Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 28, 2006 9:27 am

Hola Espe!

Ja hem agafat carrerilla.... potser si que tens raó pel que fa al preu de Sant Ferriol i a més només amb el circuit d'spa que et fan l'endamà del casament... potser ja val la pena pagar-ho!

Pel que fa als jardins de Calders jo desde encara no fa un any visc a Bonmatí i conec al lloc i no te'l recomano, no per que sigui lleig i tot això pero es que està tancat per que es veu que no tenien totes les llicències amb regla i van deixar a molta gent a l'estacada. Moltes parelles que es volien casar i que els hi van tacar el lloc i amb prou fines van recuperar la paga i senyal que al cap i a la fi es el que menys compta per que em poso jo en el seu lloc i vaia disgust quan ja tens el lloc la data.... i et diguin que no ho podràs celebrar....

OI tant que us aniré informant sobre els llocs que vagi a veure. Ja vaig anar a la Deu i em va agradar bastant sobretot per que podies llogar tota una masia que hi ha al costat pel casament i per quedar-t'hi a dormir... com veieu estem barrejant diferentes opcions....

Fins aviat!
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dj. des. 28, 2006 10:35 pm

Moltes gràcies per la teva informació, Gemma, sobre els Jardins de Calders, la veritat es que quan vaig trucar i hem varen dir que ho tenien tancat, hem va semblar estrany perquè vaig pensar que tot i que estem al desembre sempre hi ha algun casament si més no també de cares a gener o febrer i per lo que hem va dir el tio per telèfon semblava com si fos tancat des de feia molt de temps, hem deia que ara no estaba en condicioins per veure-ho, que lo maco és quan ho tenen montat i tal.
A més altres llocs tot i que ara no sigui època de casaments, bé ho tenen obert, t'ho ensenyen i t'expliquen. I a més si m'haig d'esperar a març o abril a que aquest obri la parada, potser ja no trobo lloc en la data que volem.

Així dons aquest lloc el descartem segur, i més si ha tingut tans de problemes, perquè imagina't que quan ja ho tens tot aparaulat et diuen que no poden obrir o així, i després corre a buscar un altra lloc, ui, no, no.

Bé dons continuarem mirant altres llocs, avera que tal i ja anirem comentant.

Moltes gràcies de nou!!!
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Mari.Carmen » dc. gen. 03, 2007 9:53 am

HOLA NOIES ,
ENHORABONA A TOTES PER EL VOSTRE CASAMENT!!!
JO TAMBE SOC GIRONINA, HEM CASO AL JUNY 2007, PER QUALSEVOL COSETA COMPTEU AMB MI GUAPES. :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
Mari.Carmen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 2:10 pm
Ubicació: La Bisbal d'Empordà

EntradaAutor: Espe » dc. gen. 03, 2007 3:17 pm

Hola Mari Carmen,

Benvinguda i gràcies per l'enhorabona.

Bé i enhorbona a tu també, quin dia et cases i a on!!!

Com van els preparatius? Aquest es el vostre any!!!
:-///:
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Mari.Carmen » dc. gen. 03, 2007 6:08 pm

Gràcies guapa!!!
Jo hem caso a l'esglèsia de Peratallada al Baix Empordà, hi has estat mai?? es un poble maquissim, i la celebració la farem al restaurant sala gran de Llofriu, quines ganetes que arribi el gran dia.
El vestit ja el tinc, la primera prova es el 9 de març
Ah! i les invitacions ja les tinc demanades. jejejeje. neujor:-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
Mari.Carmen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 2:10 pm
Ubicació: La Bisbal d'Empordà

EntradaAutor: Espe » dc. gen. 03, 2007 9:09 pm

Dons no he estat a l'esglèsia, però he pasat per allà i des de fora es veu molt maca.

Que tal el restaurant aquest he sentit a parlar però no el conec gaire.

Nosaltres varem estar mirant el restaurant Els Jardins de l'Empordà que hem sembla que està prop hoy?
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Mari.Carmen » dj. gen. 04, 2007 9:46 am

Ohhhhhhhhhh :-)) els jardins de l'empordà són una passada tel's aconsello de bon tros.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
Mari.Carmen
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 2:10 pm
Ubicació: La Bisbal d'Empordà

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. gen. 08, 2007 9:33 am

HOLA GUAPES!!!

Jo em caso el 25/08/2008 (era el 02/08/2008 però l'hem hagut de canviar) al far de sant sebastia a palafrugell. vaig estar mirant el convent, els jardins de l'empordà, jardins de calders, la sala gran de llofriu, el mas sola, sant ferriol, els jardins de la martana, el palau lño mirador, la torre dels til-lers...... hem mirart molt!!!

el convent precios!! però 8000 europs el lloguer entre el local, la carpa, i l'IVA A mes tenen excluisivitat en els caterings i son dels mes cars que hi ha!!!
SAnt feriol esta molt be i aquest any hi vaig a 3casaments!!!
la sala gran esta genial, he ant a 2 casamens alla ie sta molt i molt be!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 08, 2007 10:08 am

Hola guapes!

Jo començaré la marató a partir de ja a veure lloc. Oi que els dimenges hi pots anar? trucarem per quedar. El dia de reis em vaig prometre oficialment (amb anell i tot i ja no hi comptava) i ara si que si començaré a mirar. Primer de tot vull mirar Mas El Martí i Masia Can Ferrer i Fontmoixina després ja veurem...
El meu germà es casa el juny d'aquest any i també l'he d'acompanyar per anar a Casajuana a veure trajus així que també li faré un cop d'ull. Se'm presenten un mesos mogudets i el que tinc menys clar és la data del casament m'agrada molt el 3 de maig pero en Raül i jo estem marcats pel dia 6 així que pode hauria de trobar un 6 d'algun mes que ens anés bé... no sé ja veurem...

Per cert Anna que tal els Jardins de l'Empordà?
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 08, 2007 7:46 pm

Hola noies,

Dons com ja he comentat nosaltres hem anat a veure tres llocs, Can Marlet, Jardins de l'empordà i Sant Ferriol, i de moment tirem més per Sant Ferriol i en segon lloc Can Marlet, ja no se si mirar més llocs o què, perquè tinc el cap fet un liu.
La cosa es que aviat ens hem de decidir.
Al meu xicot li agrada Sant Ferriol, ja des de què vam veure'l al Tots soms nuvis li va agradar perquè sembla un lloc macu i ens varen atendre molt bé i també està prop de girona i a més perquè ens deixen anar molt al nostre aire a l'hora de preparar el casament, l'única pega el músic que te'l posen ells i no se que tal serà perquè no el coneixem. L'inconvenient que li trobo es el tema esglèsia, perquè ara ens hem de posar a buscar una propera, en canvi en can Marlet allà al costat hi ha una i ja te la ofereixen.

En fi, a partir d'aquest cap de setmana ens posarem les piles per decidir si mirem més llocs, perquè hem mirat relativament poc, o bé si anem ja a encarregar a Sant Ferriol.
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. gen. 09, 2007 8:45 am

hola guapes!!!

veig que per fi el 2008 es va mobilitzant!!1jeje, Nosaltres también vem mirar Sant Ferriol, allà es casen 3 parelles d'amics nostres aquest any i no vliem copiar!!! d'esglèsies si que n'hi han aprop, tens la de Besalu i la de Banyoles, i si t'agrada la que es molt maca es la de Sta Maria de Porqueres, prop del llac del banyoles, (allà es casen 2 parelles) Stà a uns 10-15 min de sant ferriol

Tothom per aqui va córrer molt a buscar restaurant, pero em sembla que per la provicnia de Girona ja trobareu dastes sense problema.
+Crec que heu parlaty de MAs can ferrer, si voleu us puc enviar la informacio que em van facilitar, también tinc la de palau lo mirador, jardins de la martana, mas sola, etc
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 09, 2007 9:14 am

Ei hola!

Anna a mi m'aniria de conya si em poguessis passar la informació de Mas Can Ferrer ja que és un dels meus llocs preferits!!!

Si la veritat es que ens hem de posar les piles hi ha llocs per aquí Girona que és fàcil trobar dates pero amb d'altres com Can Marlet (jo sóc de Riells i ho sé) que de seguida se'n queden sense.

Jo vull fer un casament per lo civil al mateix lloc on dinem pero si hagués de triar una esglèsia per casar-me sense cap dupte escolliria la que t'ofereixen a tu Espe a Can Marlet que és Sant Martí de Riells a part que és precios petita i cuquetona té el capellà més ben parit que conec. A Riells n'estem molt orgullosos per que es un capellà modern i d'aquests no n'hi ha gaires...

Que tal estan els jardins de l'empordà?

Nem parlant....
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. gen. 09, 2007 2:54 pm

te'ls he passat al mail gemma!!!

dels jardins de l'empordà et buscare si encara tinc el que em van passar

fins ara!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 09, 2007 5:24 pm

Hola Anna!

Merci per favor pero no he rebut cap mail.... la meva adreça és gemma_deumal@hotmail.com

Mil gracies de nou!
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. gen. 09, 2007 7:01 pm

Hola noies,

Jo vai estar mirant els Jardins de l'empordà i és molt macu, el que passa que el Jardí Botànic que envolta el lloc ara al desembre perd vista, ja que no hi han flors i està molt pelat tot amb la caiguda de la fulla. Però ens varen ensenyar fotos de com és a la primavera, estiu i tardor.

El salò es ampli i macu. En quant al catering ells treballen normalment amb el restaurant La Plaça de Madremanya, però sinò t'ofereixen l'espai, i pots portar el teu catering. En quant a menús no ens varen donar més informació, ens varen donar totes les posibilitats d'aperitius i plats, però el confecciones tú el menú escollint i com exemple de preu ens varen donar un que varen fer a un casament que sortia per usn 92,50 euros més IVA.
El Lloguer de l'espai és de 1900 euros si son 120 persones, 2220 euros si son entre 121 a 140 convidats i 2380 si son de 141 a 150 persones, si són més ja no se quan val La Barra LLiure val 6 euros per persona 2 hores, si no recordo malament. Estem parlant de preus pel 2007.

M'apunto les esglesies que hem comenteu prop de Sant Ferriol, avera que tal.
I en quan a can marlet dons si és un aventatge tenir l'esglèsia a prop imaginat si el mossen és tan modern, jeje, ostres quin lio.

Bé si finalmente decidim fer-ho a Sant Ferrio, veig que tinc a qui preguntar que tal, perquè no conec ningú que hi hagi anat. Ja hem direu que tal?? Quan hi aneu de casament, serà aviat?
Jo tinc la informació de Jardins de l'Empordà i can Marlet si algú la vol, la de Sant Ferriol només la tinc en paper, si algú vol més informació us ho puc coemntar. També tinc de Can Ferrer, però en aquest no hi he anat.

Seguim xerrant!!
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. gen. 09, 2007 7:21 pm

hola espe!!!

vaig ade casament a sant ferriol el 21 d'abril 29 de juliol i al setembre (no en se la data) però a més hi ha una altra parella de 2008(al juny, no recordo dia, crec que 21) que también es casa a sant ferriol ja els preguntaré què tal!!

avui m'ha trucat el de la sala gran a veure si voliem encarregar i tal!! llàstima que ja en tenim, pobre home!!jeje LA sala gran es genial, però ens va cardar que uns amics nostre es van casar al 2006 allà i els menus son els mateixos i tot igual, i és el menu que millor ens nava epr preu ui no era questio de repetir!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dc. gen. 10, 2007 9:25 am

Hola Anna,

Això que dius que hi ha una altra parella que es casa a Sant Ferriol al Juny, no se si ho he entès bé, es el 21 de Juny de 2008? Es que precisament quan hi varem anar, li varem dir a la Sra. que ens va atendre que estàvem interessats en el dia 21 de juny de 2008 i ens va dir que el tenia lliure, i ens va apuntar per fer la prereserva de manera que si algú anava interessant-se pel mateix dia, dons que ens trucaria per avisar-nos.
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 10, 2007 9:47 am

Ei hola guapes!

Anna moltes gracies per la informació ja me l'he llegit de dalt a baix i els hi he enviat un mail per anar-ho a veure.

Espe a mi em sap greu no poder-te ajudar per que no conec ningú que hi hagi anat....

Veig que no sóc la única que busca diferenciació per fer el casament! a mi Can Marlet m'encanta pero com que hi hem anat cincqantamil vegades ja ho vaig descartar i ´vull buscar un lloc especial i a més diferent.

També estic intentantant pensar fer alguna cosa especial al casament.... vosaltres fareu alguna cosa especial?
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. gen. 10, 2007 10:11 am

ostres!! ara em faras dubtar, crec que si em van dir el 21 de juny 2008 a sant ferriol, el lloc segur, pero ara em faràs dubtar de la data!!! ja es ho preguntaré, el que passa es que fins d'aqui 2 o 3 setmanes no els veure pq treballen de nit i no els puc veure!!

ei!!! la meva germana es casa aquest any i estem también en busca de restaurant pq acaba de decidir-hO!!! tela, se m'acumulafeina1!ªªª
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 11, 2007 1:03 pm

Bé susposo que abans de 3 setmanaes ens haurem decidit i segurament tornarem a anar a Sant ferriol, per confirmar-ho tot i avera que ens diuen.

De totes maneres jo suposo que quan ja decideixes un lloc i has de fer la paga i senyal dons el restaurant et fa una mena de rebut o contracte on figuren totes les condicions que ens han dit de paraula i on fixa el dia perquè sinò imagina't.

Bé ja us explicaré.

Bon cap de setmana a totes!!!
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron