Autor: Nes » ds. set. 06, 2008 9:59 pm

Autor: Meritxell » dg. set. 07, 2008 7:48 am

Autor: Nes » dg. set. 07, 2008 8:40 am

Autor: ninou » dg. set. 07, 2008 9:46 am
Estaràs guapíssima!

Autor: arantx6 » dg. set. 07, 2008 10:22 am

Autor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:06 pm
ninou ha escrit:OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que guapaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Però, nenaaa, no ens has de donar les gràcies per haver vingut!!! LEs gràcies te les hem de donar nosaltres per deixar-nos colar en una cosa tan íntima i secreta com és "el vestit de núvia"!!!!!!!!!
És veritat el que diu la Meritxell: jo també m'hi hauria estat menys estona, PERÒ...... ens tenies enganxades allà amb el vestit tan maco! oooh!!!! jo no parava de mirar-lo! És PRECIÓS!!!!!!!!!!![]()
![]()
Estaràs guapíssima!
Quina emoció ahir, mirant vestits un altre cop! Ai, em van venir ganes d'arribar a casa i treure el meu de la caixa i tornar-me'l a posar....(però no ho vaig fer, eeeeh) Fins i tot vaig veure a la botiga allà penjat el que va ser el vestit finalista (el meu ja el van descatalogar). Aix, que bé que m'ho vaig passar! Se't veia super il·lusionada!!!!!!
Per cert, la noia primeta i rossa que hi havia, em sona moltíssim! Hi vaig estar pensant... Que és mestra?
Tema tocats del cabell: la flor natural que em vas dir que t'agradava (no recordo el nom, però sí quina és) crec que t'hi pot quedar molt bé també! però jo faria això: aniria a la pelu amb vàries opcions. Dels que et vas emprovar ahir, per mi el que et queda més maco i també super conjuntat amb el vestit, és el primer. És maquíssim! em va agradar des del primer moment! Però si vols un consell, no deixis que et sorprenguin...: jo vaig enamorar-me del meu tocat i el dia de la recollida del vestit, em van clavar 60 euros per la diademeta que portava!!!!!! i la jaqueta igual: em van dir que costaria uns 200 euros (dit de paraula), i el dia de la recollida van ser 300 i pico!!!!
Que no t'emboliquin! si a tu t'agrada la flor natural, prova totes les opcions!
Autor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:07 pm
arantx6 ha escrit:Bonica, estàs simplement preciosa!!!
Tot és molt elegant, el vestit, les sabates...TUUUUUUUUUU!!!!
A més si el dia de la prova ja irradies aquesta felicitat no vull ni imaginar lo preciosa que estaras el dia del casament!!!!
Autor: Meritxell » dg. set. 07, 2008 12:52 pm

Autor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:54 pm
Autor: ninou » dg. set. 07, 2008 1:27 pm

Autor: Paqui77 » dg. set. 07, 2008 1:37 pm
Autor: artemis » dg. set. 07, 2008 3:42 pm
Autor: CRISTI I RUBEN » dl. set. 08, 2008 8:28 am

Autor: MonicayMateo2009(MYM) » dl. set. 08, 2008 1:01 pm

Autor: artemis » dl. set. 08, 2008 1:48 pm
CRISTI I RUBEN ha escrit:Guapa estabas preciosaaaaaaaaaaaaaaaaa
La espera tan larga que hemos tenido para verte ha merecido la pena!!!!
No me he leido todo el post, ya has elegido el peinado??? Con alguno de esos tocados???
Que guay nena que poquitin te queda eh???
Autor: artemis » dl. set. 08, 2008 1:49 pm
MYM ha escrit:de que tienda es este vestido??? es en barcelona???
Autor: mima » dl. set. 08, 2008 1:54 pm
Estas radiant, de veritat!
Autor: Laida » dl. set. 08, 2008 6:13 pm