OPINIONS SOBRE BOTIGUES

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: mjsb » dc. març 04, 2009 5:57 pm

Hola chicas, os comento las tiendas que he visitados

BERTA NOVIAS -CORNELLA- me atendieron muy bien, fueron muy atentos y me dieron precios de modelos que no tenían pero que me interesaban
AIRE -VIA AUGUSTA- , genial es poco...super atentas sin ser agobiantes, me encontré muy bien atendida y además me sacaron dos vestidos que no había elegido yo y son los que más me han gustado, de hecho me quedaré uno de los dos el 04 de abril...
PRONOVIAS -FABRA Y PUIG- a mi no me gustó como me atendieron...de lo que probé no había nada que me gustará y no pareció sentarles muy bien y por más que les dije que me sacaran algo que ellas vieran que me podia quedar bien no lo hicieron...
TERESA PALACIOS -CORNELLA- De maravilla, la señora que me atendió fue muy maja y paciente...me sacó los que elegí del catálago y luego los que ella creía que me podrían gustar, además si te quedas el vestido del muestrario te hacen un 30% de dto.
EUGENIA SANTIAGO -Rbla catalunya 85- no me probé ninguno...de tres que escogí del catálogo de Novia d'Art no tenía ninguno...su intención era probarme uno "parecido" y si me gustaba entonces se encargaba el que yo quería pero evidentemente lo estaba comprando, me pareció alucinante que tuviera que comprarme un vestido sin probarmelo y se lo dije y también que me parecía fatal que tuviera un catálogo y que luego no tuvieran los vestidos y me dijo que trabajan sobre encargo...hay que jod...se, como voy a comprar un vestido de novia sin ni siquiera probarmelo??? Le dije que eso me lo podría haber dicho por teléfono y no me hacía perder el tiempo...fatal!!!
CYMBELLIN -DIAGONA- Me atendió una chica morena que fue muy agradable pero el vestido que me gustó de la sposa en Berta novias por encargo lo tenian 300€ más barato...

Creo que no me dejo ninguna....que no son pocas!!!!

Epero haberos ayudado.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mjsb
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 4:57 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: septiembre2010 » dv. des. 11, 2009 8:35 pm

Hola chicas , soy nueva enel foro ! Me caso en septiembre 2010. Queria dejarles mi experiencia en cuanto a las tiendas:

EUGENIA SANTIAGO: rbla catalunya 85 bcn FATAL. Llamé por telefono para asegurarme que tuvieran los 4 modelos de Yolan Cris que me queria probar...le dije al SR Joan q me atendio q era imporante que lo mirara bien , ya que iba desde Girona... Me aseguro que tenia 2 modelos que yo queria y me fui hasta alli. Los modelos obvio que no estaban , y la señora q me atendió ni siquiera se disculpo, es mas, hizo comentarios como que yo no decia la verdad . El trato fatal, daba la sensacion de que me hacia un favor al atenderme! Me queria vender sus modelos exclusivos "Eugenia Santiago" . Los precios carisimos. Me dijo que por debajo de 2.000€ no encontraria nada, y que no me gastara tanto en el convite ...sino en el traje. UFF
En fin, aproveche el viaje y me fui caminando a Cymbeline.

CYMBELINE diagonal bcn. Un encanto , una chica llamada Fran, entendió que no tenia turno pero q estaba colgada en BCN . Me probo el vestido que me gustaba, con todo el tiempo del mundo y muy amable.

ESPECIAL NOVIAS PALAMOS ( venden yolan cris) la dueña Angeles , es encantadora, super atenta , y te prueba todos los vestidos q quieras. Es mas, te saca otros que no hayas elegido, si cree q te iran bien. Los precios los encontre muy bien. Mas baratos q en BCN
Precio yolan cris modelo Fortuna 1900€

PRONOVIAS GIRONA: Genial, me atendio una chica llamada Joana. Fui 2 veces, me probe como 15 vestidos y seguia sonriendo! Me probo velos, zapatos, complementos...una pasada. Al final me dio pena que ninguno me convenciera.

CYMBELINE GIRONA: Tambien muy bien, super amable una chica joven , y los precios muy bien. Un placer el trato.

YOLAN CRIS SABADELL: uff . Una señora muy antipatica. Me probó en 5 segundos los 4 vestidos. Todos eran talla 34 ( osea , no me cerraban por atras, yo tengo la 38) .Tambien me dio la sensacion que ella me hacia un favor...
Precios que me dio
Aurora 2175€
Celina 2237€
Belinda 2075€
Dora 2495€

Eso es todo ! Espero que os sea de utilidad, a mi me sirve muchisimo todos los comentarios, porque quiero comprar mi vestido en un sitio donde me sienta comoda. Como dijo otra forera, a veces nos tratan como si nos fueramos a gastar 5€ !
besos!
septiembre2010
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 11, 2009 7:35 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 11, 2010 6:16 pm

considero que aquest fil que ja esta obert i que es troba una mica abandonat no hauria d'estar així, amb ho qual llanço una pregunta a les noies que ja estan casades i a les que ja tenen el vestit per a que ens aconsellin a les que aviat ens hem de posar en marxa per a trobar el nostre (o com una amiga em va dir a mi, que no som nosaltres les que triem el vestit, sino que es el vestit el que ens tria a nosaltres).
A veure, jo tinc pensat anar per Granollers a mirar-lo, amb ho qual necessito opinions de les botigues que hi han per aquí abans d'anar, per a tenir ja una idea del que m'aniré trobant en cada una d'elles.
A més, si dóna la casualitat de que no trobo el que vull a Granollers, recomeu-me botigues de Barcelona i/o Sabadell.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: eliytoni » dt. gen. 12, 2010 11:04 am

Recomenacio de botiques de Granollers ens anira molt be, jajajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: LUNA15_BCN » dt. gen. 12, 2010 5:24 pm

TERESA PALACIOS en Cornellá. Un trato inmejorable! Y el resultado fantástico, y mira que hice un montón de cambios al vestido original.
Imatge
Avatar de l’usuari
LUNA15_BCN
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 3:00 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 1:31 pm

Jo vaig anar a totes les de Fabra i Puig:

NUVIES AZAHARA: Tracte patètic i maleducat per part de les 2 depenentes. Teniem hora però no m'havien preparat cap vestit dels que volia. Em van ensenyar els vestits que amb elles els hi va donar la gana. Jo sóc primeta i com sabeu els vetsits de proba normalment són 42-44 i jo faig una 36-38. Doncs ni es van dignar agafar-me amb alfilers per fer-me la idea. Horrible!!! a més van tractar a la meva mare i a la meva sogre fatal, les van seure en un racó i alaaaaaaaa no van poguer ni obrir la boca.

NUVIES ESCOCIA: Molt bé, tracte bo i els vestits són macos però tot canvia quan els dius que vols mirar en altres llocs abans d'agafar-ho, llavors la seva actitut es torna brusca

PRONOVIAS: Molt contenta amb tot el tracte fins ara. L'unic a comentar negatiu és que per a la primera proba amb les meves mides, enlloc de posar-me en un privat em vam posar al mig del passadís i tothom que passava pel carrer em veia. La Lola és un encant, tendra, atenta... un tresor!!
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 3:34 pm

super interessant el post... pel que veig nuvies azahara s'emporten el premi a les més bordes!!! mira que m'ho va dir la meva tieta que es va casar fa 5 anys i va sortir d'allà corrents. Fa una 42 i poc més que li van dir que no li sentaven bé els vestits per gorda!!!!!!!!!!!! alucinant...
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: marsal75 » ds. gen. 16, 2010 3:44 pm

joer doncs jo que faig una 50-52 no sé que em dirien aleshores jajaja.. millor ni posar-hi els peus doncs
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 3:57 pm

és molt trist i més dedicant-se a una cosa tan maca com els vestits de nuvies, no ho entenc...però tenen molta mala uva. La meva sogre fa una 54 i els i va preguntar si tenien vestits per ella. Em va doldre tant la cara i la mirada de menyspreu que li van posar que no els vaig clavar una bofetada per educació pq sino...
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. gen. 17, 2010 9:01 am

que fuerte me parece, que poco respetuosas!!!!!!!! que pasa todas tenemos que tener una 34?????
Pues espero que la 42 la tengan y no me pongan mala cara porque vamos le pienso soltar una que flipan parte de hoja de reclamacion y denuncia en la oficina del consumidor ya estoy cansada de esas chorradas, ademas le soltare si quieres me limas el hueso de la cadera haber si se estrecha. Uffffff yo me enciendo muchisimo con este tipo de personas ni que te compraras una camiseta de 4duros......
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. gen. 17, 2010 9:02 am

por ciertooooooooooooooooooooo y de tiendas de Novia de Manera hay alguna xica que pueda opinar???????????
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: eliytoni » dg. gen. 17, 2010 6:16 pm

pues si q son bordes en Azahara, yo tenia pensado en mirar alli xq me queda cerca del trabajo, xo leyendo vuestros comentarios ni x asomo voy. Prefiero comprar el vestido en una tienda q realmente me traten bien q para eso nos vamos a gastar un piko o no??
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 18, 2010 8:14 pm

igual tenian un mal dia, que nos puede pasar a todos, pero son muchas opiniones, por algo sera...
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 18, 2010 8:27 pm

yo lo del mal dia lo puedo achacar a una chica que nos atendió en el Casajuana de Barberà el año pasado cuando acompañé a una amiga a mirarse el vestido.
Fuimos un sabado a la tarde, ella, su cuñada y yo, porque habia visto en algun sitio publicidad del sitio y queria comprobarlo. La chica, ya para empezar nos repasó a las tres, y nos hizo un interrogatorio de 3er grado y preguntandole a ella sobre su madre (ella y su madre realmente no se llevan muy bien pero ella contaba con su madre para ir a mirar el vestido si ahi veia alguno que le gustara). Le enseño estrictamente los 3 vestidos que habia dicho que queria ver, ni uno más, ni consejos sobre lo que le sentaria mejor ni nada, y mientras siguiendo el interrogatorio, que si los novios de nosotras donde estaban, que si su madre (joer que obsesión con su madre). Total que salimos de ahí por patas casi.
Yo ahora me estoy planteando si ir o no, al menos a echar un vistazo, y no en sabado por si todos los de ahi tienen un mal dia. Realmente si ves a 3 chicas jovenes mirando vestidos para una de ellas, pues lo mínimo que haces es tantear a las otras por si se compran ahi tambien sus vestidos o si alguna se casa pronto tenerla tambien de posible clienta.. ni eso
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: eliytoni » dt. gen. 19, 2010 12:19 pm

Es q realmente ay gente q no se xq trabaja cara al publico, como pueden tratarte asi de mal y si tu vas a comprar algo, no vas a pedirle favor a nadie ( ni aun asi te tendrian q tratar mal), lo q tendrian q acer es tratarte bien xq asi puede ser q las acompañantes se miren el vestido alli también.
La verdad es q no todo el mundo sabe vender y muxo menos vestidos de novia, q ha de ser muy dificil.
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 19, 2010 12:36 pm

yo he trabajado siempre de cara al público, y en super durante un tiempo y ahi acabas quemado y nunca habia tratado a nadie mal, y eso que el trabajo era una M**** en mayúsculas, pero era un trabajo
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 19, 2010 1:13 pm

Jo también he treballat uns anyets de cara al públic, a comerç, durant la carrera i dp d'acabar-la dos anys i mai he sigut desagradable i el meu sou era una autèntica miseria però com diu la companya, una feina és una feina, ni que sigui una M.. i si t'estan pagant (ni que sigui malament) no has de tractar aixi a la gent. I menys si et dediques a les núvies, que estas venent uns texans...
becqueriana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: snake35 » dc. gen. 20, 2010 12:21 pm

Hola!
Per si us serveix la meva opinió d'unes quantes botigues de vestits de núvia:

- Vinzez novias: tracte genial, la noia té palique i a més en sap del tema. Com que normalment els vestits són talles petites ella em posava agulles perquè ens féssim a la idea de com seria amb la meva mida. Mires quins t'agraden i te'ls proves però al final ella te'n treu més del que li semblen que et pot quedar millor. Em va encantar la veritat però el vestit no em feia gaire el pes.

- Aire collection (Via Augusta) de tots els vestits que vaig demanar solsament en tenia 3. Em quedaven horrorosos ja que tinc molta pitrera i era escot de pic, total, que la dona em volia enxufar un. No va treure res del que no li vaig demanar ni va proposar altres idees. Era molt seca. Un 0 patatero per la dependenta, els vestits eren bonics però clar, a mi aquests tipus de vestits no em queden bé.

- Rosa Clarà (Avinguda Diagonal) la noia era molt maca, la veritat és que s'hi va esforçar però no va donar amb el meu vestit. Ella va veure que en escot de pic no era bó portar-ho així que em va ensenyar uns quants vestits més però res. L'atenció molt bona.

- Martí i Jové (Avinguda Diagonal, al costat mateix de la Rosa Clarà), em va encantar el tracte personalitzat de la senyora. Dels catàlegs que tenien (Sant Patrick, Novia D'Art i Pepe Botella) només em va agradar un. Vaig pensar comencem malament!. El que em va agradar és el que m'he comprat (Novia d'Art) però em va treure com 4 o 5 vestits perquè em veies. A mi no m'agradaven a la vista però un cop posats eren bonics. També em va posar agulles per veure l'efecte. O sigui que un tracte excel.lent, molt simpàtica i és l'unica persona que no m'ha donat pressa per comprar el vestit. Un 11!!!(de moment...)

- Novíssima (el corte inglés de Diagonal) em va atendre una noia molt simpàtica però els vestit no em feien el pes, i a més ja havia anat a mirar el Novia D'Art i ho tenia molt clar.

- Pronovias (Passeig de Gràcia) la veritat és que els vestits m'els havia mirat per internet i no em deien gaire cosa així que vaig anul.lar la cita pq volia el vestit del Martí i Jove.

Bueno noies, espero que us hagi servit d'ajuda!!! Sort!!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: marsal75 » dt. feb. 16, 2010 6:23 pm

Algú té alguna referència de la botiga de vestits que es diu Tamara Núvies, que esta al carrer de Sants?? aquest matí hi he anat a donar una ullada per aquella zona i he entrat a la botiga. La dona que m'ha ates molt agradable, pero a la vegada no volia donar-me informació sobre els vestits fins que no anés a comprar-lo. Tenen de la marca Cymbeline.
També aprofito per a preguntar si algú sap els preus que ronden més o menys els d'aquesta marca i si coneix alguna altre botiga (Granollers, Sabadell) on la puguin tindre
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: snake35 » dj. feb. 25, 2010 12:08 pm

Marsal 75 a l'avinguda diagonal, 439 de Barcelona hi ha la botique Cymbeline el telèfon per si el necessites és el 93 209 95 59.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron