Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 30, 2006 11:52 am

Hola Rosana guapa, quans dies sense veuret per aqui!! M'en alegro molt pel vostre piset, ja veuras com aquesta tarda se't fa molt llarga!! jejejeje Ja ens ficaras les fotos!!!
Aixo de l'heli, no ho he mirat mai, pero pots mirar a La Festa, que alli tenen moltes coses per a festes, i es posible que ho trobis. No m'hen recordo com es diu el carrer, aquell que va de l'estacio de tren fins a la plaça europa (Princep de viana??)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 30, 2006 11:55 am

Bones a tothom!

Uf! Quina feinada que he tingut per posar-me al dia! La setmana passada vaig estar molt liada per assumptes personals i no vaig poder dir-vos res, però ara ja torno a estar més tranquileta i ja em teniu per aquí!

Ara passo llista del que m'he apuntat, perquè tants dies hi ha de tot:

1r. Petita, a mi també em van tardar moltíssim a posar-me la línia telefònica i vaig estar vora més de mig any trucant cada 15 dies o cada mes. Finalment van venir una empresa subcontractada des de Igualada, perquè a Lleida estaven desbordats de feina i donaven excuses barates, fins que uns dels milessims operadors que vaig arribar a parlar em va fer cas. Tot i així encara ara em retornen "cuartos" pel retard, encara vaig guanyar alguna cosa. Això sí em vaig haver de posar dura, perquè era quan el meu sogra l'acabaven d'operar i esclar natres teniem de tenir almenys telèfon, ja que a vegades la cobertura dels mobils falla de tant en tant i no podiem esperar a que passes algo. Això si em vaig trobar de tot per telèfon, noies majíssimes que a tot deien que sí però que al final no deien res, tios superbordes que aquí és quan ja em vaig començar a mosquejar i bueno una odissea que deu ni do.

2n. Felicitats Petita pels 2 mesets, jo d'aquí 2 dies en faig 5 ja. També felicitats a l'Aima pel carnet de conduir (vaja em penso que era l'Aima!).

3r. Rossana, el pis es veu molt xulo de fora i la piscina, que t'haig de dir, que guai tenir una piscineta, jo si en tinguès no m'hi mouria, de fet la piscina del poble la tinc super aprop i al principi de l'estiu hi anava cada dia, però clar la feina és la feina i quan son les 6 cap a la botiga a ajudar a l'home! A l'agost no hi he pogut anar gaire, justament també per la feina! Treballar, treballar i treballar, no m'agrada gens treballat tant a l'agost, ja que al matí estic a l'oficina i a la tarda amb el meu home a la botiga!

4t. Felicitats a les que per fi gaudireu aviat de l'album, ara que hi penso jo haig de trucar al meu fotograf perquè em va dir que el tindria en 15 o 20 dies com a molt i d'això, ja fa uns mes! Ara mateix vaig a trucar-lo!

5è. Bé, ja no sé si m'he deixat alguna cosa però bueno. Ara em toca a mi explicar-vos alguna novetat, si tot va bé la segona quinzena de setembre farem vacances i el viatge de la lluna de mel! Jo volia anar al Caribe per desconectar de tot i de tothom, però el meu home diu que amb això dels huracans és massa perillós i massa lluny i pobre des de que va tenir l'accident això de volar no li fa tanta gràcia, encara que una cosa no té res a veure amb l'altra. Bé, total que he començat a mirar destíns no tan llunyans i estic entre 2 o 3 destins: Madeira, Azores o Venècia. La que em tira més és Madeira perquè diguèssim que es semblant al Caribe, Azores si fa o no fa que Madeira i Venècia més que res era per la vena romàntica! No sé, que hi dieu vatres?

Bé, us deixo una estoneta que vaig a fer alguna cosa de feina que porto un matí de no fotre res que deu ni do. Sort que estic sola perquè sinó! Ah! primer de tot vaig a trucar al fotògraf a veure que em diu, us dic algo ara!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 30, 2006 12:00 pm

Vaja el fotògraf em comunique! : muaahhhh :

Ja ho intentaré més tard!
tuttifrutti

EntradaAutor: apollonia » dc. ago. 30, 2006 12:12 pm

Hola tuttifrutti!!!!! Com me n'alegro que per fi pogueu fer el viatge de noces, ni que sigui amb retard segur que el disfrutareu molt, que ja us el mereixeu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Dels destins que dius no conec res, o sigui que no et puc aconsellar gaire. El que no faria mai és anar al carib en aquest temps!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 12:14 pm

Jo de vosaltres si voleu descansar descansar aniria a MADEIRA i si voleu anar a VENECIA aprofiteu per anar a veure moltes coses!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: maritima » dc. ago. 30, 2006 12:16 pm

jo voto per madeira o azores....
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 30, 2006 12:22 pm

Bé, acabo de parlar amb el fotògraf i diu que la cosa està al caure, com a molt 10 dies! Total millor que em faci a la ideia i pensi que fins a finals de setembre res de res, així si és abans millor!

Em penso que la cosa està més per Madeira ja que em meu home vol descansar i és lo que diu la Jeian si em d'anar a Venècia, ni que també descansèssim lo maco d'allà és voltar i veure coses i sé que el meu home no està per voltar gaire! Així que si tot va bé, mirarem per Madeira, això si no penso escatimar amb l'hotel, ja que ens quedem aprop, mal que mal que sigui bo!

Ja us contaré a veure com va la programació de la ruta! Fins desprès!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 12:24 pm

JO LES AZORES SOL LES CONEC PERQUE HI VA ANAR L'AZNAR...I SOL DE PENSAR-HI EM FA ESGARRIFANSES....PERO POTSER SON XULES!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: EDAE » dc. ago. 30, 2006 1:42 pm

Hola a tots i totes!!!!!!!!!!!!!!

Un peto ben gran des de Bali!!!!!!!!!!!

El casament va anar genial!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) I no va ploure, encara que no portessim ous a les clarisses!!!! JA JA JA

Aqui fa un temps fantastic, i els hotels son una passada!!!!! Ja us ho contare tot a la cronica!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 30, 2006 2:51 pm

EDAE, EDAE, EDAE, EDAE, EDAE, EDAE, EDAE, EDAE, EDAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
aissshhhhh....quina ilusió més graaaaaaaannnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!! quan he vist que havies escrit....he pensat....no pot ser.. :-( :-( :-( :-(
Pero síiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! ets túuuuu!!!!!!!!!! M´en alegro moltíssim de que tot us sortís perfecte el dia de la boda!!!!!!!! Veus com al final no va ploure??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres...ara debeu d´estar allà refrescant-vos a la piscineta....amb aquells peaso d´hotels que heu triat........jooooo!!!! quina envejaaa!!!!! però m´en alegro molt per vosaltres!!!!!!!!!!!
Passeuvos-ho molt bé vale???????!!!!!!!!!
Molts petonets guapa!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 30, 2006 2:54 pm

Ostres nenes.....quin puntaso!!!!!!! que la EDAE ens ha escrit des de Bali!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Deuen de tindre Internet a l´hotel. :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 30, 2006 3:00 pm

EDAE GUAPA QUINA IL.LUSIÓ!!!!!!! Com s'esta per Bali, donans enveja dona!!!!! jajajajjaaja
Jo tambe m'en alegro molt que tot anes perfecte, que no plogues i us ho paseu tant be!!! ja tenim ganes de cronica eh?!!!

Petita, com portes les teves movilitzacions pel telefon???
Ilerda

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 3:07 pm

EDAE QUINA IL.LUSIO MÉS GRAN QUE HAGIS PENSAT AMB EL FORUM DESDE BALI I MOLTES FELICITATS PERQUE TOT ANIGUES TANT BÉ!!!! DISFRUTEU QUE OS HO MEREIXEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 30, 2006 3:20 pm

JA HE VIST EL NOSTRE ALBUM!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

L'hem vist a l'ordinador, pero molt be, aixo sí, encara trigarem un mes a tenir-lo impres.
Se m'ha fet curt, poqueta cosa, nu se, jo volia mes i mes fotos, pero clar, tampoc pot ser jejejeje
Ens he vist força guapos, el Ilerdo esta mes guapo que jo trobo jejejeje Es bastant sencill, no te montatges raros, com voliem nosaltres, es mes captar moments, mirades, sentiments, en aquest sentit crec que esta molt be. Hi havia fotos que deies, ostres, aixo ho fa molt sovint i ha quedat molt natural.
L'album comence amb una foto panoramica de nosaltres amb un filtro carabasa molt xula, es una de les poques que hem canviat, perque la que havia triat ella jo no m'agradava gaire, aixo sí, ell estava molt guapo. La hem ficat entre mig de l'album hi hem ficat una altra.

Ais, una sensació molt rara jejeje en general m'agrada molt mirar albums de bodes, pero al ser nosaltres els protes, es molt diferent, sempre penses, podria haver quedat millor?
Ilerda

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 3:35 pm

SEGUR QUE ESTAS GUAPISSIMA ILERDA!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUINA IL.LU MÉS GRAN, NO????
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 30, 2006 3:37 pm

Si estic contenta perque tenia moltes ganes de veure les fotos, pero encara voldria ficar mes!!! m'ha sapigut a poc jejeje
Ilerda

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 3:43 pm

ES DIGITAL ILERDA???QUANTES PAGINES TE???
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 30, 2006 3:48 pm

Si, es digital. Crec que te unes 35 pagines dobles, osigui unes 70 planes. Mes o menos lo que tenien tots los que vam mirar. Excepte alguns que tenien mes pero ja eren mes cars. Al menys tenim totes les fotos per mirar-les quan vulguem!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 30, 2006 3:53 pm

QUÉ BÉ ILERDA!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Em feu una enveja totes les que teniu l´àlbum ja.......jo segurament que fins l´any que bé no el tindré!!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--(
Joooo.....quin "mono" d´àlbum m´està agafant.... :-( :-( :-/ :-/

I els Alzines que fa dies que no diuen res???? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 30, 2006 4:05 pm

Com es que el tindras tant tard PETITA?????
Imatge
[/url]
JEIAN

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants