CAN BONASTRE WINE RESORT

un any fantàstic.

Re: CAN BONASTRE WINE RESORT

EntradaAutor: spiderpitu » dj. gen. 14, 2010 4:14 pm

Yo fui a ver lo y es espectacular, especialmente las vistas! Pero no me llego a convencer el salon, la forma de L es un poco raro no? Ademas estaba todo desmontado y no nos enseñaron ninguna foto entonces no podiamos hacernos un idea de como seria para una boda
23-Abril-2011
Avatar de l’usuari
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

Re: CAN BONASTRE WINE RESORT

EntradaAutor: Rosereta » dc. feb. 10, 2010 4:54 pm

Hola noies.
Estava llegint els vostres comentaris sobre Can Bonaestre.
Nosaltres teniem l'opció de fer-ho allà perquè ens n'havien parlat molt bé. Vem començar a trucar i la noia que ho porta mai hi era, li deixavem les nostres dades i telèfon i mai trucava.
Total es va dignar a posar-se en contacte amb nosaltres al cap de 3 setmanes. Hem truca i em diu per anar-ho a visitar i tal i em dóna cita per al cap de 3 setmanes més i jo flipant, ja tenia l'esglèsia reservada feia dies i necessitava confirmar un restaurant aviat en la mateixa data.
Li demano per adelantar que m'envii la informació per correu i em diu que si que ho farà i quedem pel dia de la visita.

Arribat el dia de la visita encara no he rebut cap correu amb cap informació, tot i haber trucat varies vegades tornant a deixar les meves dades. total que truco a la noia ( no recordo el nom i li anul·lo la visita sense dir-li cap motiu). De fet ja haviem mirat altres coses entre aquestes 3 setmanes i ja haviem reservat el Mas dels Vivencs.

Total, la meva sorpresa va ser ahir!! Obro el correu, després de 2 mesos de la primera trucada a Can Bonastre i taxan, el correu amb la informació!!!!

No se si a vosaltres us ha passat això, pero la veritat bastant patetic el tracte rebut, per ser una parella que ens voliem casar allà i amb els calers que t'hi deixes. A part, ens varen comentar amics d'igualada que Can Bonastre comença a estar en crisi o "bancarrota" i que potser no arriben al Octubre que és quan ens casem nosaltres.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants