GRUPO ROSA CLARÀ 2011

Vestits de nuvi i núvia.

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » dv. jul. 30, 2010 2:19 am

Es q es terrible, la model de la col·lecció oficial de RC hi ha fotografies que de debó m'han fer agafar esgarrifançes... Sé que no serveix de res, però he enviat un mail al web d'Atenció al Client que surt a la pàgina web amb una queixa per això. Em sembla horrible que es promocioni una marca tant important promocionant amb una model amb un clarísim desequilibri alimentari... Buf, es un tema que m'afecta moltíssim, de debó que es horrible...
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 30, 2010 2:34 am

cris85 ha escrit:Es q es terrible, la model de la col·lecció oficial de RC hi ha fotografies que de debó m'han fer agafar esgarrifançes... Sé que no serveix de res, però he enviat un mail al web d'Atenció al Client que surt a la pàgina web amb una queixa per això. Em sembla horrible que es promocioni una marca tant important promocionant amb una model amb un clarísim desequilibri alimentari... Buf, es un tema que m'afecta moltíssim, de debó que es horrible...


Clama al cel...si contra més la miro més li vec cap de bombeta...però si a penes té cabeeeeeell!!!

A més, deuen haver fotut basa amb això del Photoshop de marres i encara la deuen haver retocat més...perquè clar, com la pobreta està tan grassa...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 30, 2010 10:13 am

Doncs jo no m'hi havia ni fixat amb el tipet de la model i, a més, tant me fa. Per mi, com si fos un maniquí sense cap... Em miro el vestit i punt. Jo ja em faig una idea de quins em quedarien bé i quins no...

La noia, l'única funció de la qual és "aguantar un vestit", està molt prima, però d'aquí a dir que sembla famèlica o que té un desordre alimentari.... ho trobo molt gros. Una cosa no té res a veure amb l'altra!
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 30, 2010 10:19 am

Massianya ha escrit:Doncs jo no m'hi havia ni fixat amb el tipet de la model i, a més, tant me fa. Per mi, com si fos un maniquí sense cap... Em miro el vestit i punt. Jo ja em faig una idea de quins em quedarien bé i quins no...

La noia, l'única funció de la qual és "aguantar un vestit", està molt prima, però d'aquí a dir que sembla famèlica o que té un desordre alimentari.... ho trobo molt gros. Una cosa no té res a veure amb l'altra!


És evident que hom mira els vestits quan entra en un catàleg d'aquests, però no cal dir-ho en veu alta que moltes noies miren también la perxa que duu els vestits, miren un conjunt, algunes per a veure com queda, altres pels motius que siguin, i de les dues models que presenten la primera firma de RC aquest any hi ha una que serà molt model però no té una pinta molt saludable, així de clar. Independentment de les art photoshoperes que puguin haver intervingut. Cabell pobre, poca massa corporal...entenc que pugui haver-hi noies que sense transtorns ni històries tinguin aquest aspecte però no crec que sigui la imatge que millor vagi per a una firma amb tanta projecció.
Sinó, et convido que donis un cop d'ull a la model de Pronovias 2011, prima, model igual però desenganyem-nos, amb molt millor aspecte.
I el que s'hauria de trobar gros és el fet que aquests patrons es segueixin buscant, perquè les dones de veritat no són totes uns pals, i ho sento si semblo radical però parlo amb coneixement de causa sobre el tema de desordres alimentaris, conec l'entorn i els problemes de mooooooltes noies i NO HAURIEN DE SORTIR MODELS AIXÍ
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: kasia25 » dv. jul. 30, 2010 10:31 am

canvien moltissimels vestits vistos a les models que a vosaltres mateixes, i us he de dir que per sorpresa meva canvien a millor!!!! els vestits passen a tenir una gràcia que no tenen en els cossos d'aquestes esmirriades!!! si us agrada el model aneu a la botiga... en els vostres cossos lluiran molt més!!! ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 30, 2010 10:33 am

kasia25 ha escrit:canvien moltissimels vestits vistos a les models que a vosaltres mateixes, i us he de dir que per sorpresa meva canvien a millor!!!! els vestits passen a tenir una gràcia que no tenen en els cossos d'aquestes esmirriades!!! si us agrada el model aneu a la botiga... en els vostres cossos lluiran molt més!!! ;)


ABSOLUTAMENT D'ACORD!!! Per molt que diguin res a veure entre les núvies de debó i les de pose...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 30, 2010 10:54 am

Sí, jo n'hi ha que ni me'ls emprovaria (per la panxeta, perquè tinc molt poc pit, etcètera etcètera...) i en canvi n'hi ha que penso que em poden quedar bé, fins i tot millor que a la model :-)

M'havia mirat unes quantes vegades la pàgina de la Rosa Clarà i no m'hi havia ni fixat... De fet no li havia mirat la cara ni el monyo ni res de res... Ara me l'he tornat a mirar i la veritat és que no la trobo amb gaire cara de salut, no... Sobretot la de l'"oficial" (la que no és TWO, vull dir).

El que sí que veig que es porta molt als catàlegs és fer cara de pomes agres...
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: siu__84 » dv. jul. 30, 2010 6:13 pm

Hola foreras!!!

Estoy igual de indignada que vosotras con el tema de la modelo que luce los vestidos de Rosa Clara.

Acabo de hacer una queja enviando un mail a atencion al cliente igual que Petiteta83!!A ver si recibiendo bastantes quejas hacen algo...aunque no se yo!! Esque es muy fuerte la carita de esa chica ehh...Le vendria bien un buen cocido!!jajajajaj

Pues a mi me pasó que el vestido que me he comprado , por la foto de la modelo q lo lucia nunca me lo habria probado...Pero en cuanto me lo puse ME ENCANTO!!! Asi q ... de las fotos ni caso A NOSOTRAS NOS QUEDAN INFINITAMENTE MEJOR!!JEJE asi q fuera complejos!!

Saludos :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » dv. jul. 30, 2010 11:55 pm

Massianya ha escrit:Doncs jo no m'hi havia ni fixat amb el tipet de la model i, a més, tant me fa. Per mi, com si fos un maniquí sense cap... Em miro el vestit i punt. Jo ja em faig una idea de quins em quedarien bé i quins no...

La noia, l'única funció de la qual és "aguantar un vestit", està molt prima, però d'aquí a dir que sembla famèlica o que té un desordre alimentari.... ho trobo molt gros. Una cosa no té res a veure amb l'altra!


Potser serà defecte meu professional, sóc infermera i he vist situacions molt dures en aquest sentit, reconec que m'esgarrifo perque m'afecta de manera bastant propera, però no tinc cap dubte que aquesta model té un seriós problema nutricional. I evidentment que a les qui busquem vestit tant ens hi fa qui ho llueixi a la fotografía, però trobo horrorosa la imatge fantasmagorica que dóna aquest "manquí" als vestits. No m'agrada cap, i m'hi costa fixar-m'hi nomès en els vestit perquè trobo que no n'hi queda bé cap ni un, nomès veig una malalta i em sap greu que s'exiveixi una cosa així. Però no vull ofendre a ningú, eh? Ja et dic que serà defecte professional!
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 1:34 pm

Sabeu com es diu el segon vestit de la primera pagina, el que esta al maniqui?? I quin preu te?? Gracies
Avatar de l’usuari
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dl. ago. 09, 2010 4:42 pm

fiona84 ha escrit:Sabeu com es diu el segon vestit de la primera pagina, el que esta al maniqui?? I quin preu te?? Gracies


Es diu ECO i va sobre els 2400 euros! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 5:29 pm

Gracies dory!!! M'hauré de mirar unaltre perque no penso gastar-me això en un vestit!!
Avatar de l’usuari
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: snow67 » dl. set. 13, 2010 9:14 pm

Cris85, aboslutament d'acord amb tu,... no tan sols es injust que facin servir noies tant escardalenques, sino que a més a més, et puc ben assegurar (per motius professionals que no venen al cas), que els retocs de photoshop de les fotografies de totes les coleccions de rosa clarà son de jutjat de guardia,... veure l'abans i el després es per a esgarrifar-se,... No entenc com hi ha certs sectors que sembla que encara estiguin al marge de les lleis i del que es humanament raonable,... Estic farta de veure nenes amb cara de gana i amb els ulls que els hi surten de les orbites, arribar a fer castings per a aquest mon,... i no sabeu el molt que costa aconseguir una model d'una talla normal.....
Avatar de l’usuari
snow67
 
Entrades: 8
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 4:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dj. set. 16, 2010 12:00 pm

Dissabte tinc hora per provar-me els vestits!!! ja us explicaré l'experiencia! jejejeje
sobre el tema models, estic amb el que dieu.... la veritat és una pena que es permeti aixo pero no solament RC sino que jo vaig estar a la pasarela gaudi d'un altre diseñador ( que justament fa vestits sense cap tipus d'elitisme ) i les models en directe feien pena, moltissima pena...els vestits els anaven grans i no van poder lluir ttota la collecció perque no tenien models que omplissin les talles...
mentre la moda tingui aquests canons, veurem coses patètiques d'aquest tipus, en fi
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: kasia25 » ds. set. 18, 2010 8:17 am

dory!! ja ens explicaràs què tal!!!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Marvic » dt. nov. 02, 2010 9:04 pm

hola chicas. yo estoy empezando a mirar vestido pero ya estoy entre 2 modelos uno de alma y otro de aire... la verdad es q una cosa es visto en el catalago y otra puestos... pero me encanta y ahora ya stoy indecisa...
Imatge
Avatar de l’usuari
Marvic
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 13, 2010 11:32 pm

snow67 ha escrit:Cris85, aboslutament d'acord amb tu,... no tan sols es injust que facin servir noies tant escardalenques, sino que a més a més, et puc ben assegurar (per motius professionals que no venen al cas), que els retocs de photoshop de les fotografies de totes les coleccions de rosa clarà son de jutjat de guardia,... veure l'abans i el després es per a esgarrifar-se,... No entenc com hi ha certs sectors que sembla que encara estiguin al marge de les lleis i del que es humanament raonable,... Estic farta de veure nenes amb cara de gana i amb els ulls que els hi surten de les orbites, arribar a fer castings per a aquest mon,... i no sabeu el molt que costa aconseguir una model d'una talla normal.....


Sembla mentira que certes persones no tinguin la dignitat de parar a mirar com queden els seus vestits en noies "de debó", potser es deixarien de tonteries amb les models i els photoshops...perquè mil vegades millor que en un sac d'ossos segur que ens queden!!!

Donaria el que fos per a veure les models "abans" de les destrosses del que els fan, tot i que a la de RC, com li treguin gaire desapareixerà...mare meva U.U
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 13, 2010 11:33 pm

dory ha escrit:Dissabte tinc hora per provar-me els vestits!!! ja us explicaré l'experiencia! jejejeje
sobre el tema models, estic amb el que dieu.... la veritat és una pena que es permeti aixo pero no solament RC sino que jo vaig estar a la pasarela gaudi d'un altre diseñador ( que justament fa vestits sense cap tipus d'elitisme ) i les models en directe feien pena, moltissima pena...els vestits els anaven grans i no van poder lluir ttota la collecció perque no tenien models que omplissin les talles...
mentre la moda tingui aquests canons, veurem coses patètiques d'aquest tipus, en fi


Què fooooooooooort!!! O_O Són els mateixos dissenyadors els que contracten les models? :star::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dl. des. 13, 2010 11:58 pm

Petita83 ha escrit:
dory ha escrit:Dissabte tinc hora per provar-me els vestits!!! ja us explicaré l'experiencia! jejejeje
sobre el tema models, estic amb el que dieu.... la veritat és una pena que es permeti aixo pero no solament RC sino que jo vaig estar a la pasarela gaudi d'un altre diseñador ( que justament fa vestits sense cap tipus d'elitisme ) i les models en directe feien pena, moltissima pena...els vestits els anaven grans i no van poder lluir ttota la collecció perque no tenien models que omplissin les talles...
mentre la moda tingui aquests canons, veurem coses patètiques d'aquest tipus, en fi


Què fooooooooooort!!! O_O Són els mateixos dissenyadors els que contracten les models? :star::



Hola petita! doncs pel que vaig entendre, crec que ells poden dur algunes models pero el que és el evento ( en aquest cas pasarela gaudi ) va ser qui va donar x models per a desfilar i es clar, no omplien els vestit ni de coña, i tot va ser sense temps de reaccio... parlo pel que m'han explicat ehhh tampoc en tinc ni idea de com funciona el tema pero el que jo vaig veure en vivo i en directo feia angunia ( i tota la gent que va agafar el bus de tornada i va veure el desfile, tambe opinavem igual que jo...era lo unic que se sentia en el bus! )
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Marta82 » dt. des. 14, 2010 10:15 am

Hola a todas!

Me gustaría hacer una pregunta a las chicas que ya hayan ido a probarse vestidos a Rosa Clará.
Es una diseñadora que me encanta, desde hace mucho tiempo sabía que me quería casar con un vestido de ella y el otro día comentándolo con una amiga me dijo que su tia (que se casó el año pasado con un vestido de RC) tuvo problemas a la hora de elegir el vestido porque dice que están hechos para chicas muy delgadas y que muchos de los modelos prefirió ni probárselos. Esto es verdad? Porque yo no es que esté rellenita, pero tampoco soy un fideo y como vaya y me queden mal me va a entrar una depresión con la ilusión que tengo, por eso me gustaría que me dierais vuestra opinión.

Muchas gracias.
Avatar de l’usuari
Marta82
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dc. nov. 03, 2010 8:17 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron