Quina decepció! us ha passat?

un any fantàstic.

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: sareta_1 » dc. gen. 13, 2010 9:45 pm

yo lo tengo claro, quiero que en mi boda esten todas las personas que quiero y son importantes en mi vida. así que por mi parte invitaré a la familia más cercana, pero todo y con eso somos 140 (contando los de mi novio también).
guapi tenemos que pensar que ese día es especial y no podemos que nos lo estropee nadie. ánimo!
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: XIKAAA » dj. gen. 14, 2010 11:23 am

wapi a veces hasta la familia más cercana te decepciona...
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: CARY » dj. gen. 14, 2010 11:42 am

Desde luego!! A veces con la familia más cercana es con la que te llevas los disgustos y en cambio te sorprendes por familiares no tan allegados y conocidos!!!!!
Avatar de l’usuari
CARY
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 718
Membre des de: ds. jul. 19, 2008 8:49 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: desastredenovia » dj. gen. 14, 2010 2:32 pm

Pues para decepción, chasco, fustración o no se komo llamarlo la mia!
Mi boda (29/11/09) fue muyy familiar solo 46 invitados de los cuales eramos padres, hermanos, sobrinos y 6 amigos. Ni tios, primos, etc , ya k mi marido son 7 hermanos y yo 6. Dejamos muy claro k seria myy familiar a todos.
Pues bien resulta k un hermano de mi marido k vive en canarias dijo k no podia venir x problemas economicos y por estar pendiente de aviso de una operacion de su mujer, cosa k entendimos, dos semanas antes de la boda, nos enteramos (y no por él) k si viene pork un compi de curro le ha pagado el avión y entrada al futbol (el dia d mi boda jugaba BARÇA-MADRID).
Bueno volvimos a entenderlo, pero es k 2 dias antes de la boda, nos enteramos k tambien viene la mujer!!!! me puse de los nervios, ya habia entregado al restaurant la lista y ubicación de los comensales, pero por suerte pudimos arreglarlo.
Imaginaros la cara que se me puso cuando hace unos dias, viendo las fotos que nos habian exo la familia veo k, durante la ceremonia está el amigo de mi cuñado, si si, pero lo más fuerte es que en el aperitivo hay fotos también de él bebiendo y comiendo!!!!! no os puedo describir lo k me entró por todoel cuerpo al enterarme que el chico, ese al cual no conocemos de nada, estuvo en nuesto boda. !!!!!!!!!!!!
Pero lo peor de todo es k mi suegra y las hermanas de mi marido LO VEN BIEN, dicen k no es para tanto! me dicen que no tengo k pork estar enfada, k no es para tanto, k mo cuñado lo habrá exo sin maldad y k komo mi cuñado se sentia agradecido con el amigo por eso lo trajo a la boda. PARA FLIPAR!!!!
CASADOS DESDE EL 29/11/2009
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 14, 2010 2:57 pm

j oder! pues vaya morro el amigo del cuñado y el cuñado! ¡qué fuerte!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: marsal75 » dj. gen. 14, 2010 3:13 pm

pues por esa regla de tres, cualquiera se puede ir colando en las bodas si conoce a algun invitado

yo tambien estaria muy cabreada la verdad, porque eso es tener morro, pero mucho... como mínimo os lo podía haber comentado no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: carlina » dj. gen. 14, 2010 3:14 pm

Desastredenovia que fort el del teu cunyat. Quin morro invitar a algú sense demanar-vos permís!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: desastredenovia » dj. gen. 14, 2010 3:22 pm

si chicas muyyyy fuerte!!! pero y mi suegra y cuñadas??? apoyando a mi cuñado!!!! y diciendome en mi cara siendo mi boda k no es para tanto!!!!! y bueno nosotros ya sabiamos k no recibiriamos regalo alguno por su situación economica, pero k nos trajera un invitado es demasiado!!!
Y suerte k en el restaurante no se dieron cuenta! y más suerte k llegaramos justo cuando acabó el aperitivo y no lo ví k si no....


Vuelvo a editarlo k el otro no lo escribí bien
CASADOS DESDE EL 29/11/2009
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: sareta_1 » dj. gen. 14, 2010 6:00 pm

qué fuerte desastredenovia!! qué morro tus cuñados!! desde luego que sí!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: carlina » dj. gen. 14, 2010 7:03 pm

Desastredenovia les sogres sempre apoyen els seus fills, t'ho dic per experiència. És molt injust el que et van fer!Ara no t'hi facis més mala sang,només has de recordar el bé que us ho vau passar el vostre dia.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: CARY » dv. gen. 15, 2010 9:13 am

Pero que fuerte me parece!!!!!!!!!!!! Eso es tener jeta y lo demás son tonterías!!!!!!!!!! Al amigo se le tendría que caer la cara de vergüenza, pero es que el cuñadito......vaya ideas!!!!!!!!!!!! Muy cierto!!!!!!!!!! Ahora no te hagas mala sangre porque visto lo visto, no te va a servir de nada, ellos van a seguir apoyando a tu cuñado!!!!!!!!!!! Y no se te ha ocurrido llamarle y ponerle verde???????? Porque a mí me hubiera faltado el tiempo!!!!!!!! Y a todo esto y tu marido que opina?????????????

Vamos, a mi me hacen eso y me doy cuenta y te juro que enmedio de la boda monto el pollo me remango el vestido si hace falta y les echo a patadas al amigo gorrón y al jeta del cuñado y quien se sienta ofendido, que se vaya con ellos también. Vamos, menuda soy yo pa esas cosas!!!!!!!!!!!!!!!!!

Con nosotros se enfadó una tía de mi marido porque les invitamos a ellos y no a sus hijas, que se fueron a vivir a Jaen hace mil años, yo ni siquiera las conozco de nada y él mismo, si se las cruza, no las reconoce!!!!! Pero como en los pueblos se invita a todo el mundo y mucho más si eres familia.......pues ellos se daban por invitados....mi suegro se ofreció a pagarnos sus menús si hacía falta, pero nos negamos rotundamente, no queríamos a nadie en nuestra boda a quien no conociéramos, queríamos realmente a la familia con la que tenemos trato y amigos más cercanos, no por quedar bien con nadie les íbamos a invitar. Así que sus tíos tampoco vinieron porque se ofendieron. Dos problemas tienen.!!
Avatar de l’usuari
CARY
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 718
Membre des de: ds. jul. 19, 2008 8:49 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 15, 2010 9:30 am

eso ultimo es lo que yo me temo con mi tia jaja que como no invite a sus niñas (con sus maridos y churumbeles, en total 7 personas) pues que no va a venir, y ademas como esta enfadada con la mitad de sus hermanos....yo si fui a las bodas de mis primas, pero yo estaba yo sola, sin novio ni nada... pero en el fondo es lo que me ahorro: los menus de mis tios, dolores de cabeza si no quieren sentarse en la mesa con sus hermanos, que haga mala cara y posiblidad de escenita... realmente si no viniera me sabria mal por un lado pero por otro me alegraria mucho
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: desastredenovia » dv. gen. 15, 2010 9:57 am

Mi marido está muy disgustado también y piensa llamarle (cuando pase un tiempecillo y no estemos tan canlientes). Le llamaria yo pa ponerle de vuelta y media, pero prefiero que lo haga él, porque se trata de su familia y no es lo mismo en estos casos, k lo haga un hermano a k lo haga la cuñada, si no encima son capaces de decirme que he puesto en contra a mi marido con su hermano y (cosa k ya dejaron caer mis cuñadas).
Ais gracias por escucharme!!! (mejor dixo leerme)
CASADOS DESDE EL 29/11/2009
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 15, 2010 11:32 am

desastredenovia es el millor que pots fer que parli el teu marit amb ell.jo sempre que he tingut algun problema o queixa amb els germans del meu marit(son dos germanes i un germa)li he dit a ell i ell mha defensat o hi ha parlat.tranquila a mi les cunyades tambe em van dir que jo els estaba prenent el germa i els estaba distanciant,quan li vaig dir al marit lo que hem van dir els va deixar molt clar que primer aixo no era cert,que a mi no me les havien de dir aquestes coses i que hem respectessin que era la seva dona i mhavien dacceptar tant si els agrades com sino.desde llavors les coses van com la seda.has de tenir molta paciencia i un consell pasa de tothom.anims!adeu.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 3:01 pm

Bueno ....jo quan li vaig dir a mon pare que em casava casi es mor. Va començar que perquè tanta parafernalia que em gastaria un munt de diners per un dia, que passaria depressa i al dia següent la vida seria igual i a sobre amb menys diners. Jo li vaig dir: i perquè et vas casar tu? Toooooooooma!
Després em va soltar que ell em portaria a l'altar però no vindria al convit( els meus pares son separats ) perquè no volia fer el paperina( això va ser al Juny )...perquè evidentment hi ha ma mare amb la parella i la familia de part de ma mare, però es que també hi ha la familia de part de mon pare...total que em vaig venir a baix i amb la depresió que anava arrossegant super forta de feia 3 mesos no vegis ( vaig estar de baixa i tot per ansietat i depressió i molt malament ).....total a sobre va ma cosina-de part de mon pare- i em diu que ella i el nòvio pensen venir igual però el pares si mon pare no anava no hi anaven...total que vaig pensar que mitja familia no vindria ia això afegeix-li que el meu nòvio es casa de 2ones nupcies i alguns de la seva familia no venen perquè ja hi van anar a la primera...i que tindrà que veure ! sóc una altra persona coi! Total que amb el temps s'ho ha repensat i mon pare vindrà a tota la boda, i m'imagino ( encara falta confirmar ) que la resta de familia per part seva també. Que només té una filla ( no tinc germans ), però això em va fer molt mal.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 3:09 pm

desastredenovia ha escrit:Mi marido está muy disgustado también y piensa llamarle (cuando pase un tiempecillo y no estemos tan canlientes). Le llamaria yo pa ponerle de vuelta y media, pero prefiero que lo haga él, porque se trata de su familia y no es lo mismo en estos casos, k lo haga un hermano a k lo haga la cuñada, si no encima son capaces de decirme que he puesto en contra a mi marido con su hermano y (cosa k ya dejaron caer mis cuñadas).
Ais gracias por escucharme!!! (mejor dixo leerme)


Yo alucino con la gente...que pedazo de MORRO ! eso es tener muchísima jeta nena! Bueno i tus cuñadas encima por ahí metiendo cizaña...que se mantengan al margen no? Y mejor que hable él con su hermano sinó va a parecer que quieres que se enfaden ellos o algo así.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 3:15 pm

carlina ha escrit:desastredenovia es el millor que pots fer que parli el teu marit amb ell.jo sempre que he tingut algun problema o queixa amb els germans del meu marit(son dos germanes i un germa)li he dit a ell i ell mha defensat o hi ha parlat.tranquila a mi les cunyades tambe em van dir que jo els estaba prenent el germa i els estaba distanciant,quan li vaig dir al marit lo que hem van dir els va deixar molt clar que primer aixo no era cert,que a mi no me les havien de dir aquestes coses i que hem respectessin que era la seva dona i mhavien dacceptar tant si els agrades com sino.desde llavors les coses van com la seda.has de tenir molta paciencia i un consell pasa de tothom.anims!adeu.



jope carlina jo alucino! quina sort que tinc que els meus cunyats ( els germans d'ell ) i les novies no siguin així. Suposo que ho veuen que ara , evidentment, no tenen tant contacte amb ell perquè ell ja té una familia i la seva casa i això els fa pensar que tu els vols separar o algo...hi ha mentalitats molt encaragolades....i bravo pel teu marit va fer lo que es correcte i n'hi ha moltíssims que noho haguessin fet.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 15, 2010 7:06 pm

istar aixo ke em van ke els estaba distanciant va ser als 6mesos de sortir amb ell(en total portem 4anys junts, 2anys i 1mes vivint junts i casi 7mesos com a casats).el meu marit diu que es pq ell era molt casero i tenien gelos pq veien ke ja no era tant a casa i el veien molt enamorat de mi, hem feia regals,etc.o sigui el seu germa va trobar lamor de la seva vida i en comptes dalegrarsen per ell tenien gelos i em deien akestes perles.el dia ke vam dir que ens anavem a viure junts van reaccionar com si haguessim dit quin dia tant bonic fa avui.el dia que vam dir ke ens casavem van reaccionar igual,tots sen van alegrar menys elles.me nhan fet moltes al llarg dakest temps!el mes bo es que no em coneixen pq no deixen que mobri a elles pero li caic malament pq els he pres el germa.els unics ke macepten i fa poc que ho han fet han estat el seu germa i els seus pares.jo ja tinc asumit que sera sempre aixi xo es molt trist que haguem destar aixi.ke i farem.kan em diuen alguna cosa li dic al meu marit i ell els canta les 40 xo desde que veuen que no hi tenen res a fer que estem casats i que no ens pensem separar doncs no diuen res,suposo que shan resignat.adeu.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: lamaca » dv. gen. 15, 2010 10:05 pm

Ja veig que al final ni el dia del nostre casament ens deixem d'emportar sorpreses desagradables. Nosaltres quan vam dir que ens casavem ningú va fer cap plan. D'acord que ja fa anys que vivim junts i no és el mateix que una parella que encara no viuen junts, però els pares se'n podrien alegrar una mica no?

Després de dir-los que ens haviem quedat una mica decepcionats per la reacció tots ens van dir que estaven molt contents i tot això, però jo crec que va ser perquè van veure la nostra cara d'al.lucinats.

Ja veurem que passarà el dia del casament. Tindrem sorpreses????
Imatge
Avatar de l’usuari
lamaca
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

Re: Quina decepció! us ha passat?

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 15, 2010 10:23 pm

lamaca no crec que tingueu sorpreses el dia del casament dona,ja veuras com tot anira be i no et decpcionara ningu.
En el nostre cas el casament va anar superbe,vam ser molt feliços i ningu ens va decpcionar i tota la familia es va portar molt be.ens vam aixecar amb un somriure i no ens el vam treure amb tot el dia.va ser fantastic!a10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 9 visitants
cron