LA BOELLA

un any fantàstic.

LA BOELLA

EntradaAutor: nuvia2011 » dj. oct. 22, 2009 1:56 pm

Estem buscant restaurant i hem vist fotos de La Boella. Encara no l'hem anat a veure però d'entrada té molt bona pinta.
M'agradaria que algú em pogués donar alguna referència. Potser alguna de vosaltres ho ha celebrat allà i em pot fer cinc cèntims de l'experiència, preus, menjar, etc...
Moltes gràcies.
nuvia2011
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 1:48 pm

Re: LA BOELLA

EntradaAutor: Carpi » dt. oct. 27, 2009 8:58 pm

Hola hola...
A ver yo no he estado en ninguna boda allí pero me han dixo de todo, me han comentado que es muy bonito, eso si, pero que la comida es de catering.
Yo la estuve mirando para casarme el año que viene y los precios (si no me equivoco) eran entre 150-160€, tienes exclusividad el día de tu boda, tienes diferentes salones para escoger, etc.
Pero como te he comentado yo no he estado personalmente, espero haberte ayudado aunque sea solo un poco jajaja.

Un saludo *.-o-o.*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Avatar de l’usuari
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

Re: LA BOELLA

EntradaAutor: nuvia2011 » dc. nov. 04, 2009 5:39 pm

Hola, siento no haber respondido antes, pero todavía no sé muy bien como va esto del foro, nunca había estado en ninguno.
La verdad es que pensava que la comida no era catering, pues al tener allí mismo el hotel y el restaurante creía que lo cocinaban allí... De todos modos queremos ir a visitarlo a ver que tal y que nos cuentan...
Muchas gracias!!!
nuvia2011
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 1:48 pm

Re: LA BOELLA

EntradaAutor: SIENA » dt. nov. 24, 2009 11:45 pm

Hola,
Jo he estat a 2 bodes a la Boella, i la veritat és que és un lloc preciós. Uns jardins fantàstics, l'exclusivitat de tot un dia per tu...El menjar em va agradar molt; surt de lo típic i té un toc de "cuina d'autor". En la meva opinió és un lloc molt elegant, i quan hi vaig estar com a convidada tot va sortir perfecte. Dubto molt que sigui catering; tenen les cuines allà mateix; i de fet tenen restaurant propi al mateix lloc...Ara bé, no és barat. Jo vaig estar tombant per diferents restaurants a prop de Reus i de Tarragona i personalment és el que em va agradar més. L'Orangerie del Celler Clos Barenys, a Vilafortuny també em va agradar. Entre vinyes, amb el mar al fons, amb uns jardins molt bonics...Però em vaig acabar decidint per la Boella, per experiència pròpia.

Espero haver ajudat.
SIENA
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 11:32 pm


Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron