Quina decepció! us ha passat?

un any fantàstic.

Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: nuni » dv. jul. 31, 2009 12:50 pm

Hola!
Un dia parlant amb una coneguda que es va casar l'any passat, em va dir que algún convidat em decebria. I que normalment era algú proper.
Jo vaig pensar que no em passaria, però a 26 dies del casament una de les meves millors amigues m'ha dir per mail (vaya tela!) que no vindrà al casament perquè (atenció!!) el seu nou nòvio no coneix a ningú!!
Estic tan decebuda i emprenyada!
Us ha passat alguna cosa semblant? ens defuguem?!

petons!

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: XIKAAA » dv. jul. 31, 2009 2:07 pm

que ens dius? doncs si ell no vol venir que no vingui, xo ella... que fort que hem sembla! no ho entenc!

la veritat es que fins ara no n'hi ha ningú que hagi fet una cosa d'aquestes, però si que tenim xorradetes varies... encara que jo crec que segur que d'akí a la data provablement arrivaran més cosetes...
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: eugeyjose » ds. ago. 01, 2009 6:58 am

Yo también alucino. Yo he ido a bodas donde mi pareja no conocía a nadie puesto que es mi grupo de amigas de siempre y el aunque las conoce no sale con ellas ni con sus parejas. Pero está claro que alguien te va a decepcionar seguro. A mi me preguntaron que si me casaría de blanco y haría toda la parafernalia de la boda, no se si fue porque hace tiempo que vivo con mi pareja o si es porque ya tenemos un hijo en común. Yo le dije: "Claro!!! Te recuerdo que es la primera vez que me caso!!!"

Creo que hemos de aprender a igonorar estas cosas y ha disfrutar del día, piensa que habrá otras muchas personas te sorprenderan.
Imatge

No siempre 1 + 1 son 2
Avatar de l’usuari
eugeyjose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. març 16, 2009 8:14 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Papita » ds. ago. 01, 2009 9:53 am

Hosti nuni.. que fuerte me parece.. em sembla alucinant que hi hagi gent tant cateta, la veritat, perquè és la única cosa que se m'acut de dir a lagú que en teoria és a mic i no ve al casament.. i a més t'ho diu per mail.. a mi per ara res... però encara queda....
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: david y laura 2009 » ds. ago. 01, 2009 10:38 am

A mi lo que em va decepcionar molt és que a la meva despedida de soltera no van venir les meves millors amigues, les de tota la vida. Només van venir les amigues recents (les que fa 3 o 4 anys que conec). Les amigues de tota la vida nomes va venir una. Això em va decepcionar molt :--(

De convidats a la boda, no tinc cap decepció (i espero no tenir-la a 6 dies de la boda...
El que si que m'ha decepcionat és que quan vam dir que ens casavem, als meus germans no els hi va fer gens de ilusió, i a alguns dels nostres amics tampoc.... Això em va posar molt trista. A alguna li ha passat això?
Imatge
Avatar de l’usuari
david y laura 2009
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 200
Membre des de: dc. set. 03, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: EvelynyVictor » ds. ago. 01, 2009 10:42 am

yo también he tenido algo así y es que mi mejor amigo no viene a la boda porque viene otra amiga mía con la que su pareja no se lleva bien...flipé!
Imatge
Avatar de l’usuari
EvelynyVictor
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1662
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 6:03 pm

EntradaAutor: XIKAAA » ds. ago. 01, 2009 4:13 pm

pues yo tengo una historia... mi mejor amiga tenia un novio (con el que llevaba 7 años) y lo dejaron. Pues el novio es súper amigo nuestro y también lo hemos invitado a la boda (lo dejaron ahace 2 años y nosotros no tenemos nada que ver con lo que les haya pasado). Pues resulta que claro el xiko ahora tiene novia y quiere traerla (lleva 1 año y medio con ella) no le puedo decir que no venga, pq entonces no vendrá él... un desastre vamos!

Pero mi amiga va a venir pase lo que pase con ese tema, así te demuestra su amistad al 100%.

A nosotros también nos decepcionó un poco la reacción de la familia de mi futuro, xo bueno... Y mi cuñado, que es el padrino, me da la sensación de que no le hace especial ilusión. Si lo llego a saber hago a mi amigo padrino y punto, xo bueno....
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » ds. ago. 01, 2009 5:23 pm

la verdad es que es una pena darte cuenta de estas cosas en un momento asi, pero mi consejo :ni caso os aseguro que ese dia no os dareis ni cuenta que no estan y sereis igual de felices.
Avatar de l’usuari
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: soniah86 » dg. ago. 02, 2009 12:51 pm

bueno per fer-vos compania us explicare la meva i si noies bastant fort a mi i en la meva cronica surt ja explicat el dijous abans del casament es a dir 2 dies abans del casament m' envien un sms 2 amigues que son bessones dient que no vindrien, tinc el misatge ara davat posa: "hola sonia no vamos poder venir a la boda, lo siento te deseo lo mejor en este dia y gracias por invitarnos besos" ni us dic la cara de flipada que se'm va quedar si noies a 2 dies del casament i ja ni trucant si no enviant un sms jo vaig contestar no pasa res i punt no vaig posar res mes m'han escrit en el face que que guapa anava i histories d'aquetes i ni les he contestades sincerament estic emprenyada amb elles pero no perque no hagin vingut si no de la manera que ho han fet la meva millor amiga que es amiga d' elles tambe es va quedar flipant me diu jo ni hagues contestat

aixi que ja veieu que no sou les uniques pero noies millor aixi no val la pena compratir un dia tan maco per nosaltres amb gent que no s' ho mereix
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
Avatar de l’usuari
soniah86
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: xurdit » dg. ago. 02, 2009 8:27 pm

aix nenes, crec que totes tenim històrietes,... però després el dia de la boda, ni t'enrecordes. Disfrutes amb qui hi ha, que són els que HI HAN DE SER! No ho oblideu! :-)ok:



Són contrastos, així som la gent... una de les meves amigues de tota la vida, no va venir, m'ho va dir el dia abans que no venia segur i perquè li vaig enviar un mail dient-li tot el què pensava de què no m'hagués dit res. En canvi, una amiga de la universitat, que viu a l'extranger, i que no coneixia a ningú, va fer l'esforç de venir. Va aterrar a Barcelona el mateix dia al matí i va marxar l'endemà al migdia! Li estaré sempre sempre agraïda!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: miriameta » dg. ago. 02, 2009 9:22 pm

Pues la familia del meu novio viu a extremadura, son 13 persones... i no vindra ningu.... i 4 d´aquestes persones han estat vivint a Tarragona fins fa uns mesos.. de tota la vida vamos... i parents molt molt propers... Aix... No hu entenc...

I d´altres cosetes...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
Avatar de l’usuari
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIKAAA » dg. ago. 02, 2009 9:23 pm

ya es que a veces gente que son menos cercanas te sorprenden gratamente y las que son cercanas te decepcionan muxo... xo bueno es lo que hay...
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: nuni » dl. ago. 03, 2009 10:14 am

Hola! la veritat es ke m'anima veure que aquestes decepcions no només em passen a mi... sembla mentida! Ara estic en fase de molt emprenyada però crec que teniu raó quan diuen que el dia del casament no pensarem amb els que no hi son i gaudirem molt!
Però..us soc sincera? Aquell dia estaré esperant com a mínim un sms d'aquesta amiga. I crec que no el rebré pero sé que l'esperaré...
Parlant que hi ha gent que sorpren... les novies dels amics del meu xicot son genials. Ja fa 6 anys que ens coneixem i ens hem fet molt amigues... doncs aquest dissabte de sorpresa em van fer el comiat!! Kina passada! Ens ho vam passar de conya! Tot el dia i a la nit ens vam ajuntar amb els xicots que li feien el comiat al meu xicot! genial!
Doncs al final de la nit em diuen que estan contentes de veure'm feliç que els sabia molt de greu que estigues ensopida per lo de la meva amiga que no ve...
Aixó sí que son amigues...i una agradable sorpresa!
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: nuni » dl. ago. 03, 2009 10:17 am

laura 2009, em sap greu lo del teu germà. Potser es que es va quedar molt sorpres... El meu germà va estar molt content però la meva cunyada es va emprenyar. Es veu que volia ser la primera de casar-se i nosaltres ens vam avançar. Bé, aixo diu el meu germà.
No sé. segur que els vas agafar de sorpresa i que se n'alegren. Sou família!
un petonet!
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: suyoscar » dt. ago. 04, 2009 11:20 pm

nuni ha escrit:Hola!
Un dia parlant amb una coneguda que es va casar l'any passat, em va dir que algún convidat em decebria. I que normalment era algú proper.
Jo vaig pensar que no em passaria, però a 26 dies del casament una de les meves millors amigues m'ha dir per mail (vaya tela!) que no vindrà al casament perquè (atenció!!) el seu nou nòvio no coneix a ningú!!
Estic tan decebuda i emprenyada!
Us ha passat alguna cosa semblant? ens defuguem?!

petons!

Imatge


A NOSOTROS LA PRIMA HERMANA DEL OSCAR DICE QUE NO VIENE PORQUE EL DIA 7 OSEA 2 DIAS DESPUES TIENE UN EXAMEN...VAYA Mi**** DE ESCUSA.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: suyoscar » dt. ago. 04, 2009 11:22 pm

soniah86 ha escrit:bueno per fer-vos compania us explicare la meva i si noies bastant fort a mi i en la meva cronica surt ja explicat el dijous abans del casament es a dir 2 dies abans del casament m' envien un sms 2 amigues que son bessones dient que no vindrien, tinc el misatge ara davat posa: "hola sonia no vamos poder venir a la boda, lo siento te deseo lo mejor en este dia y gracias por invitarnos besos" ni us dic la cara de flipada que se'm va quedar si noies a 2 dies del casament i ja ni trucant si no enviant un sms jo vaig contestar no pasa res i punt no vaig posar res mes m'han escrit en el face que que guapa anava i histories d'aquetes i ni les he contestades sincerament estic emprenyada amb elles pero no perque no hagin vingut si no de la manera que ho han fet la meva millor amiga que es amiga d' elles tambe es va quedar flipant me diu jo ni hagues contestat

aixi que ja veieu que no sou les uniques pero noies millor aixi no val la pena compratir un dia tan maco per nosaltres amb gent que no s' ho mereix


CARI ESO NO SON AMIGAS.....
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: nuni » dt. ago. 04, 2009 11:23 pm

Eso es lo que mas cabrea! que sean malas excusas!! Realmente les cuesta tanto decir que no, por dinero o por lo que sea!!
Muy mal la prima :--(

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 05, 2009 8:20 am

suyoscar ha escrit:
soniah86 ha escrit:bueno per fer-vos compania us explicare la meva i si noies bastant fort a mi i en la meva cronica surt ja explicat el dijous abans del casament es a dir 2 dies abans del casament m' envien un sms 2 amigues que son bessones dient que no vindrien, tinc el misatge ara davat posa: "hola sonia no vamos poder venir a la boda, lo siento te deseo lo mejor en este dia y gracias por invitarnos besos" ni us dic la cara de flipada que se'm va quedar si noies a 2 dies del casament i ja ni trucant si no enviant un sms jo vaig contestar no pasa res i punt no vaig posar res mes m'han escrit en el face que que guapa anava i histories d'aquetes i ni les he contestades sincerament estic emprenyada amb elles pero no perque no hagin vingut si no de la manera que ho han fet la meva millor amiga que es amiga d' elles tambe es va quedar flipant me diu jo ni hagues contestat

aixi que ja veieu que no sou les uniques pero noies millor aixi no val la pena compratir un dia tan maco per nosaltres amb gent que no s' ho mereix


CARI ESO NO SON AMIGAS.....


DIMELO A MI COMO QUE DES DE ENTONCES NO LAS HE VUELTO A LLAMAR NI LAS HE CONTESTADO EN EL FACE VAYA CARA DURA ENCIMA CUANDO PUSE LAS FOTOS EN EL FACE SE ATREVEN A PREGUNTAR COMO HA IDO,,, POS NI LAS HE CONTESTADO LA IGNORANCIA HACE MAS DAÑO QUE PONERME RABIOSA A DECIRLES LO QUE PIENSO EN SU CARA
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
Avatar de l’usuari
soniah86
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: nuni » dc. ago. 05, 2009 10:10 am

soniah86 ha escrit:
suyoscar ha escrit:
soniah86 ha escrit:bueno per fer-vos compania us explicare la meva i si noies bastant fort a mi i en la meva cronica surt ja explicat el dijous abans del casament es a dir 2 dies abans del casament m' envien un sms 2 amigues que son bessones dient que no vindrien, tinc el misatge ara davat posa: "hola sonia no vamos poder venir a la boda, lo siento te deseo lo mejor en este dia y gracias por invitarnos besos" ni us dic la cara de flipada que se'm va quedar si noies a 2 dies del casament i ja ni trucant si no enviant un sms jo vaig contestar no pasa res i punt no vaig posar res mes m'han escrit en el face que que guapa anava i histories d'aquetes i ni les he contestades sincerament estic emprenyada amb elles pero no perque no hagin vingut si no de la manera que ho han fet la meva millor amiga que es amiga d' elles tambe es va quedar flipant me diu jo ni hagues contestat

aixi que ja veieu que no sou les uniques pero noies millor aixi no val la pena compratir un dia tan maco per nosaltres amb gent que no s' ho mereix


CARI ESO NO SON AMIGAS.....


DIMELO A MI COMO QUE DES DE ENTONCES NO LAS HE VUELTO A LLAMAR NI LAS HE CONTESTADO EN EL FACE VAYA CARA DURA ENCIMA CUANDO PUSE LAS FOTOS EN EL FACE SE ATREVEN A PREGUNTAR COMO HA IDO,,, POS NI LAS HE CONTESTADO LA IGNORANCIA HACE MAS DAÑO QUE PONERME RABIOSA A DECIRLES LO QUE PIENSO EN SU CARA


Pero tienen que darse cuenta que algo pasa... si no les dices nada! :-/ No entiendo como no hacen nada para pedir perdon!!!
La verdad es que por lo menos te has dado cuenta que no merecen la pena...y seguro que otras personas te habrán sorprendido! Creo que lo mejor es quedarse con lo bueno...
un besote!

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 05, 2009 10:22 am

pos ahi tienes razon si con ellas me he decepcionado pero tambien es verdad que 2 personas que apenas tenia contacto son las que mas me han acompañado i se han implicado todo hay que decirlo...
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
Avatar de l’usuari
soniah86
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

Següent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants