Vestit informal

Vestits de nuvi i núvia.

Vestit informal

EntradaAutor: Can » dj. gen. 19, 2012 7:19 pm

Perdoneu que vaig una mica perduda pel fòrum encara i ara veig que una cosa que he obert a Bodes 2012 l'hauria d'haver obert aquí. Us copio el missatge:

Hola!

Obro aquest post (que no sé si repeteixo), perquè la Lilul m'ha fet pensar en el vestit (o el que sigui) del dia del casament! A mi els vestits de núvia m'agraden per a les altres noies, però no fan per mi. Per tant, tinc claríssim que no en vull portar. Ni tan sols sé si vull que el que porti sigui blanc, que jo sóc molt blanqueta de pell i què voleu que us digui... no és el color que m'afavoreix més.

Així doncs, les que no porteu el típic vestit de núvia, com aneu? El meu xicot té idees molt extravagants sobre el tema i no sé si estic preparada, sobretot tenint en compte que no m'agrada gens ser el centre d'atenció! Ara, alguna que ha dit m'ha fet saltar les llàgrimes de riure! Com dir a tothom que vagi súper mudat i presentar-nos en xandal... En fi. Perquè veieu que la preparació d'un casament pot ser molt surrealista! I això encara ens permet avançar menys en el tema! Hahahaha!
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 19, 2012 8:32 pm

Me parece muy bien wapi, si a ti te gusta ir informal, no lo dudes, porque no piensas en algun vestido con el que hayas ido a una boda y si te gusta ese estilo pues ya está...sino, siempre estas a tiempo de comprar algun vestido mas tipo bodorrio
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 2:24 pm

Mira, no és mala idea, però ara pensant-hi potser sí que em fa gràcia que sigui estrenat aquell dia. Que després me'l pugui posar estaria molt bé, perquè també ha de ser xulo anar vestida de "núvia" en el dia a dia ( :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: )!
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 20, 2012 2:34 pm

Can ha escrit:Mira, no és mala idea, però ara pensant-hi potser sí que em fa gràcia que sigui estrenat aquell dia. Que després me'l pugui posar estaria molt bé, perquè també ha de ser xulo anar vestida de "núvia" en el dia a dia ( :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: )!


no se quin estil es el que t'agrada però se de núvies que s'han mirat l'estil de la charo ruiz, tenen una botiga a badalona....
es rollo encaje i tal... mirat la web.... son trajes potser mes informals.....
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 20, 2012 3:12 pm

En el pronovias del corte ingles hay vestidos de fiesta muy bien rebajados...o mirate los del corye ingles, yo encontre uno verde para una boda por 80 euros y es muy bonito...
O algún vestido de gasa del maximo dutti de la nueva colección, son super monos, sencillos y lo puedes aprovechar...
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:36 pm

Els de la Charo Ruiz no són gaire del meu estil, però al Massimo Dutti ja hi passaré, perquè al web no he vist gaire cosa, però allà algun cop hi he trobat coses d'arreglar del meu estil. De totes maneres, ni tan sols sabem data, encara! Ens han de dir com està la disponibilitat, per tant, potser és una mica massa d'hora per triar vestuari, però per agafar idees em sembla que aniré fent cops d'ull, a veure si trobo un xollo!

Moltes gràcies per les idees!
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 6:02 pm

Per vestits diferents jo recomanaria Josep Maria Peiró. Té coses molt maques (tot i que no sé com van de preu).
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 6:25 pm

Jo no em vull gastar gaires diners, la veritat. Si el trobo en una botiga normal, perfecte. I si al final m'atreveixo i me'l faig jo, doncs el que costi la tela (que en molts casos no és pas barata, però bueno). I segur que un vestit de dissenyador costen més del que tinc pensat. :--( A més, no acaben de fer per mi. Són massa de mudar.
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: maribcn » ds. maig 26, 2012 5:37 pm

Si ens dones alguna pista més del teu estil potser t'ajuderem millor. L'has trobat ja? Seria maco veure-ho.
maribcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Can » dg. maig 27, 2012 7:53 am

Gràcies! Més o menys tinc la idea i me'l faré fer, al final. Com que és una cosa senzilleta he trobat una modista que s'ajusta força! :-)ok:
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: maribcn » dl. maig 28, 2012 12:04 am

M'alegro molt, a veure si ens l'ensenyes quan el tinguis
maribcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

Re: Vestit informal

EntradaAutor: Estercita » dj. set. 20, 2012 6:39 am

Ayer fui a recoger el traje de mi suegra y la chica de la tienda me dijo que cerrará en diciembre y que pone todo a mitad de precio, los trajes que tiene son de Sonia Peña, yo me cogí uno para una boda que tengo en mayo,valía 400 y me quedó por 200, super bonito. También tiene algún vestido de novia muy sencillos, por si queréis para el juzgado. Se llama AZABACHE MODA, está en Sant Boi. La chica que lleva la tienda es un encanto.
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm


Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants