1ª I 2ª PROVA (pàg.5) VESTIT D'ARTEMIS!!!!!!!!!!!!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Nes » ds. set. 06, 2008 9:59 pm

Jejeje, Meritxell, no ho sé pq em poso seria, pero la veritat es que desde que vaig començar a probar-me vestits, a la que me'n enfundava un, pam, se'm cambiava la cara i em posava super seria, soposo que m'impacta bastant...

Pero en el fons ja ho he dit, avui se'm escapava el riure mirant-me, tot i que no la felicitat que rebossa l'Artemis, i que consti que jo estic molt feliç i amb moltes ganes de que arribi la boda eh! El que passa es que estic también molt neguitosa...suposo que es el respecte de tot plegat...en fi, que hi farem!
Nes
Imatge
Nes
:: núvia experimentada

Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 04, 2007 12:14 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 07, 2008 7:48 am

Aaaaiiii Nes!!!! Ja veuràs que serà un dels dies més feliç de la teva vida!!!!

Segur que disfrutes amb tota la preparació que comporta, però també és veritat que es porta tant de temps que ja es tenen ganes de que arribi el dia, oi???
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Nes » dg. set. 07, 2008 8:40 am

Oi tant que tinc ganes de que arribi el dia, m'estic impacientant i tot!!!Jejeje
Nes
Imatge
Nes

Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 04, 2007 12:14 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 07, 2008 8:42 am

jajajjajajaja
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. set. 07, 2008 9:46 am

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que guapaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Però, nenaaa, no ens has de donar les gràcies per haver vingut!!! LEs gràcies te les hem de donar nosaltres per deixar-nos colar en una cosa tan íntima i secreta com és "el vestit de núvia"!!!!!!!!!
És veritat el que diu la Meritxell: jo també m'hi hauria estat menys estona, PERÒ...... ens tenies enganxades allà amb el vestit tan maco! oooh!!!! jo no parava de mirar-lo! És PRECIÓS!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Estaràs guapíssima!
Quina emoció ahir, mirant vestits un altre cop! Ai, em van venir ganes d'arribar a casa i treure el meu de la caixa i tornar-me'l a posar....(però no ho vaig fer, eeeeh) Fins i tot vaig veure a la botiga allà penjat el que va ser el vestit finalista (el meu ja el van descatalogar). Aix, que bé que m'ho vaig passar! Se't veia super il·lusionada!!!!!!

Per cert, la noia primeta i rossa que hi havia, em sona moltíssim! Hi vaig estar pensant... Que és mestra?

Tema tocats del cabell: la flor natural que em vas dir que t'agradava (no recordo el nom, però sí quina és) crec que t'hi pot quedar molt bé també! però jo faria això: aniria a la pelu amb vàries opcions. Dels que et vas emprovar ahir, per mi el que et queda més maco i també super conjuntat amb el vestit, és el primer. És maquíssim! em va agradar des del primer moment! Però si vols un consell, no deixis que et sorprenguin...: jo vaig enamorar-me del meu tocat i el dia de la recollida del vestit, em van clavar 60 euros per la diademeta que portava!!!!!! i la jaqueta igual: em van dir que costaria uns 200 euros (dit de paraula), i el dia de la recollida van ser 300 i pico!!!!
Que no t'emboliquin! si a tu t'agrada la flor natural, prova totes les opcions!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: arantx6 » dg. set. 07, 2008 10:22 am

Bonica, estàs simplement preciosa!!!

Tot és molt elegant, el vestit, les sabates...TUUUUUUUUUU!!!!

A més si el dia de la prova ja irradies aquesta felicitat no vull ni imaginar lo preciosa que estaras el dia del casament!!!!
Imatge
ImatgeImatge
arantx6
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2252
Membre des de: dg. maig 25, 2008 8:43 pm
Ubicació: Nou Barris

EntradaAutor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:06 pm

ninou ha escrit:OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que guapaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Però, nenaaa, no ens has de donar les gràcies per haver vingut!!! LEs gràcies te les hem de donar nosaltres per deixar-nos colar en una cosa tan íntima i secreta com és "el vestit de núvia"!!!!!!!!!
És veritat el que diu la Meritxell: jo també m'hi hauria estat menys estona, PERÒ...... ens tenies enganxades allà amb el vestit tan maco! oooh!!!! jo no parava de mirar-lo! És PRECIÓS!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Estaràs guapíssima!
Quina emoció ahir, mirant vestits un altre cop! Ai, em van venir ganes d'arribar a casa i treure el meu de la caixa i tornar-me'l a posar....(però no ho vaig fer, eeeeh) Fins i tot vaig veure a la botiga allà penjat el que va ser el vestit finalista (el meu ja el van descatalogar). Aix, que bé que m'ho vaig passar! Se't veia super il·lusionada!!!!!!

Per cert, la noia primeta i rossa que hi havia, em sona moltíssim! Hi vaig estar pensant... Que és mestra?

Tema tocats del cabell: la flor natural que em vas dir que t'agradava (no recordo el nom, però sí quina és) crec que t'hi pot quedar molt bé també! però jo faria això: aniria a la pelu amb vàries opcions. Dels que et vas emprovar ahir, per mi el que et queda més maco i també super conjuntat amb el vestit, és el primer. És maquíssim! em va agradar des del primer moment! Però si vols un consell, no deixis que et sorprenguin...: jo vaig enamorar-me del meu tocat i el dia de la recollida del vestit, em van clavar 60 euros per la diademeta que portava!!!!!! i la jaqueta igual: em van dir que costaria uns 200 euros (dit de paraula), i el dia de la recollida van ser 300 i pico!!!!
Que no t'emboliquin! si a tu t'agrada la flor natural, prova totes les opcions!

Holaaaaaaaa!!!!

Doncs si, la noia rosseta és la meva cosina i és mestra a Cabrils!!! I la petita que hi havia és la meva fillola, la del anells. Vam anar a comprar el seu vestidet després i anirà a conjunt amb mi jejejej que guapa!!!

El tema tocat, no sé què fer, me n'emportaré alguns per tenir diferents models el dia de la prova, però a mi em feia gràcia lo de la flor natural, però no ho sé , m'ho haig de veure posat.

I lo de la jaqueta ja m'ho espero que me la fotran la clavada, però es que et claven fins per respirar!!! No ho sé, si m'agrada algun tocat, el que sé es que no l'agafaré allà, conec una noia que té el catàleg i em costa molt més baratet!!!!

Me n'alegro que us quedéssiu, jo estava encantada de tenir-vos allà amb mi!!! jejejee
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:07 pm

arantx6 ha escrit:Bonica, estàs simplement preciosa!!!

Tot és molt elegant, el vestit, les sabates...TUUUUUUUUUU!!!!

A més si el dia de la prova ja irradies aquesta felicitat no vull ni imaginar lo preciosa que estaras el dia del casament!!!!

moltíssimes gràcies guapa!!! me n'alegro que t'agradi!!! jo em veig impressionant! jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dg. set. 07, 2008 12:52 pm

És veritat el què diu la Ninou, els tocats són cars. No recordo quant però no t'enganyaria massa si et digués uns 60 euros...
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dg. set. 07, 2008 12:54 pm

si, per això m'ho pensaré molt abans de cmprar res, que no ens sobren els quartos!!!

i a més el de flor natural em costa 6 o 7 euros....
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: ninou » dg. set. 07, 2008 1:27 pm

uf!!! quina passada! sí, el meu va costar 60 euros! ni se'm va pasar pel cap això de la flor natural....Si hi hagués caigut, potser ho hauria provat! ostres és que 60 euros fan mal, eh! Quan estàs de preparatius, es paguen unes quantitats tan altes en tot que quan et diuen 60 euros sona a "calderilla"....però ara ja em tornen a sonar com "deu n'hi do!!!"
Però bueno, triis el que triis, segur que serà amb molt de gust i et qeudarà bé!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dg. set. 07, 2008 1:37 pm

Pero qué guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nena el vestido es precioso y los zapatos me han enamorado. Vas a estar presiosa el día de u boda, no tengo ninguna duda. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Paqui77

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: artemis » dg. set. 07, 2008 3:42 pm

Doncs si Ninou, tot suma i arriba un moment que has d'anar triant, perquè no pot ser tot!!!

PAqui guapa!! Muchas gracias, me alegro que te guste!!! Yo estoy encantada!!!!

Besitosssssssss
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: CRISTI I RUBEN » dl. set. 08, 2008 8:28 am

Guapa estabas preciosaaaaaaaaaaaaaaaaa

La espera tan larga que hemos tenido para verte ha merecido la pena!!!!

No me he leido todo el post, ya has elegido el peinado??? Con alguno de esos tocados???

Que guay nena que poquitin te queda eh???
CRISTI I RUBEN

Entrades: 4139
Membre des de: dc. oct. 31, 2007 4:48 pm
Ubicació: St. Feliu de Ll.

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dl. set. 08, 2008 1:01 pm

de que tienda es este vestido??? es en barcelona???
MonicayMateo2009(MYM)

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: artemis » dl. set. 08, 2008 1:48 pm

CRISTI I RUBEN ha escrit:Guapa estabas preciosaaaaaaaaaaaaaaaaa

La espera tan larga que hemos tenido para verte ha merecido la pena!!!!

No me he leido todo el post, ya has elegido el peinado??? Con alguno de esos tocados???

Que guay nena que poquitin te queda eh???

gracias gracias!!!! jejejeje

Pues de tocado no he elegido ninguno de momento, porque quiero probar con flor natural, así que el día de la prueba me llevaré unos cuantos y ya veremos cual me quedo!!!

Ya me queda un mes y nada!!!!

Besitos!!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dl. set. 08, 2008 1:49 pm

MYM ha escrit:de que tienda es este vestido??? es en barcelona???

El vestido es de Raimon Bundó, y la tienda está en Mataró, pero el taller está en Barcelona, lo que no sé decirte es la calle.....

:-)ok:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: mima » dl. set. 08, 2008 1:54 pm

Artemis, estas guapissima!! I és q amb aquesta cara de felicitat, ncara més!
El dia dl casament el teu futur maridet, caurà d cul!! :-///: Estas radiant, de veritat!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: artemis » dl. set. 08, 2008 3:21 pm

moltíssimes gràcies guapa!!!!!

:-()-) :-()-)
Imatge
Imatge