Vestidos de novia con un toque de color!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

Vestidos de novia con un toque de color!!!!

EntradaAutor: momi » dl. ago. 18, 2008 9:03 pm

Holaaaaaaaaa

Me caso el año que viene, en Septiembre y aunque falta todavía bastante ya estoy ojeando vestidos!!! Me encantan los que tiene un toque de color, o son rojos y además como soy muy pálida y rubia no me acaba de convencer ir de blanco...

¿Alguna se ha comprado un vestido de este estilo? He visto la web de Nuvia de Baraïsa y son preciosos!!!!!! pero creo que algo caros.... :-))[/img]
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: txellb » dt. ago. 19, 2008 9:57 am

hola!
jo tambe em caso el setembre i tambe miro vestits, jejeje! i tambe soc força nova al foro, pero he estat mirant i a mi m'agraden els estampats amb color i hi ha cases que en tenen: Raimon bundo, Estanislao i Cymberlin (o algo aixi) i tambe a novias casajuana en tenen algun (em sembla que cap al final de la llista).
espero haver-te ajudat!
molta sort en la busqueda!
Avatar de l’usuari
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: momi » dt. ago. 19, 2008 10:30 am

Gracies Txell!!!! *.-o-o.*

Jo em caso el 26 i tu???? Jeje peró ja estic impacient amb el tema vestit i crec que no aguantaré ni fins Octubre!!!!

He mirat la web de Raimon Bundó y Cimbeline, aquests útims tenen un vestit vermell preciós!!! Peró em sembla que deu ser una mica car, per lo que he llegit als forums Casajuana sembla més econòmic i hi han bones crítiques.
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: txellb » dt. ago. 19, 2008 11:06 am

que fort!!!!!!! jo tambe em caso el 26!!!!!!!!!! encara no havia trobat ningu!!!!!
on et cases? jo soc de girona! haurem de vigilar, perque veig que el nostre estil es semblant... jejejeje
estic mooolt contenta de trobar algu del 26!
Avatar de l’usuari
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: mmf » dt. ago. 19, 2008 11:29 am

Hola chicas! Yo de septiembre también pero del 5! Ruben Perlotti también hace algunos vestidos con toque de color, en su web sale la colección!
Avatar de l’usuari
mmf
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 438
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 12:58 pm

EntradaAutor: momi » dt. ago. 19, 2008 12:46 pm

Jo també soc de Girona!!!! :-)ok: Bé, ara visc a Barcelona peró soc nascuda a Lloret de Mar. Ens casem al Restaurant El Trull, que es molt emblemàtic a Lloret, ho fan super bé, he anat a un parell de casaments allà i genial. A més, fa 20 anys faig fer-hi la comunió jeje. Vosaltres teniu ja un lloc triat?? A prop de Girona crec que està Can Marlet que te molt bona fama i es parla molt be al Forum. Jo tins els presuposts d'algguns resturants de la província: Can Grions (Arbúcies), Mas Romeu (Lloret) El Trull (lloret), Can Tarranc (Blanes), Hostal de la Gavina (Platja d'Aro) i Can Marlet (Montseny). A més una amiga es va casar fa dos anys al lotus Blau a termes Orion (Sils) i també molt bé.

Pel que fa a la web hi ha uns parell xulíssims, no coneixia aquest disenyador. sembla una mica car oi? De totes maneres si hi ha una botiga a Bcn m'aproparé a veure que tal!!! Moltes gràcies.

Una altre casa que fa vestits amb color, peró foça discrets es Gelen Novias, peró son de Murcia i em sembla que no tenen sucursal a Catalunya :-(
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sibil·la » dt. ago. 19, 2008 3:40 pm

Hola momi i txell!
Jo també era la primera cosa que vaig tenir clar quan vaig saber que em casava i vaig començar a pensar en el vestit de núvia: no volia un vestit blanc. Però ni blanc trencat, ni marfil, ni res. Volia color, un toc, molt, el que fós.

Jo vaig anar a Olot, a Corredera Núvies, on em van tractar de meravella i on tenen vestits preciosos.

Pel que he anat veient, us recomano que us mireu bé els vestits de Raimon Bundó (en alguna botiga que tinguin varietat i que s'atreveixin a agafar-ne de diferents dels clàssics blancs). A la col·lecció Ethereal n'hi ha de preciosos.

Els de Perlotti també piquen molt, jo crec que un xic més que els Bundó.

Jo vaig estar dubtant entre un Bundó (el model Maya del 2005) i el que al final em vaig quedar, que era de Jesús Peiró i al final no va tenir color, era daurat i beige.

Però em vaig provar diferents d'en Bundó. Un amb un estampat de flors liloses i cinturó lila, un amb colors ataronjats, un amb el top vermell i la faldilla plena de floretes vermelles,....

Els de Núvia de Baraïsa també em tenien enamorada però en aquella època no vaig saber que en una botiga de Palamós en tenien, i clar, passava d'anar a Tarragona pel vestit de núvia (jo sóc de l'Empordà).

També podeu jugar molt amb els complements: un vel o xal de color, un cinturó, etc...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: txellb » dt. ago. 19, 2008 6:51 pm

el primer d'en bundo es preciós! i ja no el fan?????? seria una llastima!
i el teu tambe es preciós, aquest color tambe m'agrada molt!
Avatar de l’usuari
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: ninou » dt. ago. 19, 2008 7:51 pm

Hola! Jo també vaig portar un Raimon Bundó!!!! Aquí us poso una foto!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 25, 2008 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: momi » dc. ago. 20, 2008 8:48 am

Son xulísims els Bundós, i realment si mires la seva web hi ha per tots els gustos i molta varietat: amb colors, més clàssics, atrevits...
Ja estic desitjant trobar vestit i passar-vos alguna foto.... :-)) Esteu molt guapes noies!!!!

També he llegit en aquest foro que es parla molt bé de Nuvies Casajuana, que tenen botiga a Barberà i Barcelona. Alguna de vosltres s'ha comprat el vestit allà? Sabeu si tenen molta varietat i quants vestits et deixen provar? Sembla ser que els preus també son molt competituis (lo qual es d'agraïr tal i com està la vida... :o-o: )
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: txellb » dc. ago. 20, 2008 9:26 am

hola ninou!
el teu vestit tambe es preciós! es que a mi tots m'agraden! jejeje
i el teu ram s'assembla molt al de la meva germana que es v casar l'any passat, si puc et poso la foto. a mes ella les invitacions i targetes d'agraiment tambe tenien aquesta flor i va semblar que ho fes expres pero s'en va adonar el dia del casament que anava tot de conjunt! jejeje
i ella tambe portava un bundó! jejejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. ago. 20, 2008 9:54 am

us he pujat un post de Casajuana, que estava a la segona pàgina.
ara fa mesos que no hi escriuen però moltes núvies les he vistes amb vestits d'allà

Recentment, mireu ak núvia amb un toc de color precióoooossss!!!
viewtopic.php?t=16181&postdays=0&postorder=asc&start=20
Un vestit preciós i ben diferent

Aquesta núvia tbe és d'aquest any i el vestit és molt romàntic, té un toc de color i és mooolt diferent. A mi em va encantar!
viewtopic.php?t=16155&start=0

casajuana, toc vermell, vàries núvies he vist
viewtopic.php?t=16005&postdays=0&postorder=asc&start=140
viewtopic.php?t=15773&postdays=0&postorder=asc&start=480
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Sandy28 » dc. ago. 20, 2008 2:13 pm

Mi vestido también tenía un toque de color... weno, un poco más de "un toque" jejejeje

Berta Novias también tiene vestidos con color
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

web del bichito;
http://web.me.com/bichito/
Avatar de l’usuari
Sandy28
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3354
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 10:27 pm
Ubicació: Andorra y Gran Canaria

EntradaAutor: Sibil·la » dc. ago. 20, 2008 7:10 pm

Sí veus, a tu també t'havia vist. Però no les he trobades totes! Costa molt :-))
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Mª José » dl. ago. 25, 2008 1:49 pm

Jo també sóc de Berta!!! I el meu vestit també portava color:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1884
Membre des de: dl. nov. 07, 2005 4:05 pm
Ubicació: L´Hospitalet de Ll. (Barcelona)

EntradaAutor: momi » dl. ago. 25, 2008 7:34 pm

Esteu molt guapes!!!!! MªJosé, em sembla que he vist el teu vestit a la web de Berta Novias. Aquest disabte vull mirar de assar-m'hi per un primer cop d'ull!!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: S@N20 » dl. ago. 25, 2008 8:58 pm

Jo también em vaig casar amb un vestit amb un petit toc de color!!!
Era de Novia d'Art, si voleu veure una foto, m'ho dieu i us envio un privi,val? Era color rosa pàlid el cos, i a la faldilla portaba una flor a un costat amb un to més pujat q el cos, per mi, moooolt maco!!!! :-))
Avatar de l’usuari
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: Mª José » dt. ago. 26, 2008 9:57 am

Sí, Momi!!! El vestit que portava sembla que té molt exit i porta desde el 2006 a la web de Berta!!! Jo el vaig comprar al juliol del 2006 i això que fins al juny del 2007 no em casava, però ni ha nenes del foro del 2008 que també l´han portat perque a la temporada del 2007-08 també hi era.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1884
Membre des de: dl. nov. 07, 2005 4:05 pm
Ubicació: L´Hospitalet de Ll. (Barcelona)

EntradaAutor: txellb » dt. ago. 26, 2008 10:18 am

mªjose, jo tambe l'he vist. per cert, estas guapissima i el ram tambe es preciós!
he mirat la web de gelen novias i tambe hi ha vestits amb color, pero em sembla que no son a catalunya, algu en sap res? a la web no hi ha telefon, o jo no l'he vist.
Avatar de l’usuari
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: isla » dt. ago. 26, 2008 4:41 pm

Buenas!!
Mi pequeña aportación, yo me casé con el modelo Dama de Nuvia de baraisa, me lo compré en Tarragona.
Os pongo alguna fotito:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
Avatar de l’usuari
isla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 03, 2006 1:58 pm
Ubicació: barcelona

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants
cron