CYMBELINE

Vestits de nuvi i núvia.

CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 04, 2010 3:53 pm

hola chicas,
he visto que sólo hay un par de post de novias Cymbeline pero que estan muuuy parados (sin entradas desde 2008...), mañana voy a reservar mi vestido a ésta marca y quería saber opiniones de las chicas Cymbeline, así como tener un lugar donde comentar aquellas que apostamos por sus vestidos!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sermar1610 » dg. jul. 04, 2010 5:57 pm

Hola Cadui!!! aqui tienes otra chica cymbeline, la verdad es que creo que no somos muchas...

Yo tengo mi vestido desde enero y me caso en octubre (3 mesecitos!), me lo compré en la tienda de diagonal. Pero hasta septiembre creo k no tendré la primera prueba, de todas maneras ya me lo he probado 3 veces (el de prueba no el mio claro) aprovechando k si ahora no me decido, k si a ver como keda la ropa interior, ... jeje.

El mio es el Daylice (el desmontable) y la verdad sk me encanta!!! Tengo fotos en mi cuenta atrás (ves al indice de la pagina 1 k te será más facil encontrarlas).

Cual es el tuyo? donde te lo vas a comprar? Seguro k no te arrepientes, son vestidos preciosos y muy actuales, yo los encuentro modernos pero a la vez elegantes, geniales!

A ver si aparecen mas cymbelineras!!!
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 04, 2010 10:01 pm

hola guapa!! gracias por pasarte por el post y darme tu opinión!! el primer día de ruta vestidil fue en Cymbeline de Diagonal también, iba a probarme de todo un poco porque tenía hora la semana siguiente para probarme unos de Aire que me tenían enamorada y la intención, ya te digo que era probarme de todo, para que si me quedaba con uno de Aire que no se dijera que me quedaba con el primero que me probaba... pero resultó que el primero que me puse en Cymbeline ME ENAMORÓ DE VERDAD!!!
En un primer momento pensé que era el "impacto" de verme vestida de novia por primera vez... seguí probando y desde el momento en que salí de la tienda no dejé de pensar en aquel primer vestido. Llamé a mi madre y le dije: "ay mamá que creo que ya me ha salido un pretendiente!!".

A la semana siguiente fui a Aire con mi madre y mis hermanas y ninguno, pero es que ninguno me gustó! a todos les veía pegas, así que volví a Cymbeline (esta vez la tienda de Lleida) y me volví a probar EL vestido. Cuando salí del probador, mis 3 chicas pusieron los pulgares arriba :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Tenía intención de seguir con la ruta vestidil pero viendo que a los 20 restantes que me he probado a todos les he visto pegas y que cada vez que veo EL vestido siento que es MI VESTIDO, voy mañana a encargarlo a la tienda de Diagonal!!!

Es el modelo Diana ::love:: ::love:: ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Hansen » ds. jul. 24, 2010 12:36 pm

Yo me casé el año pasado con un vestido Cymbeline! El trato en la tienda de Diagonal impecable, y qué decir del vestido... causó furor!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » ds. jul. 24, 2010 6:14 pm

vi tu vestidazo negro Cymbeline Hansen!! y la chica de Diagonal me habló de una novia que se casó de negro el año pasado, supongo que serías tú jeje! :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: L&R2011 » ds. set. 04, 2010 2:36 pm

Hola chicas!!!

Yo tambien estoy enamorada de los bestidos de Cymbeline...todavia no me he probado ninguno, hoy mismo he ido a buscar el catalogo y me han dicho que em empiece el mes que viene que ya les habran llegado los de la nueva colección. Una pregunta, son muy caros los de esta firma??

Gracias!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
L&R2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Hansen » ds. set. 04, 2010 2:56 pm

De precios creo que están más o menos como los de Pronovias. Hay alguno baratito y otros más caros. Yo me tuve que enamorar de uno de los caros... :--(
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dg. set. 05, 2010 9:09 pm

a mi el vestido + un bolero me ha costado 1890€ de la colección 2010. De los que me prové vi que los precios iban de los 1400 a los 1700€.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 10:19 pm

Hansen ha escrit:De precios creo que están más o menos como los de Pronovias. Hay alguno baratito y otros más caros. Yo me tuve que enamorar de uno de los caros... :--(


¡pero valió la pena! ¡estabas espectaculaaaaaaaaaar!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Hansen » dg. set. 05, 2010 10:31 pm

Gracias Buniqueta! Jejeje, no me arrepiento de habérmelos gastado, fueron 2310€, pero si me volviera a casar, me lo volvería a poner :-))
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 06, 2010 3:50 pm

Hola chicas!

Yo me case con un Rosa Clara el año pasado pq lo vi en el catalogo y no me lo pude sacar de la cabeza, pero de Cymbeline también me probe unos que me gustaron mucho, yo soy de Lleida y la chica de la tienda de aqui le pongo mas de un 10 es encantadora, yo fui sin hora y casi hora de plegar solo para mirar y que me diera el catalogo y me probe y todo.

Así que lo recomiendo total.
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Bie » dl. set. 06, 2010 10:40 pm

cadui m'encanta el teu! és una passada de bonic!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dt. set. 07, 2010 9:49 am

gràcies Bie!!! jo em vaig enamorar d'ell des del primer instant!! a més em vaig comprar una flor de plomes molt original per col·locar-la al "pic" que fa la faldilla, ja tinc ganes de tornar-me'l a provar!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: bixu » dj. set. 09, 2010 6:59 pm

cadui ha escrit:gràcies Bie!!! jo em vaig enamorar d'ell des del primer instant!! a més em vaig comprar una flor de plomes molt original per col·locar-la al "pic" que fa la faldilla, ja tinc ganes de tornar-me'l a provar!!!! :-)ok:


Ostres a mi també m'agrada molt, el trobo súper bonic i original!!! bona elecció!
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. set. 10, 2010 7:17 pm

Hola noies Cymbeline!!!
Feia temps que no escribia pero el ultim mes i mig pre-casament esta sent de bojos...

Dir-vos que el dia 22 tinc la meva primera prova del vestit (si si, a 24 dies del casament) i si sou de les impacients que us estreseu per aquest tema heu de cultivar la paciència ja que a cymbeline la cosa va aixi, no us agobieu. Amb això no vull dir que estigui descontenta eh? només que m'he estresat perqué ho veia molt a prop i no hem trucaven, vaig trucar jo el 1 de septembre (quan tornaven de vacances) per fer coincidir la prova de pentinat amb la del vestit i aquell dia ja estava ple!!! Aixi k no m'ho podré emprovar tot junt de cap manera (això si em mosqueja un pel però) i fins ahir no em van trucar per concretar una data per la prova. Ar ja está!

De totes maneres em va dir la Fani (la noia d'allà) que si a la segona prova ja estava tot bé no en faria més perqué quant menys toquetejem el vestit millor, i més sent blanc. I per altra banda li vaig demanar tul del vestit per el ram i el tocat i cap problema, tot el que em calgui.

Bueno noies ja us explicaré com ha anat, el 17 prova de pentinat i maquillatge amb l'Eva Sanz i el 22 el meu vestit per fi!!!

Me n'alegro que hi hagi més cymbelineres que aquest any hem estat ben poquetes!!!

Ah el meu daylice uns 1600 (tinc mala memòria) pero el meu te el can can inclòs (es que va inclós amb el vestit). El que no em van dir es que em regalesin res (ni lliga, ni coixi ni res) peor intentaré demanar al menys la lliga no?
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dv. set. 10, 2010 7:32 pm

hola guapa!!!
Això ja ho tens aquí eeeeh??!! deus anar de bòlid! Ja ens contaràs què tal la primera prova!!! quina emoció posar-te el TEU vestit per fi no??? ::love::
a mi tampoc em fa gràcia que la primera prova me la facin a l'abril com em van dir casant-me al maig. Jo em faré pesada perquè em facin la primera abans *.O.-O*
Per cert, he vist que totes porteu un troç del baix del vestit al florista que us fa el ram... exactament per a què és?? encara no he parlat amb cap florista i no en tinc ni idea de per a què pot necessitar-ho :-/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 10, 2010 8:26 pm

cadui ha escrit:hola guapa!!!
Això ja ho tens aquí eeeeh??!! deus anar de bòlid! Ja ens contaràs què tal la primera prova!!! quina emoció posar-te el TEU vestit per fi no??? ::love::
a mi tampoc em fa gràcia que la primera prova me la facin a l'abril com em van dir casant-me al maig. Jo em faré pesada perquè em facin la primera abans *.O.-O*
Per cert, he vist que totes porteu un troç del baix del vestit al florista que us fa el ram... exactament per a què és?? encara no he parlat amb cap florista i no en tinc ni idea de per a què pot necessitar-ho :-/


Hola guapa... el tros dels baixos del vestit per al ram és per forrar el lloc per on l'agafa la núvia. Així et queda molt més ben acabadet... conjuntat amb el vestit i per a les fotos amb el ram sol quedaria millor.

També et podries fer fer alguna cosa per al cabell, n'hi ha (bé, temps enrere estava més de moda que ara) que es forren les sabates amb la tela. Jo havia pensat que potser li demano a ma mare que em faci una bosseta (com aquella que portàvem quan la comunió, sabeu què vull dir?) per poder posar-m'hi les cosetes més necessàries (mocadors, la insulina, sucrets i/o caramelets..)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dv. set. 10, 2010 8:34 pm

merci buniketa!! estàs en tot!!! jiji! en el teu cas crec que és bo que portis les teves cosetes a sobre per si amb les emocions ho necessites en plan ràpid, jo no crec que porti res... m'aprofitaré aquell dia i deixaré que m'ho portin els papis jejeje!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. set. 10, 2010 8:50 pm

Això cadui, tu fes-te pesada, pero jo per molt que insistís agost es un mes mort i no hi ha ningú per poder avançar coses.

si si, això ja está aqui i més ràpid del que em pensava, no et relaxis perqué ni t'adonarás i ja ho tindrás tot a sobre i després a correr!!! si veiesis la meva agenda fliparies de lo plens que tinc els dies, no se com m-ho faré...

Com molt bé t'ha dit la buniketa sol ser per posar al tall del ram o bé per fer una base, com en el meu cas. A mi m'ho fa la bloomie i com la meva faldilla es tul i més tul em va aconsellar fer la base amb el mateix tul perqué aixi quedaria molt millor tot en conjunt.
Pel cabell es perque segurament duré un tocat i em va dir que portés la mateixa roba per si el feien elles mateixes (en lloc de comprar-lo fet).

Lo de la "limosnera" molt bona idea cadui, jo però suposo que prepararé una especie de neceser per dur al cotxe amb 4 coses de rescat i prou, crec que al final no faré servir gaires.
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dv. set. 10, 2010 9:17 pm

ok gràcies per resoldre'm el dubte noies!! jo em faré pesada perquè no em vull estressar amb aquest tema. De moment porto moltes coses avançades i tot el que pugui anar fent ja, ho faré per després no haver de córrer massa jejeje!
Com que el banquet és al mateix hotel on dormirem, no necessitaré portar massa coses a sobre perquè sempre puc pujar a l'habitació :-)ok: així que aprofitaré jeje!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron