Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dj. gen. 03, 2008 9:07 am

Feliz 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scarlet, que este año te casas!!!! Felicidades wapa!!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dj. gen. 03, 2008 1:10 pm

:-)08:-)

muchas gracias hansen!!! si si ahora ya empieza la cuenta atrás!!! aún estoy q no me lo creo!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: scarlet » dt. gen. 08, 2008 10:45 am

hola chicas!!!

FELIZ 2008!!! Yo ya he vuelto al trabajo después de 2 semanitas!!! q dura es la vuelta a la rutina...

Pos nada q no he cumplido mis deberes de hacer las invitaciones en navidad :--( mis suegros nos tienen q hacer una lista de la familia de él y parece q no tienen prisa!!! Además yo tenía claro q las quería hacer estilo popart pero parece q él, después de decírselo y enseñárselo 1000 veces, ahora no lo ve tan claro, hombres...

También me han ofrecido la posibilidad de hacerlas a través de un diseñador gráfico (el novio de una amiga) pero tampoco se decirle como las quiero!!!

Y el vestido tengo q encargarlo ya mismo pq me dijeron q necesitaban unos 6 meses!!! Lo q pasa es q estoy esperando a desincharme un poco pq después de las comilonas de navidad cualquiera va a tomarse medidas!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. gen. 08, 2008 12:53 pm

Pero ya tienes decidido qué vestido quieres? Ya me explicarás!
Estos chicos nuestros son un desastre. Tú no te preocupes que ya se decidirá por las invis.
Y para cuando harás la degustación del menú?
Ufff, que poquito que te falta ya!!!!!

Yo estoy depre con la vuelta al cole. No me apetecía nada nada nada...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dt. gen. 08, 2008 1:58 pm

pos el vestido lo tengo prácticamente decidido, fue el q más me gustaba por catálogo y fue el primero que me probé!!! No sé, tampoco he mirado mucho por eso me da cosa, y si luego veo uno q me gusta más? Dónde has mirado tu? El q me gusta es de Rosa Clará, a ver si llamo y voy la semana q viene y me lo vuelvo a probar igual así me decido definitivamente!!!

pues la degustación creo q dijo en mayo, no estoy mu segura. Hicimos una lista con los menús que nos gustaría para q nos calcule el precio pero no sé donde la pusimos así q tendremos q hacerla de nuevo!!! somos un desastre!

vuelta al cole? eres profe? de q edades son tus alumnos? q enseñas? la verdad es q el primer trimestre del año para mi es el peor, no hay fiestas, hace frío, ... se me hace muuuuuuuu largo!!! bueno este año semana santa cae relativamente pronto!!!

me queda poquito si y sólo de ver todo lo q me queda me estreso. Además de trabajar estoy haciendo un máster 3 días por semana y llego a las 11 de la noche a casa!!! pa julio hay la presentación del proyecto final así q iré totalmente desbordada!!!! mejor no pensar...
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. gen. 08, 2008 2:02 pm

Buenas!

Yo fui a mirar vestidos a Cymbeline, y hubo uno que me encantó, pero todavía es pronto y tengo que ser paciente...
Yo soy profe de secundaria, de Lengua Castellana. Este curso doy clases a 1o y 3o de ESO.
Tu también eres profe? Por aquí hay un post para profes, pásate!
Ánimos con el master!
Cuando vayas a probarte el vestido hazte fotos y nos las enseñas.
Un beso wapa.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dt. gen. 08, 2008 2:07 pm

no no, no soy profe!!! la verdad es q no se me da mu bien explicar, hice clases de repaso tiempo atrás y dije q nunca más!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: lluna479 » dt. gen. 08, 2008 5:31 pm

Hola felicitats per casament!!!
jo no he anat a cap casament, pero aquest any a l'agost es casen els meus cunyats i ho celebren allà. Diuen que es molt maco, sobretot els jardins i la sala, que es molt moderna i no hi ha cap columna. de preus no m'han comentat res, no se si ja tenen el pressupost.
Avatar de l’usuari
lluna479
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Hansen » dt. gen. 08, 2008 5:35 pm

Doncs ja ens comentaras com va! Jo no he anat a cap casament, però conec a molta gent que sí i estan tots encantats. Els jardins son una passada, ens farem allà mateix les fotos i tot!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: lluna479 » dt. gen. 08, 2008 5:42 pm

si, volen fer el reportatge allà mateix mentre els convitats fem el pica pica, està molt bé perque estaran allà mateix, el que potser algun desl convitats s'escapa per anar a veure com es fan les fotos, jejejejej
Avatar de l’usuari
lluna479
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Hansen » dt. gen. 08, 2008 5:44 pm

Aixó sí que és possible, perquè el jardí és molt maco, però tampoc és gegant gegant.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dc. gen. 09, 2008 8:53 am

Bon dia!!!

nostraltres suposo q també ens farem fotos allà al jardí i també interiors, m'encanta el mas per dins (el petit celler, ...) i ens van dir que no hi havia problema! Així podrem estar una estona a l'aperitiu!

Com ens casem per l'esglesia m'agradaria també fer unes quantes fotos urbanes pel casc antic abans d'anar al restaurant.

la sala tot i que es moderna conserva un aire rústic q a mi em sembla perfecte!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. gen. 09, 2008 1:33 pm

Saps on és un lloc fantàstic per fer-te fotos? Al Castell de la Pobla. Queda al costat, i les fotos contrasten molt amb el verd del bosc i el gris de la pedra. Em van ensenyar un àlbum d'una parella que es va casar al Mas dels Vivencs i es van fer fotos als 2 llocs i quedava preciós, molt original. I les fotos dins del mas també és molt bona idea, en això no havia pensat.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dc. gen. 09, 2008 2:08 pm

doncs és veritat!!! no hi havia pensat en el castell però m'agrada la idea! :-) ens van comentar q per la nit es veia el castell il·luminat desde mas vivencs. uix amb el q m'agraden les fotos!!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. gen. 09, 2008 2:12 pm

A la nit es veu preciós! Es veu pràcticament des de tota la comarca.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dj. gen. 10, 2008 8:52 am

estava pensant en això de les fotos al castell de la pobla i em pregunto si es pot accedir lliurement o si s'ha de demanar permís, ho saps Hansen?
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: scarlet » dl. gen. 14, 2008 8:47 am

Bon dia de dilluns!

estava pensant en això de les fotos al castell de la pobla i em pregunto si es pot accedir lliurement o si s'ha de demanar permís, ho saps Hansen?
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. gen. 14, 2008 1:44 pm

Si vols anar a dins del castell hi ha un horari. A dins no hi ha gaire cosa, pedra i pedra, però és xulo. S'ha de pagar una petita entrada. Si nomès fer-ho pels voltants és d'accès lliure. Nomès hi ha un inconvenient: a mitja muntanya hi ha el pas barrat als cotxes i s'ha de pujar a peu. Crec que és una pujada o apta per a núvies amb talons i vestits llargs... Però suposo que parlant amb el responsable o amb l'ajuntament et deuen permetre pujar en cotxe (hi ha carretera, però està reservat per ser espai natural bla bla bla).
Desprès et miro horaris, dates i telèfons.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dl. gen. 14, 2008 5:03 pm

ok doncs ja em diràs el q!

no sé q farem ja veurem, n'haurem de parlar també amb el fotògraf! al meu futur diu q li faria gràcia anar a fer fotos a la platja però no ens queda gaire de camí q diguem, ja es veurà.
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: lluna479 » dl. gen. 14, 2008 5:14 pm

Hola!!!
Conec gent que s'ha fet el reportatge fotos un altre dia, despres de tornar del viatge de nuvis. així ho poden fer més tranquils, en un altre lloc i a l'hora de l'aparetiu està amb el convidats.
Que en penseu vosaltres?
Avatar de l’usuari
lluna479
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron