CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 10, 2009 3:53 pm

ups, em vaig deixar l'enllaç.. sorry
be de totes maneres el post el saps trobar oi?

doncs a cada cronica hi ha el nom de la forera i a les del 2009 fins i tot el nom del restaurant....és extrany que no ho trobis amb una mica de lectura per sobre...
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: ARARE » dg. oct. 11, 2009 1:01 am

Ei!!! Em vull tornar a casar!! I sobretot: em vull tornar a casar a ca n'alzina!!!

Nosaltres seguim de viatge, portem 14 dies i ens queden 6 més, tinc una mica de ganes de tornar ja!! Però de treballar noooo... quin pal!
Avui estem a Quebec, hem anat a veure les balenes, demà sortim cap a La Maurice, a un hotel a Sacacomie que és per relaxar-nos, spa..etc, després cap a Montreal i després cap a casa!!!

Aquesta setmana hem fet la ruta est i el que més m'ha impressionat han sigut les cataratas del niagara, us intento penjar una foto!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: kasia25 » dg. oct. 11, 2009 11:37 am

AJUDAAAAAAA!
Ahir vam anar a visitar ca n'alzina i la veritat és que ens va encantar si no fós per 2 detallets una mica rastreros:
1. Al tast només podem anar 2 persones si no som més de 100 convidats ( a no ser que qui vulgui venir s'ho pagui, x flipar!!!!).
2. Que la barra lliure es pagui per hores!!! et surt carissim, hem mirat a altres llocs i els preus sempre són comptant 3 hores, i evidentment fent números surt millor!
X cert, una mica secs al tracte,oi? Els vau apretar abans de fer reserva? és que ens va donar la sensació que anaven molt sobrats, i pel que ens va dir els hi queden nomes 4 dissabtesd'estiu pel 2011!!!!!
Sabeu si fan alguna promoció al casar-te un divendres? A ses oliveres ens regalen la cerimònia civil si ens casem un divendres!
Aix! quin merder!!! :-)(:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 11, 2009 11:40 am

Hola Ca n'Alzineres! Feia molt que no passava per aquí! Avui vaig a una boda a Can Macià. Ja us explicaré què tal!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dg. oct. 11, 2009 12:08 pm

Arare, impressionant la foto!! Deu ser espectacular de veure en directe!
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dg. oct. 11, 2009 12:17 pm

kasia25 ha escrit:AJUDAAAAAAA!
Ahir vam anar a visitar ca n'alzina i la veritat és que ens va encantar si no fós per 2 detallets una mica rastreros:
1. Al tast només podem anar 2 persones si no som més de 100 convidats ( a no ser que qui vulgui venir s'ho pagui, x flipar!!!!).
2. Que la barra lliure es pagui per hores!!! et surt carissim, hem mirat a altres llocs i els preus sempre són comptant 3 hores, i evidentment fent números surt millor!
X cert, una mica secs al tracte,oi? Els vau apretar abans de fer reserva? és que ens va donar la sensació que anaven molt sobrats, i pel que ens va dir els hi queden nomes 4 dissabtesd'estiu pel 2011!!!!!
Sabeu si fan alguna promoció al casar-te un divendres? A ses oliveres ens regalen la cerimònia civil si ens casem un divendres!
Aix! quin merder!!! :-)(:-)


Kasia, a nosaltres també ens va passar lo del tast. Ens van dir que menys de 100 persones només podíem anar-hi nosaltres 2. A nosaltres ja ens anava bé, perquè total, com que els meus sogres viuen a França i no podien venir, doncs per evitar possibles conflictes d'interessos era millor anar-hi nosaltres dos. A més, també pensàvem que ja anava bé de no barrejar-hi massa els pares i decidir el que a nosaltres ens semblés millor. Però el dia del tast al full que ens van passar havien anotat 100 convidats (i nosaltres havíem dit que entre 80 i 90), així que crec que hauríem pogut anar-hi sis persones, no sé si ho van fer expressament, com a detall, o si es van equivocar...

El tema de la barra lliure... doncs sí, és una pasta, a mi és el que més em va sorprendre. És cert que a molts restaurants et regalen alguna hora de barra lliure. Aquí que jo sàpiga res de res. Jo em vaig casar al febrer, temporada baixa, i no vaig tenir cap descompte ni reducció. No sé si pels divendres i diumenges fan algo, però pots preguntar-ho que no hi perds res. Sempre es pot intentar apretar una mica.
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: kasia25 » dg. oct. 11, 2009 7:57 pm

Ja hem intentat apretar, però no afluixen... Saben que si no reservem nosaltres vindran uns altres i reservaran.
Gràcies, però el que ens molesta del tema tast és que ho trobem una mica rastrero, però bueno, nosaltres els hem dit uns 80 a veure si també s'equivoquen!!!!!
De totes maneres, en principi ho tenim bastant decidit que ho acabarem fent amb ells, trucarem demà a veure si encara tenen lliure el dia que ens interessava!!! Saps si ens el podem reservar sense fer paga i senyal uns dies??? es que ens agradaria que els pares i sogres el veiessin per tenir més opinions, que sempre va bé!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: ARARE » dg. oct. 11, 2009 11:53 pm

La veritat és que si que és cutrillo això del tast. A alguna altra noia també els hi va passar, inclús de voler provar algun altre plat extra i haver-ho de pagar.. És una pena que passi això, però així ho tenen estipulat... El tema de la barra lliure és igual, nosaltres també ho vam trobar car, pq no tothom es queda tota la festa i clar, no tothom veu igual...

És el que tu dius, que tenen llista d'espera com aquell que diu.. és un lloc tant maco, que no et deixaràs de casar pq la barra lliure sigui cara no???

Respecte la paga i senyal, nosaltres vam trucar i l'endema o així vam fer la paga i senyal, no se si s'esperaran algun dia més...
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: mferrer » dl. oct. 12, 2009 9:14 am

Bon dia!!!!

Arare, PEAZO VIATGE!!!! JA EXPLICARÀS AL TORNAR!!

Nosaltres demà comencem a treballar!!! quina MANDRAAAA!!! després d'1 mes de vacances, com costa!!!

Kasia, nosaltres, un cop reservat i començat a tenir més tractes i a un parell de mesos del casament, vam acoseguir algunes millores: nosaltres en vam casar en diumenge, i els vam dir que la gent no abusaria tant de l'alcohol a la barra lliure pq la majoria treballava l'andemà, i a més no hi havia autocar per tornar,.... i vam pactar que posavem 1h amb alcohol i l'altre sense i ens van rebaixar el preu de la 2a ( de totes maneres els va sortir mooooolt a compte, pq molt poca gent va veure i quedaven pocs convidats!!!!) también vam aconseguir que ens féssin un 40% del total de la factura sense IVA, i home, t'estalvies alguna coseta!!!! Ah!!!! i nosaltres vam anar a fer 3 TASTOS I NO ENS HAN COBRAT CAP!!!!

Suposo que apretar d'inici és més complicat, però un cop tens la reserva, comencen a tenir més contacte amb tots els de Ca n'Alzina,.... pots pactar cosetes!!!!

De totes maneres, ara hi ha molts llocs on la barra lliure también la cobren per hores, i se de llocs (Can Ribes, crec que n'és un) on es cobra força més car a a Ca n'Alzina
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dl. oct. 12, 2009 9:23 am

Bon dia!!!!!!!! Afortunades les que teniu festa... :-(

Doncs penso que la mferrer té raó, un cop tinguis la paga i senyal feta podràs apretar una mica més. A nosaltres també ens van fer lo de l'iva, i és veritat que t'estalvies una mica de pasta.
La paga i senyal la vam fer a l'endemà de reservar el dia, no sé si donen uns dies de marge, però no hi perds res per preguntar-ho.
Espero que et llencis i et converteixis en Ca n'Alzinera ben aviat!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: Drix » dl. oct. 12, 2009 11:25 am

Tinc un dubte, tema barra lliure, jo se l'altre gent que s'ha casat (no a can alizna) i calculen la gent que es quedarà la primera hora, y la segona, i paguen arrel d'aquest número de gent, però no pagues pel 100% de presones que sou a la boda. A ca n'alzina no és així? pagues per tothom les dues hores? i el resopó también pagues pel 100%?

GRACIES
Avatar de l’usuari
Drix
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dl. oct. 12, 2009 11:29 am

Drix, en principi pagues el 100%, perquè de fet és lògic, com pots calcular la gent que es quedarà i la que no? El que beuran o el que deixaran de beure? Sembla una mica injust, però entre els que beuen molt i els que no beuen gens ja es compensa, crec jo.
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: Drix » dl. oct. 12, 2009 11:38 am

dido ha escrit:Drix, en principi pagues el 100%, perquè de fet és lògic, com pots calcular la gent que es quedarà i la que no? El que beuran o el que deixaran de beure? Sembla una mica injust, però entre els que beuen molt i els que no beuen gens ja es compensa, crec jo.



Ostres Dido em deixes de pedra... jo no ho trobo just, pensa que si pagues per menys persones, la quantita d'alcohol també és menor, en el cas que hi hagi més gent, doncs la beguda s'acaba... ostres, jo ho trobo una barbaritat, pq realment no es veu el que gastes....

això no ho vaig negociar, i ara haurem de pagar el 100%... és que com se de casos que ho fan com m'han explicat, doncs fa més ràbia!!
Avatar de l’usuari
Drix
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dl. oct. 12, 2009 12:45 pm

Vaja, sí que em sap greu, Drix. A veure què et diuen les altres. La mferrer sí que va aconseguir algo, potser n'hi ha més que també. Nosaltres és que no som massa bons per les negociacions...però tampoc vèiem com podíem fer-los baixar de preu... i no podíem assegurar qui es quedaria fins al final, qui marxaria abans...
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: kasia25 » dt. oct. 13, 2009 12:08 am

És que nosaltres tampoc en sabem de negociar... I menys quan els veus tant segurs i sobrats... Aquest cap de setmana segurament hi tornarem a fer una ullada aviam si ens acabem de convèncer! Aixo de cobrar una part sense iva va sortir d'ells??? la veritat és que estaria molt bé!! De totes maneres nosaltres estem mirant x casar-nos el dia de sant joan i no crec que ens arreglin res per aquell dia, a part que no cau en diumenge i ens van dir que nomes arreglaven en el cas que triessim un diumenge... Mira que seria fàcil cedir una miketa, amb poket ens conformariem i et quedaries amb més bona sensació d'ells!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 8:51 am

Bé, haurem d'apendre a negociar, com a mínim hem d'intentar treure algo.. jaja

Tema iva, si no recordo malament a nosaltres ens van dir que no ens cobrarien l'iva dels afegits: barra lliure, cerimònia, músics.... algo és algo....

I la prova del menú a nosaltre és per 6 persones.

Meri, tu encara no tens preus? a nosaltres ens van deixar els mateixos preus que el 2009.
Avatar de l’usuari
Drix
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dt. oct. 13, 2009 9:05 am

Bon dia a tothom! Doncs apa, a negociar tothom, a veure si teniu sort!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 13, 2009 9:28 am

Drix ha escrit:Bé, haurem d'apendre a negociar, com a mínim hem d'intentar treure algo.. jaja

Tema iva, si no recordo malament a nosaltres ens van dir que no ens cobrarien l'iva dels afegits: barra lliure, cerimònia, músics.... algo és algo....

I la prova del menú a nosaltre és per 6 persones.

Meri, tu encara no tens preus? a nosaltres ens van deixar els mateixos preus que el 2009.


Si, si...los precios son los del 2009...ara no sé si para el 2010 habrá nuevos platos...pero a mí me dijeron que mantendrían los mismos precios...

La prueba del menú para 6 si sois 100 personas en la boda...para 2 si sois menos...(a mí me dá igual...pq total tampoco sabría a quién llevar...y no sé si me liaría más...iremos solos....)
Imatge
Avatar de l’usuari
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: dido » dl. oct. 19, 2009 8:59 am

Bon dilluns!!!

Em queda 1 setmana per les vacances ::love::

Com va tot canalzineres? Que el post està una mica decaigut...
Avatar de l’usuari
dido
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: ARARE » dg. oct. 25, 2009 10:38 am

Dido, ja estàs de vacances no?? Jo quina sort! Jo ja estic comptant els dies pel nadal!! Només fa una setmana que m'he reincorporat després de la lluna de mel i ja estic desitjant marxar de nou!! com som eh?? sempre volem més i més!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants