PATRONS VESTITS

Vestits de nuvi i núvia.

PATRONS VESTITS

EntradaAutor: noejoan » dj. set. 09, 2010 6:41 am

Hola, estic buscant patrons de vestits de núvia. Tinc la tela i la idea,però no sé per on començar...! Algú em pot dir on puc trobar patrons per fer un vestit de núvia (dels SENZILLETS)? Moltíssimes gràcies.
noejoan
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 09, 2010 6:30 am

Re: PATRONS VESTITS

EntradaAutor: Petita83 » dj. set. 09, 2010 11:23 am

noejoan ha escrit:Hola, estic buscant patrons de vestits de núvia. Tinc la tela i la idea,però no sé per on començar...! Algú em pot dir on puc trobar patrons per fer un vestit de núvia (dels SENZILLETS)? Moltíssimes gràcies.


Jo et recomanaria que anessis a mirar a la casa on has comprat les teles, o bé podries preguntar per Barna a Gratacós, Fusté i Gili, Ribes i Casals...que segurament sabran de publicacions, revistes, llocs, etc on en puguis trobar. De totes formes, al FNAC venen revistes molt especialitzades, sinó en quioscos solen tenir revistes de patrons, ells també sabran quines publicacions de les que els arriben et podrien interessar.

:-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PATRONS VESTITS

EntradaAutor: esteruchy » dj. set. 09, 2010 3:41 pm

La meva mare té un munt de revistes de patrons (era modista) del estil patrones, burda, ... sempre treuen l'especial novias. La seva ilusió era fer-me el vestit de casament , em va fer el de bateig, comunió i no volia deixar-me sense fer-me el de nuvia (ella es va fer el seu!) pero ara mateix no es veu capaç de deixarmel perfecte i tampoc vull que passi uns mals dies per fer-me un vestit(té problemes de vista i un dit en resort que fa que no pugui cosir) i ella quan volia algo en concret anava al quiosc i ho demanava i li portaven. I segurissim que hi ha l'especial novias d'aquestes revistes... això si no sé quan surten.
La meva veina li va fer a la seva filla treien el patró d'una d'aquestes revistes.... i després van anar a alguna botiga de nuvies per agafar idees d'alguns detallets que volien canviar.

Espero que serveixi d'ajuda.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm


Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron