alguna opinio de novias casajuana

Vestits de nuvi i núvia.

alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: evacg » dg. jul. 06, 2008 3:05 pm

Algú ha comprat el seu vestit de nuvia a novias casajuana? Encara que no l'hagueu comprat allà, si algú em pot donar la seva opinio li agrairé moltisim perquè m'agrada molt un vestit que tenen però voldria saber si son formals en les entregues i les proves... ja sabeu que vull dir. Merci per tot!
evacg
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 387
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 3:00 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: sandradani » dt. set. 08, 2009 8:42 am

Jo vaig anar alla, i la veritat només entrar sabia que no m'agradaria cap , la meva opinio ....els models em van semblar una mica antics....
Avatar de l’usuari
sandradani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dt. juny 27, 2006 2:41 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: berry » dt. set. 08, 2009 10:20 am

hola wapi!!

jo me l'he comprat alla el vestit ara estic esperant que arribi la data de la primera prova pero ja el tinc decidit me'n vaig emprovar molts i em van atendre molt be vaig anar a barbera ehh a barcelona es veu que el tracte no es el mateix
Imatge
Avatar de l’usuari
berry
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: momi » dt. set. 08, 2009 11:28 am

Jo va ser el primer lloc on vaig mirar, per la relació qualitat-preu, i no em va acabar de convènçer cap...tot i aixó el tracte va ser molt correcte, de fet el meu company va estar a punt de fer-se el traje allà.
Avatar de l’usuari
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: ruperta » dt. set. 08, 2009 12:12 pm

hola,jo no me l´agafat alla al final ,pero va ser el primer lloc que vaig anar perque el preu y els models m´agaradaven,ja vaig anara barcelona i el tracte correcte pero van per feina i a mi no en van treure ningun mes dels que jo li vaig dir....a mi perque al final em va agradar mes una altre botiga i un altre vestit,pero estava casi convenÇuda del de casajuana..
Avatar de l’usuari
ruperta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 171
Membre des de: ds. maig 31, 2008 5:05 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 19, 2009 9:06 pm

Hola, bona tarda
jo vaig acompanyar a una amiga a veure vestits al casajuana de Barberà, i la veritat és que els vestits no estaven malament, ho unic malament que havia allà era la dependenta que ens va tocar. No he vist persona més desagradable en la meva vida, ens va interrogar tan a ella, com a mi com a la seva cunyada que ens acompanyava. Va perdre una possible venta i que jo quan aquest any proxim hagi de començar a mirar, la seva botiga no estigui ni a la meva llista.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: josefina » dl. oct. 19, 2009 9:54 pm

Yo me he comprado el vestido alli y mi marido tambien el precio bien, y el tracto tambien. Han cumprido con las fechas, los arreglos bien no tengo ninguna queja al contrario.
josefina
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dg. nov. 23, 2008 10:53 am

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: estherita » dg. oct. 25, 2009 7:29 pm

marsal75 ha escrit:Hola, bona tarda
jo vaig acompanyar a una amiga a veure vestits al casajuana de Barberà, i la veritat és que els vestits no estaven malament, ho unic malament que havia allà era la dependenta que ens va tocar. No he vist persona més desagradable en la meva vida, ens va interrogar tan a ella, com a mi com a la seva cunyada que ens acompanyava. Va perdre una possible venta i que jo quan aquest any proxim hagi de començar a mirar, la seva botiga no estigui ni a la meva llista.



a mí em va passar el mateix!! vaig anar amb una amiga i la tía ens mirava amb cara de fastig i tot! no sé, molt malament, li va agradar un però no se'l volia comprar allà pel tracte. a més, la tia no s'havia depilat el bigoti!
Un sueño...
Avatar de l’usuari
estherita
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: sareta_1 » dg. gen. 31, 2010 2:14 pm

hola! jo vaig anar fa 2 anys, acompanyant a la meva cosina que es casava. la veritat que a mi el lloc no m'agradava pas. el tracte de les dones ... fatal també. però al cap i a la fi, a la meva cosina li va agradar un vestit d'allà i se'n va haver d'aguantar.
salutacions maques!
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: nananda2 » dg. gen. 31, 2010 8:23 pm

Jo al primer lloc que vaig anar a ver Casajuana, pels preus, pero pensava que no m'agradaria cap, pero em van agradar uns quants, el tracte molt bé (almenys a Lleida), hi vaig tornar amb la family pero no coincidiem amb els models que ens agradaven, així que al final m'he le quedat en una altra botiga que hi va haver més unanimitat jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: sareta_1 » dg. gen. 31, 2010 9:20 pm

suposo que cada botiga serà diferent. jo de la que parlava era la de barberà
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: nimi » dl. feb. 01, 2010 10:26 am

Mi vestido fue de Casajuana. Me lo compré en la tienda de Barbará, dicen que en la de Barcelona hay mucha menos variedad. Los precios son mucho más asequibles aunque hay que decir que se ve en mucho de los modelos...que se ven...cutres. Pero tienen colecciones que están muy bien y puedes encontrar tu vestido a buen precio. Yo no tube ningún problema con las pruebas ni las entregas, las modistas son un encanto, el gili... es el hombre de la entrada, es insoportable y una chica más o menos joven con bigote...(que no sé muy bien cuall es su función), fuera de ahí, el resto de gente es un encanto y te ayudan en lo que pueden sin forzarte. Yo acabé muy contenta :)
Eso sí, el velo me lo acabé comprando en pronovias porque alli solo tenian 2 modelos!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: marsal75 » dl. feb. 01, 2010 2:02 pm

a ver si a la que nos referimos todas sobre su SIMPATIA es la chica del bigote... bueno quizas si fuera más agradable alguien le regalaria un bono de fotodepilación facial
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: nananda2 » dl. feb. 01, 2010 7:42 pm

q bona! >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: lorine » dg. feb. 07, 2010 6:36 pm

Hola a tot@s!!!! doncs jo m'el he comprat a nuvies Casajuana i la veritat es que no tinc cap pega amb ells. Vaig anar a la botiga del c/ Valencia no molt convençuda i la noia em va dir que si volia veure mes models podia anar a la botiga de Barbera i vaig anar amb la meva germana i la veritat es que molt molt be.
La dependenta va tenir un tracte excepcional i em va ensenyar uns quants models seguint mes o menys les indicacions que jo li deia fins que va treure el MEU vestit que va ser posar-ho i channn...alla estaba. A mes, puc modificar-lo com vulgui ja que volia posar-hi una mica de color i sense cap problema, fins i tot em va dir que si volia tornar a probar.me algun per acabar de decidir-me que cap problema.
EL dia 9 d'abril tinc la primera prova aixi que ja us explicare!!

Un abraçada forta
lorine
 
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 6:31 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. feb. 08, 2010 12:50 am

marsal75 ha escrit:a ver si a la que nos referimos todas sobre su SIMPATIA es la chica del bigote... bueno quizas si fuera más agradable alguien le regalaria un bono de fotodepilación facial


Marsal, no puedo contigo, cada vez que leo algún post tuyo me parto de la risa!!!!! Eres buenísima!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Respecto al hilo de la conversación, yo fui a casa juana de la c/valencia en barcelona, y la verdad q los modelos q vi no son nada de mi estilo...eso sí, los precios estan bien.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: marsal75 » dg. feb. 14, 2010 11:14 am

ayer caí en la tentación... tenia que ir a doble imatge a buscar unas fotos y como hacia dias que mi madre me iba diciendo que a ver si ibamos ya de una vez a mirar vestidos de novia.. así que me la llevé porque doble imatge esta al lado de novias casajuana.
Nos tuvimos que esperar un ratito porque pillé el rato que se habian ido a comer. A medida que iban llegando las mujeres de ahí pues iban cogiendo a las chicas que habian llegado antes que yo (había una chica gitana probandose el vestido que solo con los metros de cola que llevaba me hacia yo el vestido entero y aun me sobraba).. y me atendió la amiga simpatica. No sé si era porque iba con mi madre o qué pero estuvo seca pero agradable (eso si.. sigue con bigote y encima sin peinarse me iba).
me prové 4 vestidos que pedí yo y me sacó otro más que creyó uqe me sentaria bien. Uno de los que me prové me gusto como me quedaba, aunque me sobraba cola para mi gusto, pero como dijo mi madre la calidad de la ropa no es buena.. pero que quiere por los precios que hay?
ahora al menos he calmado a mi madre por unos dias y ya sé más o menos que estilo me sienta bien
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: Àfrica » ds. des. 18, 2010 2:55 pm

Hola,
Yo fui harà un par de meses y como llegué tarde, me dijeron que me mirara la web. Les dije que queria un modelo sencillito, y me dijeron que en la web lo encontraria. Me la estuve mirando y no hay ningún vestido que se ajuste a mis gustos. Sabeis si tienen más modelos de los que salen en la web?
Gracias!
Avatar de l’usuari
Àfrica
 
Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

Re: alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: jgl » dc. gen. 05, 2011 3:30 pm

Àfrica ha escrit:Hola,
Yo fui harà un par de meses y como llegué tarde, me dijeron que me mirara la web. Les dije que queria un modelo sencillito, y me dijeron que en la web lo encontraria. Me la estuve mirando y no hay ningún vestido que se ajuste a mis gustos. Sabeis si tienen más modelos de los que salen en la web?
Gracias!



si que tienen mas modelos, yo los que me probe en la web no estaba ninguno. yo tube suerte y me atendio una mujer mas mayor que es muy agradable. ya tengo escogido el mio y la verdad es que estoy muy contenta.
Imatge
Avatar de l’usuari
jgl
 
Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 12, 2010 3:53 pm


Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron