com donar el sí?

un any fantàstic.

com donar el sí?

EntradaAutor: eowyn138 » dl. set. 21, 2009 3:58 pm

Hola noies,

em queda poquet pel casament i divendres passat vam tenir reunió amb el jutge per comentar com seria la cerimònia. I ens va dir que al moment que ens pregunti lo de "vols a tal per espòs....?" no vol que només digue'm sí, vull.... sinó que vol que diguem alguna frase, però de moment estic totalment bloquejada....

Alguna em podria donar idees o frases?

Com vau donar el sí les ja casades?

Moltes gràcies.

Salutacions
eowyn138
 
Entrades: 49
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 1:14 pm

Re: com donar el sí?

EntradaAutor: IRENE21 » dl. set. 21, 2009 4:18 pm

nosaltres vam llegir un text, i no ens vam donar el si quiero.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

Re: com donar el sí?

EntradaAutor: izascun79 » dt. set. 22, 2009 12:45 pm

nosaltres ens casem per l'església i serem nosaltres qui diem el text, no només el sí, vull... si et serveix d'ajuda o inspiració...

Manel, jo et rebo com espós i prometo ser-te fidel en prosperitat i adversitat, salut i malaltia, i estimar-te i respectar-te tota la vida...
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

Re: com donar el sí?

EntradaAutor: mireiaixavier » dt. set. 22, 2009 4:07 pm

hola el nostre es una mica llarg pero estem mirant si l'escurçem a nosaltres ens agrada i el mossen ens va dir que podiem escriure'l nosaltres, jo et dono la idea i sempre pots modificar-lo

mireia, t'estimo, i et prenc per esposa i em comprometo a fer creixer el nostre amor cada dia, a esforçar-m'hi sempre, passi el que passi, i a treballar juntament amb tu pel futur que esperem, per que les nostres vides arribin a ser estimul d'alegria i esperança per a l'altra gent i el nostre matrimoni sigui senyal de la presencia de Déu entre els homes.


més o menys sera això espero que t'ajudi veure diferents propostes i jo crec que lo millor es fer una que s'adigui a vosaltres i no una cosa que us ve imposada
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiaixavier
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

Re: com donar el sí?

EntradaAutor: IRENE21 » dt. set. 22, 2009 4:11 pm

izascun79 ha escrit:nosaltres ens casem per l'església i serem nosaltres qui diem el text, no només el sí, vull... si et serveix d'ajuda o inspiració...

Manel, jo et rebo com espós i prometo ser-te fidel en prosperitat i adversitat, salut i malaltia, i estimar-te i respectar-te tota la vida...


correcte aixo es el que vam dir nosaltres-
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am


Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron