GRUPO ROSA CLARÀ 2011

Vestits de nuvi i núvia.

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » ds. maig 29, 2010 1:34 pm

LAURA1107 ha escrit:Stellum como ha ido esa prueba de vestidos????? ahhhhhgg cuenta cuenta!!

Sobre la web... pos no se pero viendo de otros años creo que la actualizaban para agosto aprox...


Agosto? Pues espero que este año lo adelanten porque sino los nervios se me comerán!!! Como puede provocar tanta anisiedad un vestido? Aix, creo que depués de la boda en lugar de irme de luna de miel tendré que ingresar en un psiquiátrico, esto me volverá locaaa!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 4:19 pm

chicas en la tienda de rc, ya tienen casi toda la coleccion!!! yo ya me los he probado y todo i finalmente ya tengo el mio, no es muy caro ya que es de la coleccion two del 2011 i son bastante economikos, aunque tambien me probe el segundo k habeis puesto en las fotos, es una psada muy bonito pero subia 2400 euros y es demasiado dinero!!! pero es precioso!!
Imatge

14-05-2011
Avatar de l’usuari
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: agnesi82 » ds. maig 29, 2010 5:43 pm

Shaik ha escrit:Chicas, uno de los vestidos (el que tiene la falda que hace como flores de tela), es parecidisimo a uno que ha sacado Adolfo Dominguez para el próximo año, lo digo para las que no tenemos mucho presupuesto... :star::



sip... pero és el més car de tota la col·lecció de l'Adolfo Domínguez!!!! Ronda el 2000€... :-(
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 30, 2010 1:55 pm

geisha ha escrit:chicas en la tienda de rc, ya tienen casi toda la coleccion!!! yo ya me los he probado y todo i finalmente ya tengo el mio, no es muy caro ya que es de la coleccion two del 2011 i son bastante economikos, aunque tambien me probe el segundo k habeis puesto en las fotos, es una psada muy bonito pero subia 2400 euros y es demasiado dinero!!! pero es precioso!!


geisha ¿yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Yo he visto algunos modelos nuevos en el escaparate de RC Diagonal, en Barna, pero en Rbla Catalunya tienen todos o casi todos los 2010 :-/

¿Se han dado prisa este año, no? Carai...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dg. maig 30, 2010 2:00 pm

miedo me da saber precios del que me gusta :-( pero esta semena, como curro en la calle de al lado de RC diagonal voy a ir a ver el ctalogo y preguntar cuanto vale el que me gusta!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 30, 2010 6:37 pm

LAURA1107 ha escrit:miedo me da saber precios del que me gusta :-( pero esta semena, como curro en la calle de al lado de RC diagonal voy a ir a ver el ctalogo y preguntar cuanto vale el que me gusta!


Laura a veces si juegas con las telas el modelo que te gusta te puede salir sustancialmente más barato, tú pregunta y a ver lo que te dicen, y si se va de presupuesto en exceso mira siempre por la colección Two o Aire que muchas veces los modelos son muuuuuy parecidos

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dg. maig 30, 2010 9:46 pm

Petita83 ha escrit:
LAURA1107 ha escrit:miedo me da saber precios del que me gusta :-( pero esta semena, como curro en la calle de al lado de RC diagonal voy a ir a ver el ctalogo y preguntar cuanto vale el que me gusta!


Laura a veces si juegas con las telas el modelo que te gusta te puede salir sustancialmente más barato, tú pregunta y a ver lo que te dicen, y si se va de presupuesto en exceso mira siempre por la colección Two o Aire que muchas veces los modelos son muuuuuy parecidos

:-()-)


lo tendre en cuenta guapi :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 31, 2010 9:03 am

agnesi82 ha escrit:
Shaik ha escrit:Chicas, uno de los vestidos (el que tiene la falda que hace como flores de tela), es parecidisimo a uno que ha sacado Adolfo Dominguez para el próximo año, lo digo para las que no tenemos mucho presupuesto... :star::



sip... pero és el més car de tota la col·lecció de l'Adolfo Domínguez!!!! Ronda el 2000€... :-(


No fotis?? :star:: Vaja, vaig estar buscant preus però encara no sortia res i vaig fer-me la pel.lícula de que seria més baratet... Si ho sé no dic res, jajaja!

Per cert, sabeu algo d'una nova línia econòmica de la Rosa Clará? Algo així com Luna novias... Ho he llegit però no trobo cap referència ni web ni res...
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: agnesi82 » dl. maig 31, 2010 12:36 pm

Shaik ha escrit:
agnesi82 ha escrit:
Shaik ha escrit:Chicas, uno de los vestidos (el que tiene la falda que hace como flores de tela), es parecidisimo a uno que ha sacado Adolfo Dominguez para el próximo año, lo digo para las que no tenemos mucho presupuesto... :star::



sip... pero és el més car de tota la col·lecció de l'Adolfo Domínguez!!!! Ronda el 2000€... :-(


No fotis?? :star:: Vaja, vaig estar buscant preus però encara no sortia res i vaig fer-me la pel.lícula de que seria més baratet... Si ho sé no dic res, jajaja!

Per cert, sabeu algo d'una nova línia econòmica de la Rosa Clará? Algo així com Luna novias... Ho he llegit però no trobo cap referència ni web ni res...


No será Alma Novias?
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: kasia25 » dl. maig 31, 2010 1:01 pm

jo también ho he vist!!! es diu Luna novias xo ho he buscat per internet i no surt res, que raru!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Al&Bel » dg. juny 06, 2010 3:26 pm

Pues nada, habrá que esperar a Agosto para ver la nueva colección de Rosa Clarà!!!! Parece tan lejos...., que nervios!!!
Avatar de l’usuari
Al&Bel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dl. juny 07, 2010 1:05 pm

Al&Bel ha escrit:Pues nada, habrá que esperar a Agosto para ver la nueva colección de Rosa Clarà!!!! Parece tan lejos...., que nervios!!!


Queda menos tiempo de lo que parece XDDDD

Os lo aseguro :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 12:38 am

Hola! Alguien sabe si en tiendas de RC tienen ya catálogos de 2011?? Me interesa sobretodo la colección Two o Alma, que la "oficial" se me sale de presupuesto... jeje. Miro la web constantemente y no hay manera, siempre colección 2010...
A este paso la voy a acabar consultando desde el manicomio!! XD. Si alguien sabe algo de catálogos porfi, que diga algo! Merci, chicas!
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: geisha » ds. jul. 24, 2010 1:45 pm

Hola Cris 85!!! desde mayo que en las tiendas de rc tienen muchos modelos del 2011 y catalogo, a mi me dijeron que ya los tenian casi todos, y que entre agosto y setiembre les llegaria algun otro, pero ya puedes ir a ver-los!!!!
yo ya tengo el mio!!!! y es dl 2011!!! lo bueno es que te puedes provar 2010 y 2011 que si espera mucho ya no habran del 2010!!!
suerteee
Imatge

14-05-2011
Avatar de l’usuari
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 10:10 pm

Anda, pues iré esta semana almenos a ver el catalogo! Muchas gracias!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 28, 2010 3:23 pm

Chicas, en la web oficial de Rosa Clará ya han aparecido las colecciones del 2011, Rosa Clará, Two y de modistos pues están Lacroix y Peiró.

www.rosaclara.es

La de Aire todavía no la han actualizado, así que...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Massianya » dc. jul. 28, 2010 3:39 pm

Què, fem una mica de "marujeo"? Què us semblen en general?
A mi m'encanten els d'aire "vintage", que em recorden als anys 20. Si hagués de triar...
RC: Eclipse i Eco
TWO: Orsini, Osadia i Odin (per variar una mica)

La setmana que ve me n'hi vaig.
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: dory » dc. jul. 28, 2010 9:41 pm

Sabeu si donen catàlegs? i si tenen ja els preus de tots els vestits? jo vaig anar fa dues setmanes i encara tenien la pretemporada ( em van dir que del 2011 tenien poc encara )
aviam si ja està el catàleg i preus!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: cris85 » dj. jul. 29, 2010 1:19 am

Doncs estaba ansiosa per veure la nova col·lecció, però la veritat que per a mi resulta decepcionant. He anat directament a la col·lecció Two que es de la que m'agradaven un parell de vestits del 2010 i res, i mirant la oficial de RC (nomès per curiositat doncs no és asequible per a mi), nomès veure l'esquelet de la model ja fa grima... No m'agrada cap vestit, però es que ni el mes maco dels vestits faria goig en una model tan terriblement prima! Buf, pera mi de veritat una decepció...
Imatge
Avatar de l’usuari
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

Re: GRUPO ROSA CLARÀ 2011

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 30, 2010 12:06 am

cris85 ha escrit:Doncs estaba ansiosa per veure la nova col·lecció, però la veritat que per a mi resulta decepcionant. He anat directament a la col·lecció Two que es de la que m'agradaven un parell de vestits del 2010 i res, i mirant la oficial de RC (nomès per curiositat doncs no és asequible per a mi), nomès veure l'esquelet de la model ja fa grima... No m'agrada cap vestit, però es que ni el mes maco dels vestits faria goig en una model tan terriblement prima! Buf, pera mi de veritat una decepció...


Cris85!!! Absolutament d'acord amb tuuuuuuuuuuuuuu!!! Vaig obrir un post dient que ja estava la nova col·lecció a la web, perquè no pensava que haguessiu comentat per aquí, también, i va ser de les primeres coses que vaig dir, o potser ho vaig dir al meu compte enrere...ara no ho sé, però la model fa poooooooooooor, sembla somalí, amb perdó d'aquella pobre gent que estan com estan per manca d'aliments...no perquè estiguin tarats...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants