YA ESTA EL AVANCE PRONOVIAS 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: oshia » dg. maig 03, 2009 11:41 am

ruthi ha escrit:
oshia ha escrit:Aixxxx huelo a ganas de probar vestidosssssssssssssssssss


ya ves!!!!!!!!!!!!! me muero de ganas, pero me quiero esperar un poco... seguramente hasta despúes de verano no voy a ir a ningun sitio...



Jejejeje las ganas pueeeeden!!!!
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 03, 2009 1:12 pm

ruthi ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes pos jo l'altre dia tota envalentonada vaig entrar a la botiga de pronovias de lleida i en poques paraules em van dir que tornés al setembre que encara tenia molt de temps, em vaig kdar amb el moc :--( :-( :-( així que res passo d'entrar a cap tenda més perquè em digui que torni al setembre que encara tinc temps... a aguantar-se se ha dicho... no sé si a barcelona passa el mateix, estik per escapar-me un dia a vere què...


quines poques ganes de treballar que tenen, no???? vaia telaaaaaa......


Ja tia... no devien tenir ganes d'ensenyar-me vestits... esperaré al setembre quin remei!!! :-( :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Melousine » dg. maig 03, 2009 7:38 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes pos jo l'altre dia tota envalentonada vaig entrar a la botiga de pronovias de lleida i en poques paraules em van dir que tornés al setembre que encara tenia molt de temps, em vaig kdar amb el moc :--( :-( :-( així que res passo d'entrar a cap tenda més perquè em digui que torni al setembre que encara tinc temps... a aguantar-se se ha dicho... no sé si a barcelona passa el mateix, estik per escapar-me un dia a vere què...


pero quines poques ganes de treballar!!!! tindran morro........i no hi ha un altre botiga?

tu ni caso....si vols emprobar-te dons demana hora, aquí a Sabadell em van dir que aquest avançament era una petita col.lecció i que potser al septembre treurien algun vestit.

aixó no crec que sigui veritat, m'ho va dir perquè anés a emprobar-me!!! pensa que (em sembla) són els únics que ja tenen la col.lecció 2010 a les botigues, amb lo qual si t'el compres ara, no aniràs al septembre a la competència.

lluneta29, si tens ganes d'emprobar-te vestits vine cap aquí!! que seràs molt ben rebuda!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Melousine
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 370
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 6:34 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: oshia » dt. maig 05, 2009 12:11 am

Lluneta tu ni caso, hay muchas vendedoras majas ,pero también amargadas ,pasa y no te comas la cabeza neni ok????que no decaiga el animo!!!.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 5:36 pm

Gràcies noies, la veritat és que vaig sortir bastant desanimada de la botiga pq en tenia moltes ganes però bno... esperaré al setembre i jasta... pq a tot arreu on vaig em prenen per boja i ja passo del tema... espero que al setembre no m'hi fiquin pegues la veritat pq sinó... ja no sé què més fer!!! :-)ok: me'n aniré a barcelona al final!!!! A vere com em tracten...
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. maig 05, 2009 9:02 pm

Yo voy mañana a Manuel Mota a probarle la nueva coleccion 2010!!! Me llamaron ellos en marzo y me dieron para mayo y yo lo veia lejiiiiisimooooossss y es MAÑANA!!!!!

Como pasa el tiempo....
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nefeer » dt. maig 05, 2009 11:33 pm

Ufff! lo peor es que cuando empecemos con todo...nos pasará volando y ya estaremos casadas!!!

Ahora estuve en una boda y se me hizo todo super rápido...
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Avatar de l’usuari
Nefeer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 6:54 am

Lluneta les noies de la botiga de Lleida són unes impresentables :--( :--( jo hi he anat dos vegades per mirar vestits de festa i cap vegada m'han ensenyat vestits!!!! Aquesta botiga és al·lucinant!!! :--( :--( :--(

Flor, jo hi vaig dissabte al matí!! hehehe A mi també hem van trucar al març i semblava que mai arribaria el 9 de maig, i mira, ja hi som!!! :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaràs que tal l'experiencia! :-)ok: :-)ok:
Avatar de l’usuari
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 7:30 am

ise ha escrit:Lluneta les noies de la botiga de Lleida són unes impresentables :--( :--( jo hi he anat dos vegades per mirar vestits de festa i cap vegada m'han ensenyat vestits!!!! Aquesta botiga és al·lucinant!!! :--( :--( :--(

Flor, jo hi vaig dissabte al matí!! hehehe A mi també hem van trucar al març i semblava que mai arribaria el 9 de maig, i mira, ja hi som!!! :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaràs que tal l'experiencia! :-)ok: :-)ok:


És aquest dissabte???????????? Ja????????? I jo no puc venir???????? :-( :-( :-( com passa el temps.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 7:34 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Lluneta les noies de la botiga de Lleida són unes impresentables :--( :--( jo hi he anat dos vegades per mirar vestits de festa i cap vegada m'han ensenyat vestits!!!! Aquesta botiga és al·lucinant!!! :--( :--( :--(

Flor, jo hi vaig dissabte al matí!! hehehe A mi també hem van trucar al març i semblava que mai arribaria el 9 de maig, i mira, ja hi som!!! :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaràs que tal l'experiencia! :-)ok: :-)ok:


És aquest dissabte???????????? Ja????????? I jo no puc venir???????? :-( :-( :-( com passa el temps.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:


Pq no pots venir??????????????????????
Avatar de l’usuari
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 7:36 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Lluneta les noies de la botiga de Lleida són unes impresentables :--( :--( jo hi he anat dos vegades per mirar vestits de festa i cap vegada m'han ensenyat vestits!!!! Aquesta botiga és al·lucinant!!! :--( :--( :--(

Flor, jo hi vaig dissabte al matí!! hehehe A mi també hem van trucar al març i semblava que mai arribaria el 9 de maig, i mira, ja hi som!!! :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaràs que tal l'experiencia! :-)ok: :-)ok:


És aquest dissabte???????????? Ja????????? I jo no puc venir???????? :-( :-( :-( com passa el temps.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:


Pq no pots venir??????????????????????


No sé... no m'has dit res i m'he dit deu voler anar amb la seva familia... :-( :-( :-( tmpoc no he caigut que ja era dia 9... también em fa una mica de cosa eh... jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 7:39 am

Ets molt ruc, eh!!!!! Clar que pots venir, que no haviem quedat així?!?!?!! Jo he quedat amb ma germana a bcn i ma mare no pot venir, o sigui que marxerem d'aquí tu i jo :-)ok:
Avatar de l’usuari
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Melousine » dc. maig 06, 2009 7:41 am

lluneta29 ha escrit:Gràcies noies, la veritat és que vaig sortir bastant desanimada de la botiga pq en tenia moltes ganes però bno... esperaré al setembre i jasta... pq a tot arreu on vaig em prenen per boja i ja passo del tema... espero que al setembre no m'hi fiquin pegues la veritat pq sinó... ja no sé què més fer!!! :-)ok: me'n aniré a barcelona al final!!!! A vere com em tracten...


dons son unes impresentables!!!!!!!!

jo he entrat en tres botigues: novissima, rosa clara (fa un parell de mesos) i pronovias, i a totes tres volien donar-me hora!!! i que no m'esperi al septembre, i que ho faci ja, i que feina feta, i que els del 2009 els treuran i potser no m'agraden els del 2010......

lo dixo....si vols emprovar-te vine cap aquí!!! i si vens entre setmana t'acompanyo, que estic a l'atur!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Melousine
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 370
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 6:34 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. maig 06, 2009 7:47 am

Hola!!!!!

Ahir per la nit us vaog estar llegint i hem va entrar le mono i vaig tornar a mirar la pàgina de pronovias i... :-( :-( :-( Ara tinc un mono impresionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ainnnnssss

A veure si arriva septembre ja!
Imatge
Avatar de l’usuari
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 8:33 pm

ise ha escrit:Ets molt ruc, eh!!!!! Clar que pots venir, que no haviem quedat així?!?!?!! Jo he quedat amb ma germana a bcn i ma mare no pot venir, o sigui que marxerem d'aquí tu i jo :-)ok:


Valeeeee!!! Jo vinc amb tú!!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: xica2010 » dv. ago. 07, 2009 9:21 pm

hola chicas qu tal ??? hoy e estado en pronovias y me he probado el gomera y goleta y sinceramente el goleta es impresionante nada que ver en la foto... no se aprecia el brillo que tiene en toda la parte de arriba y la cola espectacular.... estoy muy indecisa porque la chica de la tienda me ha dicho que en septiembre quitan todo el avance y ya no me lo podre comprar!!!!!! eso es cierto???????? dice que quitan el avance para traer la coleccion..... :star:: entonces nose si comprarmelo ya , porque si luego no me gusta ninguno tanto como este.... ya me e probado unos 20 vestido y la verdad este a sido el unico que cuando me lo e puesto e dicho ESTE ES MI VESTIDO. :-)
haber si me podeis ayudar
xica2010
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 271
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 6:09 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. ago. 10, 2009 7:35 am

XICA2010, a cual fuiste??????????

Sabes que creo desde fuera??? que te estan tomando el pelo... Piensalo bien porque no tiene lógica lo que te están dicicnedo... Los que te provaste son de la colección del 2010!!! COMO LOS VAN A QUITAR?????? Sólo lo hacen para presionar... recuerda que no dejan de ser vendedoras y su fin es venderte el vestido... el resto les da igual...

Pero no entiendo como te dicen eso... es que no tiene ni pies ni cabeza!! jajajajaja Como van a quitar el avance para traer la colección????????? Y aun haciendolo así...La colección incluye los del avance, no van a sacar unos vestidos para el avance y luego quitarselos de encima!!!!!!! Que fuerte me parece que te hayan dicho eso!!!!!!!!

En que tienda era???????
Imatge
Avatar de l’usuari
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. ago. 10, 2009 10:57 am

Yo creo como anna que te estan tangando! El avance es un avance de lo q vendra, luego van a seguir llegando mas pero los del avance siguen ahi! Mi tia trabajaba en pronovias y te lo aseguro. Si en esa tienda son t0ntos o no se enteran jajajaja.... no tiene sentido hacer vestidos para 6 meses q es lo q dura el avance! No te preocupes esos vestidos estaran hasta q llegue la nuevo coleccion del 2011!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. ago. 10, 2009 11:01 am

Eos mismo digo yo...

Es que si los quitarán no sería un avance... sería una colección!
Imatge
Avatar de l’usuari
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. ago. 10, 2009 11:24 am

seria una coleccion de 6 meses, creeis q a una empresa le vale eso? crear una coleccion para ese tiempo?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants