CYMBELINE

Vestits de nuvi i núvia.

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dj. des. 09, 2010 3:44 pm

Metis ha escrit:just a la fusta!!
He pensat en els segons....t'agraden?

::love:: ::love:: ::love:: I tant! són fantàstics! ::love:: ::love:: ::love:: si el color és del mateix to que el tul del nostre vestit poden quedar molt bé. :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dg. des. 12, 2010 11:36 am

Hola tresor..

Doncs no, no són del mateix color, aquí està el meu dubte, si no ja els haguès comprat...
Resulta que la "blonda" és una mica més fosca que el nostre color de vestit, la pell si que és clareta, però clar hi ha molta més blonda que pell. La llaçada tambés és una mica més fosca...

A mi m'encanten i són comodíssims, no tenen massa alçada i es just el que jo necessito.

A la botiga (el tocador de la novia-130€) em van dir que si la sabata es mes fosca, no passa res de res, que queda igual de maco. Em van explicar que el que queda molt lleig és que la sabata sigui mes clareta..

Ho vaig preguntar a la botiga on em compro el vestit i em van dir el mateix, que no em preocupés si era més fosc perque quedaria molt maaco... Em van dir que era molt dificil trobar unes sabates exactament del mateix color i que sempre s'ha d'anar cap a mes fosc, no a mes clar...

Així que no ser que fer...el nostre vestit quedaria genial amb un botins, es el "toque" final perque sigui innovador i diferent però tinc por de que quedin un pegote....

tu no els has tingut a la mà, no?
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dg. des. 12, 2010 2:05 pm

Vajaaaaaaaaaaaaaaaa... així que la blonda no és del mateix to... jo els havia vist exposats al stand de El tocador en una fira de nuvis però llavors no tenia encara la mostra del nostre tul per comparar. Suposo que serà difícil trobar les sabates del mateix color... i que haurem de confiar en l'opinió dels que saben, si a la botiga t'han dit que ha de quedar bé... però entenc que tinguis dubtes...a mi em passarà el mateix...

Les mitges també les compraràs al Tocador?
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Hansen » dt. des. 14, 2010 12:25 am

Nenes, estareu maquíssimes!!!! Vull fotos de tot, eh??? :-)
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dt. des. 14, 2010 4:46 pm

Hansen ha escrit:Nenes, estareu maquíssimes!!!! Vull fotos de tot, eh??? :-)


ja queda menys per poder-te ensenyar fotos de com lluïm els nostres vestits en les nostres bodes Hansen :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: judithdani » dv. gen. 28, 2011 9:21 pm

Hola noies cymbelianes!!!!
jo també he trobat el vestit dels meus somnis a CYMBELINE! habia anat a Pronovias, a Berta Novias (Novias d'art, San Patrik...), Casajuana i Groccetta, habia fet una ruta cada cap de setmana amb la familia i les amigues... ja estava aburrida de veure vestits i vestits i no estar convençuda, pero quan vaig probarme a cymbeline l' EURYCIDE vaig dir: ja el tinc, més igual el que em costi!
Estic contentisima i feliç, crec que es molt important anar amb el vestit que realment t'identifiquis i et trobis agust!
Jo em caso el 6 d'agost, también em van comentar que he d'anar 1 mes y mig abans, pero anire d'aqui un parell de mesos amb la excusa de veure com em queden les sabates, o per veure com convina amb el vel, tocat...jajaja pero no tardaré en ornar-me'l a posar! m'encanta!
Petons a totes i molta sort! segur tot anirá genial!
judithdani
 
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 8:25 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dv. gen. 28, 2011 9:35 pm

eii és molt xulo aquest model!!! quina sort si pots anar a provar-te'l quan vulguis... jo fins que no falti un mes o mes i mig res de res perquè el meu és un model de la col·lecció 2010 i ja no el tenen, la recompensa de l'espera és que quan me'l torni a provar ja serà el MEU!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 29, 2011 12:41 am

judithdani ha escrit:Hola noies cymbelianes!!!!
jo també he trobat el vestit dels meus somnis a CYMBELINE! habia anat a Pronovias, a Berta Novias (Novias d'art, San Patrik...), Casajuana i Groccetta, habia fet una ruta cada cap de setmana amb la familia i les amigues... ja estava aburrida de veure vestits i vestits i no estar convençuda, pero quan vaig probarme a cymbeline l' EURYCIDE vaig dir: ja el tinc, més igual el que em costi!
Estic contentisima i feliç, crec que es molt important anar amb el vestit que realment t'identifiquis i et trobis agust!
Jo em caso el 6 d'agost, también em van comentar que he d'anar 1 mes y mig abans, pero anire d'aqui un parell de mesos amb la excusa de veure com em queden les sabates, o per veure com convina amb el vel, tocat...jajaja pero no tardaré en ornar-me'l a posar! m'encanta!
Petons a totes i molta sort! segur tot anirá genial!



Benvinguda!!! de moment tu i jo compartim el mes del casament i la marca del vestit. El teu model és fantàstic, les cintes a l'esquena queden superbé! Felicitats pel teu casament!!!! Seguim en contacte!!!!

:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: judithdani » dc. feb. 02, 2011 11:53 am

Hola a totes!!
ey, Tresor... quin es el teu model?
fins aviat!
judithdani
 
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 8:25 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dc. feb. 02, 2011 3:04 pm

judithdani ha escrit:Hola a totes!!
ey, Tresor... quin es el teu model?
fins aviat!


El meu vestit és el model ESPERAImatge

Ja tinc ganes que arribi la primera prova!!! però em cal esperar fins al juliol!!! snif! snif! suposo que tu cap al mes de juny, veritat?
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: judithdani » dg. feb. 06, 2011 9:16 pm

Hola Tresor! m'encanta... vaig estar dubtant entre el teu i el meu! quina casualitat!
la veritat es que es preciós!
si, suposo que la prova sera a mitjants de juny... espero poder anar abans amb alguna excusa...jajaja
petons!
judithdani
 
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 8:25 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: EDYO » dl. ago. 22, 2011 1:52 pm

Hola a todas!!!!!!
Bueno primero de todo felicitaros por vuestras bodas....espero que os vaya todo fantastico y que esteis todas explendidas!!!!!!
Pues yo por momento no tengo vestido cymbeline xo........si que me e probado uno y me enamoré pero por lo que ví me enamore de uno de los mas caritos de la tienda!!!!!
A sido el primer vestido que me e probado y aunque voy a ir a dar una vuelta mas por alguna tienda se que voy a terminar con ese.......xq ese es el mio!!!!! jejejejeje
La verdad es que cada uno de los vestidos cymbeline tienen un encanto diferente y especial.... asi que...valen la pena!!!!!!!!!!!
A... por cierto no me caso hasta el 2012 jejejejejejjejejeje
Imatge
EDYO
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: buenri » dl. ago. 29, 2011 7:13 am

Hola!
Ya esta la colección 2012 a la web de cymbeline!
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:20 am

Hola yo también me caso en 2012 y tengo una duda existencial!!
Fui a Cymbeline y me probé un vestido que me tiene enamorada pero claro el precio son 1600€ y no quería gastarme tanto.
La cuestión es que he encontrado una web que me hace una imitación por 500€ pero todo es a través de internet y tengo que tomarme yo las medidas. La verdad es que me da mucho respeto y no me decido si cogerlo por internet o gastarme un pastón.
Consejos plis!!!
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 13, 2012 11:07 am

ikia ha escrit:Hola yo también me caso en 2012 y tengo una duda existencial!!
Fui a Cymbeline y me probé un vestido que me tiene enamorada pero claro el precio son 1600€ y no quería gastarme tanto.
La cuestión es que he encontrado una web que me hace una imitación por 500€ pero todo es a través de internet y tengo que tomarme yo las medidas. La verdad es que me da mucho respeto y no me decido si cogerlo por internet o gastarme un pastón.
Consejos plis!!!


yo si fuera tu buscaria, aunque le tengas que pagar, una modista para que almenos te coja las medidas a la perfección si al final te decidieras a cogerlo por internet.....
pero yo lo veo muy arriesgado...... y si un mes antes de la boda te adelgazas mucho por los nervios o por lo que sea.... piensatelo bien!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 14, 2012 2:02 pm

ikia, yo también me lo pensaría bien... 500 € no es poco dinero como para que te salga rana.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: EDYO » dt. gen. 24, 2012 3:56 pm

Buenoooo al final siiiiiiiiiiiiiiiii decididooooooooo me e quedado con un cymbeline la verdad es que me a costado un pelin caro pero no me importa es mi vestido y estoy muy contenta el modelo es el egerie de la coleccion de prives tengo unas ganas de volver a ponermelo.............y jolin no se que dia me pueden llamar!!!
Imatge
EDYO
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 24, 2012 7:18 pm

EDYO es precioso el vestido que te has quedado! menudo escotazo en la espalda!! >.-<: >.-<: yo me casé en mayo y la primera prueba la tuve para el 19 de marzo, así que paciencia!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 24, 2012 7:38 pm

EDYO ha escrit:Buenoooo al final siiiiiiiiiiiiiiiii decididooooooooo me e quedado con un cymbeline la verdad es que me a costado un pelin caro pero no me importa es mi vestido y estoy muy contenta el modelo es el egerie de la coleccion de prives tengo unas ganas de volver a ponermelo.............y jolin no se que dia me pueden llamar!!!


És que quan trobes el teu vestit... HA DE SER AQUELL! Felicitats per haver-lo trobat, guapa. I pensa una cosa, que només ens casem una vegada a la vida!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sibil·la » dc. gen. 25, 2012 2:52 pm

noies, m'ajudeu a trobar la web on pugui veure aquests vestits?

el ESPERA i el EGERIE

he anat al web i tots els vestits de les col·leccions comencen per "F"
:-/ :-(
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron