Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. maig 11, 2007 7:41 am

Bueno, bueno...

Avui estarà més apagadot això amb l'a30 de Festa Major, bé i totes les demès!!! Que bé, quina enveja!

La veritat jo tampoc voltaré gaire per aquí que avui tinc els jefes, però almenys m'he possat una mica al dia.

Bé, per variar aquesta setmana m'havia de venir el pintor (pintor de veritat, no com els de la Ilerda a Rivera Maya!!!) i com sempre estem a divendres i no m'ha dit res! Com l'agafi!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Teoricament la setmana que ve m'ha de venir l'habitació i clar se m'ajuntarà tot, ja ho vec a venir. Però bé, paciència i mica en mica s'omple la pica!

Que vagi molt bé el cap de setmana!

Ah! JEIAN, si no et pots tornar a conectar QUE VAGI MOLT BÉ, LA BODA I DISFRUTA MOLT QUE EL DIA S'HO MEREIX!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Ilerda » dv. maig 11, 2007 8:24 am

Jo si que hi soc... aqui la festa major se la passen pel forro... I ara estic aborrida sense res a fer, pero aqui sentada... es una m.... !!!!!

Haig de començar a pensar en la maleta!! m'he de comprar vikinis i pantalos sobre tot!! on puc anar? al H&M vaig veure que a la planta d'abaix hi havia roba d'estiu, pantalons de fil d'aquestos fresquets i comodos... Potser hi torno i trio alguna coseta... Que mes? :hmm::
Avatar de l’usuari
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. maig 11, 2007 8:50 am

Ei reines!!!!!!! que jo també estic per aqui!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Jo he fet festa-fotre....je,je,j eeee!!!!!

Tutti filla....no acabaràs mai més amb les obres a casa teva.... :-/ :-/ la gent té mes poca paraula....

Ilerda, sí a l´H&M, segur que trobes algo, i al Zara també. :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. maig 11, 2007 9:32 am

Ja ho pots ben dir Petita! Ara que per fi m'havien arreglat la famosa gotera de la banyera va i em surt a la dutxa!!! Ahir amb el meu home comentavem d'arreglar-ho pel nostre compte i així acabar d'una vegada per totes però clar vulguis que no tampoc és responsabilitat nostra, si no dels xapuçeros dels paletes. Bé, a veure si un dia d'aquests truque'm al promotor i li comentem el cas però es que ja estic cansada d'anar-li a darrere com si m'hagués de fer el gran favor i encara l'última vegada s'em va queixar de que eren massa coses. I quin collon de culpa tinc jo??? Si tu no sap buscar bons professional doncs que s'aguanti que a l'hora de cobrar bé que va cobrar!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Petita » dv. maig 11, 2007 9:36 am

Molt ben dit Tutti!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. maig 11, 2007 9:59 am

Buffff! Estic xafada avui! Quines poques ganes de treballar!!!

A més el pintor no contesta al telf., clar em deu tenir el ním. controlat i no el deu voler agafar!!! Ja el fotré, ja! >-(( :t:t: >-(( :t:t: >-(( :t:t: :t:t: >-(( :t:t: >-(( :t:t: >-(( :t:t:
Saps que passa, que desprès quan et ve t'ho fa bé i clar no pots enfadar-te amb ell, a més si hi ha qualsevol cosa urgent també t'ho fa! Però com la confiança fa fàstic i deu estar col·lapsat de feina, doncs au jo l'última!!! Amb les ganes que tinc de que s'acabi tot i poder disfrutar del meu pitufet, ja veig que fins l'últim dia hauré de fer coses!!!

Ahir vaig anar amb ma germana a comprar roba per una de les nebodes i quan vaig estar a la botiga no em vaig poder estar de comprar-li doncs conjuntets, més monos!!! Un amb jaqueteta i tot! I l'altre el pantaló de fil, per a mig de l'estiu que fa tanta calor! La veritat que no he volgut comprar massa coses perquè entre que la gent t'en regala tantes i tot desprès se t'acumula tot i a vegades hi ha coses que ni les pots fer servir perquè sense adonar-te s'han quedat petites. Per això he preferit comprar-li lo justet pels primers dies i desprès ja veurem. Però clar, a vegades la temptació pot més amb tu i ahir no em vaig poder estar!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. maig 11, 2007 10:01 am

Bé noies! M'en vaig a esmorzar que ja és hora i si no m'hi puc tornar a conectar que vagi molt bé el cap de setmana!!! I disfruteu de la Festa Major!!!

A10!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Petita » dv. maig 11, 2007 10:12 am

Es normal que to t´en puguis estar de comprar-li una mica de robeta!!!! però ja fas bé de no comprar-li molta, que després es el que tú dius....no n´aprofites ni la meitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dv. maig 11, 2007 11:50 am

SI QUE ESTÀ APAGADOT AIXO!!!!!! :-/ :-/ :-/
COM ES NOTEN LES QUE ESTAN DE :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: !!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. maig 11, 2007 12:11 pm

Ha tens raó ja Jeian!!! Que noia com van els nervis d'última hora??? Quines ganes deus tenir, no?

Jo avui estic "perra", "perra", a més estic xafadíssima i no tinc ganes de fer res, però res de res! I aquesta nit tenim sopar de benvinguda dels que es van casar fa tres setmanes, tinc moltes ganes d'anar-hi però estic tan xof que no sé si aguantaré!

Bé, com t'he dit abans, Jeian, que vagi molt bé i disfruta molt!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: JEIAN » dv. maig 11, 2007 12:23 pm

GRACIES TUTTIFRUTI!!!!!!!!!

MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES I BONA FESTA MAJOR :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: alzina » dv. maig 11, 2007 4:02 pm

Hola

Com va la festa major? Jo treballant :--(
Imatge
Avatar de l’usuari
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI
 
Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » ds. maig 12, 2007 5:51 pm

eps nois la fsta major molt be i aquesta nit de verbena altre coooop!!! :ball:ball:
Avatar de l’usuari
a28
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Key » dg. maig 13, 2007 9:28 am

jo, os va tocar treballar divendres a algunes nop?? nosaltres fa uns dies que poc parem per casa, dijous vam anar a veure els focs al castell amb ma mare i el meu germà i tal i a pendre algo, divendres, vam anar a veure el castell de gardeny (el dels templers), dinar familiar (que es va allargar fins les 20) i correns a canviarnos per anar al concert de Fito, vau anar alguna? vaig al.lucinar de la gent que havia! semblava un concert a Bcn!, ahir, al matí classe, i per la nit, comptavem que no fariem res i ens van dir d´anar a sopar, dels concerts això sip, vam passar pq teniem una son....jajajaja, avui soparet de nou....no veguis!!

Lluna, jo també he sentit que ING esta molt bé, nosaltres voliem obrir la "cuenta naranja", i cada vegada que vec l´anunci de la hipoteca m´entren ganes de plorar, pq quan ho vam mirar només feien 1a hipoteca i ara ho han canviat, i fa 1 any que estem al santander, no m´agrada gens gens, així en general crec que els millors, són ibercaja, aquestos del ing i els que surten de Bancaja i algun més que seria per mirar-ho també, caja madrid abans deien que també estaven força bé, ara no ho se.... :o-o:

Ep, s´apunta quelcom a fer visita foril a la boda de la Jeian?? >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: a28 » dg. maig 13, 2007 8:19 pm

jo estare d'aplec.......... :o-o:
Avatar de l’usuari
a28
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. maig 14, 2007 8:54 am

Bon dia!!!!!!
com ha anat la festa major???!!!!! nosaltres molt bé, però bastant cansats....
Em vaig trobar a l´a30 i la Noemi!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 14, 2007 9:32 am

Bon dia a tothom!!
Nosaltres molt malament per les festes, no les hem vistes ni de lluny... l'Ilerdo treballaba aquest finde i ja ho tenim tot fet... Tampoc tenia moltes ganes de sortir de nit...

Aquesta es la nostra ultima setmana abans de marxar a la Riviera Maya!!! al final vam anar dissabte al H&M i em vaig comprar 3 pantalons, un curt, un pirata i un llarg. I diumentge vaig anar a Torrefarrera i em vaig comprar un parell de samarretes i una blusa blanca i un bolso de roba molt xulo amb un dibuix d'un angel i un dimoni i diu " A veces angel, otras demonio, pero siempre yo" m'en vaig enamorar a primera vista jejeje
Encara m'haig de mirar bikinis i sabates, pero segurament anirem al Unipreus entre setmana.
Quin gasto!!!!
Avatar de l’usuari
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dl. maig 14, 2007 9:42 am

Què guaiii Ilerda!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dl. maig 14, 2007 9:53 am

bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aixi vas firar ilerda!!!!!!!!!!!!
jo em vaig trobar pels campos a la peque (be ja us ho ha dit) i a la apooo! :-)ok:
Avatar de l’usuari
a28
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dl. maig 14, 2007 10:19 am

Bon diaaaa

El concert de Fito.... GENIAAAAAAAAAAAAAAAL! QUIN FART DE SALTAR! ENCARA ESTIC MAGULLADA! Hi havia una gentada que feia por!

Ens ho vam passar TETA! :-)ok:
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants