Compra per internet del vestit....

Vestits de nuvi i núvia.

Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Halia » dv. feb. 15, 2013 5:21 pm

Bones!!!!
Primer de tot, dir-vos que és el primer missatge que deixo aquí i em fa molta il·lusió trobar una pàg. catalana! :-)0(-:
Aviam... he vist una pàgina : http://www.lightinthebox.com/es que té vestits de núvia bonics i molt barats...
El meu pressupost és super limitat i volia saber com ho veieu agafar-ho per aquí...


Moltes gràcies!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: zatara » dg. feb. 17, 2013 4:04 am

Hola!

Jo també vaig consultar aquesta pàgina i alguna altra i estava molt temptada a comprar-me'l per internet... però al final, em vaig deixar convèncer per comprar-me'n un a una botiga més tradicional, d'un preu més ajustat que el de les marques més conegudes, però al cap i a la fi, gastant-me més diners dels què crec que hauria de costar un vestit que portaràs només unes quantes hores.

Els arguments que a mi em van convèncer per no comprar-lo per internet, i que crec que són força encertats, és que evidentment no et pots emprovar el vestit i no saps exactament si t'agradarà posat i que segurament t'hi hauran de fer algunes modificacions (escurçar, estrènyer...), la qual cosa acaba encarint el vestit. Però, tot i que no em penedeixo d'haver optat per la compra "tradicional" de vestit, no crec que sigui mala idea; al cap i a la fi, avui en dia, ho comprem tot per internet.

A veure si contesta algú que s'hagi comprat el vestit per internet!
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Halia » dj. feb. 21, 2013 10:29 am

I on el vas comprar al final?
Quan et va costar més o menys? Jo visc al Baix Llobregat i ara estic mirant per Viladecans, el Prat...

No vull gastar-me una pasta, però vaig anar a una tenda del Prat i el vestit més maco valia 900 €!!!!! :star::

Així que necessito consells! :..:

Merci!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: zatara » dv. feb. 22, 2013 4:01 pm

Jo al final el vaig comprar a Outlet Núvies d'Igualada i va acabar costant 1000€, que són diners, però tenint en compte el que costen els vestits de núvia, no està malament...
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 28, 2013 9:02 am

La meva cunyada sel va comprar a casajuana i em va dir que n'hi havia de bastant econòmics.. uns 600 penso que em va dir..

Jo no me'l compraria per internet però si finalment t'hi animes seria bona cosa que anessis a botigues físiques a emprovarte'n per saber quins models, estils.. t'agraden més posats i et queden millor no?? :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: GOYA » dl. març 04, 2013 11:03 am

Yo no me lo compraría por internet, pienso que es un vestido super importante en tu vida, y hay que probarlo para saber si te gusta como te queda.
Quizá el que nos puedo gustar po foto luego no nos siente bien, o a la inversa, es por eso que no compraría por internet.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Dafneta » dv. març 22, 2013 10:48 am

Yo otras cosas si pero el vestido de novia no me fiaria de comprarlo por internet... tienes que hacer muchas pruebas para ver si te queda bien o si es tu vestido...
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Dafneta » dv. març 22, 2013 10:49 am

Yo me enamoré de un vestido, y cuando fui a probarmelo a la tienda me di cuenta que no me quedaba tan bien como a la modelo, y no me favorecía mucho...
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: axilipu » dj. abr. 11, 2013 8:19 pm

yo he leído que las chicas por ejemplo van a pronovias y se prueban el modelo que les gusta, si todo ok, buscan la copia por internet y se lo compran, cuando compras das tu medidas, y si luego hay que ajustar algo una modista se puede encargar...
Buscandoooooo...me paso el día buscandooooooo...
Avatar de l’usuari
axilipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. març 28, 2013 10:31 am

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: laviban » dg. abr. 21, 2013 7:25 pm

Yo siempre soy muy partidaria de comprar todo por internet, porque siempre encuentras los mejores precios, pero en este caso... No estoy tan segura. Siempre puedes comprarlo y si no te va bien que te lo arreglen en una modista, pero si el problema es que en persona no te acaba de gustar... Eso no tiene tan fácil solución.
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Eia » dl. juny 24, 2013 11:48 pm

Tengo una amiga que el año pasado se casó con un vestido comprado por internet a China. La verdad que se tomo las medidas en casa, las envio por mail, y cuando llegó el vestido le quedaba que ni clavado....pero también hay que tener en cuenta que no siempre sale igual de bien...yo soy partidaria de que el vestido de novia es una de las cosas más importantes en el dia de tu boda, y que vale la pena buscarlo, hacer pruebas, probarte diferentes firmas si estas dudando,... hay muchos outlets en Barcelona, Tarragona, que puedes encontrar vestidos por 500 € o menos...
Ya nos contaras!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: CrisyJuanan » dt. juny 25, 2013 8:37 pm

Yo tampoco soy partidaria de comprar el vestido por internet... pienso que es un día muy importante y como dice Eia en tiendas físicas también puedes encontrar buenas oportunidades, piensa que solo te vas a vestir de blanco una vez ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: Compra per internet del vestit....

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 05, 2013 1:19 pm

Ui, a mi es q em sembla una mica arriscat això de comprar-lo per internet... Penso q el vestit és tan important i q per internet hi ha tantes coses q poden sortir malament... Com diuen les noies d'ofertes en pots trobar en botigues on t'ho puguis emprobar i estar ben segura q aquell es el vestit q vols i q et queda bé :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am


Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron