Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Lluna2 » dl. set. 12, 2005 10:26 am

Bon dia a totes!
Ei Petita, dons si que et cobra molt el fotògraf! Ho veig excessiu, la veritat. Tens un bon fotògraf però.... ufffff!
Jo he agafat a la Monica Carrera que fa fotos increïbles, del mateix estil i ens surt molt més econòmic, en digital + preboda + dos albums per els pares.
La botiga de núvies es diu Tiara, jo també busco un vestit molt senzill, però molt elegant, de moment descarto l'estil priceseta. En aquesta botiga tenen vestits super diferents, molt senzills però estremats! està a la Rambla Aragó, per allí on hi ha l'Estanislao.

Un petó maca!
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dl. set. 12, 2005 10:58 am

Hola Lluna2!!!
Ei, que ja tenim dues pàgines!!!!! Biennn!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Bueno, he trobat la web de Tiara (www.tiaracostura.com)[url] i tenen vestits de l´Estanislao, de Ruben Perlotti i de Mº Lluisa Rabell, el que pase es que només n´hi tenen 3 ó 4 de cadascún. Suposo que a la botiga tindran més varietat. Dels que he vist no n´hi cap que m´agrado gaire..pero bueno, segur que els que hi han ara deuen de ser de la temporada 2005, així que haurem d´esperar a que fiquin los del 2006.
A veure..més puestos on anar:
CASAJUANA (www.noviascasajuana.com)
PRONOVIAS (www.pronovias.es)
LLUNA DE DRAP
ROSA CLARA (www.rosaclara.es)
LA SPOSA (www.splasposa.com) FONT NUVIES (www.fontnuvies.com)
CYMBELINE (www.cymbeline.com)
RIBE NUPCIAL
SATU CASA DE MODES (www.satucasademodes.com)
RAMI NOVELL
Que m´en deixo algun?
Bueno, tindrem feina eh?
PETONETS :mu:: :mu:: :mu:: [/url]
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. set. 12, 2005 11:04 am

Ainnss!!!!

Com es fa per a que surtin les webs que he escrit amb enllaç????? :hmm::
És a dir que puguis fer click al damunt i anar directament a la direcció... no sé si m´explico...
Qué verda que estic en aixó d´internet!!!! :-( :-(
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Marieta » dl. set. 12, 2005 5:11 pm

Hola noies!!!

Doncs això del fotograf si que és " curiós". Bé, jo ara ja el tinc agafat i no vull pensar-hi més, a lo hecho pecho.

La revista si que es diu així. Jo l'he comprat al quiosc de l' Fnac a barcelona, però n'he vist a altres quisocs. Tmbé hi ha la revista Casar-se a catalunya. Jo també tinc une sganes enormes d'anar a mirar el vestit de novia. Estic esperant que arribi l' octubre ja perquè arriben les novies col.leccions. Jo si que el vull de princesa... :-)

Bé noies, m'alegro de que estiguem en contacte, és molt guai això d'anar comentant les coses de la boda. A vegades amb els familiars o amics tinc por de fer-me pesada.

Besitos!!! =0-0-)
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dt. set. 13, 2005 10:10 am

Hola wapetones!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

No tindreu queixa eh? Cada dia us vinc a donar els bons dies!!! : sol :
Això está una mica decaigut i NO POT SER!!!!!
Doncs sí, Marieta, esta tarde sense falta vaig a comprar les revistes. Si trobo les dos que dius me les compro les dues!!
A mi em pasa lo mateix que a tu...no vull parlar gaire de boda amb la gent perquè al final me diran pessada. A casa només puc parlar amb la meva mare, que és la única que li agrada tot aquesta jaleo (més que a mi) però escolteu...si parlo amb el meu novio...baralla assegurada. :-eh_:: :-eh_:: No ens fiquem d´acord: si a mi m´agrada això a ell no; si a ell li agrada allò altre..a mi no. A més ell passa de tot olímpicament...és tranquil... i jo sóc molt nerviosa...i em treu de les meves casilles. Així que hem decidit no parlar o ni que sigo..parlar de boda lo menos possible. :-(
Bueno, noies, a veure si això s´anima una mica.
PETONETS :-()-)
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dt. set. 13, 2005 12:06 pm

Hola noiesssssss!
Doncs això de parlar de boda amb els nostres..... comparteixo el vostre problema, amb el cuento de que encara falta un any, tothom s'ho pren una mica a la lleugera oi?
Bé, doncs per això estem aqui, així anem comentant les nostres coses, ok?
Jo també tinc ganes de mirar bestits, a veure si acaba de passar aquest mes i ens hi posem, així podem comentar la jugada!
Molt be petita! ets el pilà del forum de les lleidatanes! jejejejeje

Besitos guapes! :-)ok:
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. set. 13, 2005 1:54 pm

Bona tarda noies!!

Vec que estem totes emocionades pel tema vestits!! Jo ja fa temps que miro les webs, pero encara no he anat a cap botiga, tambe m'esperare a l'octubre i la fira de nuvis, que alla segur tenen mes bons tractes, pero l'espera se fa molt llarga!!!
De moment m'entreting miran els detallets, per aixo aprofitant que tinc vacances dema m'en vaig a Barcelona a mirar una botiga de "abanicos" que es el que vull regalar. Els vaig veure per la web i em van agradar molt, sobretot els preus, aixi que aprofitare el dia!! i potser tambe mirare per alli paper per fer les invitacions, o alguna cosa que ens agradi. Be, ja veurem com anira la cosa!!

Petita, m'has deixat ko amb el preu del fotograf!!! No pot ser que valguin tant, i sense video!!!! mare meva!!!! jo encara no he mirat res, pero com li digui aixo al meu novio em dira que ni video ni res, que aixo no ens ho podem permetre!!!
Que sabeu si hi ha molta demanda de fotografs o es pot deixar per mes endavant? Esperar fins a la fira sera molt?

Ja us he bombardejat amb moltes preguntes em sembla jejeje
Un beset a totes!!
Ilerda
 

EntradaAutor: Marieta » dt. set. 13, 2005 6:01 pm

Hola Noies!!!!

A mi em passa algo similar amb el meu novio. No li vull parlar molt perquè em diu pesada, que encara falta un any i que no m'atabali. Primer em va dir que jo m'ocupes de tot, i jo encantada,pero despres quan li dic les meves idees o no li agrada o me diu que ell ha pensat una altra cosa. Homes, qui els enten?

Ilerda, a quin botiga aniras a mirar els abanicos? Es que jo visc a Barcelona i potser també m'interessa anar a donar un cop d'ull.
Quina es la web?

Ah, he tingut una idea pel fotograf .Contracta'n un de BCN, que són més economics. A Lleida n'hi ha un al pg de ronda, quasi a la plaça europa que és diu Sisco que ho fa per 1.600euros.Però jo em pensaria això de BCN...

Ah, una altra cosa. Sabeu d'algun taller de costura a lleida?Ho dic pq si no trobo cap vestit com el que jo tinc al cap, potser me'l faig fer. A BCN hi han varios llocs però preferiria fer-ho a Lleida que així vindria ma mare.

Bé, mil petonets a totes!!!!!!!!
Per cert noies quants anys teniu? Jo 25, i em casaré amb 26 anys.
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. set. 13, 2005 6:12 pm

Hola a totes!

Marieta, jo tambe tinc 25 i em casare amb 26!!
La botiga de abanicos es diu Ymbert, la web www.abanicosymbert.com. Venen al pormajor, pero vaig enviar un email i em van dir que el minim eren 25, aixi que nosaltres cap problema. Si trobo la botiga dema, ja us comentare a veure com ha anat la cosa.

Aqui a Lleida, no conec cap botiga que et faci el vestit a mida, no se si a Rami Nuvies et farien alguna cosa, perque conec una noia que va treballar alli, i crec recordar que feien vestits a mida. Proba a telefonar i pregunta. Tambe coneixia una botiga que feien vestis a mida, pero segur no et sabria dir si fan de nuvia, pero aquella dona tenia unes mans fantastiques per cosir. Si vols et puc buscar la adreça d'aquesta dona i preguntes. No et ser dir cap mes.

Que heu pensat on us agradaria fer les fotos, al camps Elisis?? A la seu?? Sabeu si hi ha cap altre puesto bonic?
Ilerda
 

EntradaAutor: Marieta » dt. set. 13, 2005 8:46 pm

H0la noies!!!

He mirat la pagina dels abanicos i està molt bé.GRACIES!!! Ja em diràs que tal t'ha anat la visita.

Nosaltres tenim varies coses que ens agraden: abanico, una pinza per a fotos, una ampolleta d'oli..

No sabria dir-te un lloc bonic per les fotos, a mi m'encanta la seu vella.
Les fotos que vaig veure al fotograf que em van agradar més van ser les de natura; a un xoperal, a un camp de girasols, un camp de roselles...quina passada!!! Llastima que al setembre no hia res d'això.

per cert, on fareu el preboda? Jo no en tinc ni idea. Hi ha noies que diuen que ho han fet a un veler, a la platja...no se on fer.ho jo. Bé, em queda un any per pensar-ho.

Molts besitos nenes
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Marieta » dt. set. 13, 2005 8:48 pm

AH, per cert. M'interessa molt això que m'has dit de la senyora que fa vestits. Potser fins i tot per que ma germana es faci el vestit. ja em donaras el nom i tlefon. Gracies!!!
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dc. set. 14, 2005 9:03 am

BON DIA A TOTES!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Ostres sembla que soc la iaia de totes, jolines....tinc 27 i em casaré amb 28, però em diuen que no els aparento, eh?
Bueno, a veure per on començo.
MARIETA, ja he comprat la revista de Novias de Pasarela buuahh!! quina passada de vestits, jo els vull tots. El que m´ha fet una mica de pupa han sigut els 7 euros que val la revisteta però bueno..això ho compraré només engany i ja está.
Sí que conec un puesto on fan vestits de novia, es diu l´Agulla d´Or, està a la Bordeta (si no ho han canviat) i ho sé perquè una coneguda es va fer el vestit allí i li va quedar genial. Si no m´equivoco crec que estarán a la fira de nuvis de lleida. :hmm:: La Rami Novell també fa vestits de nuvia, fa poc li va fer a la dona de l´Isidre Gavin (un polític d´aqui de Lleida) el vestit de boda i era preciós. A veure si el puc trobar i el fico aquí.
ILERDA, quina web d´abanicos més xula!! No tenía idea de fer això però ara m´agradat. Jo tenia pensat d´anar d´aquí un parell de mesos a Martorell a una botiga que m´han dit que està molt bé; així que si anem, potser em passaré a veure els abanicos. Jo tenia al cap algo que sigui útil com per exemple: posavasos, penjabolsos, set de manicura..no sé, tipo això. Però claro, també dependrà del preu...es que xiquetes, no està l´asunto per a tirar coets; entre unes coses i altres se t´en van los cuartos a cabassos.

Referent al tema d´on fer les fotos....ni flowers. A mi m´agradaría fer-les com Marieta a la natura: amb floretes i arbres, a més, al juny estarà tot ple de flors i crec que quedaria bé. I pel tema preboda, no sé, pot ser triaría algo més urbà i més informal, no? Jo que sé. A veure que ens aconsella el fotògraf.
Bueno, noies, qué bé que això estigui tant animat!!! >.-<: >.-<:
PETONETS PER A TOTES
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. set. 14, 2005 10:22 am

Dos cosetes:
1) He estat investigant i resulta que Rami Novell i l´Agulla d´Or és lo mateix, així que m´he equivocat abans, perdó. : sgra : : sgra :
2) Ja ha surtit tota la col·lecció de Pronovias de 2006 a la seva web. N´hi ha de molt bonics i de molt lletjos, pel meu gust.
(=:-) (=:-) (=:-)
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. set. 14, 2005 10:22 am

Hola noies!! M'afegeixo a aquest forum. Jo también em caso l'any que ve a les terres lleidatanes i tranquiles jo soc la més vella... en tinc 28 pero em casare amb 29.
Som recen promesos, divendres em va entregar l'anell i em de posarnos les piles en començar a organitzarho tot. Tenim pensat casarnos al setembre del 2006.
No sabem per on començar!!!!!!!!!!!!!!!!
a28
 

EntradaAutor: Petita » dc. set. 14, 2005 10:36 am

HOLA a28!!!!!!
BENVINGUDAAAA!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Quina compenetració! Hem escrit el missatge al mateix temps!!
Així que ja no sóc la més vella.....quina ilu!!!! :-)
Doncs si us voleu casar al setembre de 2006 ja podeu avançar feina perquè està tot "hasta los topes" i si us fa il·lusió algún puesto en especial us costará trobar dia. Aquí n´hi han 2 noies que es casen al setembre i ja tenen església i restaurant confirmats.
Bueno a28, molta sort i ànim....ja ens anirem contant per aquí totes les nostres aventures.
Ahhh!! Enhorabona pel teu compromís :-):-):-):

a10
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. set. 14, 2005 10:46 am

MERCI PETITA!
VOLS DIR QUE ESTA TOT TAN PLE JA??? AIAIAI...
HOME DISSABTE TENIM CITA AL GRAN PALERMO QUE ES AMIC DE LA FAMILIA I ENS HA DIT QUE AL SETEMBRE ENCARA TE FORÇA DATES.....
AIXO SI ES LLIGARHO AMB L'ESGLESIA....
ALGU SAP SI JA ES FAN BODES A L'ACADEMIA MARIANA O ENCARA ESTA EN OBRES=???
a28
 

EntradaAutor: Petita » dc. set. 14, 2005 10:59 am

Doncs....no ho sé.
Si vols que et digui la veritat és la primera vegada que sinto parlar d´aquest lloc. :-( :-( :-(
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. set. 14, 2005 11:02 am

esta al c academia i mhan dit que es molt bonic
sino también ens agradaria st joan o alguna capella de la seu
algu ha anat al gran palermo d'alcarras algun cop? (es lo q abans era l'espigol). si no también ens agradaria al alari
a28
 

EntradaAutor: Petita » dc. set. 14, 2005 11:30 am

a28, jo sí que he anat al Gran Palermo d´Alcarràs.
A veure, l´Espígol encara existeix i és un lloc on es dediquen a fer bodes civils. És molt bonic perquè ho pots fer a l´aire lliure si vols i està tot rodejat de jardí. Està molt bé.
I al cantó mateix han fet el Gran Palermo, així que si et casen a l´Espígol i ho fas al Gran Palermo no us caldrà sortir del recinte.
A mi m´han parlat bastant bé d´aquest restaurant i si dius que son parents teus, tranquila que segur que t´ho faran molt bé. :-)ok:
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. set. 14, 2005 12:05 pm

a val! o sigui que a espigol nomes es el tema cerimonia :-)
i a l'alari algu ha anat?
que mes sha de fer aixi a un any viostes?? :-()-)
a28
 

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants