OPINIONS SOBRE BOTIGUES

Vestits de nuvi i núvia.

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 05, 2013 1:15 pm

Em sembla molt útil aquest tema! Jo com l'Angoda no començaré a mirar fins després de l'estiu però ja passaré per aquí per donar la meva opinió. Esperem q l'experiència sigui bona pq veig q algunes de vosaltres heu hagut d'aguantar unes coses... :t:t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: nela81 » dl. jul. 08, 2013 3:07 pm

Bé,

Ja fa molt de temps que vaig fer la ruta vestidil, bé, tampoc tant, va ser entre finals de Gener i el mes de Febrer però sembla que hagin passat mil anys...

Us explico on vaig anar-hi jo:

AIRE BARCELONA (Via Augusta): Tenia dubtes per comentaris que havia llegit anys anteriors però es que tenia moltes ganes de provar-me els vestits d'aquesta botiga ja que Rosa Clarà m'encanta, però són força cars i Aire n'és la segona marca. El tracte fantàstic. Vaig poder provar-me tots els vestits que vaig escollir al principi i repetir 3 vegades els 3 que més m'havien agradat.

PRONOVIAS PASSEIG DE GRÀCIA: No puc dir ni que bé ni que malament perquè de fet vaig anar un dia que feien un outlet especial i entre que els vestits que tenien per aquell dia no m'agradaven i que van anar amb molta pressa perquè tenien molta gent doncs no vaig gaudir gaire la experiència. Quan vas per cita normal he llegit que l'atenció és increïble i m'ho puc creure. El meu cas va ser així perquè era l'outlet. Vaig demanar hora per anar-me a provar la col.lecció normal però mai vaig arribar a anar-hi perquè provant d'altres vestits vaig veure que a PRONOVIAS no feien allò que jo estava buscant, no era el meu estil

URSULA ESCORIZA (Santa Coloma de Gramanet): Un tracte excepcional, preus molt bons, i tenen una gran selecció on escollir. A més crec que et regalen les sabates. Ho recomano totalment.

PEDRO CLAVERO (Cornellà): No em va agradar gaire. Sembla que vagin amb molta pressa i amb desgana. No et deixen gairebé opinar i tot el que et proven et quedan preciós. Crec que per nosaltres les núvies la selecció del vestit és un tema prou important com per rebre una millor atenció.

TERESA PALACIOS (Cornellà): Vam tenir que esperar més de 30 minuts tot i que teniem hora però va valdre la pena perquè t'atenen molt bé. Pots provar tot el que vols i la senyora que em va tocar es veia que en sabia de que parlava.

NÚVIES LOUR (Molins de Rei): Tenen molta varietat com a Úrsula Escoriza. Et fan bons descomptes i si saps com vendre-ho sortireu amb sabates, lliga, sostenidor, vel i potser alguna cosa més. En tracte em quedo amb Úrsula Escoriza, però per preu amb Núvies Lour. La botiga és força vella, li cal una mà de pintura però de veritat, jo no ho vaig jutjar per tot això. Crec que la qualitat - preu és adient i la atenció correcta per la núvia. No reserven hores i com només us deixen apuntar 5 models en principi us recomano que la deixeu pel final quan ja tingeu candidat o candidats (per preguntar pel preu i comparar).

BLANCO Y NEGRO (El Prat del Llobregat): La noia és literalment un encanto i es veu que em sap molt, però la seva mare és una senyora gran molt i molt pesada. No volia que toqués ni una mica el vestit. A la meva mare, germana, sogre i cunyada tampoc els hi va deixar que miressin per sobre els vestits de festa... Estressant!!!! Estic segura que la seva filla perd vendes per culpa de la mare (la meva la va perdre seguríssim). També dir que la botiga és molt petitona i potser és una mica estressant si vas amb corte de 4 persones com hi anava jo.

NUVIES VICTORIA (Viladecans): També em va encantar el tracte. A més sent botiga multimarca tenia marques que en d'altres no hi havia. Llàstima que no el vaig trobar allà


I bé, això va ser tot (tela, oi?) Només us recomano que disfruteu molt del moment encara que de vegades us trobeu en llocs on el servei deixi que desitjar (com vegeu, en el meu cas l'experiència va ser més aviat positiva que negativa).

VIVA LES NÚVIES!!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: CrisyJuanan » dl. jul. 08, 2013 7:37 pm

nela81 ha escrit:Bé,

Ja fa molt de temps que vaig fer la ruta vestidil, bé, tampoc tant, va ser entre finals de Gener i el mes de Febrer però sembla que hagin passat mil anys...

Us explico on vaig anar-hi jo:

AIRE BARCELONA (Via Augusta): Tenia dubtes per comentaris que havia llegit anys anteriors però es que tenia moltes ganes de provar-me els vestits d'aquesta botiga ja que Rosa Clarà m'encanta, però són força cars i Aire n'és la segona marca. El tracte fantàstic. Vaig poder provar-me tots els vestits que vaig escollir al principi i repetir 3 vegades els 3 que més m'havien agradat.

PRONOVIAS PASSEIG DE GRÀCIA: No puc dir ni que bé ni que malament perquè de fet vaig anar un dia que feien un outlet especial i entre que els vestits que tenien per aquell dia no m'agradaven i que van anar amb molta pressa perquè tenien molta gent doncs no vaig gaudir gaire la experiència. Quan vas per cita normal he llegit que l'atenció és increïble i m'ho puc creure. El meu cas va ser així perquè era l'outlet. Vaig demanar hora per anar-me a provar la col.lecció normal però mai vaig arribar a anar-hi perquè provant d'altres vestits vaig veure que a PRONOVIAS no feien allò que jo estava buscant, no era el meu estil

URSULA ESCORIZA (Santa Coloma de Gramanet): Un tracte excepcional, preus molt bons, i tenen una gran selecció on escollir. A més crec que et regalen les sabates. Ho recomano totalment.

PEDRO CLAVERO (Cornellà): No em va agradar gaire. Sembla que vagin amb molta pressa i amb desgana. No et deixen gairebé opinar i tot el que et proven et quedan preciós. Crec que per nosaltres les núvies la selecció del vestit és un tema prou important com per rebre una millor atenció.

TERESA PALACIOS (Cornellà): Vam tenir que esperar més de 30 minuts tot i que teniem hora però va valdre la pena perquè t'atenen molt bé. Pots provar tot el que vols i la senyora que em va tocar es veia que en sabia de que parlava.

NÚVIES LOUR (Molins de Rei): Tenen molta varietat com a Úrsula Escoriza. Et fan bons descomptes i si saps com vendre-ho sortireu amb sabates, lliga, sostenidor, vel i potser alguna cosa més. En tracte em quedo amb Úrsula Escoriza, però per preu amb Núvies Lour. La botiga és força vella, li cal una mà de pintura però de veritat, jo no ho vaig jutjar per tot això. Crec que la qualitat - preu és adient i la atenció correcta per la núvia. No reserven hores i com només us deixen apuntar 5 models en principi us recomano que la deixeu pel final quan ja tingeu candidat o candidats (per preguntar pel preu i comparar).

BLANCO Y NEGRO (El Prat del Llobregat): La noia és literalment un encanto i es veu que em sap molt, però la seva mare és una senyora gran molt i molt pesada. No volia que toqués ni una mica el vestit. A la meva mare, germana, sogre i cunyada tampoc els hi va deixar que miressin per sobre els vestits de festa... Estressant!!!! Estic segura que la seva filla perd vendes per culpa de la mare (la meva la va perdre seguríssim). També dir que la botiga és molt petitona i potser és una mica estressant si vas amb corte de 4 persones com hi anava jo.

NUVIES VICTORIA (Viladecans): També em va encantar el tracte. A més sent botiga multimarca tenia marques que en d'altres no hi havia. Llàstima que no el vaig trobar allà


I bé, això va ser tot (tela, oi?) Només us recomano que disfruteu molt del moment encara que de vegades us trobeu en llocs on el servei deixi que desitjar (com vegeu, en el meu cas l'experiència va ser més aviat positiva que negativa).

VIVA LES NÚVIES!!!!


Hola nela!!! I tu finalment on t'has agafat el vestit??? :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: elibeta5 » dl. jul. 08, 2013 7:54 pm

AnGoDa ha escrit:Hola!! Yo empezaré la ruta vestidil después del verano, en septiembre-octubre, ya que nos casamos en Julio 2014.
Como soy de Viladecans, tengo pensado comenzar con NOVIAS VICTORIA y TOT NUVIS (tiendas multi marcas) y a ver que tal!


yo tmb comenzare en octubre ma so menos q tmb me caso en julio, mi idea es comenzar por ursula escoriza me an ablado muy bien y km soy una cabezona en cuanto vea uno q me gusta me lo kedo...
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: isaycheni » dt. jul. 09, 2013 8:03 pm

Uala Nela gracias!!!!

Yo fui al avance de Pronovias y tuve que esperar casi 1 hora porque estaba a tope. Pero cuando la chica me atendió fue encantadora y para nada me metió prisa, me probé un montón de vestidos y fue muy divertido.

Una amiga se compró su vestido en Ursula Escoriza y está encantada, por lo que iré a mirar ahí también a partir de septiembre.
Y otra conocida se lo compró en una tienda bastante conocida de Sabadell, pero ahora no recuerdo el nombre...
Imatge
Avatar de l’usuari
isaycheni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: nela81 » dj. jul. 18, 2013 3:15 pm

CrisyJuanan ha escrit:
Hola nela!!! I tu finalment on t'has agafat el vestit??? :-)0(-:


Doncs finalment a Núvies Lour.

Un cop vaig dir "aquest és el meu" vaig buscar millorar el preu en un lloc que m'inspirés confiança i aquest va ser el que de millor manera va reunir ambdues condicions. >.-<:
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Halia » dv. ago. 16, 2013 6:35 pm

Bona tarda noies!
Jo vaig descobrir el meu en "Núvies Anabel" de Viladecans.
La tenda no és una preciositat i la porta una dona gran i la seva filla Anabel. Es nota que porten anys en el negoci, però no puc dir que siguin un amor. Són, senzillament, amables i bones professionals.
Això sí, com és botiga de barri saben que la cosa no està molt bé econòmicament i quan vaig dir que volia el meu vestit BARAT es van esmerar moltíssim en posar-me vestits del preu que havia demanat.
Fins i tot el meu vestit valia 100 € més car del que jo havia pensat i me'l van rebaixar... :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Agasshi » dl. gen. 13, 2014 2:02 pm

M'acaba de passar una cosa molt heavy i he pensat que valia la pena compartir-ho.

Quan vaig fer el meu primer recorregut de tendes de núvies (al setembre passat), vaig passar, entre d'altres llocs, per Eugenia Santiago. Ja he llegit més comentaris negatius al respecte, però us ho explico igualment.

Entro a la botiga amb la que serà la meva dama d'honor i li explico que m'encanten els vestits de YolanCris i que volia demanar hora per emprovar-me'n algun. Em pregunta quan em caso, i li dic la data: 4 d'octubre de 2014. La seva resposta (entre altres comentaris maleducats):

- Uy no, es muy pronto. Esque aquí todas os creeis unas princesitas pero el negocio no funciona así. Te doy hora para enero.

Tal qual. "Princesitas"??? Uns aires de prepotència i un tracte que no m'hauria esperat mai en una botiga de vestits de núvia.

Total, vaig agafar hora pel gener, i un parell de setmanes més tard vaig anar a veure al Jose Mª Peiró on em vaig enamorar del meu vestit i el vaig comprar sense dubtar ni un segon, i sobretot sense que ningú em tractés de males maneres ni em fes qüestionar-me la meva decisió de tenir el vestit tan aviat. Amb les emocions i tal, se'm va oblidar completament que tenia hora demanada a l'altra tenda i avui quan he obert la meva agenda he vist que tenia hora aquesta setmana. He pensat que el mínim que podia fer era trucar per avisar i que poguessin donar-li la meva hora a una altra persona, i així ho he fet. La seva resposta:

- Ah, ya tienes vestido? Pues tu te lo pierdes.

EN SÈRIO??? Vaja, si aquesta és la seva manera de fer negoci, jo flipo.
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: CrisyJuanan » dl. gen. 13, 2014 7:03 pm

Ualaaaaa que poca vergonya!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr::
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: cristina2014 » dt. gen. 14, 2014 12:53 am

Uff tal com estan les coses com per tractar a les clientes així!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: silvia86 » dt. gen. 14, 2014 8:15 pm

Que fuerte! Ella si que se lo va a perder como trate a la gente así..!
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Agasshi » dt. gen. 14, 2014 10:07 pm

Vaig flipar molt perquè jo m'esperava aquest tipus de tracte més aviat en tendes grans on treballa molta gent i les dependentes estan fartes d'aguantar-nos xD però en canvi al Pronovias de Passeig de Gràcia m'ho vaig passar super bé i em van tractar genial (i això que érem 7 persones fent xivarri!!).

La tenda d'Eugenia Santiago és petiteta i no m'esperava gens el que m'hi vaig trobar. És una llàstima perquè després el Jose Mª Peiró em va dir que la coneix i que en realitat la dona treballa bé, però sí que és una mica "difícil".

En fi, si algú hi va, espero que tingui una bona experiència i que després ens ho pugui explicar per oblidar-nos de les males crítiques :)
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Halia » ds. gen. 18, 2014 7:47 pm

Hi ha de tot.. jo quan vaig anar a mirar vestits en alguna tenda també en varen tractar malament però mira, vaig passar perquè era una ximpleria... a més, que elles són les que s'ho perden.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: natalieh » dl. abr. 07, 2014 2:53 pm

Esta semana comenzaré a ir por Granollers ( es lo más cerca de donde vivo). Me han comentado que hay 3 y dos, son outlets.
Alguna experiencia?
Me caso el 21 de junio 2014. :-///:
Avatar de l’usuari
natalieh
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 2:40 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: alai13 » dc. abr. 16, 2014 5:27 am

Ufff quines maneres de tractar a la gent! Encara no he començat a murar i ja tinc por del que em puc trobar...
Em caso al maig 2015 creieu que es aviat encara?
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: mire_ia » dt. abr. 22, 2014 2:55 pm

alai13 ha escrit:Ufff quines maneres de tractar a la gent! Encara no he començat a murar i ja tinc por del que em puc trobar...
Em caso al maig 2015 creieu que es aviat encara?

Jo em caso aquest juny i vaig començar a l'octubre, hi ha llocs que diuen necessitar 5 o 6 mesos per demanar i arreglar el vestit.. No se, a mi em va costar molt de decidir pero també hi ha compis que a la primera botiga el van trobar.. Ja ens explicaras... :..:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: natalieh » ds. abr. 26, 2014 9:04 pm

Yo fuí dos meses antes.. (es decir, hace un par de semanas) y cuando me preguntó cuanto quedaba le digo 2 meses, se quedo :.0.-0.:
Pero como solo fuí allí me probe 4 vestidos y el 4 era el mio.. fuí rápida jeje
Avatar de l’usuari
natalieh
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 2:40 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: alai13 » dg. maig 04, 2014 8:57 am

merci! Entonces me planteare ir despues de vacaciones!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: GomezB » dv. oct. 17, 2014 4:25 pm

La verdad es que lees cada cosa que te quedas muerta. Tengo amigas que compraron los vestidos de novia en tiendas locales en lugar de grandes tiendas y tenían sus cosas buenas y males.

Las malas es la cantidad de vestidos que tienen. Una tienda pequeña tienen menos modelos.

La buena es que te atienden como si fueras su hija.

Dos amigas quedaron muy contentas con la opción de las tiendas locales y otras dos amigas quedaron no tan contentas con en las grandes tiendas.

Da que pensar.... :)
Si me tocara el sueldazo de la ONCe me pasaría todo el día en la playa escribiendo en mi blog: http://www.recogidospelo.com
GomezB
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 11:03 am
Ubicació: Valencia

Re: OPINIONS SOBRE BOTIGUES

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 10, 2014 12:18 pm

Hola!! *.-o-o.*

Acabo de veure aquest post casualment, jo he de dir que la nela81 té raó. Jo he anat només a 2: Blanco y Negro del Prat de Llobregat i Nuvies Victoria a Viladecans.

Us deixo la meva opi. Jo visc a Viladecans així que vaig anar a Nuvies Victoria, botiga que tothom de per aquí em va recomanar. La veritat que estic molt contenta amb el tracte que em van donar, em va anar traient vestits que em poguessin agradar pel que jo li deia... Jo anava amb una idea que finalment no va ser i ella em va ajudar a definir quin era el meu estil. Van ser molt amables en tot moment i el lloc està prou bé, a sobre que tenen moltíiiissims models i multimarca. Et fan bastant descompte i et regalen cosetes (ä mi em volia regalar la tiara). Trobo que es un bon lloc. La meva companya de feina que es casa, s'ho ha comprat allà a la primera visita >.-<:

Com que a Nuvies Victoria no trobaba res que m'agradés al 100%, vaig decidir probar a Blanco y Negro del Prat. Personalment, vaig trobar força opinions negatives d'aquesta botiga, sobretot en relació amb la dona vella (mare de l'actual depenenta). Tot i així, hi vaig anar (sempre he sigut del Prat i bueno, els meus pares em van insistir en anar-hi). La noia és un amor, i aixó ho dic després d'anar-hi 3 cops i emprovar-me no sé quants vestits. Al principi penses que la noia està massa pagada de sí mateixa, no deixa d'alabar que tenen moltes ventes i que venen núvies extrangeres, etc... a mi això em feia ràbia pero bueno, anava sentint i passant d'aquests comentaris. Però he de dir que apart d'aixó, la noia va aconseguir trobar el meu vestit!!!! =0-0-) Em va ajudar moltíssim a definir encara més l'estil que jo volia i el que ella tenia. Em va treure vestits de molts preus i molts estils diferents i em respectaba al 100% el que jo volia probar-me i no. La dona vella va aparèixer a lo llarg de la tarda i es bastant pesadera, pero no em va dir que no toqués els vestits, només deia a la meva mare i la meva amiga que no trepitjessin l'estora, sent molt pesada amb aquest tema, mentres que la filla la manava callar.
La noia es va esforçar moltíssim en que trobés el vestit ideal, i ho fa aconseguir. Quan vam acabar em va donar una mega-abraçada i ho vam celebrar una mica i tot. Inclús quan vaig sortir els dos primers cops sense vestit, ella m'animava moltíssim i em deia que el meu vestit existia, només tenia que trobar-ho!!!
Es nota que entén molt de moda i que està farta de pasarel·les, dona consells en general sobre la postura de la núvia, pentinats, maquillatge, en fi, tot important pel dia B. A mi els seus consells em van anar de conya anivell personal, em deia: No et facis fotos amb el vestit!! Que sino el tens massa mirat i quan et casis ho tindràs avorrit ja!! O també em va dir quan ja tenia vestit que no li digués a ningú i gaudís del moment perquè la gent es molt pesada, així com no dir quan m'ha costat (hi ha gent que m'ho ha preguntat :-/ ). Ella sempre s'informa del tipus de boda que es, i a ón. És important perquè potser a una boda de platja no hi pega un vestit d'un estil concret... També em va dir que es una estafa quan et posen en una tarima i et veus el vestit perfecte, ella diu que s'han d'emprovar amb uns tacons (Que ella et presta allà) i éssent tu mateixa. La botiga es petita pero em vaig poder moure més allà que a Nuvies Victoria, que et posen a una tarima. Crec que s'ha de tenir en compte, perquè té raó, és molt diferent com et veus... i jo al ByN em vaig veure més real que a Victoria.

En fi, com us dic, al final vaig comprar el meu vestit a Blanco y Negro i estic desitjant que em truquin per emprovar-me'l un altre cop!!!! >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron