POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%
 
Vots totals : 119

EntradaAutor: nimi » dl. ago. 17, 2009 10:06 am

jeje, fa poc vaig descobrir els fosters....estàn moooolt bons, sobretot els postres...mmm...però dona una sensació d'estar menjant guarrades i més guarrades....sento com si estigues en un mcdonals profesional...i la culpabilitat es tremenda...ju :(

Ala! doncs coincidim en despes!! i saps de que anirà? es de nit, de dia, de tot el cap de setmana....de noies o mixta? ai, aiii!! que et faran patir!!! ajjaja i riure, segur que sii!! I 4 dies abans de la boda...si esk no et falta resss! ja ho tens tot enllestit?

A nosaltres ens portaran a alguna masia de por ahi 4 dies...jeje. A veure que ens preparen...son bastant de putejar...m'ho espero tot!

I mentres a controlar-se el pes perquè a la següent i última prova del vestit em continuii entrant...aiiiish!!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dl. ago. 17, 2009 5:58 pm

Nenes si que li doneu canya al post eh? Això del foster us ha unit!!!

Jo començo a adonar-me'n que tinc encara moltes coses a fer i molt poc temps per fer-les!!!

Avui estic a fruita tot el dia, pq he pujat un kilet i mig i no hi ha manera de baixar-lo...la bona vida suposo... em queda una setmana de vacances i començo a estar depressiva!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dt. ago. 18, 2009 7:08 am

Boon diaa!

Ostres els Foster's!!! Jo els vaig descobrir quan vaig començar a anar a Madrid! Per sort ara els últims cops ja sempre anavem al Vip's que almenys hi han amanidetes més light!!!

Arareee, fruita fruitaa!!!!
Per cert, ja tinc reservat l'hotelet per Vielha!! Hi anem el finde vinent! Com dilluns és la festa major doncs aprofitem!!!! Avui li regalaré al Jordi que és el seu cumplee!!!
Ben fet!! Jo aquests dies no he baixat res tu... aixxx!!!!! :-( :-(
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dt. ago. 18, 2009 7:34 am

anims Arare! Tot es possar-se! Segur que ahir amb la fruita vas perdre algo de pes! Voluntat! molta voluntat!

Oh! Xurdit! quina enveja....el meu cumple és el dijous...a veure si tinc tanta sort con el Jordi i em regalen un viatge així!! encara que en aquestes dates ja ho dubto molt.... ;)


xurdit ha escrit:Boon diaa!

Ostres els Foster's!!! Jo els vaig descobrir quan vaig començar a anar a Madrid! Per sort ara els últims cops ja sempre anavem al Vip's que almenys hi han amanidetes més light!!!

Arareee, fruita fruitaa!!!!
Per cert, ja tinc reservat l'hotelet per Vielha!! Hi anem el finde vinent! Com dilluns és la festa major doncs aprofitem!!!! Avui li regalaré al Jordi que és el seu cumplee!!!
Ben fet!! Jo aquests dies no he baixat res tu... aixxx!!!!! :-( :-(
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dt. ago. 18, 2009 10:01 am

NyiNyi sii! Aquests regals van de luxe! Li regalo el finde i li poso el vale dins una cartera que li he comprat!! Jiji que no sigui dit que és pels dos tot!! jjaja
Va àniiims, cap a la bàscula, que segur que has baixat algu!!! A mi el Jordi em va comprar una bàscula de ratlles de colorets, ben divertida! Sembla que no t'emprenyes tant si no surt el què esperes! :-(

Jo avui per dinar amanida d'enciam i pollastre a trossets.
Per sopar extra segur, pq ja m'ha dit el Jordi que soparem fora, però buenooo avuiiiii pecarem una mica!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dt. ago. 18, 2009 10:08 am

Doncs jo per dinar pecaré...he quedat amb un amiga que encara em quedava donar-li la invitació...i al dinar fora sempre peques...Però superé light!! Potser llet amb special K...que fa temps que no en menjo!

Es que ja tinc aburrits els purés de verdura i el peix...per les nits no sé que menjar! Vosaltres que sopeu normalment? Esk diuen que les amanides per la nit no son molt digestives i que si dines fruita retens molts liquids....aixx quin aburriment de dietesss!! menys mal que ja no ho porto molt estricte... :hmm::
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: metalhet » dt. ago. 18, 2009 11:29 am

Noieteeeeeeees!!!

Quan de temps!!! Avui és el meu últim dia de curro i he pensat en fer-vos un saludet i així agafar forçes per les vacances...espero tenir prou força de voluntat i no passar-me molt!!!

Com m'envaig al meu càmping de tota la vida, m'ho podré controlar amb la bàscula, però igualment...això de la vida a la platjeta i solete...aishhhhhhh!!! Atenea, dame fuerzas!!!! :: orrr::

Ara estic amb 1kg per sobre de quan vaig deixar la dieta, però aquest no hi ha manera de baixar-lo, en quan començo a menjar normal, el recupero molt ràpid!!!

Un petonàs per toteeeeeeeeeeeeeeees!!!!! Espero que totes estigueu rebé!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 19, 2009 7:40 am

Holaaaa MOOOLT BOOON DIAA!!!


Metalhet nena, QUE VAGIIIN MOOOLT BÉ LES VACANCETES! A disfrutar-les moltíssim!


nimi jo per sopar tiro de verduretes, purés,... i poc més!!! molt molt light sempre, però bueno, sinó, a la nit també em costa moltíssim païr-ho i no és plan!



Ahir a la nit vaig pecar de lo lindo! Pizza 4 formatges i un vinito Santa Digna que m'encanta!!! Ni postres ni res,... però crec q ja era més q suficient! Això sii ñam ñaaam tremendíssimuuu :e:-)e Avui a portar-se bée!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dc. ago. 19, 2009 8:45 am

que vagi molt i molt bé les vacances reina! a disfrutar-les!

Xurdit, doncs ja veig que et passa el mateix que a mi...no tenim moltes posibilitats per sopar...que hi farem! encara que ahir...pizza 4 formatges! que riiicaaaa!! Avui a portar-se bé i aléee!! Doncs jo molt pitjor que tu...al migdia vaig quedar amb una amiga per dinar i....hamburguesa amb patates!! En la caixa posava que tenia 516 calories....quasi em dona algooo!!! I per la tarda vaig donar la invitació a una tieta que no l'havia vist encara i ens va fer truita, va posar embutit...de tot....per la nit ja pesava 600 grams més! ajjajaja

Avui reees, ehhh!!! Bona bonaaa! que això no pot ser!!!


xurdit ha escrit:Holaaaa MOOOLT BOOON DIAA!!!


Metalhet nena, QUE VAGIIIN MOOOLT BÉ LES VACANCETES! A disfrutar-les moltíssim!


nimi jo per sopar tiro de verduretes, purés,... i poc més!!! molt molt light sempre, però bueno, sinó, a la nit també em costa moltíssim païr-ho i no és plan!



Ahir a la nit vaig pecar de lo lindo! Pizza 4 formatges i un vinito Santa Digna que m'encanta!!! Ni postres ni res,... però crec q ja era més q suficient! Això sii ñam ñaaam tremendíssimuuu :e:-)e Avui a portar-se bée!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dj. ago. 20, 2009 12:26 pm

nimi nenaaa... MOLTÍSSIMES FELICITATS guapa!
que passis un mooolt boon diaa!!!

Ireneee, a por esos 52kg! :: orrr::
Jajaja que maca la sogra!!!! :-)ok:

Jo ahir vam anar a sopar a casa els meus pares per celebrar el cumple del Jordi i ma mare va fer tot de coses de pica pica i pop a la gallega (al Jordi li encanta!!!) i de segon rap ñam ñaaam! de postres un sorbet de llimona caseru i estava tremendíssim!
Avui per dinar nosé pas què faré quan arribi a casa! Aquest matí he anat molt justa i no he pogut preparar res... :-/
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: uxue » dv. ago. 21, 2009 3:54 pm

hola noies!jo la veritat es que els 2 kilets que volia perdre ara a l'estiu per mi es molt dificil i menjo sa però faig molts "extras" pero bueno em conformo amb no engraixar i mantenirme i ara al septembre m'ho pendré seriosament!
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
Avatar de l’usuari
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: nimi » dv. ago. 21, 2009 5:48 pm

PRIMER DE TOT...GRÀCIES PER LES FELICITACIONS!! Doncs el cumple ahir molt bé, em van fer una encerrona amb una festa sorpresa (en plan familiar perquè no hi ha molt gent per aqui la veritat...) i per la nit vam anar a sopar al asador de aranda de l'avinguda tibidabo...molt bé! Això sí...de dieta res de res! Per dinar vam encarregar menjar xinès més el pastís i per sopar...pernil, revuelto i costillitas...de postre mil hojas con crema...sisi, no tinc perdó de Déu...peròooo....era el meu cumple? Em deixeu veritat? ....jijijiji

Avui ja he dinat judies sense patata i pollastre a la planxa...bé, oi?

Uxue! anims! si que a l'estiu costa una miqueta més però poquet a poquet ho aconseguiràs!

Nyi Nyi! et queda res i res! Ja veuràs! I pels macarrons...ben fet! No podies dir que no...jajjaj. I amb un par d'amanidetes o compenses, ja veuràs!


uxue ha escrit:hola noies!jo la veritat es que els 2 kilets que volia perdre ara a l'estiu per mi es molt dificil i menjo sa però faig molts "extras" pero bueno em conformo amb no engraixar i mantenirme i ara al septembre m'ho pendré seriosament!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » ds. ago. 22, 2009 11:04 am

nimi, UN DIA ÉS UN DIA! I què millor que el dia del cumpleee!! Clar que sii! Ara a fer una miqueta de bondat!!!

Nosaltres avui per dinar hem fet bròquil i de segon el Jordi costelles de cabrit i jo petxuga de pollastre a la brasa! ñam ñaaam!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dl. ago. 24, 2009 1:49 pm

hola a todas sílfides mías!!
cómo estáis??? ostras, yo me tengo que quitar como sea los quilos que he pillado después de la boda... aish!!!! con lo que cuesta quitarlos y los fácil que se cogen, los joíos... :star::
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nimi » dl. ago. 24, 2009 4:31 pm

aliaga! estaves molt maca i amb un tipazo! Es normal per això que hagis aumentat algo de pes...però tranqui, ara a ser una mica bona i ja hi tornaràs a estar igual!

NyiNyi, aquesta es la clau, jo faig el mateix, quan toca menjar malament, en menjo però sense pasar-me massa i sempre que puc menjo bé i així es comensa. La questió es no menjar sempre malamant...un entremig! Ara per exemple m'acabo de zampar un sandwich de gelat veient la tele...oooh!!! :) Però he dinat amanida i peix a la plaxa...



quote="NyiNyi"]Bona tarda!!


Que tal ha anat el cap de setmana?? molt jalar??

Aliaga!!!! benvinguda!!
Que tal?? com ha anat tot?? ja tinc ganes de saber-ho tot!!! estaves guapissima!! ja t'ho vaig dir!

Jo... na fent! pizza per aqui, truites per alla, pastetes per postres.... pero be, una de les coses que he apres, es a no abusar! menjar si, pero sense atiborrar-me!!!

Nimi i tan! el dia del cumple tot esta permes, nomes faltaria!!!! :-)ok:[/quote]
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dl. ago. 24, 2009 8:06 pm

Nenes jo demà començo a treballar i per tant a la dieta!!! Amb la tonteria he agafat 2 kilos aquests dies!! Estic convençuda que un me'l treuré entre demà i dimecres, a la que menjes normal aquests kilos es perden. Jo els hi dic kilos ficticis!!!

Avui tenia prova del vestit i tenia molta por a que no m'entrés, per aquests dos kilos.. però que va, m'ha anat perfecte, m'han tingut que entrar dues talles!!!

Això si, no hi ha fotos!!! He tingut un petit percance i m'he desmaiat. No m'havia passat mai a la vida!! Estava allà, he començat a agobiar-me, a marejar-me i patapam, al terra. M'he desperat en un sofà, amb el vestit de nuvia "arremangado", tot rebregat i amb les cames a sobre d'una taula, vaja fila feia...

Ara em trobo bé, res que no es superi amb un cafè amb llet i unes ulleres de xocolata!!! Jijiji, segur que ha estat una baixada de sucre o de tensió!!! Però m'he cagat eh!!! i me mare també!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: uxue » dl. ago. 24, 2009 8:10 pm

jajaja Arare la xocolata ho arregla tot!segur que entre nervis ,la calor t'ha baixat la presiò!
Jo estic en 51kg encara, estic fent bondat pero amb permeto els meus caprixos...
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
Avatar de l’usuari
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: xurdit » dt. ago. 25, 2009 8:22 am

Bon dia nenes!

Aliaga que maca la fotooo!!!

Arare nenaa!!! segur que va ser una baixada de pressió! amb la calor, el vestit i tot,... Vaia filaa eh! vestio arremangao i les cames enlaire jijijiij esa noviaaa!!!! A mi em passava abans bastant sovint, sobretot a la primavera, amb els canvis de temps!
Aquest finde anem a l'hotelet que ens vas dir de Vielha!!!!

Neneees, dieteees com ho porteu? JO NO BAIXO RES! Començo a estar desesperada,... aixxxxx...
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dt. ago. 25, 2009 8:52 am

xurdit ha escrit:Bon dia nenes!

Aliaga que maca la fotooo!!!

Arare nenaa!!! segur que va ser una baixada de pressió! amb la calor, el vestit i tot,... Vaia filaa eh! vestio arremangao i les cames enlaire jijijiij esa noviaaa!!!! A mi em passava abans bastant sovint, sobretot a la primavera, amb els canvis de temps!
Aquest finde anem a l'hotelet que ens vas dir de Vielha!!!!

Neneees, dieteees com ho porteu? JO NO BAIXO RES! Començo a estar desesperada,... aixxxxx...


nenes, jo estic igual... cagüen en les hamburgueses de new yoirk!!!!
però ahir vaig fer molta bondat, la veritat, a veure si ara que he tornat al curro y torno a tenir horaris marcats m'aprimo una mica, perquè portava un ritme...
Avatar de l’usuari
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dt. ago. 25, 2009 9:08 am

aliaga la veritat és q agafar la rutina de nou, ajuda moltíssim!

Per cert, FELIÇ 1r MES DE CASATS :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron