Tocador de la novia

Vestits de nuvi i núvia.

Tocador de la novia

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 2:57 pm

Hola!! haig de mirar les sabates, roba interior, mitjes...
Algú ha anat al tocador de la novia?? que tal?? us ha agradat?? heu comprat algo?

Coneixeu alguna botiga per barcelona on tinguin una mica de tot com aquí?

Gràcies
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. des. 27, 2012 7:43 pm

Mary Claire ha escrit:Hola!! haig de mirar les sabates, roba interior, mitjes...
Algú ha anat al tocador de la novia?? que tal?? us ha agradat?? heu comprat algo?

Coneixeu alguna botiga per barcelona on tinguin una mica de tot com aquí?

Gràcies


Soc una nuvia del 2012 i et puc dir que al tocador em vaig comprar les mitges i les sabates. Jo tenia molt clara la idea que no em volia gastar massa i vaig trobar unes sabates comodissimes i a sobre les vaig aconseguir al 50% dto!! jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 10:13 pm

gemma_sergio ha escrit:
Mary Claire ha escrit:Hola!! haig de mirar les sabates, roba interior, mitjes...
Algú ha anat al tocador de la novia?? que tal?? us ha agradat?? heu comprat algo?

Coneixeu alguna botiga per barcelona on tinguin una mica de tot com aquí?

Gràcies


Soc una nuvia del 2012 i et puc dir que al tocador em vaig comprar les mitges i les sabates. Jo tenia molt clara la idea que no em volia gastar massa i vaig trobar unes sabates comodissimes i a sobre les vaig aconseguir al 50% dto!! jejejeje



Moltes gràcies!!Just és el que busco, unes sabates còmodes i barates, ja que després no es que ens les fiquem massa :-( . Hi aniré després de reis, a veure si fan rebaixes *.-o-o.* *.-o-o.*
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: vintage » dt. gen. 08, 2013 9:34 pm

Sabeu si aqui on dieu (el tocador de la novia) tenen complements pel cabell, és que no sé on mirar???
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Mary Claire » dt. gen. 08, 2013 10:03 pm

vintage ha escrit:Sabeu si aqui on dieu (el tocador de la novia) tenen complements pel cabell, és que no sé on mirar???


mira a la web del tocadordelanovia, crec que n'hi ha. si no també pots mirar a la web de pronovias o anar a una merceria, algunes en tenen. :-)0(-:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: vintage » dc. gen. 09, 2013 6:36 am

Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 09, 2013 1:36 pm

Jo m'he comprat la roba interior en el tocador de la novia i la veritat és que tenen moltes coses (sabates, tocats, joies, bolsos, parigües, etc); i de preus hi ha de tot!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Mary Claire » dc. gen. 09, 2013 10:09 pm

Pilux ha escrit:Jo m'he comprat la roba interior en el tocador de la novia i la veritat és que tenen moltes coses (sabates, tocats, joies, bolsos, parigües, etc); i de preus hi ha de tot!


Uauuu!! Pilux hi has anat ara? saps si fan rebaixes també?? >.-<: >.-<:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: yoli123 » dj. gen. 24, 2013 4:24 pm

Ostres que be! Yo tambe ho mirare.
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: annita85 » dv. feb. 08, 2013 8:06 pm

Havia sentit parlar del tocador de la nuvia, pero no sabia que en venien, que tenen des de mitjes fins sabates, coses per el cabell? I de preu que tal esta??
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: NuriaMC » dt. feb. 12, 2013 9:37 pm

Ohhhh!!! Pues iré a mirar las cositas para el pelo!! Muchas gracias!!!!
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Jumore » dc. feb. 27, 2013 11:19 am

Jo vaig estar al 2010 quan ma germana es casaba, i ara el mes de març aniré per mi que vull mirar les sabates.

La veritat es que tenen moltes cosetes i fins i tot abans d'anar es pot tafanejar una mica per internet
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: GOYA » dl. març 04, 2013 11:08 am

Siempre he oido hablar de ésta tienda, tendré que ir, pero tienen mucha cosa? por internet en su pagina web se ve una tienda pequeña, y no parece que haya muchas cosas.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Jumore » dl. març 04, 2013 11:14 am

Si que tienen bastante cosa si, a mi me encantó la tienda la verdad, quizás haya tiendas con muchas más cosas pero esta está muy muy bien
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: GOYA » dt. març 05, 2013 8:23 am

ah! pues entonces abrá que ir. Pero más adelante, cuando tenga ya el vestido y sepa mas o menos lo que busco, asi ire con ideas mas claras.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Jumore » dt. març 05, 2013 9:02 am

Si si eso sin duda, vamos yo sin vestido no iria, imaginate que te enamoras de unos zapatos que luego no le pegan ni con cola...vaya rabia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Jumore » dt. abr. 09, 2013 2:26 pm

Escribí que iria a mirarme los zapatos...y fui!

Primero fui a la Roger de Lluria, y como no tenían ninguno de los modelos que me gustaban me enviaron a la de la calle Muntaner, pero vamos, que primero quizás debería haberse esforzado un poco más porque la mujer en vez de sacarme alguna cosa o decirme que había en mi talla al menos nada, no decía nada, solo que fuese a la otra...

Fui a la de la calle Muntaner y poco más que novia histérica me dijeron, todo por llevar dos modelos de zapatos que quería si o si probarme.

Al final se que han vuelto a traer el modelo que yo quería pero nada ni de coña vuelvo, fui a Christian Menaro (en Santa Coloma) y me compré unos Menbur preciosos y más baratos que los de El tocador de la novia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. juny 06, 2013 4:08 pm

Mi experiencia en el Tocador de la Novia tampoco fue buena, fui al de la calle Roger de Llúria, pensaba que la de Muntaner estaba cerrada. Bien, nada más pedir zapatos de la talla 36 me dijo que apenas le quedaba nada. Le dije que buscaba uno alto con plataforma y cogido al tobillo, y la mujer me dijo que de eso tampoco tenía gran cosa. Entonces le pregunté si traerían más nº36 y me dijo que no sabía... Amabilidad 0 y ganas de vender 0.000. Ya que estaba ahí, me propuse mirar adornos para el pelo... y aparte de que tenían el color amarillento, igual que todos los zapatos, valían una pasta... Me hubiera gastado lo que hubiera hecho falta si me hubieran encantado, pero va a ser que no me gustaron nada... Y así fue como salí de una tienda con altísimas expectativas y supe que no volvería. Hace 3 años que fui a la de la calle Muntaner para acompañar a mi cuñada que se casaba y entonces recuerdo que había muchísimas cosas y bien chulas, pero en esta ocasión me encontré con poco y amarillento, y ya os digo que la dependienta en ningún momento me animó a probarme alguno o decirme aprox cuándo podría volver... Más bien me sentí como que si no hay tu nº te buscas la vida en otro sitio... Y os puedo decir que fui en abril y me caso en septiembre, creo que fui con tiempo...

Finalmente me los compré online de la casa ENEPÉ, envío perfecto en 2 días.

Saludines.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: Tocador de la novia

EntradaAutor: Jumore » dj. juny 06, 2013 4:12 pm

Sun ya has leído mi experiencia, yo estuve en 2010 cuando se casaba mi hermana y fue increíble la experiencia, el trato...en cambio ahora al ir yo -500
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am


Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron