CYMBELINE

Vestits de nuvi i núvia.

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 3:34 pm

Sibil·la ha escrit:noies, m'ajudeu a trobar la web on pugui veure aquests vestits?

el ESPERA i el EGERIE

he anat al web i tots els vestits de les col·leccions comencen per "F"
:-/ :-(


Si poses al google "Cymbeline Espera" o "Cymbeline Egerie" i vas a IMATGES te'n sortiran a milers!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 25, 2012 3:47 pm

Sibil·la ha escrit:noies, m'ajudeu a trobar la web on pugui veure aquests vestits?

el ESPERA i el EGERIE

he anat al web i tots els vestits de les col·leccions comencen per "F"
:-/ :-(


En aquest web encara mantenen els vestits de la col·lecció del 2011:

http://www.cymbelineusa.com/index.htm
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 25, 2012 3:49 pm

EDYO ha escrit:Buenoooo al final siiiiiiiiiiiiiiiii decididooooooooo me e quedado con un cymbeline la verdad es que me a costado un pelin caro pero no me importa es mi vestido y estoy muy contenta el modelo es el egerie de la coleccion de prives tengo unas ganas de volver a ponermelo.............y jolin no se que dia me pueden llamar!!!


Felicitats per la tria!!! >.-<: >.-<: >.-<: és un vestit fantàstic!!!! deixaràs tothom vem parat!!! :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dc. gen. 25, 2012 7:21 pm

en aquesta web surten quasi tots els vestits de la majoria de marques i de moltes temporades! el meu per exemple és del 2010 i encara surt :-)ok:

http://www.hispabodas.com
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Eva1980 » dl. gen. 30, 2012 8:56 pm

Jo vaig anar fa una setmana a Cymbeline, i em van encantar!!!!! Encara dubto de quin agafar, però m'encanta la idea de poder transformar els vestits!!! Estic encantada, així que segurament em quedi un dels que vaig veure allà, és que senten tan bé...
Avatar de l’usuari
Eva1980
 
Entrades: 10
Membre des de: dv. ago. 05, 2011 7:30 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 9:53 pm

Eva1980 ha escrit:Jo vaig anar fa una setmana a Cymbeline, i em van encantar!!!!! Encara dubto de quin agafar, però m'encanta la idea de poder transformar els vestits!!! Estic encantada, així que segurament em quedi un dels que vaig veure allà, és que senten tan bé...


Sí, son molt macos els vestits de Cymbeline!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. març 08, 2012 4:24 pm

Hola a todas!

Me casé el año pasado y mi vestido era de Cymbeline. El trato siempre fue excelente durante las pruebas, pero quedé algo decepcionada con el resultado final. Como le ocurre a muchas novias, adelgacé bastante durante los últimos 15 días, así que en la última prueba (1 semana antes de la boda) decidieron los últimos retoques y como me quedaba bastante holgado del pecho, pusieron los alfieres para ajustar y retocarlo así. El día antes de la boda lo recogí (ese día ya no te lo puedes probar), así que hasta que me lo puse el día D no ví que con ese último arreglo el escote quedaba extraño, mi vestido era asimétrico y no se veía ese efecto, sino que parecía estar "mal hecho".
Aún así, me lo planté y decidí disfrutar de mi día, porque recomiendo a todas las novias (no sólo las que compren en Cymbeline), que revisen bien el vestido antes de llevárselo a casa y que si es posible, pidáis una última prueba para aseguraros que todo está como debe ser.

Besos!!
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dj. març 08, 2012 5:55 pm

A una coneguda nostra li va passar una cosa semblant amb un vestit de Rosa Clarà! Va anar per posar-se'l el dia del casament i la cremallera estava descosida!!!! Us ho podeu imaginar? Ho van solucionar com van poder, però t'has de quedar ben fotut en aquell moment.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: marina14 » dj. març 15, 2012 9:55 pm

Alguna sap si puc trobar el vestit de pronovias bahia en algun lloc mes barat?? es que em demanen 1400 i per mi es molt!!Gracies.
[color=#0000FF]Marina
Avatar de l’usuari
marina14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dv. març 16, 2012 7:19 pm

marina14 ha escrit:Alguna sap si puc trobar el vestit de pronovias bahia en algun lloc mes barat?? es que em demanen 1400 i per mi es molt!!Gracies.


Pel que tinc entès Pronovias com a tal només es ven a les botigues Pronovias. La marca ha creat San Patrick perquè altres botigues puguin vendre els seus vestits. Tot i que tenen un aire en alguns models, són marques diferents. Rosa Clarà ha fet el mateix amb Aire.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: marina14 » dv. març 16, 2012 10:29 pm

I quins preus tenen Rosa Clara??
[color=#0000FF]Marina
Avatar de l’usuari
marina14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 17, 2012 8:54 am

marina14 ha escrit:I quins preus tenen Rosa Clara??


Hi ha de tot, tenen diferents línies. Jo em vaig mirar dos vestits de dues línies diferents: un pujava uns 1000 €, l'altre, més de 3000 €.

No et deixis influir pels preus que jo et dono: hi has d'anar, mirar i preguntar. I que et diguin els preus dels que a tu t'agraden. Com a tot arreu, hi ha molta varietat de preus depenent del tipus de vestit.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cristina_raul » dc. març 28, 2012 9:52 am

cuando teneis la prueba??? yo me caso el 21 de julio y me han dicho que hasta junio nada!!! :(
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: ikia » dc. març 28, 2012 10:03 am

cristina_raul ha escrit:cuando teneis la prueba??? yo me caso el 21 de julio y me han dicho que hasta junio nada!!! :(


Madre mía que desesperación tan tarde! Yo lo he pedido por internet y en principio el mes que viene lo tengo en casa, ya os explicaré que tal la experiencia. Espero que salga bien o me voy corriendo como una loca jejeje
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dc. març 28, 2012 3:12 pm

cristina_raul ha escrit:cuando teneis la prueba??? yo me caso el 21 de julio y me han dicho que hasta junio nada!!! :(


a mi también me dijeron eso en su día... y al final, la primera prueba la hice el 19 de marzo y me casé el 14 de mayo :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 28, 2012 5:48 pm

cadui ha escrit:
cristina_raul ha escrit:cuando teneis la prueba??? yo me caso el 21 de julio y me han dicho que hasta junio nada!!! :(


a mi también me dijeron eso en su día... y al final, la primera prueba la hice el 19 de marzo y me casé el 14 de mayo :-)ok:


A la majoria de llocs és així! Jo em caso el 2 de juny i tinc la primera prova el 30 de març: 2 mesos abans! És el que se sol fer... perquè s'adapti millor al pes que tindràs en aquell moment. Amb dos mesos és més difícil que t'engreixis o t'aprimis molts quilos.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dc. març 28, 2012 7:53 pm

Olguiky ha escrit:
A la majoria de llocs és així! Jo em caso el 2 de juny i tinc la primera prova el 30 de març: 2 mesos abans! És el que se sol fer... perquè s'adapti millor al pes que tindràs en aquell moment. Amb dos mesos és més difícil que t'engreixis o t'aprimis molts quilos.


bueno bueno això de què és difícil que t'engreixis o aprimis molts quilos... jo vaig fer l'última prova a 15 dies del meu casament i el dia de la boda el vestit em ballava! vaig perdre quasi 4kg l'última setmana dels preparatius i això que no em trobava nerviosa i vaig menjar "merdes" a tots els àpats jaja! ja em contaràs quan passi el teu casament jijiji! *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dj. març 29, 2012 3:16 pm

cadui ha escrit:
Olguiky ha escrit:
A la majoria de llocs és així! Jo em caso el 2 de juny i tinc la primera prova el 30 de març: 2 mesos abans! És el que se sol fer... perquè s'adapti millor al pes que tindràs en aquell moment. Amb dos mesos és més difícil que t'engreixis o t'aprimis molts quilos.


bueno bueno això de què és difícil que t'engreixis o aprimis molts quilos... jo vaig fer l'última prova a 15 dies del meu casament i el dia de la boda el vestit em ballava! vaig perdre quasi 4kg l'última setmana dels preparatius i això que no em trobava nerviosa i vaig menjar "merdes" a tots els àpats jaja! ja em contaràs quan passi el teu casament jijiji! *.O.-O* *.O.-O*


Jo segur que perdre no! Sóc tan gafe que jo els guanyaré :t:t:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 29, 2012 5:02 pm

Olguiky ha escrit:
cadui ha escrit:
Olguiky ha escrit:
A la majoria de llocs és així! Jo em caso el 2 de juny i tinc la primera prova el 30 de març: 2 mesos abans! És el que se sol fer... perquè s'adapti millor al pes que tindràs en aquell moment. Amb dos mesos és més difícil que t'engreixis o t'aprimis molts quilos.


bueno bueno això de què és difícil que t'engreixis o aprimis molts quilos... jo vaig fer l'última prova a 15 dies del meu casament i el dia de la boda el vestit em ballava! vaig perdre quasi 4kg l'última setmana dels preparatius i això que no em trobava nerviosa i vaig menjar "merdes" a tots els àpats jaja! ja em contaràs quan passi el teu casament jijiji! *.O.-O* *.O.-O*


Jo segur que perdre no! Sóc tan gafe que jo els guanyaré :t:t:


A mi em passa , moments d'estrés-nervis, etc = quilos que guanyo :-S
Avatar de l’usuari
alegria27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dj. març 29, 2012 6:13 pm

Noies jo tmbé soc de guanyar i vaig perdre de lo lindo... I en general és el què li passa a totes les núvies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant