alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

alguien de granollers ????

EntradaAutor: miruki » dl. jul. 03, 2006 12:11 am

hola hay alguien por aqui de granollers o alrededores que se case en el 2007 ????
miruki
 
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 23, 2006 11:11 am

EntradaAutor: R@KY » dl. jul. 03, 2006 5:23 pm

Si yo !!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge


Fui testigo de la última maseritaa del 2007 !!!! ;-)
Avatar de l’usuari
R@KY
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 14582
Membre des de: ds. oct. 22, 2005 10:19 am
Ubicació: ya he vuelto !!!!! Aixxx :-(

EntradaAutor: LAURA & JOSE MARIA » dl. jul. 24, 2006 8:43 pm

SOY DE GRANOLLERS!!!!
De momento no tengo nada, pero estoy en ello! Estoy cansada de mirar restaurante pero esta noche parece que nos hemos decidido por uno.. todavia tengo que hablar con ellos, hoy está cerrado, pero mañana... a ver si tengo suerte y quizas... le queda todavia el 21 julio del 2007.. no quiero hacerme ilusiones pero no puedo evitarlo. ¿Donde lo haceis vosotras? Ya os contaré mañana. Que guay ser del pueblo, no?
LAURA & JOSE MARIA
 
Entrades: 5
Membre des de: dl. jul. 17, 2006 10:59 pm

EntradaAutor: ninou » dc. jul. 26, 2006 7:34 pm

HOla "LAURA & JOSE MARIA",
por cuál os habeis decidido??? Has encontrado fechas para el año que viene?? Yo no he empezado a mirar nada todavía pero nos gustaría casarme el año que viene también. ¿Estan libres las fechas de invierno (noviembre-diciembre?
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

boda a granollers

EntradaAutor: ruphis » dc. ago. 09, 2006 10:53 am

(=:-) hola jo hem caso a ganollers 1/12/07 hem va costar molt trobar restaurant , pr a la fi he trobat un a mataro i ja tinc l'ajuntament i el fotograf. Estic molt contenta i desitjo que tote consegui el que busqueu. No us deprimiu teniu que buscar el lloc que us agradi no us conformeu amb lo primer que veieu i sobretot negossieu[color=blue][/color][size=18][/size]
ruphis
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 23, 2006 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: POCHOLO » dg. set. 24, 2006 3:40 pm

VISCA GRANOLLERS
Imatge
Avatar de l’usuari
POCHOLO
 
Entrades: 12
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. set. 26, 2006 8:01 pm

Hola noies! Jo no soc de Granollers pero si d'aprop. Soc de SAnt CEloni i em caso el 26 de Maig del 2007. JO ja Tinc el Restaurant (a Blanes) i ens casem per l'esglesia a Sta. MAria de Palautordera (a l'Ermita del REmei, queda força apartada del centre del poble aixi evito marijas i curiosos). Que tal ho porteu?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dc. set. 27, 2006 3:50 pm

Jo sóc de La Garriga i em caso el 2 de juny a l'esglesia de Malla i el restaurant el tinc a Taradell. Que tal tot? Com ho porteu???
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Ana Garvín » dc. set. 27, 2006 5:37 pm

Hola a totes!!!

Jo també sóc de La Garriga!!!! jeje Quina casualitat, Mireia07.
No ens coneixerem per casualitat, ni que sigui de vista, no?? Quina il·lusió poder compartir aquesta experiència amb una noia del meu poble!! Nosaltres ens casarem a St. Vicenç de Montalt, i l'església, malgrat tenir la de Sta. Agnés de Malanyanes, intentarem canviar-la per la de Sta. Quiteria, a Vilanova del Vallès.

Un dia podríem quedar nosaltres i les de Granollers i voltants per conèixer-nos i parlar una mica...

QUÈ US SEMBLA A TOTES??

Una abraçada!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 27, 2006 5:45 pm

Hola a totes!
Jo ho porto prou be. L'altre dia vaig anar a mirar vestits i ja el tinc. Les invitacions ens les fem nosaltes (s'han d'acabar de fer) i ja tinc fotograf. Suposo que ara ens posarem a mirar viatges que ja tenim algunes idees i de tant en tant comentem la musica.
I vosaltres que tal? Ja teniu vestit?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Cristineta81 » dc. set. 27, 2006 5:52 pm

Jo també soc de Granollers i em caso a Can Jonc el 29 de març del 2008. Fa poc que visc aqui aixi que m'agradaria conèixer a gent.


Petonents.

Adeu
ImatgeImatge
29/03/2008
Avatar de l’usuari
Cristineta81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 317
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 10:14 pm

EntradaAutor: Ana Garvín » dc. set. 27, 2006 7:31 pm

Hola de nou!!
Nosaltres ens casem el 21 d'abril del 2007. Ja he triat el vestit. També tenim fotògraf, ens hem fet el preboda amb uns amics ( jeje, quin riure!! ), ja tenim la meitat dels detallets, els nuvis nostres i els que regalarem... les invitacions les tenim a mitges, i el piset gairebé acabat!!!
Tenim dilemes per la cançó d'entrada a l'església. Vosaltres ja l'heu decidit??
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 27, 2006 7:41 pm

HOSTRES1 Nosaltres quan parlem de la musica, es de la musica que volem al restaurant per donar cada regal, o la nostre per entrar. Em la musica dins l'esglesia no hi havia pensat. Normalment quines musiques es posen? no en tenim ni idea.
Per cert nosaltres ens casem el 26 de maig del 2007, i ens falten els detallets i els nuvis que donem, acabar de fer les invitacions, pero ja tenim mig decidit com aniran les taules. El piset fa gairebe un any que ja hi vivim.
Ei! Doneu-me idees per la musica dins l'esglesi, siusplau!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: POCHOLO » dj. set. 28, 2006 7:59 am

Nosaltres fa un any que vivim a granollers i ens agrada molt, ens casem el 20 de juliol, Ja ho tenim gairebé tot parlat amb el restaurant però encara faltan concretar algunes cosetes.
Ara estic mirant vestits. Petons a totes/s les granollerines i voltants.
Imatge
Avatar de l’usuari
POCHOLO
 
Entrades: 12
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. set. 28, 2006 12:17 pm

Hola garriguences, granollerines, sant celonenques???.....

Jo estic d'acord amb L'Anna Garvín, hem de fer una quedada. Igual amb més d'una ens hem vist molts cops! Jo sóc de La Garriga i he estudiat als Escolapis de Granollers. Quina edat teniu? Jo en tinc 29!

Per cert, ahir vaig anar per primer cop a provar-me vestidets i NENES..... Ja el tinc!! M'he enamorat d'un vestit! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
El tema de les invitacions ens les estem disenyant i dels regalets ja tenim pressupost però jo encara tinc dubtes. Vosaltres que feu???

Jo no sé vosaltres però això de no poder parlar ni amb el novio ni amb les amigues de que segons que és un pal!!! Jo necesito desahogarme,je,je!!!! Sort que tambe tinc 2 amigues que es casen l'any que ve però clar... depèn de què no pots dir sinó ho veuràn!! :((

QUAN QUEDEM ????????????????

*.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. set. 28, 2006 5:18 pm

Mireia, tens tota la rao, aixo de guardar els secret es molt dificil. Jo estic acostumada a parlar de tot em el meu novio i que dissabte passat vaig arribar de veure vestits (ja el tinc) i no poder-li explicar com es, va ser molt dificil m'en moria de ganes pero vaig resistir. Per sort esteu vosaltres i també les companyes de feina em qui de tant en tant comentem alguna cosa (no convido a ningu, som molts gent).
Jo per mi podem quedar quan vulgueu. Jo vaig estudiar a l'IES Gallecs de Mollet, i tinc 26 anys. (be, pel novembre en fare 27).
Per cert com es el teu vestit? A on te l'has comprat?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. set. 28, 2006 10:27 pm

Hola a totes!!!!
Jo en tinc 26 anys. Dies abans del casament en faré 27!!! jeje
Jo vaig estudiar a La Garriga, al IES Manuel Blancafort. Ara treballo al CEIP Bellavista, a Les Franqueses. Sóc mestra d'educació infantil.

Podem quedar quan volgueu. Durant la setmana jo surto a les 17h. O sigui que si voleu i podeu quedar durant la setmana per fer un café... JO ENCANTADA!!!

Com dieu, jo també sento que he de mesurar molt bé el que dic quan parlo amb el meu xicot o amics, i... NO PUC AGUANTAR MÉS!!!!!! jeje

Així que vosaltres dieu, quedem quan us vagi bé.

Ah!! Pel tema de la música d'entrada a l'esglèsia demà parlaré, si puc, amb el mossèn, a veure en aquesta esglèsia en concret com ho fan; però una amiga meva es va casar a Puiggraciós i va posar la de Ghost per entrar. Per això us ho comentava, per si alguna havia pensat en alguna cançó en especial.

Una abraçada!!

::fiestuqui::
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: mireia07 » dv. set. 29, 2006 8:35 am

Jo plego a les 18:00h, així que a partir de llavors quan volgueu. Potser podriem quedar a Granollers que a tohom li queda a prop,no??

Merçè, el meu vestit el vaig mirara la twin's de granollers, és del dissenyador Raimon Bundó. I és taaaannnnnntttttt maaaaakkkuuuuuu!!! ;) Que t'haig de dir,je,je!!!

Ostres Ana, donçs nosltres del tema de les músiques pel convit encara no ho hem decidit!! Hauré de començar a pensar cançonetes!!!!
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. set. 29, 2006 11:30 am

Hola noies!

Mireia, jo el vestit me l'he comprat a nuvies d'or de Granollers i es guapissim, senzill pero elegant, quan pugui ja us penjare una foto. Tu del teu tens alguna foto? Perque no ens l'ensenyes?
I Per mirar de quedar entre setmana jo plego a les 6, pero tenint en compte que haure d'agafar el tren per venir a granollers... no se a quina hora podre arribar. Pero si voleu, els divendres plego a les 5h.

Ana, de la musica n'estem parlant, pero no ho tenim gens clar. El que no tenim ni idea es si podrem escollir cançons per dins l'esglesi i si fos el cas no sabem per quin tipu de cançons escollir. (modernes, mes de missa,...) :-/ .
Per cert jo tambè soc mestre (be, tinc el titul de tècnic superior en educació infantil). Estic a l'Escola Pascual de Sant Celoni, porto el grup de P-1.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dv. set. 29, 2006 12:35 pm

Calla, calla... que em vaig fer moltes fotos i no sé que cony he fet que les he borrat de la càmara sense voler... portava un disgust l'altre dia!!
Però com haig de tornar-hi me'n faré un altre cop. Jo el dia 10 d'octubre vaig a mirar a nuvies d'or a veure que hi ha... però és que el que vaig veure m'agrada tant que crec que serà difícil superar-ho! El teu de quin dissenyador és? Els de nuvies d'or són molt guapos, l'altre dia estava mirant-me la web.
El meu els hi va arribar la setmana passada i no està a la web. :-( :-( :-( :-( :-(

Per quedar jo he dit granollers per dir algun lloc però a mi com us vagi millor a totes... jo m'adapto a on sigui!
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

Següent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants