gironines!

Jo sóc nova aquí i m'estreno amb el tema dels fòrums pero m'ha fet gracia quan he vist gironins/gironines! nosaltres també ens volem casar pel 2008 i entre gener i març m'agradaria haver escollit el lloc ja... hi ha lloc que trobar data pel 2008 és molt complicat com restaurants com Marlet això que jo sóc d'allà pero hi ha molta llista d'espera. Ara visc a Bonmatí i m'agradaria casar-me per Viladrau-Montseny (la meva terra) o cap a la Garrotxa (terra del meu xicot)... així que si ten iu alguna suggerencia....
Ens nem veient per aquí.
Ah! el Far té molt de nom una amiga hi va anar a un casament i li va encantar!
:-)07:-)
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. des. 27, 2006 3:48 pm

Hola Gemma,

Benvinguda això que comentes que t'agradaria un restaurant per el Montseny o Viladrau, precisament per aquesta zona hi han alguns que estan molt bé, que yo estaba mirant per anar, entre ells hi ha Can Marlet que comentes que ja hi vam estar fa un parell de setmanes i ens va agradar molt i també hi ha Mas el Martí o Can Ferrer que per la pagina web sembla que estan molt bé.

Nosaltres mirem prop de Girona també, tot i que aquesta zona que dius tu ens agrada molt, ja hem descartat Mas Solà perquè és el lloc de moda i pel mes de juny de 2008 ja no tenien res.
També hem anat a veure l'Hotel Spa San Ferriol, el saló on fan la celebració és molt maco, pero continuem mirant llocs avera per quin ens decidim.

Feliç entrada d'any a tots/es!! xx;-.)
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dc. des. 27, 2006 3:52 pm

Hola Gemma,

Benvinguda això que comentes que t'agradaria un restaurant per el Montseny o Viladrau, precisament per aquesta zona hi han alguns que estan molt bé, que yo estaba mirant per anar, entre ells hi ha Can Marlet que comentes que ja hi vam estar fa un parell de setmanes i ens va agradar molt i també hi ha Mas el Martí o Can Ferrer que per la pagina web sembla que estan molt bé.

Nosaltres mirem prop de Girona també, tot i que aquesta zona que dius tu ens agrada molt, ja hem descartat Mas Solà perquè és el lloc de moda i pel mes de juny de 2008 ja no tenien res.
També hem anat a veure l'Hotel Spa San Ferriol, el saló on fan la celebració és molt maco, pero continuem mirant llocs avera per quin ens decidim.

Feliç entrada d'any a tots/es!! xx;-.)
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 4:13 pm

Hola Espe!

Merci per la rebuda! ja t'aniré comentant els restaurants que nem mirant. Jo vaig anar a Sant Ferriol pero la meva parella ho va trobar massa car. Can Marlet el tinc descartat tot i que el lloc m'encanta pero la meva familia n'estem tips d'anar-hi i volia una cosa diferent.
Hem anat a veure La Deu i Font Moixina i ens fa por anar a les Cols per que segur que piquen fort també i després de festes començarem el tur per aquests que em ocmentes Mas Martí Can Ferrer i un parell de nous que han obert a prop de Montseny.
No sé vosaltres... pero jo tinc la sensació que gran pes de la organització del casament recaurà sobre els meus ombros per que la meva parella no sap ni per on començar!!! 0.0.0.0
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. des. 27, 2006 4:40 pm

Hola gironines 2008! jo també soc gironina pero del 2007 i he decidit escriure ja que he vist que la gemmanit busca un lloc pel Montseny i era per comentar-li que jo em caso a l'esglesia d'Espinelves i que fem el convit a Mas el Marti. Per la web es genial pero al natural es precios!! nosaltres de visitar fisicament noes vam anar a aquest perque quan el vam veure vam dir, ha de ser aquest!!! i ens el vam quedar sense dubtar!!

Si tens alguna pregunta sobre mas el marti, pregunta a veure si et puc ajudar, ok?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 4:57 pm

OOooo que bé que m'aniràs per que és un dels meus llocs preferits. COm està el tema menú, hi ha varietat? es car? saps si hi han habitacions per quedar-s'hi a dormir?
Es poden fer cerimonies civils?
Nosaltres el volem anar a veure passat festes i tot i que encara no tenim la data exacte una de les possibilitats és el 3 de maig i el MOntseny pel maig és una passada amb els canvis de colors de la vegetació. Per mi sempre ha estat la muntanya màgica per que vaig crèixer mirant-la des de Riells i és per això que em tira bastant anar cap allà.....
Gràcies per l'ajuda!
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 5:05 pm

Tetes!

Perdona que abusi de la teva confiança pero tens alguna referencia o alguna gironina té alguna referencia sobre Mas Can Ferrer?

Ja direu!

Besades!
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. des. 27, 2006 5:51 pm

a veure, anem per parts...

A mas el Marti el que fa es llogar la masia a un preu i despres has d'agafar el catering a part, pero aixo depen de si hi ha o no varietat i dep preu total que et surti el banquet. Nosaltres hem agafat el catering amb el Ginjoler perque a part que son de Banyoles (els que ens queden mes a prop), es el que consideren "de la casa" i fan com un pack entre els 2 i surt mes bé de preu, pero clar, tot depen del menu que triis també! També l'hem triat perque tothom que li dic que ho farem amb el Ginjoler diu que genial i a més, al casament del meu jefe, que va ser a Mas Can Ferrer (despres et dire que em va semblar) tambe van ser ells el catering i ens va encantar.

Pel que fa a cerimonies civils cap problema, si que en fan pero no et puc ajudar perque jo ho faig religios.

I referent a habitacions per quedar-se a dormir, alla mateix no en tenen, pero se que molt a prop hi ha algun lloc on la gent que fa casaments alla si sol quedar perque els de mas el marti m'ho van comentar, pero ara no se dir-te el lloc...

Per cert guapa, no abuses de la confiança, per aixo estem aqui totes, per ajudar-nos i a mes, estic encantadissima de poder parlar-ne ja que en el meu any no puc parlar-ne amb ningu perque ninu ho coneix practicamant!! neukiss-) neukiss-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. des. 27, 2006 5:58 pm

Pel que fa a Mas Can Ferrer, dir-te que quan vam anar-hi amb en Jordi al casament del meu jefe, vam al.lucinar i vam pensar els 2 que ens encantaria poder fer-ho alla o en algun lloc similar, pero pensavem que ens seria impossible, pero mira, coses que passen i com aquell que diu ens caem al costat!!

Can Ferrer el que té de bó es que te una petita esglesia alla mateix per casar-se i l'entorn també es espectacular, pero havent vist el Marti, el que no m'acaba de fer el pes es que l'aperitiu es fa sota una carpa coberta de dalt i el convit tambe en una carpa de vidre coberta totalment. Si has mirat la web ja ho deus haver vist... Ah, i el funcionament es el mateix, llogues el lloc i catering a part.
A mi m'agrada mes el Marti que es mes rustic, el convit es a dins la casa i l'aperitiu mes a l'aire lliure amb taules i parasols... A can ferrer hi ha una casa de pages pero nose perque serveis perque nosaltres no hi van ni entrar :-/ deu ser particular dels amos o al igual depen del tipus de casament o de la gent que es sigui. aixo no ho se :-/


Buffff, quin rollo t'he fotut eeh!! espero haver-te ajudat una mica i ja m'aniras informant i a veure amb quin lloc et quedes! :-))
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 6:01 pm

Tens tota la raó per això estem aquí conectades... a més vad e conya comentar-ho amb gent que coneix el lloc per que et poden aconsellar millor. Me n'han parlat molt bé d'aquest càtering! Els meus tiets hi van anar a un casament i els hi va encantar el menjar que van servir.

Te n'has endescuidat de dir-me que en penses de Can Ferrer!!!

Fins ara,
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 6:03 pm

Tens tota la raó per això estem aquí conectades :-.:·:: ... a més va de conya comentar-ho amb gent que coneix el lloc per que et poden aconsellar millor. Me n'han parlat molt bé d'aquest càtering! Els meus tiets hi van anar a un casament i els hi va encantar el menjar que van servir. Bona elecció!

Te n'has endescuidat de dir-me que en penses de Can Ferrer!!! :hmm::

Fins ara,
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. des. 27, 2006 6:07 pm

No m'he oblidat no!!! mira a sobre el missatge que acabes d'escriure tu!!!

I tu que en penses del que t'he comentat?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 27, 2006 6:08 pm

OKOK!!!!

Vaig massa ràpid!!!!

Es que m'emociono....

Bë doncs ja et diré per quin em decideixo ara es questió d'anar-ho a veure i fer números!

Ja et dic entre gener i març ha d'estar decidit!

Seguim en contacte! :-)
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. des. 27, 2006 9:35 pm

Hola noies,

Veig que això s'anima, per lo que hem dius de Sant Ferriol Gemma, que es una mica car, si et poses a comparar amb altres llocs més o menys surt igual, aqui lo bó es que no et fan pagar el lloguer, pero bueno si fas numeros i compares amb altres llocs surt més o menys igual. En aquest en el mateix preu t'inclouen la barra lliure i 2,5 hores de músic. En els altres llocs dons ho pagues a part, pero si fa o no fa surt igual.

Nosaltres pasat festes també volem continuar mirant llocs si vas a Mas Can Ferrer o Mas Martí ja hem dirás que t'assembla, jo també els volia anar a veure.

El Ginjoler per lo que he llegit per aqui al Forum es veu que ho fan molt bé, jo volia anar a mirar un lloc que es diu, Els Jardins de Calders, estan per Bonmatí i també fan el catering amb aquests del Ginjoler, en sabeu alguna cosa d'aquest lloc? Vaig trucar i hem varen dir que ho tenien tancat i fins març o abril no obrien.

Fins aviat!!!!
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

Següent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant